abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:01:23 #1
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195504518



Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Huub Stapel, als je sowieso mensen die Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe harig jij het graag ziet, dat je je even helemaal klote voelt, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vaderdag.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)

*G* :B w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif 14.gif

Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_195504712
Is dit het we-blijven-zo-lang-mogelijk-stil-voor-de-eerste-echte-post SC topic? :o
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:15:42 #3
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195504762
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:12 schreef molloot200 het volgende:
Is dit het we-blijven-zo-lang-mogelijk-stil-voor-de-eerste-echte-post SC topic? :o
I-killed-zha-topic. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_195504809
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

I-killed-zha-topic. ;(
;( Pijnlijk.
pi_195504812
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:12 schreef molloot200 het volgende:
Is dit het we-blijven-zo-lang-mogelijk-stil-voor-de-eerste-echte-post SC topic? :o
We zaten zo in de flow van blijheid dat we nu aan het nadenken zijn wat voor treurnis we kunnen melden :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:19:56 #6
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195504841
Kom maar op met die 10.000 euro voor 18 jarigen, beetje snel een beetje, mijn dochter is nu 16,5.
Kunnen we het geld dat we voor haar hebben gespaard mooi besteden aan een luxe vakantie :D

@Aoibhin nog geen uitslag binnen?

@Luctor.et.Emergo, als je nu al minder snotterig bent zou ik me maar niet laten testen :P

Dat kind dat stopt met studeren aldus Twitter, het scheelt inderdaad wel dat ze haar havo al heeft. Maar mijn dochter zou niet zomaar halsoverkop mogen stoppen, daar zou ze heeeeel wat nachtjes over moeten slapen. Ik merk wel aan haar dat het moeizamer gaat op school. Ook zij heeft wat minder motivatie en de cijfers blijven ook wat achter.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:20:37 #7
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195504853
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:18 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

We zaten zo in de flow van blijheid dat we nu aan het nadenken zijn wat voor treurnis we kunnen melden :P
Het regent en regent en regent.
Ik zit al de hele dag met het licht aan ;(
Mijn sloffen liggen aan het andere eind van de woonkamer ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:21:14 #8
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195504858
Ik had vanmorgen twee Teams-meetings en een webinar en voor de rest van de week heb ik nog een vreselijk saaie klus die ik moet afronden.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 13:21:31 #9
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195504861
Trouwens met die 6 vrienden gaan we niet afspreken volgend weekend, ook niet in de horeca of op afstand op een manier, ook logisch wel. Wel jammer.
pi_195504935
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:19 schreef Arizona het volgende:
Kom maar op met die 10.000 euro voor 18 jarigen, beetje snel een beetje, mijn dochter is nu 16,5.
Kunnen we het geld dat we voor haar hebben gespaard mooi besteden aan een luxe vakantie :D

@:aoibhin nog geen uitslag binnen?

@:luctor.et.emergo, als je nu al minder snotterig bent zou ik me maar niet laten testen :P

Dat kind dat stopt met studeren aldus Twitter, het scheelt inderdaad wel dat ze haar havo al heeft. Maar mijn dochter zou niet zomaar halsoverkop mogen stoppen, daar zou ze heeeeel wat nachtjes over moeten slapen. Ik merk wel aan haar dat het moeizamer gaat op school. Ook zij heeft wat minder motivatie en de cijfers blijven ook wat achter.
Nee, nog geen uitslag! Ik kan DigiD in de gaten houden, maar kans is ook dat ik gebeld word. Dus ook maar zorgen dat ik mijn mobiel de hele tijd bij de hand heb :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_195504944
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:20 schreef Arizona het volgende:

[..]

Het regent en regent en regent.
Ik zit al de hele dag met het licht aan ;(
Mijn sloffen liggen aan het andere eind van de woonkamer ;(
Ja, wat een treurnis ;(

Ik realiseer me ineens dat mijn sloffen boven liggen ;(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:29:00 #12
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195504983
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:19 schreef Arizona het volgende:
Kom maar op met die 10.000 euro voor 18 jarigen, beetje snel een beetje, mijn dochter is nu 16,5.
Kunnen we het geld dat we voor haar hebben gespaard mooi besteden aan een luxe vakantie :D

@:aoibhin nog geen uitslag binnen?

@:luctor.et.emergo, als je nu al minder snotterig bent zou ik me maar niet laten testen :P

Dat kind dat stopt met studeren aldus Twitter, het scheelt inderdaad wel dat ze haar havo al heeft. Maar mijn dochter zou niet zomaar halsoverkop mogen stoppen, daar zou ze heeeeel wat nachtjes over moeten slapen. Ik merk wel aan haar dat het moeizamer gaat op school. Ook zij heeft wat minder motivatie en de cijfers blijven ook wat achter.
Het is nu overgegaan in slijm en daardoor een hoestje. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:30:46 #13
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195505022
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:19 schreef Arizona het volgende:
Dat kind dat stopt met studeren aldus Twitter, het scheelt inderdaad wel dat ze haar havo al heeft. Maar mijn dochter zou niet zomaar halsoverkop mogen stoppen, daar zou ze heeeeel wat nachtjes over moeten slapen. Ik merk wel aan haar dat het moeizamer gaat op school. Ook zij heeft wat minder motivatie en de cijfers blijven ook wat achter.
Dat verhaal van 'het is saai en ze heeft er de kracht niet meer voor' etcetera? Had ik bij m'n ouders niet mee hoeven aankomen. Snap ook niet dat die vader dat zo op twitter gooit. Maar goed.
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:31:30 #14
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195505040
Hopelijk levert ze haar 10.000 euro ook weer in dan.
Oh nee, hoeft niet, zijn geen voorwaarden aan verbonden.
Aldus Jesse.
:o)
pi_195505046
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:19 schreef Arizona het volgende:
Dat kind dat stopt met studeren aldus Twitter, het scheelt inderdaad wel dat ze haar havo al heeft. Maar mijn dochter zou niet zomaar halsoverkop mogen stoppen, daar zou ze heeeeel wat nachtjes over moeten slapen. Ik merk wel aan haar dat het moeizamer gaat op school. Ook zij heeft wat minder motivatie en de cijfers blijven ook wat achter.
Heeft dit te maken met het online lessen?
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:36:10 #16
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195505141
twitter


Creepy!

En beter niet verwarren met een seksrobot! :% :X
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:37:08 #17
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195505159
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:31 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Heeft dit te maken met het online lessen?
Ze heeft vanaf maart tot en met juli wel minder geleerd dan ze had gemoeten. En ze is geen topstudent, het gaat haar niet allemaal doodsimpel af, ze moet wel werken voor haar punten. Het heeft in mijn beleving deels te maken met de online lessen, ze hebben gewoon minder kennis aangeboden gekregen; niet alle stof is behandeld zoals het in de les zou gebeuren. En een deel met motivatie, het leven is niet heel bruisend momenteel voor 16-jarigen en dat lamlendige begint ook wel wat door te werken in haar schoolwerk.

Ik merk dat aan mijn eigen werk ook, nu we wéér gedwongen zijn tot thuiswerken voel ik ook minder enthousiasme.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 13:40:11 #18
375570 crew  Cyan9
pi_195505207
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:20 schreef Arizona het volgende:

[..]

Het regent en regent en regent.
Ik zit al de hele dag met het licht aan ;(
Mijn sloffen liggen aan het andere eind van de woonkamer ;(
That's the spirit!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_195505220
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:36 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]

Creepy!

En beter niet verwarren met een seksrobot! :% :X
Yikes :X Voer voor een horrorfilm
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:41:58 #20
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195505232
Systeem is aan het draaien en staat al zo'n 15 minuten op 75% gereed. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 13:42:03 #21
375570 crew  Cyan9
pi_195505234
Zijn we al klaar voor de nieuwe deprimerende corona cijfers? Gaan we boven de 5000?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_195505242
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:37 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ze heeft vanaf maart tot en met juli wel minder geleerd dan ze had gemoeten. En ze is geen topstudent, het gaat haar niet allemaal doodsimpel af, ze moet wel werken voor haar punten. Het heeft in mijn beleving deels te maken met de online lessen, ze hebben gewoon minder kennis aangeboden gekregen; niet alle stof is behandeld zoals het in de les zou gebeuren. En een deel met motivatie, het leven is niet heel bruisend momenteel voor 16-jarigen en dat lamlendige begint ook wel wat door te werken in haar schoolwerk.

Ik merk dat aan mijn eigen werk ook, nu we wéér gedwongen zijn tot thuiswerken voel ik ook minder enthousiasme.
Echt precies wat je nu omschrijft, merk ik zelf ook. Ik heb tot nog toe wel alles gehaald, maar ik heb er gewoon veel minder motivatie voor. Punten lager dan normaal. Minder zin. Als iets niet gelijk lukt, laat ik het al snel links liggen omdat je niet zo even snel iets kan vragen aan een klasgenoot om je op weg te helpen. De gezamenlijkheid op school is weg. Ik dacht dat het misschien aan het weer dat veranderde lag, maar ik zit echt even in een dip op dit moment.

Overigens, pap en mam kunnen gewoon naar hun werk en mijn broertje zit op de middelbare school. Er is dus ook niemand echt thuis overdag die kan zeggen "wat zit je nou de hele dag te doen?". Dus dat mis ik ook een beetje. Toen we op school zaten, moesten we wel. Nu moet ik mezelf motiveren en is er nul sociale controle. Heb ik ook wel moeite mee moet ik zeggen.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:42:35 #23
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195505246
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:42 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn we al klaar voor de nieuwe deprimerende corona cijfers? Gaan we boven de 5000?
Dit moet toch bijna wel?

procentenpolonaise.gif
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:42:37 #24
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195505247
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:42 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn we al klaar voor de nieuwe deprimerende corona cijfers? Gaan we boven de 5000?
Vorige topic is dicht, dus kom maar door met die ellende. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_195505265
Komt trouwens ook nog bij dat ik deze periode maarliefst 3 vakken heb die ik niet interessant en/of moeilijk vind. :{ Ik kijk heel erg uit naar periode 2 eigenlijk.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:47:05 #26
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195505305
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:42 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Echt precies wat je nu omschrijft, merk ik zelf ook. Ik heb tot nog toe wel alles gehaald, maar ik heb er gewoon veel minder motivatie voor. Punten lager dan normaal. Minder zin. Als iets niet gelijk lukt, laat ik het al snel links liggen omdat je niet zo even snel iets kan vragen aan een klasgenoot om je op weg te helpen. De gezamenlijkheid op school is weg. Ik dacht dat het misschien aan het weer dat veranderde lag, maar ik zit echt even in een dip op dit moment.

Overigens, pap en mam kunnen gewoon naar hun werk en mijn broertje zit op de middelbare school. Er is dus ook niemand echt thuis overdag die kan zeggen "wat zit je nou de hele dag te doen?". Dus dat mis ik ook een beetje. Toen we op school zaten, moesten we wel. Nu moet ik mezelf motiveren en is er nul sociale controle. Heb ik ook wel moeite mee moet ik zeggen.
Mijn dochter gaat dus wel gewoon naar school, daar is ze ook heel blij mee :D Maar verder gebeurt er niet zoveel in haar leven, zeker nu het weer minder mooi weer wordt.

Als je alleen maar online lessen volgt zoals jij snap ik heel goed dat je motivatie nóg moeilijker te vinden is. Jongeren worden écht wel hard geraakt hoor, want juist als je jong bent is je sociale leven superbelangrijk voor je.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:50:55 #27
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195505371
Het tweede debat tussen Trump en Biden wordt virtueel.
Dat gaat toch niet werken?

"Sorry Donald, je staat op mute"
:o)
pi_195505373
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef Arizona het volgende:

[..]

Mijn dochter gaat dus wel gewoon naar school, daar is ze ook heel blij mee :D Maar verder gebeurt er niet zoveel in haar leven, zeker nu het weer minder mooi weer wordt.

Als je alleen maar online lessen volgt zoals jij snap ik heel goed dat je motivatie nóg moeilijker te vinden is. Jongeren worden écht wel hard geraakt hoor, want juist als je jong bent is je sociale leven superbelangrijk voor je.
Ik moet één keer in de twee/drie weken naar de uni en dat is dan telkens echt iets waar ik naar uit kijk eigenlijk :@ Gewoon even op pad, even een hoogtepuntje tussen het thuiszitten door.

Gelukkig is mijn scriptiebegeleider een PhD dus zij is echt nog niet eens vijf jaar ouder dan ik, bij haar voel je ook echt (als enige van alle docenten) dat ze echt snapt wat wij doormaken zeg maar, we praten tijdens de Zoom dan ook veel over andere dingen dan alleen de scriptie en ze noemt het zelf ook "gewoon gezellig omdat wij dat te weinig hebben". Vind ik ook heel prettig, omdat ik verder dus bijna alleen maar m'n gezin spreek. Praat je toch weer met anderen :)
pi_195505429
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:50 schreef Dave het volgende:
Het tweede debat tussen Trump en Biden wordt virtueel.
Dat gaat toch niet werken?

"Sorry Donald, je staat op mute"
Lijkt me top.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 13:55:19 #30
375570 crew  Cyan9
pi_195505469
Volgens Hugo de Jonge is dit niet het juiste moment om de coronamaatregelen te versoepelen. Goh. Water is nat.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_195505494
quote:
81s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:55 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens Hugo de Jonge is dit niet het juiste moment om de coronamaatregelen te versoepelen. Goh. Water is nat.
Waren er partijen die voor coronaregelversoepeling waren dan? :')
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 13:56:22 #32
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195505499
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Waren er partijen die voor coronaregelversoepeling waren dan? :')
De heer Baudet
pi_195505513
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef Momo het volgende:

[..]

De heer Baudet
Hoe kan het ook anders _O-
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:57:06 #34
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195505519
quote:
81s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:55 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens Hugo de Jonge is dit niet het juiste moment om de coronamaatregelen te versoepelen. Goh. Water is nat.
Versoepelen? Mag hopen dat ze nadenken over strengere maatregelen in plaats van soepelere?
:o)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 13:58:26 #35
39237 crew  H_T
2733
pi_195505544
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef Momo het volgende:

[..]

De heer Baudet
Forum voor Dombocratie
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_195505554
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:51 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik moet één keer in de twee/drie weken naar de uni en dat is dan telkens echt iets waar ik naar uit kijk eigenlijk :@ Gewoon even op pad, even een hoogtepuntje tussen het thuiszitten door.

Gelukkig is mijn scriptiebegeleider een PhD dus zij is echt nog niet eens vijf jaar ouder dan ik, bij haar voel je ook echt (als enige van alle docenten) dat ze echt snapt wat wij doormaken zeg maar, we praten tijdens de Zoom dan ook veel over andere dingen dan alleen de scriptie en ze noemt het zelf ook "gewoon gezellig omdat wij dat te weinig hebben". Vind ik ook heel prettig, omdat ik verder dus bijna alleen maar m'n gezin spreek. Praat je toch weer met anderen :)
Pff ja moet echt zwaar zo zijn inderdaad :{ Wel fijn van die scriptiebegeleidster, dat die het ook gewoon wel goed snapt ook en je toch weer iemand hebt om even mee te kunnen kletsen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_195505560
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:58 schreef H_T het volgende:

[..]

Forum voor Dombocratie
:D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:02:00 #38
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195505618
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:51 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik moet één keer in de twee/drie weken naar de uni en dat is dan telkens echt iets waar ik naar uit kijk eigenlijk :@ Gewoon even op pad, even een hoogtepuntje tussen het thuiszitten door.

Gelukkig is mijn scriptiebegeleider een PhD dus zij is echt nog niet eens vijf jaar ouder dan ik, bij haar voel je ook echt (als enige van alle docenten) dat ze echt snapt wat wij doormaken zeg maar, we praten tijdens de Zoom dan ook veel over andere dingen dan alleen de scriptie en ze noemt het zelf ook "gewoon gezellig omdat wij dat te weinig hebben". Vind ik ook heel prettig, omdat ik verder dus bijna alleen maar m'n gezin spreek. Praat je toch weer met anderen :)
Mijn broertje is net begonnen aan z'n tweede master* en die heeft ook een keer per week offline college. Maar die zegt ook dat ze netjes afstand houden tijdens het college, heel goed geregeld. En dan is het college afgelopen en zoekt iedereen elkaar toch weer op _O-


*Ik benoem dit natuurlijk puur omdat ik wil dat z'n intelligentie op mij afstraalt 8-) :7
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_195505620
Ik geloof overigens ook niet meer dat ik nog lang naar m'n muziekrepetities mag en het is misschien ook maar beter van niet :@
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:03:01 #40
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195505640
Kijk Wilders is ook een populist en komt aan met symbool moties voor het ziekenhuis etc. voor media aandacht. Maar 10 keer beter dan Baudet met zijn corona is een hoax boodschap en dan doen als of hij is er voor de mensen van het volk met zijn elitaire geleuter. Ironisch hoe de meest "volkse" mensen fan zijn van Thierry.
pi_195505645
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:02 schreef Meke het volgende:

[..]

Mijn broertje is net begonnen aan z'n tweede master* en die heeft ook een keer per week offline college. Maar die zegt ook dat ze netjes afstand houden tijdens het college, heel goed geregeld. En dan is het college afgelopen en zoekt iedereen elkaar toch weer op _O-

*Ik benoem dit natuurlijk puur omdat ik wil dat z'n intelligentie op mij afstraalt 8-) :7
Ja, uni regelt het perfect. Wij zitten dan (afhankelijk van zaalgrootte) ook in kleinere groepen, dus ik zie lang niet iedereen. De eerste keer dat ik moest komen zaten we met zes leerlingen, daarna met vijftien en nu volgende week zit ik met zestien in totaal.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:05:44 #42
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195505689
quote:
Kjeld Nuis test positief op coronavirus, heel Reggeborgh-team in quarantaine
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:06:21 #43
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195505704
Bericht van gisteren. :@
:o)
pi_195505715
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:06 schreef Dave het volgende:

[..]

Geen 5000!
pi_195505718
Verder -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:07:28 #46
375570 crew  Cyan9
pi_195505724
quote:
15s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:57 schreef Dave het volgende:

[..]

Versoepelen? Mag hopen dat ze nadenken over strengere maatregelen in plaats van soepelere?
Dat hoop ik ook..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:08:08 #47
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195505733
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:06 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Geen 5000!
Hmm. Wel typisch dat het exact hetzelfde is als gisteren. Dat klopt vast niet.
:o)
pi_195505741
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:42 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn we al klaar voor de nieuwe deprimerende corona cijfers? Gaan we boven de 5000?
Net niet!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_195505747
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:08 schreef Dave het volgende:

[..]

Hmm. Wel typisch dat het exact hetzelfde is als gisteren. Dat klopt vast niet.
Ah dan lijkt me dat inderdaad. Anders is het wel heel toevallig.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:09:11 #50
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195505753
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:08 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ah dan lijkt me dat inderdaad. Anders is het wel heel toevallig.
Het was ook het bericht van gisteren.
:o)
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:09:32 #51
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195505758
quote:
86s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:09 schreef Dave het volgende:

[..]

Het was ook het bericht van gisteren.
Fake news
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:10:18 #52
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195505769
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:09 schreef Momo het volgende:

[..]

Fake news
Het werd gelinkt bij het bericht van Kjeld, en had verder de datum niet gecheckt. :')
:o)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 14:11:13 #53
39237 crew  H_T
2733
pi_195505784
De Hit Kwis heeft een prijs gewonnen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:11:41 #54
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195505792
twitter

Deze vond ik wel mooi gemaakt op twitter, komt van gisteren toen Baudet een viruswaanzin demonstratie ging toespreken _O-
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:12:00 #55
375570 crew  Cyan9
pi_195505796
quote:
86s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:09 schreef Dave het volgende:

[..]

Het was ook het bericht van gisteren.
Ik wilde al zeggen, ik heb nog helemaal geen bericht erover gezien.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:12:37 #56
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195505810
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:11 schreef H_T het volgende:
De Hit Kwis heeft een prijs gewonnen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat bij dezelfde organisatie als waar Harry Mens een Oeuvre Award kreeg?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o)
pi_195505811
quote:
86s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:09 schreef Dave het volgende:

[..]

Het was ook het bericht van gisteren.
Haha kneusje _O- O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_195505819
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:11 schreef H_T het volgende:
De Hit Kwis heeft een prijs gewonnen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond is toch pas het Televiziergala?
pi_195505832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Deze vond ik wel mooi gemaakt op twitter, komt van gisteren toen Baudet een viruswaanzin demonstratie ging toespreken _O-
_O- _O-

Zou zo echt kunnen zijn
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_195505838
Bij het Televiziergala gaan ze overigens weer een oeuvrering uitreiken die verder alleen aan Willem Duys, Mies Bouwman en Linda de Mol is uitgereikt. Lijkt me dat Matthijs van Nieuwkerk er één krijgt?
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:13:54 #61
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195505842
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Deze vond ik wel mooi gemaakt op twitter, komt van gisteren toen Baudet een viruswaanzin demonstratie ging toespreken _O-
Minder dan 1.5 m afstand, geen mondkapje, en hup weer de Tweede Kamer in?
:o)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 14:14:02 #62
39237 crew  H_T
2733
pi_195505847
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:12 schreef Dave het volgende:

[..]

Is dat bij dezelfde organisatie als waar Harry Mens een Oeuvre Award kreeg?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja :Y Mooi stukje tekst er bij
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:14:03 #63
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195505849
Jesse jaagt op jongerenstemmen _O- _O-

Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_195505857
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

_O- _O-

Zou zo echt kunnen zijn
_O-
Als ik niets te doen heb zou ik het oprecht wel willen vertalen
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_195505867
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:14 schreef Meke het volgende:
Jesse jaagt op jongerenstemmen _O- _O-

[ link | afbeelding ]
_O-
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:15:14 #66
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195505873
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:13 schreef molloot200 het volgende:
Bij het Televiziergala gaan ze overigens weer een oeuvrering uitreiken die verder alleen aan Willem Duys, Mies Bouwman en Linda de Mol is uitgereikt. Lijkt me dat Matthijs van Nieuwkerk er één krijgt?
Klinkt logisch.
:o)
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:15:34 #67
375570 crew  Cyan9
pi_195505880
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:14 schreef Meke het volgende:
Jesse jaagt op jongerenstemmen _O- _O-

[ link | afbeelding ]
Dat is op zich niet nieuw voor GroenLinks. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_195505888
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:14 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

_O-
Als ik niets te doen heb zou ik het oprecht wel willen vertalen
Ah fijn, een vrijwilliger :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:16:51 #70
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195505912
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:14 schreef Meke het volgende:
Jesse jaagt op jongerenstemmen _O- _O-

[ link | afbeelding ]
Oh, nu komt het ineens van de miljonairs?
:o)
pi_195505919
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_195505943
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:16 schreef Dave het volgende:

[..]

Oh, nu komt het ineens van de miljonairs?
Dat was het toch al de hele tijd? Tax verhogen voor de rijken om het aan de arme studentjes te geven
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:18:40 #73
375570 crew  Cyan9
pi_195505952
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:16 schreef Dave het volgende:

[..]

Oh, nu komt het ineens van de miljonairs?
Op zich ben ik het er wel mee eens dat de hoogste inkomens flink wat meer belasting zouden moeten betalen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:19:40 #74
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195505971
5800 :o
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 14:19:40 #75
39237 crew  H_T
2733
pi_195505973
Ik vind het ergens nog wel een interessant idee om jongeren de keuze te bieden tussen studiefinanciering enerzijds of een bijdrage om een bedrijf te starten anderzijds. Iedere 18-jarige 10.000 euro geven lijkt me geen goed plan, ik denk dat daarvan behoorlijk wat op zal gaan aan auto's, vakanties en feesten waarna er niets 'nuttigs' meer mee gedaan kan worden.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:19:59 #76
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195505978
5822 nieuw gemelde positieve testen
- 166 nieuwe ziekenhuisopnames
- 34 nieuwe IC-opnames
- 13 nieuwe overlijdens

:{
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:20:05 #77
375570 crew  Cyan9
pi_195505980
En we gaan er DIK over: "RIVM: 5831 nieuwe besmettingen met corona."
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 14:20:20 #78
87554 Cee
Welluk?
pi_195505989
Man man man. Hoe kan dit.
pi_195506005
Ik wil terug naar het vorige topic.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:21:32 #80
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195506022
166 ziekenhuisopnames op een dag vind ik ook veel hoor, ook al is het over het hele land. 80 plus nemen ze vaak niet eens op in het ziekenhuis.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:22:03 #81
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195506031
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:20 schreef Cee het volgende:
Man man man. Hoe kan dit.
Heel kort samengevat mijn idee. Een combinatie van:
Falend testbeleid
Onduidelijke communicatie vanuit de overheid
Ongehoorzame burgers
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:22:07 #82
375570 crew  Cyan9
pi_195506034
En weer zijn het met name de drie grootste steden. Op zich te begrijpen omdat er de meeste mensen wonen, maar toch..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_195506042
Morgen 6000+?
pi_195506044
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:19 schreef H_T het volgende:
Ik vind het ergens nog wel een interessant idee om jongeren de keuze te bieden tussen studiefinanciering enerzijds of een bijdrage om een bedrijf te starten anderzijds. Iedere 18-jarige 10.000 euro geven lijkt me geen goed plan, ik denk dat daarvan behoorlijk wat op zal gaan aan auto's, vakanties en feesten waarna er niets 'nuttigs' meer mee gedaan kan worden.
Precies :Y Gaat gewoon geheid niet goed als alleen dat bedrag wordt gestort. Ik zie ook genoeg 18-jarigen niet ver genoeg in de toekomst kijken. En niet iedere 18-jarige gaat ook meteen studeren.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:22:39 #85
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195506047

pi_195506052
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:19 schreef Momo het volgende:
5822 nieuw gemelde positieve testen
- 166 nieuwe ziekenhuisopnames
- 34 nieuwe IC-opnames
- 13 nieuwe overlijdens

:{
Kolere -O- -O- -O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:22:50 #87
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506054
Waar zijn die blije berichten?
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:23:37 #88
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195506068
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:22 schreef Dave het volgende:
Waar zijn die blije berichten?
Dat was het vorige topic he, dit is het topic voor rampspoed en ellende!

Maar laat dit je vooral niet weerhouden om toch blije berichten te posten O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_195506083
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:22 schreef Dave het volgende:
Waar zijn die blije berichten?
Vorig topic teruglezen kan helpen ;(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 14:24:37 #90
39237 crew  H_T
2733
pi_195506086
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:22 schreef Dave het volgende:
Waar zijn die blije berichten?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:24:50 #91
375570 crew  Cyan9
pi_195506091
quote:
Assen +9, Stadskanaal +7, Noordenveld +14..

Gisteren was ik nog voorzichtig optimistisch omdat de plusjes meevielen. Compleet teniet gedaan vandaag. -O-
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 14:24:56 #92
87554 Cee
Welluk?
pi_195506093
quote:
9s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:22 schreef Arizona het volgende:

[..]

Heel kort samengevat mijn idee. Een combinatie van:
Falend testbeleid
Onduidelijke communicatie vanuit de overheid
Ongehoorzame burgers
En vooral ongehoorzame burgers die vinden dat ze zich niet hoeven te gehoorzamen omdat ze vinden dat het testbeleid faalt en er onduidelijke communicatie is.

Ik had eerlijk gezegd al verwacht/gehoopt dat er enige afvlakking in zat maar volgens het RIVM is dat dit weekend pas, of begin volgende week, wat ik rijkelijk laat vind maar ik ga maar uit wat de deskundigen ervan zeggen, ook al is het het RIVM, die er zelf ook wel regelmatig naast zit.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:26:33 #93
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506119
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:24 schreef Cee het volgende:
En vooral ongehoorzame burgers die vinden dat ze zich niet hoeven te gehoorzamen omdat ze vinden dat het testbeleid faalt en er onduidelijke communicatie is.
"Ik snap nie zo goed wat dwingend advies betekent, dan mot het toch niet?"
:o)
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:27:15 #94
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195506133
Vraag mij af hoeveel mensen echt geen afstand houden, gewoon elk weekend met groepen vrienden en familie afspreken, etc. Je ziet altijd wel veel van die mensen reageren onder elk nieuwsbericht. Maar dat zijn vooral mensen die als beroep hebben om op social media boos te zijn.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:27:36 #95
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506140
Nog even en we zijn Tsjechië voorbij, en daarmee de slechtste van de klaswereld.
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:27:51 #96
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195506144
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:15 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat is op zich niet nieuw voor GroenLinks. :P
Haha nee maar dit soort memes doet ie meestal niet hoor :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:28:19 #97
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506157
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:27 schreef Momo het volgende:
Vraag mij af hoeveel mensen echt geen afstand houden, gewoon elk weekend met groepen vrienden en familie afspreken, etc. Je ziet altijd wel veel van die mensen reageren onder elk nieuwsbericht. Maar dat zijn vooral mensen die als beroep hebben om op social media boos te zijn.
Of mensen die een polonaise tegen de coronawet houden bij het Binnenhof.
:o)
pi_195506159
Deze winter wordt echt een ramp :') ;(
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:28:42 #99
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195506165
quote:
Ik like dit maar heb er al honderd jaar niks meer van gezien :o
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_195506173
quote:
15s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:27 schreef Dave het volgende:
Nog even en we zijn Tsjechië voorbij, en daarmee de slechtste van de klaswereld.
Volgens mij zijn er nog andere landen die het weer slechter doen dan Tsjechië. Eerst maar eens een EK winnen.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:29:20 #101
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195506179
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:28 schreef Dave het volgende:

[..]

Of mensen die een polonaise tegen de coronawet houden bij het Binnenhof.
Dat waren volgens mij diezelfde mensen die Thierry toesprak met die megafoon |:( :')
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 14:29:33 #102
39237 crew  H_T
2733
pi_195506185
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 14:29:37 #103
87554 Cee
Welluk?
pi_195506187
Maar hoe kan het nou toch dat die tweede golf gewoon nog afstevent op zowat gelijke aantallen als de eerste, je verwacht toch wel dat die iets kleiner gaat worden?

Echt iedereen die nu nog als een idioot een provocerende polonaise op een plein of whatever of een huisfeestje met 10 man op 20 vierkante meter gaat houden mag dood door schuld op zijn of haar bonnetje krijgen.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:29:40 #104
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195506188
Ik heb nog maar een extra setje wasbare mondkapjes besteld, denk dat de andere eerder verwassen zijn dan dat deze crisis voorbij is :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:29:49 #105
375570 crew  Cyan9
pi_195506192
quote:
15s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:27 schreef Dave het volgende:
Nog even en we zijn Tsjechië voorbij, en daarmee de slechtste van de klaswereld.
Er zijn nog wel wat landen wereldwijd die het nog slechter doen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:30:04 #106
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506201
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:28 schreef Em31 het volgende:
Deze winter wordt echt een ramp :') ;(
Daar was die Ernst Kuipers bij Corona: Feiten en Fabels inderdaad heel duidelijk in.
- "Hoe lang gaat het nog duren?"
- "Als mensen zo door gaan, zeker de hele winter.
:o)
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:30:24 #107
375570 crew  Cyan9
pi_195506211
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:27 schreef Meke het volgende:

[..]

Haha nee maar dit soort memes doet ie meestal niet hoor :D
Ik vind Jesse wel tof, al lijkt dat een behoorlijk onpopulaire mening hier op Fok! :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 14:31:11 #108
87554 Cee
Welluk?
pi_195506231
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:30 schreef Dave het volgende:

[..]

Daar was die Ernst Kuipers bij Corona: Feiten en Fabels inderdaad heel duidelijk in.
- "Hoe lang gaat het nog duren?"
- "Als mensen zo door gaan, zeker de hele winter.
"Gelukkig" had ik me daar al sinds april/mei mentaal op voorbereid, ik had alleen gedacht dat de ellende nu pas een beetje voorzichtig zou beginnen maar we zitten er al sinds juli in.

JULI.

Maar gelukkig zijn de maatregelen pas nu ingezet. :')
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:31:20 #109
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506235
Ik vind het altijd een beetje een gladjakker, maar dat zal aan mij liggen.
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:31:25 #110
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195506238
Ik zit al bijna anderhalve week vooral binnen en hoop dan toch steeds zo dat iedereen verstandig mee doet. Dit weekend wil ik wel naar de bioscoop maar twijfel nu ook of dat verstandig is terwijl ik alleen en op afstand ga |:)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:31:46 #111
375570 crew  Cyan9
pi_195506241
quote:
81s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:29 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nog maar een extra setje wasbare mondkapjes besteld, denk dat de andere eerder verwassen zijn dan dat deze crisis voorbij is :')
Ik denk dat ik vanavond ook nog wat ander designtjes op bol.com ga bestellen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:32:00 #112
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_195506248
Ik kreeg zojuist een berichtje van de Spaanse overheid dat ik alleen nog maar om essentiële redenen op Nederlandse websites mag komen mits ik daarna dan 10 dagen niet op Spaanse websites kom ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:32:07 #113
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506250
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:31 schreef Cee het volgende:
Maar gelukkig zijn de maatregelen pas nu ingezet.
Dit vooral denk ik. Maar extra maatregelen in augustus waren er bij het publiek waarschijnlijk helemaal niet in gegaan, al was dat wel het moment geweest.
:o)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 14:32:23 #114
39237 crew  H_T
2733
pi_195506255
Nog eentje dan

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:32:27 #115
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195506257
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:30 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik vind Jesse wel tof, al lijkt dat een behoorlijk onpopulaire mening hier op Fok! :P
Ik ook maar hij moet echt kappen met z'n anekdotische argumenten :'(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_195506262
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:32 schreef Strani het volgende:
Ik kreeg zojuist een berichtje van de Spaanse overheid dat ik alleen nog maar om essentiële redenen op Nederlandse websites mag komen mits ik daarna dan 10 dagen niet op Spaanse websites kom ;(
Wat😮
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:32:51 #117
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506266
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:31 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik vanavond ook nog wat ander designtjes op bol.com ga bestellen.
Ik zag op facebook een design-your-own-mouth-capje voorbij komen van vistaprint.nl
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:33:11 #118
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195506269
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:32 schreef Strani het volgende:
Ik kreeg zojuist een berichtje van de Spaanse overheid dat ik alleen nog maar om essentiële redenen op Nederlandse websites mag komen mits ik daarna dan 10 dagen niet op Spaanse websites kom ;(
Ook niet als je je handen goed desinfecteert en mondkapjes gebruikt en op 1,5 meter afstand van je scherm zit? :o
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:33:41 #119
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506277
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:32 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Wat😮
Er is nu ook een digitale variant van COVID.
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:34:03 #120
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195506292
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:31 schreef Dave het volgende:
Ik vind het altijd een beetje een gladjakker, maar dat zal aan mij liggen.
Nee, ik vind het ook een gladjakker. Zo'n Trudeau-wannabe.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_195506297
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:33 schreef Dave het volgende:

[..]

Er is nu ook een digitale variant van COVID.
Covid horse?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:34:29 #122
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_195506305
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:33 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ook niet als je je handen goed desinfecteert en mondkapjes gebruikt en op 1,5 meter afstand van je scherm zit? :o
Nee ze zijn onverbiddelijk ;(

Gelukkig zijn jullie wel essentieel voor mij *O*
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:34:44 #123
375570 crew  Cyan9
pi_195506311
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:32 schreef Strani het volgende:
Ik kreeg zojuist een berichtje van de Spaanse overheid dat ik alleen nog maar om essentiële redenen op Nederlandse websites mag komen mits ik daarna dan 10 dagen niet op Spaanse websites kom ;(
Gelukkig zijn wij heel essentieel.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:34:57 #124
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506319
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:34 schreef Arizona het volgende:

[..]

Nee, ik vind het ook een gladjakker. Zo'n Trudeau-wannabe.
Opgestroopte mouwtjes, geen stropdas, kijk mij de handen eens uit de mouwen steken.
:o)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 14:35:34 #125
39237 crew  H_T
2733
pi_195506331
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:33 schreef Dave het volgende:

[..]

Er is nu ook een digitale variant van COVID.
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Covid horse?
Vroeger had je het met een Covideoband moeten doen, maar nu is er gewoon COVIDVD
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_195506334
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:34 schreef Arizona het volgende:

[..]

Nee, ik vind het ook een gladjakker. Zo'n Trudeau-wannabe.
Ja dat _O-
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:36:30 #127
375570 crew  Cyan9
pi_195506350
Wil trouwens niet zeggen dat hij mij ook geschikt lijkt als minister-president, al vind ik dat van praktisch niemand. :')
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:37:04 #128
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195506360
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:32 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik zag op facebook een design-your-own-mouth-capje voorbij komen van vistaprint.nl
Even gekeken, maar die zijn wel duur :o

Ik heb gewoon bij de hema besteld. 2 voor 5 euro. Maar ze hadden geen Takkie mondkapjes meer ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:37:59 #129
478909 molloot200
alles muziek.
pi_195506384
Als het virus er nog is in maart, worden dat ook bijzondere verkiezingen.
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 14:38:05 #130
87554 Cee
Welluk?
pi_195506387
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:32 schreef Dave het volgende:

[..]

Dit vooral denk ik. Maar extra maatregelen in augustus waren er bij het publiek waarschijnlijk helemaal niet in gegaan, al was dat wel het moment geweest.
Dat wel ja. Maakt niet veel uit wat of wanneer, mensen hier zijn te stronteigenwijs en willen of kunnen het niet snappen en als ze het niet snappen doen ze het maar niet. Is ze soms ook niet kwalijk te nemen maar ergens denk ik, gewoon gezond verstand gebruiken, houd afstand, zoek de drukte niet op en was je handen. HOE MOEILIJK IS DAT.
Maar het is leuker om anderen de schuld te geven waarom je je niet aan een regel houdt, dan voelt het toch wel wat fijner om naar dat feest te gaan of met z'n allen het vliegtuig in te stappen naar een all inclusive.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:38:28 #131
478909 molloot200
alles muziek.
pi_195506396
Ben benieuwd of VVD wel zo veel profijt heeft van Mark als spreekstalmeester van Nederland als ze op deze manier doorgaan in deze crisis.
pi_195506402
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:37 schreef molloot200 het volgende:
Als het virus er nog is in maart, worden dat ook bijzondere verkiezingen.
Waarom hebben wij nou net weer verkiezingen tijdens een pandemie :'( :'( nog meer gezeik.
pi_195506437
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:32 schreef Strani het volgende:
Ik kreeg zojuist een berichtje van de Spaanse overheid dat ik alleen nog maar om essentiële redenen op Nederlandse websites mag komen mits ik daarna dan 10 dagen niet op Spaanse websites kom ;(
ESF FOK is essentieel gelukkig :Y
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:40:19 #134
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506440
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:37 schreef molloot200 het volgende:
Als het virus er nog is in maart, worden dat ook bijzondere verkiezingen.
Als het gaat zoals normaal, dan komt dat hier wel goed. Meestal geen rijen tegelijk. Maar dat is in andere gebieden waarschijnlijk anders.
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:41:08 #135
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506455
quote:
Trump weigert mee te doen aan online verkiezingsdebat met Biden omdat hij inmiddels hersteld is en niet langer het virus kan verspreiden
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:41:26 #136
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195506462
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:40 schreef Dave het volgende:

[..]

Als het gaat zoals normaal, dan komt dat hier wel goed. Meestal geen rijen tegelijk. Maar dat is in andere gebieden waarschijnlijk anders.
HIer ook wel. Voor de zekerheid even met tape wat afstandslijntjes trekken, maar meestal zijn hier niet tot nauwelijks wachtenden en kun je meteen je stem uitbrengen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:41:59 #137
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506467
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:41 schreef Arizona het volgende:

[..]

HIer ook wel. Voor de zekerheid even met tape wat afstandslijntjes trekken, maar meestal zijn hier niet tot nauwelijks wachtenden en kun je meteen je stem uitbrengen.
Enige is misschien dat de ingang ook de uitgang is, maar daar vinden ze vast wel wat op.
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:42:14 #138
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506472
inb4 etdeef
:o)
pi_195506478
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:32 schreef H_T het volgende:
Nog eentje dan

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 14:42:47 #140
87554 Cee
Welluk?
pi_195506481
quote:
9s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:41 schreef Dave het volgende:

[..]

Gelukkig brengt dit soort berichten toch wel een soort van rust in mijn hoofd dat er elders op de wereld mensen nog verder weg zijn van enige verbetering dan hier. Dat het altijd nog veel erger kan. :@
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:43:35 #141
478909 molloot200
alles muziek.
pi_195506495
quote:
9s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:41 schreef Dave het volgende:

[..]

We kunnen ook alle jongeren corona geven, waarna ze twee weken in quarantaine moeten maar !!! na die twee weken zijn ze niet meer besmettelijk en kunnen ze gewoon volop feestvieren en elkaar aflikken en wat dan niet meer!!!!!
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:43:54 #142
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195506502
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:38 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat wel ja. Maakt niet veel uit wat of wanneer, mensen hier zijn te stronteigenwijs en willen of kunnen het niet snappen en als ze het niet snappen doen ze het maar niet. Is ze soms ook niet kwalijk te nemen maar ergens denk ik, gewoon gezond verstand gebruiken, houd afstand, zoek de drukte niet op en was je handen. HOE MOEILIJK IS DAT.
Maar het is leuker om anderen de schuld te geven waarom je je niet aan een regel houdt, dan voelt het toch wel wat fijner om naar dat feest te gaan of met z'n allen het vliegtuig in te stappen naar een all inclusive.
Ik merk ook nog heel veel weerstand tegen mondkapjesgebruik. Ik snap dat niet. Ookal brengt het die verdraaide R maar met 0,1 omlaag, alle beetjes die helpen zijn nu zó hard nodig!
Die mondkapjes zijn echt niet het hele antwoord op de problematiek, maar het is zo'n kleine moeite om er wel eentje te dragen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_195506506
Bekijk het maar zo, ooit komt er een daling.
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 14:45:07 #144
87554 Cee
Welluk?
pi_195506515
quote:
6s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:44 schreef Em31 het volgende:
Bekijk het maar zo, ooit komt er een daling.
Ooit wel want er gaan er steeds meer deaud. ;(
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:45:11 #145
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506517
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:43 schreef molloot200 het volgende:

[..]

We kunnen ook alle jongeren corona geven, waarna ze twee weken in quarantaine moeten maar !!! na die twee weken zijn ze niet meer besmettelijk en kunnen ze gewoon volop feestvieren en elkaar aflikken en wat dan niet meer!!!!!
En die jongeren die 7 keer besmet raken dan?
:o)
pi_195506532
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:45 schreef Cee het volgende:

[..]

Ooit wel want er gaan er steeds meer deaud. ;(
Ik dacht ik blijf even een beetje positief.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:46:26 #147
375570 crew  Cyan9
pi_195506534
quote:
9s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:41 schreef Dave het volgende:

[..]

Doek op, doe uit dat licht.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:46:32 #148
478909 molloot200
alles muziek.
pi_195506537
quote:
5s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:45 schreef Dave het volgende:

[..]

En die jongeren die 7 keer besmet raken dan?
Dat is fakenews want Trump zegt het ook !!!!!!!!11!!!!
pi_195506540
quote:
9s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
En we gaan er DIK over: "RIVM: 5831 nieuwe besmettingen met corona."
Dit is toch om te janken maar ook om ontzettend boos te worden. Ik heb zin om met van alles te gaan smijten! :(
Maar dat helpt ook niet echt, dus laat ik het maar bij een potje janken -O-
pi_195506552
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:43 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik merk ook nog heel veel weerstand tegen mondkapjesgebruik. Ik snap dat niet. Ookal brengt het die verdraaide R maar met 0,1 omlaag, alle beetjes die helpen zijn nu zó hard nodig!
Die mondkapjes zijn echt niet het hele antwoord op de problematiek, maar het is zo'n kleine moeite om er wel eentje te dragen.
Er moet gewoon een mentaliteitsverandering komen, waarin mensen zich minder vaak zonder noodzaak in grote gezelschappen treffen voor binnenactiviteiten. Waarom zou je nu zo nodig naar de kroeg of IKEA ofzo willen?
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:49:10 #151
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506566
Ik zou zelf nu met die strengere maatregelen die al 8 dagen duren al iets van een afvlakking verwachten, maar kennelijk komt die toch echt pas in het weekend. De horeca om 01.00 uur sluiten heeft dus geen effect gehad, want dat is al 2 weken een maatregel volgens mij.
:o)
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:49:12 #152
375570 crew  Cyan9
pi_195506568
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Er moet gewoon een mentaliteitsverandering komen, waarin mensen zich minder vaak zonder noodzaak in grote gezelschappen treffen voor binnenactiviteiten. Waarom zou je nu zo nodig naar de kroeg of IKEA ofzo willen?
IKEA is een religie, daar niet kunnen zingen is een schande en een inbreuk op onze vrijheiden.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:49:15 #153
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195506569
Jongens, laten we de moed erin houden. Tegeltjeswijsheid, maar waar als een koe:
Het is nog nooit zo donker geweest of het wordt wel weer licht.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:49:42 #154
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506577
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:48 schreef Fred_B het volgende:
Waarom zou je nu zo nodig naar de kroeg of IKEA ofzo willen?
Waar krijg ik anders m'n Zweedse gehaktballen!
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:49:43 #155
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195506578
Net een case ingediend met de helpdesk. Krijg ik een mailtje dat ze de case in behandeling gaan nemen. uh.. ja, dat was ook de bedoeling, anders had ik 'm niet ingediend. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:50:05 #156
375570 crew  Cyan9
pi_195506586
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:49 schreef Dave het volgende:
Ik zou zelf nu met die strengere maatregelen die al 8 dagen duren al iets van een afvlakking verwachten, maar kennelijk komt die toch echt pas in het weekend. De horeca om 01.00 uur sluiten heeft dus geen effect gehad, want dat is al 2 weken een maatregel volgens mij.
Had iemand dat verwacht?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_195506589
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Er moet gewoon een mentaliteitsverandering komen, waarin mensen zich minder vaak zonder noodzaak in grote gezelschappen treffen voor binnenactiviteiten. Waarom zou je nu zo nodig naar de kroeg of IKEA ofzo willen?
Ik hoop dat dit nu wat meer automatisch gaat nu de besmettingen zo oplopen.
pi_195506594
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:49 schreef Arizona het volgende:
Jongens, laten we de moed erin houden. Tegeltjeswijsheid, maar waar als een koe:
Het is nog nooit zo donker geweest of het wordt wel weer licht.
Zo dachten we tijdens het NSF 2010 ook niet hoor :{w
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:50:48 #159
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506595
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:49 schreef Arizona het volgende:
Jongens, laten we de moed erin houden. Tegeltjeswijsheid, maar waar als een koe:
Het is nog nooit zo donker geweest of het wordt wel weer licht.
Na 21 december wordt het inderdaad elke dag weer een beetje lichter.

Tenzij er een meteoriet inslaat of zo.
:o)
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 14:50:55 #160
87554 Cee
Welluk?
pi_195506597
Zit gewoon in dikke paniek hier achter m'n bureau vanwege die klotecijfers en klotemensen met klotementaliteit overal. :') Gaat lekker met thuiswerken vanmiddag.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:51:21 #161
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195506606
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Er moet gewoon een mentaliteitsverandering komen, waarin mensen zich minder vaak zonder noodzaak in grote gezelschappen treffen voor binnenactiviteiten. Waarom zou je nu zo nodig naar de kroeg of IKEA ofzo willen?
Van mij hoeft dat inderdaad niet zo nodig.
Maar toen ik jong was, lééfde ik voor de weekenden, dat ik lekker ging stappen met mijn vrienden. En voor veel jongeren zal dat nog wel gelden en voor sommige iets minder jongeren denk ik ook wel :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:51:47 #162
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506614
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:50 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Had iemand dat verwacht?
Ik niet, maar Rutte&Co waarschijnlijk wel?
:o)
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:51:48 #163
375570 crew  Cyan9
pi_195506616
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:50 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Zo dachten we tijdens het NSF 2010 ook niet hoor :{w
Dat waren pas ECHT donkere tijden.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_195506621
quote:
9s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:41 schreef Dave het volgende:

[..]

Echt alleen hij telt weer he :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:52:02 #165
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195506622
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:49 schreef Arizona het volgende:
Jongens, laten we de moed erin houden. Tegeltjeswijsheid, maar waar als een koe:
Het is nog nooit zo donker geweest of het wordt wel weer licht.
O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 14:52:11 #166
87554 Cee
Welluk?
pi_195506625
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:46 schreef summer52 het volgende:

[..]

Dit is toch om te janken maar ook om ontzettend boos te worden. Ik heb zin om met van alles te gaan smijten! :(
Maar dat helpt ook niet echt, dus laat ik het maar bij een potje janken -O-
Ja dit dus. Bij golf 1 was ik vooral bang en verdrietig. Nu ben ik kei-boos en verdrietig.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:52:51 #167
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506633
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:50 schreef Cee het volgende:
Zit gewoon in dikke paniek hier achter m'n bureau vanwege die klotecijfers en klotemensen met klotementaliteit overal. :') Gaat lekker met thuiswerken vanmiddag.
:o)
pi_195506638
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:51 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat waren pas ECHT donkere tijden.
Daarbij valt dit in het niet inderdaad.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:53:35 #169
375570 crew  Cyan9
pi_195506644
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:50 schreef Cee het volgende:
Zit gewoon in dikke paniek hier achter m'n bureau vanwege die klotecijfers en klotemensen met klotementaliteit overal. :') Gaat lekker met thuiswerken vanmiddag.
Corona proof afstands hug voor jou. Komt goed Cee, komt goed. *;
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:53:38 #170
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195506645
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:50 schreef Dave het volgende:

[..]

Na 21 december wordt het inderdaad elke dag weer een beetje lichter.

Tenzij er een meteoriet inslaat of zo.
En ook DAARNA word het wel weer licht! Toen de dino's uitgestorven waren gebeurde dat ook, na 20 jaar ofzo :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_195506648
quote:
6s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:44 schreef Em31 het volgende:
Bekijk het maar zo, ooit komt er een daling.
Als ik de context niet zou kennen, zou ik bijna denken dat het weer over wielrennen ging
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:54:00 #172
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506650
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:52 schreef Cee het volgende:
Ja dit dus. Bij golf 1 was ik vooral bang en verdrietig. Nu ben ik kei-boos en verdrietig.
Heb je je burgemeester nog gezien bij 'Corona: feiten en fabels'?
:o)
pi_195506658
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:51 schreef Arizona het volgende:

[..]

Van mij hoeft dat inderdaad niet zo nodig.
Maar toen ik jong was, lééfde ik voor de weekenden, dat ik lekker ging stappen met mijn vrienden. En voor veel jongeren zal dat nog wel gelden en voor sommige iets minder jongeren denk ik ook wel :)
Ja, dat begrijp ik ook, maar het moet toch kunnen iets meer Corona-proof activiteiten te doen.

Bij IKEA staat hier nog elke zaterdag een enorme rij wachtenden voor de deur :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:54:53 #174
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195506666
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:50 schreef Cee het volgende:
Zit gewoon in dikke paniek hier achter m'n bureau vanwege die klotecijfers en klotemensen met klotementaliteit overal. :') Gaat lekker met thuiswerken vanmiddag.
Knuffels voor jou! :*
Maar écht, het komt goed, ik weet het zeker.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:55:21 #175
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195506674
Ben benieuw wanneer het binnensporten weer verboden wordt en de sportscholen weer dicht gaan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 14:55:24 #176
87554 Cee
Welluk?
pi_195506676
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:54 schreef Dave het volgende:

[..]

Heb je je burgemeester nog gezien bij 'Corona: feiten en fabels'?
Ja, efkes. Heb verder genoeg van het programma gekeken om me gerust te stellen maar er is tegenwoordig weinig meer nodig om mijn gemoedstoestand compleet van slag te brengen, zoals nu.
Maar oprecht bedankt voor jullie aanwezigheid nu :*
pi_195506687
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:53 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Als ik de context niet zou kennen, zou ik bijna denken dat het weer over wielrennen ging
:D

Nu nog heel hard hopen dat jij morgen niet in dat cijfer zit :P
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:56:48 #178
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195506696
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:54 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik ook, maar het moet toch kunnen iets meer Corona-proof activiteiten te doen.

Bij IKEA staat hier nog elke zaterdag een enorme rij wachtenden voor de deur :')
Oh echt :D

Ik kom dus al eeuwen niet meer op zaterdag bij Ikea. Dat is dan wel weer een enorm voordeel aan thuiswerken, ik ga gewoon doordeweeks, in een langere lunchpauze of aan het einde van de werkdag.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:56:55 #179
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506697
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:55 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja, efkes. Heb verder genoeg van het programma gekeken om me gerust te stellen maar er is tegenwoordig weinig meer nodig om mijn gemoedstoestand compleet van slag te brengen, zoals nu.
Maar oprecht bedankt voor jullie aanwezigheid nu :*
Anders kan je altijd nog kijken naar dit schaap dat een trampoline ontdekt heeft

:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:57:30 #180
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195506706
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:51 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat waren pas ECHT donkere tijden.
En nu zijn we gewoon regerend ESF kampioen O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:57:56 #181
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506713
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:54 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik ook, maar het moet toch kunnen iets meer Corona-proof activiteiten te doen.

Bij IKEA staat hier nog elke zaterdag een enorme rij wachtenden voor de deur :')
Allemaal op zoek naar de Cövid hanglamp.
:o)
pi_195506718
Schaatsers hebben ondertussen ook Corona opgelopen in Inzell.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:59:26 #183
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506741
quote:
9s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:58 schreef Em31 het volgende:
Schaatsers hebben ondertussen ook Corona opgelopen in Inzell.
Ja, je zou zeggen dat 500m toch voldoende afstand is.
:o)
pi_195506765
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:56 schreef Em31 het volgende:

[..]

:D

Nu nog heel hard hopen dat jij morgen niet in dat cijfer zit :P
IK ZIT NIET IN DAT CIJFER
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_195506782
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:57 schreef Arizona het volgende:

[..]

En nu zijn we gewoon regerend ESF kampioen O+
In alle duisternis, blijft de lichtbol van Duncan nog schijnen O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 15:01:45 #186
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195506788
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:00 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

IK ZIT NIET IN DAT CIJFER
Uitslag binnen?
pi_195506808
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:00 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

IK ZIT NIET IN DAT CIJFER
TOETERTJES *O* *O* *O*
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:03:11 #188
478909 molloot200
alles muziek.
pi_195506825
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:01 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

In alle duisternis, blijft de lichtbol van Duncan nog schijnen O+
Ook al ligt ie op een vingerafdrukvette vissenkom, schijnt ie nog steeds ;)
pi_195506831
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:01 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

In alle duisternis, blijft de lichtbol van Duncan nog schijnen O+
Ja, toen kon je nog gewoon zo vaak naar de IKEA voor een nieuwe lichtbol als je wilde :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_195506834
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:01 schreef Momo het volgende:

[..]

Uitslag binnen?
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:02 schreef Em31 het volgende:

[..]

TOETERTJES *O* *O* *O*
OH nee nee, sorry, sorry, mijn emoji's kwamen niet door :@ Heb nog geen uitslag
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_195506843
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:03 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, toen kon je nog gewoon zo vaak naar de IKEA voor een nieuwe lichtbol als je wilde :')
En kreeg je er zelfs een doorzichtige kubus met vingerafdrukken bij!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:03:57 #192
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195506847
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:03 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

[..]

OH nee nee, sorry, sorry, mijn emoji's kwamen niet door :@ Heb nog geen uitslag
Nog steeds niet? :(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 15:04:34 #193
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195506868
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Nog steeds niet? :(
Heb jij al een afspraak kunnen maken?
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 15:05:02 #194
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195506876
quote:
De Jonge: Trend moet dit weekend keren, anders extra maatregelen nodig
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 15:05:24 #195
39237 crew  H_T
2733
pi_195506887
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:38 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat wel ja. Maakt niet veel uit wat of wanneer, mensen hier zijn te stronteigenwijs en willen of kunnen het niet snappen en als ze het niet snappen doen ze het maar niet.
Dit is min of meer de reden dat ik vooraf al had bedacht sowieso niet naar de eerste GP op Zandvoort te willen. Met een beetje mooi weer en drukte is er dan al geen doorkomen aan, laat staan als er nog meer fans in een nog krappere periode aan zullen komen. Er moeten mogelijkheden zijn om het verkeer zoveel mogelijk te laten doorstromen (veel eenrichtingsverkeer dat weekend bijvoorbeeld, of liever vanaf verschillende grote parkeerterreinen buiten Zandvoort met pendelbussen werken) alleen feit blijft dat je met Nederlanders te maken hebt. En die vinden het allemaal onzin, gaan echt niet omrijden, weten heus wel een betere sluiproute en meer van dat soort dingen.

Ik ben ook bij de Indy 500 geweest. Daar passen 250.000-300.000 bezoekers langs het circuit, en omdat het in Amerika is komt een heel groot deel met de auto. En omdat het in Amerika is wordt het verkeer geregeld door de Indiana State Troopers en laat je het wel uit je hoofd om daar tegenin te gaan. Met veel eenrichtingsverkeer en brede straten stroomt het dan nog redelijk door allemaal
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:06:54 #196
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195506924
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:05 schreef Momo het volgende:

[..]

Wat een helder licht.
:o)
pi_195506951
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:03 schreef Aoibhin het volgende:

[..]


[..]

OH nee nee, sorry, sorry, mijn emoji's kwamen niet door :@ Heb nog geen uitslag
Oh, dan vieren we het straks nog een keer!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 15:08:02 #198
39237 crew  H_T
2733
pi_195506958
quote:
83s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een case ingediend met de helpdesk. Krijg ik een mailtje dat ze de case in behandeling gaan nemen. uh.. ja, dat was ook de bedoeling, anders had ik 'm niet ingediend. :')
Ik heb deze week meerdere mails verstuurd waar ik graag op z'n minst een ontvangstbevestiging voor had gehad en nog liever een melding dat ze het in behandeling gaan nemen. Dat had een hoop gezoek en gebel kunnen schelen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:08:16 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195506964
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:04 schreef Momo het volgende:

[..]

Heb jij al een afspraak kunnen maken?
Nee, nu niet echt meer klachten. |:)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:09:10 #200
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195506981
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:08 schreef H_T het volgende:

[..]

Ik heb deze week meerdere mails verstuurd waar ik graag op z'n minst een ontvangstbevestiging voor had gehad en nog liever een melding dat ze het in behandeling gaan nemen. Dat had een hoop gezoek en gebel kunnen schelen
Het automagische mailtje dat de call was ingediend, had ik wel ontvangen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:10:47 #201
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_195507011
Rustig mensen, het gaat echt wel weer een keer de juiste kant op. Maar verwacht nog niet al te veel van dit weekend als magische barrière. Soms duurt het ook wat langer dan twee weken voor je het duidelijk kan zien. Dus laat dat je dan niet weer extra van de wijs brengen.

En ik zou zeggen: Als de buitenwereld even te heftig wordt, richt je dan gewoon op je eigen wereldje.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 15:11:30 #202
87554 Cee
Welluk?
pi_195507025
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:05 schreef Momo het volgende:

[..]

Lekker afwachten weer, gelukkig blijft die trend ook aanhouden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 15:11:58 #203
39237 crew  H_T
2733
pi_195507035
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:51 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat waren pas ECHT donkere tijden.
Coronie corona het gaat niet uit m'n kop
Coronie corona ik sta er 's morgens mee op
Ik ben dicht bij jou
Daarom besmet ik je zo gauw
Ik voel het aan m'n keel
Coronie corona coronie corana
Ja zo besmetten wij er veel
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 15:12:03 #204
87554 Cee
Welluk?
pi_195507039
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:10 schreef Strani het volgende:
Rustig mensen, het gaat echt wel weer een keer de juiste kant op. Maar verwacht nog niet al te veel van dit weekend als magische barrière. Soms duurt het ook wat langer dan twee weken voor je het duidelijk kan zien. Dus laat dat je dan niet weer extra van de wijs brengen.

En ik zou zeggen: Als de buitenwereld even te heftig wordt, richt je dan gewoon op je eigen wereldje.
O+
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:12:52 #205
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195507053
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:11 schreef H_T het volgende:

[..]

Coronie corona het gaat niet uit m'n kop
Coronie corona ik sta er 's morgens mee op
Ik ben dicht bij jou
Daarom besmet ik je zo gauw
Ik voel het aan m'n keel
Coronie corona coronie corana
Ja zo besmetten wij er veel
Ik mis alleen de coupe vers mokka ijs nog.
:o)
pi_195507056
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:07 schreef Em31 het volgende:

[..]

Oh, dan vieren we het straks nog een keer!
Dan slaat de sfeer misschien wat om *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_195507069
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:11 schreef H_T het volgende:

[..]

Coronie corona het gaat niet uit m'n kop
Coronie corona ik sta er 's morgens mee op
Ik ben dicht bij jou
Daarom besmet ik je zo gauw
Ik voel het aan m'n keel
Coronie corona coronie corana
Ja zo besmetten wij er veel
Ik heb covid
Ik heb covid
Pas maar op als ik nies
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 15:14:37 #208
39237 crew  H_T
2733
pi_195507088
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:12 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik mis alleen de coupe vers mokka ijs nog.
Helaas, Parijs was code oranje
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_195507135
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:00 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

IK ZIT NIET IN DAT CIJFER
Heel fijn! :) Dat is een mooie verrassing.

Edit: of je bedoelt dat je morgen pas in het dagcijfer van vrijdag zit, dat zou wel kut zijn :P Maar dat bedoel je vast niet.
pi_195507160
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:17 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Heel fijn! :) Dat is een mooie verrassing.

Edit: of je bedoelt dat je morgen pas in het dagcijfer van vrijdag zit, dat zou wel kut zijn :P Maar dat bedoel je vast niet.
Zie het als een optimistische houding van mezelf :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:18:56 #211
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_195507161
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:32 schreef Strani het volgende:
Ik kreeg zojuist een berichtje van de Spaanse overheid dat ik alleen nog maar om essentiële redenen op Nederlandse websites mag komen mits ik daarna dan 10 dagen niet op Spaanse websites kom ;(
Dat zou meer dan terecht zijn. Jammer dat ze daar niet eerder bij je op ingegrepen hebben |:)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 15:22:50 #212
87554 Cee
Welluk?
pi_195507217
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:18 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Zie het als een optimistische houding van mezelf :P
Hoe ging het gisteren? Heb het niet terug kunnen lezen, of ik heb er overheen gelezen.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:23:00 #213
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195507220
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:05 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik hoop heel heel heel hard dat de scholen open mogen blijven. Daar wil ik mijn sport wel voor opgeven :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_195507235
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:23 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik hoop heel heel heel hard dat de scholen open mogen blijven. Daar wil ik mijn sport wel voor opgeven :P
Sport moet gewoon door kunnen gaan, lijkt me. Zolang de wedstrijden en het onnodige reizen maar even afgelast wordt.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 15:28:13 #215
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 15:30:01 #216
87554 Cee
Welluk?
pi_195507333
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:23 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik hoop heel heel heel hard dat de scholen open mogen blijven. Daar wil ik mijn sport wel voor opgeven :P
Dit ja. Ook al zou het mij persoonlijk helemaal niet treffen, er komt zó'n bak extra ellende bij als de scholen dicht gaan en bijvoorbeeld m'n beste vriendin, die al sinds maart thuiswerkt, ook nog eens haar twee jonge kinderen non-stop over de vloer heeft. Terwijl ze zelf ook in speciaal onderwijs werkt en studenten die in een vervelende thuissituatie zitten (en nu dus verplicht thuis moeten blijven) en een nieuwe opleiding zoeken, thuis moet vertellen wat ze het beste kunnen doen. Via video-verbinding. En dit is 1 voorbeeld en zo zijn er ZO VEEL MEER. Dat moet je toch niet willen.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:31:10 #217
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195507348
quote:
Alsof we dat ooit hadden :')

Maar het gaat inderdaad heel hard hier. Ik beperk de contacten weer zoveel mogelijk.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_195507352
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:22 schreef Cee het volgende:

[..]

Hoe ging het gisteren? Heb het niet terug kunnen lezen, of ik heb er overheen gelezen.
Het ging op zich wel prima! Wel vervelend dat ik nog best een eindje moest fietsen naar de testlocatie, maar alles dichterbij zat gewoon bomvol. En die test zelf is niet prettig ofzo, maar is ook zo weer voorbij :) Heb nu de uitslag nog niet binnen, maar ik verwacht negatief.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:31:44 #219
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195507355
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:24 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Sport moet gewoon door kunnen gaan, lijkt me. Zolang de wedstrijden en het onnodige reizen maar even afgelast wordt.
Ik vind het inderdaad ook haast jammer dat de tenniscompetitie niet wordt afgelast. Ok, het is (grotendeels) buiten, maar het is nou ook niet echt nodig om met of tegen of bij een andere club te spelen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:35:55 #220
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195507419
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:30 schreef Cee het volgende:

[..]

Dit ja. Ook al zou het mij persoonlijk helemaal niet treffen, er komt zó'n bak extra ellende bij als de scholen dicht gaan en bijvoorbeeld m'n beste vriendin, die al sinds maart thuiswerkt, ook nog eens haar twee jonge kinderen non-stop over de vloer heeft. Terwijl ze zelf ook in speciaal onderwijs werkt en studenten die in een vervelende thuissituatie zitten (en nu dus verplicht thuis moeten blijven) en een nieuwe opleiding zoeken, thuis moet vertellen wat ze het beste kunnen doen. Via video-verbinding. En dit is 1 voorbeeld en zo zijn er ZO VEEL MEER. Dat moet je toch niet willen.
Ik hoop het ook voor alle kinderen, jongeren en hun ouders. Ik ken niemand die er echt blij mee was dat de scholen dicht waren.

Mijn dochter heeft het gewoon niet heel goed gedaan met alleen online lessen, mijn neefje met veel behoefte aan structuur was eerst van slag toen hij niet meer naar school mocht en later weer helemaal van slag toen hij wél weer naar school moest :') . Het geschipper van ouders van jonge kinderen om werk en privé maar te kunnen combineren, het raakt gewoon zoveel mensen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_195507433
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:31 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik vind het inderdaad ook haast jammer dat de tenniscompetitie niet wordt afgelast. Ok, het is (grotendeels) buiten, maar het is nou ook niet echt nodig om met of tegen of bij een andere club te spelen.
Ja, er zijn best veel zorgen bij de sporters. Zeker als het regent en koud is, dan gaat iedereen toch dichter op elkaar staan en zo is het alsnog niet veilig.
Bij mijn sportvereniging is er gisteren iemand positief getest op corona. Het hele team mag de komende week niet trainen en de wedstrijd van zaterdag gaat ook niet door. Gisteren heb ik zelfs de tegenstander van afgelopen zaterdag gebeld dat ze op moesten passen. Ik ben daar rond etenstijd ruim een uur mee bezig geweest. Gelukkig had ik zuurkool, dat blijft nog best een tijdje warm :P lauw was het ook nog wel te doen.
Het is zo'n gedoe om elke dag met corona bezig te zijn en dan komen dit soort cijfers er nog eens bovenop. Gatver. Gelukkig hebben de Dirk-Jan strips me wat op kunnen vrolijken ^O^
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 15:36:38 #222
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195507434
Kijk eens wie reageert _O-

twitter


Ook al is het waarschijnlijk zijn assistent. :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 15:37:53 #223
39237 crew  H_T
2733
pi_195507452
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:36 schreef Momo het volgende:
Kijk eens wie reageert _O-

[ twitter ]

Ook al is het waarschijnlijk zijn assistent. :D
Voor je het weet zitten Eevee en jij vanavond in Jinek
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:38:12 #224
478909 molloot200
alles muziek.
pi_195507458
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:05 schreef Momo het volgende:

[..]

Worden ze wakker!
pi_195507479
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:36 schreef Momo het volgende:
Kijk eens wie reageert _O-

[ twitter ]

Ook al is het waarschijnlijk zijn assistent. :D
:D zijn assistent ^MoMo
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 15:39:57 #226
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195507490
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:37 schreef H_T het volgende:

[..]

Voor je het weet zitten Eevee en jij vanavond in Jinek
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:41:21 #227
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195507517
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:36 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ja, er zijn best veel zorgen bij de sporters. Zeker als het regent en koud is, dan gaat iedereen toch dichter op elkaar staan en zo is het alsnog niet veilig.
Bij mijn sportvereniging is er gisteren iemand positief getest op corona. Het hele team mag de komende week niet trainen en de wedstrijd van zaterdag gaat ook niet door. Gisteren heb ik zelfs de tegenstander van afgelopen zaterdag gebeld dat ze op moesten passen. Ik ben daar rond etenstijd ruim een uur mee bezig geweest. Gelukkig had ik zuurkool, dat blijft nog best een tijdje warm :P lauw was het ook nog wel te doen.
Het is zo'n gedoe om elke dag met corona bezig te zijn en dan komen dit soort cijfers er nog eens bovenop. Gatver. Gelukkig hebben de Dirk-Jan strips me wat op kunnen vrolijken ^O^
In mijn tennisteam wordt momenteel ook iemand getest, gelukkig heeft ze afgelopen vrijdag niet meegedaan en is haar contact met ons dus lang genoeg geleden :P . Maar net wat je zegt, je staat toch onbedoeld sneller dichterbij elkaar dan je eigenlijk wil.

Dirk-Jan strips zijn inderdaad leuk :P en verder probeer ik ook gewoon me te focussen op alles wat wel leuk is ookal zijn het kleine simpele dingen :) . Kijken naar wat de kat uitspookt, mijn nieuwe roze fleecepak 8-) , lekker vaak wandelen (niet vandaag, met die regen), nieuwe gerechten koken of bakken, latte pumpkin spice drinken (nieuw bij de Jumbo *O* ) met gevuld speculaas erbij :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:41:25 #228
478909 molloot200
alles muziek.
pi_195507518
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:36 schreef Momo het volgende:
Kijk eens wie reageert _O-

[ twitter ]

Ook al is het waarschijnlijk zijn assistent. :D
Dit lijkt echt bijna op zo'n copy-paste bot bericht die je krijgt als je een email naar een groot bedrijf stuurt _O-
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:41:32 #229
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195507521
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:36 schreef Momo het volgende:
Kijk eens wie reageert _O-

[ twitter ]

Ook al is het waarschijnlijk zijn assistent. :D
Volgens mij zit hij as we speak in een debat in de Tweede Kamer. Misschien kun je op NPO Start terugkijken of ie aan het twitteren is.
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:42:35 #230
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195507538
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:36 schreef Momo het volgende:
Kijk eens wie reageert _O-

[ twitter ]

Ook al is het waarschijnlijk zijn assistent. :D
Hoe moeten we je noemen? Opiniemaker, Influencer, <willekeurige-term>-deskundige?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 15:42:37 #231
39237 crew  H_T
2733
pi_195507540
Heeft iemand hier deze lampen of iets dat erop lijkt? En dan bedoel ik niet een normale lamp natuurlijk



Hoe is dat?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:42:57 #232
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195507546
quote:
5s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:42 schreef H_T het volgende:
Heeft iemand hier deze lampen of iets dat erop lijkt? En dan bedoel ik niet een normale lamp natuurlijk

[ afbeelding ]

Hoe is dat?
Ik heb Hue. Dat is hetzelfde denk ik.
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:43:06 #233
478909 molloot200
alles muziek.
pi_195507548
Nog één alinea en dan heb ik hoofdstuk 1 van mijn scriptie af* *G* *G* *G* *G*

* Vóór de feedback van mijn begeleider. Dus het kan nog wel weer helemaal om worden gegooid.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 15:44:16 #234
39237 crew  H_T
2733
pi_195507564
quote:
5s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:42 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik heb Hue. Dat is hetzelfde denk ik.
Als je dan via een app of zoiets kleurtjes kan veranderen en dimmen is het hetzelfde idee :Y Hoe bevalt dat? Gebruik je die extra functies vaak of is het leuk om even mee te spelen en verder gewoon aan of uit?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:44:25 #235
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195507568
Ik gebruik de kleurstand niet heel vaak, wordt al snel een kermis (persoonlijke mening).
Maar vindt het kunnen programmeren voor vakantie etc wel fijn.
Heb er ook buitenlampen van, die gaan op een sensor, maar ook bij zonsondergang aan.
:o)
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 15:45:19 #236
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195507580
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:43 schreef molloot200 het volgende:
Nog één alinea en dan heb ik hoofdstuk 1 van mijn scriptie af* *G* *G* *G* *G*

* Vóór de feedback van mijn begeleider. Dus het kan nog wel weer helemaal om worden gegooid.
*O*
pi_195507587
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:43 schreef molloot200 het volgende:
Nog één alinea en dan heb ik hoofdstuk 1 van mijn scriptie af* *G* *G* *G* *G*

* Vóór de feedback van mijn begeleider. Dus het kan nog wel weer helemaal om worden gegooid.
Ah, fijn voelt dat he, om echt al iets afgerond te hebben *O* *O* Gefeliciteerd!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:46:13 #238
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195507588
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:44 schreef H_T het volgende:

[..]

Als je dan via een app of zoiets kleurtjes kan veranderen en dimmen is het hetzelfde idee :Y Hoe bevalt dat? Gebruik je die extra functies vaak of is het leuk om even mee te spelen en verder gewoon aan of uit?
Ik vind het vooral leuk om mee te spelen. Je hebt nu ook een optie om het te syncen met je TV (soort van ambilight), maar die accesoire heb ik niet.
Ooit was het wel te koppelen met de The Voice app, dan werden de lampen rood als iemand afviel, en groen als iemand doorging. (WAT EEN LEUK IDEE VOOR DE MOL APP TROUWENS! :o :o :o :o )
:o)
pi_195507601
quote:
Ik dacht één seconde dat we hier een nieuw subforum hadden :')

Verder geen nieuws natuurlijk. Het is al sinds het begin zo dat het van veel besmettingen nogal vaag is waar ze vandaan komen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:48:12 #240
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195507609
Ok, met kerst had ik wel een groen licht achter de kerstboom, en denk dat ik straks ook de tuinverlichting op rood/groen instel, maar verder gebruik ik het weinig.
Vind vooral de mogelijkheid van bediening via de app handig, en het kan ook met spraak (Siri, zet de verlichting in de woonkamer op 100%, etc.)
:o)
pi_195507615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:41 schreef Arizona het volgende: en verder probeer ik ook gewoon me te focussen op alles wat wel leuk is ookal zijn het kleine simpele dingen :) . Kijken naar wat de kat uitspookt, mijn nieuwe roze fleecepak 8-) , lekker vaak wandelen (niet vandaag, met die regen), nieuwe gerechten koken of bakken, latte pumpkin spice drinken (nieuw bij de Jumbo *O* ) met gevuld speculaas erbij :P
Een van de mooiste dingen van 2020 is dat je de kleine dingetjes veel meer waardeert dan vorig jaar. Nieuwe gerechten koken beurt mij ook enorm op :) Gevuld speculaas trouwens ook :P
pi_195507621
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:46 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik vind het vooral leuk om mee te spelen. Je hebt nu ook een optie om het te syncen met je TV (soort van ambilight), maar die accesoire heb ik niet.
Ooit was het wel te koppelen met de The Voice app, dan werden de lampen rood als iemand afviel, en groen als iemand doorging. (WAT EEN LEUK IDEE VOOR DE MOL APP TROUWENS! :o :o :o :o )
Ik stel voor dat we de WIDM-lamp op de markt brengen en met 0,1% van de opbrengsten FOK redden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_195507673
quote:
5s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:42 schreef H_T het volgende:
Heeft iemand hier deze lampen of iets dat erop lijkt? En dan bedoel ik niet een normale lamp natuurlijk

[ afbeelding ]

Hoe is dat?
Die lampen zijn volgende week in de reclame bij de supermarkt Dirk. Het is wel van een ander merk:
https://www.dirk.nl/boods(...)jen/smart-lamp/61830
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 15:54:54 #244
87554 Cee
Welluk?
pi_195507675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:31 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het ging op zich wel prima! Wel vervelend dat ik nog best een eindje moest fietsen naar de testlocatie, maar alles dichterbij zat gewoon bomvol. En die test zelf is niet prettig ofzo, maar is ook zo weer voorbij :) Heb nu de uitslag nog niet binnen, maar ik verwacht negatief.
Ik ga voor je duimen! Fijn dat het testen zelf ook snel ging. Ben er echt als de dood voor.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:55:00 #245
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195507678
Sinds ...... @Meke (?) laatst een keer verkeerde boodschappen bezorgd kreeg, let ik extra goed op. Gisteren betaalde zich dat uit.
Ik kreeg een tas met 6 pakken melk, nog meer spul, en bovenop lag een leverworst. Ik had het meteen door. Gelukkig had ie mijn boodschappen ook nog bij zich. :o
:o)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 15:55:18 #246
39237 crew  H_T
2733
pi_195507682
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:48 schreef Dave het volgende:
Ok, met kerst had ik wel een groen licht achter de kerstboom, en denk dat ik straks ook de tuinverlichting op rood/groen instel, maar verder gebruik ik het weinig.
Vind vooral de mogelijkheid van bediening via de app handig, en het kan ook met spraak (Siri, zet de verlichting in de woonkamer op 100%, etc.)
Dat spraakgedoe hoeft voor mij niet zo nodig, maar kleurtjes vind ik wel leuk en dimmen vind ik voor sommige lampen ook wel praktisch. Zeker als je dat kan koppelen aan een tijdschema en de lamp op de wc bijvoorbeeld 's nachts minder fel brandt dan overdag
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_195507685
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:48 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Een van de mooiste dingen van 2020 is dat je de kleine dingetjes veel meer waardeert dan vorig jaar. Nieuwe gerechten koken beurt mij ook enorm op :) Gevuld speculaas trouwens ook :P
Door jou en @Arizona nu echt zin om gevulde speculaas te bakken :9~
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 15:55:53 #248
87554 Cee
Welluk?
pi_195507689
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:36 schreef Momo het volgende:
Kijk eens wie reageert _O-

[ twitter ]

Ook al is het waarschijnlijk zijn assistent. :D
Mhugo de Mjonge
pi_195507695
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:54 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik ga voor je duimen! Fijn dat het testen zelf ook snel ging. Ben er echt als de dood voor.
Ik was ook heel nerveus voor dat staafje in mijn neus en kon er de nacht ervoor al niet echt goed door slapen :')

En nee, het is echt niet persé een pretje en prikt een beetje, maar het is ook echt binnen een paar seconden voorbij.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 15:57:11 #250
87554 Cee
Welluk?
pi_195507706
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:55 schreef Dave het volgende:
Sinds ...... @:Meke (?) laatst een keer verkeerde boodschappen bezorgd kreeg, let ik extra goed op. Gisteren betaalde zich dat uit.
Ik kreeg een tas met 6 pakken melk, nog meer spul, en bovenop lag een leverworst. Ik had het meteen door. Gelukkig had ie mijn boodschappen ook nog bij zich. :o
Zat er ook een vrouw op een bospad bij?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 15:57:36 #251
39237 crew  H_T
2733
pi_195507713
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:54 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Die lampen zijn volgende week in de reclame bij de supermarkt Dirk. Het is wel van een ander merk:
https://www.dirk.nl/boods(...)jen/smart-lamp/61830
Bij Amazon zie ik ze nu in de aanbieding, daarom vraag ik er naar ;) Daar zijn ze wel wat duurder met ongeveer 8 euro per lamp als je een 4-pak koopt, maar dat verschil valt best mee :) Die van Amazon zien er op het plaatje van de fabrikant ( :') ) ook wat fancier uit
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 15:58:13 #252
39237 crew  H_T
2733
pi_195507728
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:56 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik was ook heel nerveus voor dat staafje in mijn neus en kon er de nacht ervoor al niet echt goed door slapen :')

En nee, het is echt niet persé een pretje en prikt een beetje, maar het is ook echt binnen een paar seconden voorbij.
Die ervaring had ik ook :) Plus een lichte kokhals bij die in de keel
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:58:16 #253
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195507730
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:55 schreef H_T het volgende:

[..]

Dat spraakgedoe hoeft voor mij niet zo nodig, maar kleurtjes vind ik wel leuk en dimmen vind ik voor sommige lampen ook wel praktisch. Zeker als je dat kan koppelen aan een tijdschema en de lamp op de wc bijvoorbeeld 's nachts minder fel brandt dan overdag
Ik weet zo niet of je dat laatste tijdsafhankelijk kunt instellen.

Ik denk dat je voor tijdschema's en bediening als je niet thuis bent wel een bridge nodig hebt (weet niet of dat bij deze variant er bij zit).
Anders moet je telefoon met de app (denk ik) in de buurt van de lampen zijn.
:o)
pi_195507732
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:57 schreef Cee het volgende:

[..]

Zat er ook een vrouw op een bospad bij?
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:58:54 #255
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195507742
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:57 schreef Cee het volgende:
Zat er ook een vrouw op een bospad bij?
Niet gecheckt! Aan de leverworst zag ik al dat het niet voor mij was.
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:59:18 #256
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195507754
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:57 schreef H_T het volgende:
Bij Amazon zie ik ze nu in de aanbieding, daarom vraag ik er naar Daar zijn ze wel wat duurder met ongeveer 8 euro per lamp als je een 4-pak koopt, maar dat verschil valt best mee Die van Amazon zien er op het plaatje van de fabrikant ( ) ook wat fancier uit
Bij Amazon is volgende week die Sale.
:o)
pi_195507755
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:58 schreef H_T het volgende:

[..]

Die ervaring had ik ook :) Plus een lichte kokhals bij die in de keel
Oh, dat had ik dan weer niet. Wel dat die in de neus wat na bleef prikken nog :P

Maar mocht het nog een keer nodig zijn, dan zal ik er een stuk minder nerveus voor zijn, wetende dat het op zich gewoon wel meevalt
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:59:42 #258
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195507756
Verder snap ik de vrouw op een bospad referentie niet.
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:00:08 #259
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195507766
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:59 schreef Aoibhin het volgende:
Oh, dat had ik dan weer niet.
Dan heb jij vast minder gag reflex dan H_T.
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:02:00 #260
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195507794
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:57 schreef H_T het volgende:

[..]

Bij Amazon zie ik ze nu in de aanbieding, daarom vraag ik er naar ;) Daar zijn ze wel wat duurder met ongeveer 8 euro per lamp als je een 4-pak koopt, maar dat verschil valt best mee :) Die van Amazon zien er op het plaatje van de fabrikant ( :') ) ook wat fancier uit
Wat ik ook handig vind: ik kan ze via ruimtes indelen. Dus kan dan via de app in 1 keer de verlichting in de woonkamer aan/uit zetten (of via een dimmer in de kamer). Ben nog ouderwets, dus heb ook hardware matige bediening nodig.
:o)
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 16:02:06 #261
375570 crew  Cyan9
pi_195507796
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:58 schreef Dave het volgende:

[..]

Niet gecheckt! Aan de leverworst zag ik al dat het niet voor mij was.
Niet stevig genoeg, die worst?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 16:04:07 #262
39237 crew  H_T
2733
pi_195507824
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:58 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik weet zo niet of je dat laatste tijdsafhankelijk kunt instellen.

Ik denk dat je voor tijdschema's en bediening als je niet thuis bent wel een bridge nodig hebt (weet niet of dat bij deze variant er bij zit).
Anders moet je telefoon met de app (denk ik) in de buurt van de lampen zijn.
We gaan het zien, ik heb een setje besteld :) Er stond in de advertentie bij dat je geen hub nodig hebt. Dat ik in de buurt moet zijn om het te bedienen zal meestal prima zijn, en dat van die vakantie zie ik dan later wel.
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:59 schreef Dave het volgende:

[..]

Bij Amazon is volgende week die Sale.
Goeie! Ik had even naar de prijzen van het afgelopen jaar gekeken, en de set is eerder nog iets beter in de aanbieding geweest. Dat scheelde 3 euro, daar hoef ik gelukkig niet per se op te wachten :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:04:20 #263
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195507826
quote:
6s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:02 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Niet stevig genoeg, die worst?
Ik eet weinig tot geen varkensvlees.
:o)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 16:06:45 #264
39237 crew  H_T
2733
pi_195507870
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:59 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh, dat had ik dan weer niet. Wel dat die in de neus wat na bleef prikken nog :P

Maar mocht het nog een keer nodig zijn, dan zal ik er een stuk minder nerveus voor zijn, wetende dat het op zich gewoon wel meevalt
Naprikken had ik ook :Y
quote:
6s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:59 schreef Dave het volgende:
Verder snap ik de vrouw op een bospad referentie niet.
Cee had een schitterende kaart ontworpen om namens ESF naar Greys te sturen toen Biet het zo moeilijk had. Vervolgens kreeg Greys een kaart met daarop een volstrekt onbekende vrouw en twee kinderen op een random bospad
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:02 schreef Dave het volgende:

[..]

Wat ik ook handig vind: ik kan ze via ruimtes indelen. Dus kan dan via de app in 1 keer de verlichting in de woonkamer aan/uit zetten (of via een dimmer in de kamer). Ben nog ouderwets, dus heb ook hardware matige bediening nodig.
Gewone knoppen vind ik zeker ook nog fijn om te hebben :Y Maar meerdere lampen in een ruimte tegelijk kunnen dimmen klinkt best handig :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_195507903
IK HEB GEEN CORONA *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 16:09:36 #266
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195507911
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
IK HEB GEEN CORONA *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O*
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:10:09 #267
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195507923
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:55 schreef Dave het volgende:
Sinds ...... @:Meke (?) laatst een keer verkeerde boodschappen bezorgd kreeg, let ik extra goed op. Gisteren betaalde zich dat uit.
Ik kreeg een tas met 6 pakken melk, nog meer spul, en bovenop lag een leverworst. Ik had het meteen door. Gelukkig had ie mijn boodschappen ook nog bij zich. :o
Nee @GeorgeM had echt verkeerde boodschappen. Bij mij hebben ze wel eens de bon verkeerd bezorgd, dat was niet zo erg _O-

En een keer ineens de bezorging geannuleerd, dat was wel erg ;( |:) Ook zonder bericht of uitleg :'(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 16:10:33 #268
39237 crew  H_T
2733
pi_195507924
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
IK HEB GEEN CORONA *O* *O* *O* *O* *O* *O*
FEEST!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_195507931
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
IK HEB GEEN CORONA *O* *O* *O* *O* *O* *O*
JJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAA *O*
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:11:47 #270
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195507947
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:06 schreef H_T het volgende:
Cee had een schitterende kaart ontworpen om namens ESF naar Greys te sturen toen Biet het zo moeilijk had. Vervolgens kreeg Greys een kaart met daarop een volstrekt onbekende vrouw en twee kinderen op een random bospad
Ooooooooh, die bospas mevrouw! :D _O- _O- _O- _O-
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:12:14 #271
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195507953
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
IK HEB GEEN CORONA *O* *O* *O* *O* *O* *O*
JAAAA FIJN! *O* *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:12:45 #272
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_195507964
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
IK HEB GEEN CORONA *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ja. Ben blij voor je *O* *O* *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:13:30 #273
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195507973
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:10 schreef Meke het volgende:
En een keer ineens de bezorging geannuleerd, dat was wel erg Ook zonder bericht of uitleg
Oh, wat raar. Toen de bezorger van de zomer een keer onwel was geworden kreeg ik netjes bericht daarover met de mededeling dat ze het later zouden bezorgen.
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:13:53 #274
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195507980
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
IK HEB GEEN CORONA *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:14:50 #275
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_195507997
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:59 schreef Dave het volgende:

[..]

Bij Amazon is volgende week die Sale.
Is die Amazon prime sale nu ook in Nederland een ding aan het worden ?
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:15:57 #276
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195508012
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:06 schreef H_T het volgende:
Gewone knoppen vind ik zeker ook nog fijn om te hebben Maar meerdere lampen in een ruimte tegelijk kunnen dimmen klinkt best handig
Ja, als ik dan in m'n blote tampeloeris de woonkamer in loop en m'n telefoon niet bij me heb, kan ik toch het licht aan doen.
:o)
pi_195508026
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
IK HEB GEEN CORONA *O* *O* *O* *O* *O* *O*
YESSS *O*
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 16:16:29 #278
39237 crew  H_T
2733
pi_195508029
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:14 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Is die Amazon prime sale nu ook in Nederland een ding aan het worden ?
Sinds dit jaar hebben ze pas een werkende .nl-versie :P Ze hebben soms wel goeie aanbiedingen erbij zitten. Je moet alleen niet allemaal zooi gaan kopen omdat het goedkoop is, terwijl je het anders nooit in huis zou willen hebben
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:16:32 #279
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195508031
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:14 schreef usagi414 het volgende:

[..]

Is die Amazon prime sale nu ook in Nederland een ding aan het worden ?
Ik weet niet of het een ding aan het worden is, maar het is er wel, volgende week. 13/14 dacht ik, of 14/15.
:o)
pi_195508051
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
IK HEB GEEN CORONA *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Jaaaaaaaa nu echt toetertjes *O* *O* *O* *O*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 16:17:40 #281
39237 crew  H_T
2733
pi_195508054
@grazz heeft een post van mij geliket, hij is dus actief!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_195508058
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
IK HEB GEEN CORONA *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O*
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:18:25 #283
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195508076
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:17 schreef H_T het volgende:
@:grazz heeft een post van mij geliket, hij is dus actief!
Volgens mij is hij ook nog op Twitter aktief, als hij tenminste is wie ik denk dat hij is.
:o)
pi_195508095
Ik zie je @grazz
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195508099
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:17 schreef H_T het volgende:
@:grazz heeft een post van mij geliket, hij is dus actief!
oh spuit elf :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 16:20:01 #286
39237 crew  H_T
2733
pi_195508111
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:19 schreef Em31 het volgende:

[..]

oh spuit elf :D
Geeft niks, lekker lokken!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:21:33 #287
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195508132
Ik volg namelijk iemand die af en toe 'leuke' posts liket op Twitter, en aangezien ik alleen mensen van hier volg, vraag ik me al een tijdje af wie het is. :')
:o)
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 16:22:05 #288
375570 crew  Cyan9
pi_195508138
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:17 schreef H_T het volgende:
@:grazz heeft een post van mij geliket, hij is dus actief!
Ik merkte het ook!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_195508145
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:17 schreef H_T het volgende:
@:grazz heeft een post van mij geliket, hij is dus actief!
@grazz O+ *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:22:56 #290
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195508151
Hopelijk waren het geen posts uit topic 997? Dan duurt het nog wel even voor ie bij is.
:o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:23:13 #291
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195508157
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:13 schreef Dave het volgende:

[..]

Oh, wat raar. Toen de bezorger van de zomer een keer onwel was geworden kreeg ik netjes bericht daarover met de mededeling dat ze het later zouden bezorgen.
Nee dit was gewoon helemaal verdwenen. Het is dat ik de bevestigingsmail nog had, anders ging ik aan mezelf twijfelen of ik wel besteld had :o
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_195508159
quote:
6s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:19 schreef Em31 het volgende:
Ik zie je @:grazz
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hij houdt ons allemaal in de smiezen om ons overal te spotten, dan doen we het ook lekker terug!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_195508173
Fijn @Aoibhin! *O* *O* *O*

Wel apart dat je dan klachten had (last/pijn bij ademenhalen?) die zo op corona lijken.
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 16:25:41 #294
375570 crew  Cyan9
pi_195508191
Nu.nl post net een bericht over een jongen met een myostatine afwijking, waardoor hij spierhypertrofie heeft. Klinkt moeilijk, maar het komt er op neer dat hij extreem gespierd is.

Nu zat ik te denken, het zou mooi zijn voor de luie sporters als ik dat er iets bestond als myostatine remmers, dat levert toch mooie abs op. 8-)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 16:26:48 #295
39237 crew  H_T
2733
pi_195508202
quote:
6s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:22 schreef Dave het volgende:
Hopelijk waren het geen posts uit topic 997? Dan duurt het nog wel even voor ie bij is.
Dat niet, wel van begin september :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 16:27:56 #296
87554 Cee
Welluk?
pi_195508216
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
IK HEB GEEN CORONA *O* *O* *O* *O* *O* *O*
JAAAAAAA TOP TOP TOP *O* *O* *O*
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 16:29:54 #297
87554 Cee
Welluk?
pi_195508244
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:24 schreef Guanabana het volgende:
Fijn @:Aoibhin! *O* *O* *O*

Wel apart dat je dan klachten had (last/pijn bij ademenhalen?) die zo op corona lijken.
Ik heb dat dus al vaker gehad, collega's die symptomen hadden en gingen testen en waarvan ik echt dacht "nou dit móet toch haast wel Corona zijn" en het dan toch niet hebben.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 16:31:26 #298
39237 crew  H_T
2733
pi_195508274
Op de dag dat ik mijn test aanvroeg en liet uitvoeren voelde ik me echt behoorlijk beroerd met meerdere klachten uit dat lijstje. Eén dag later ging het alweer een heel stuk beter, de dag erna hoorde ik dat de test negatief was *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_195508315
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:24 schreef Guanabana het volgende:
Fijn @:Aoibhin! *O* *O* *O*

Wel apart dat je dan klachten had (last/pijn bij ademenhalen?) die zo op corona lijken.
Ja, maar dat zal dan een gewoon griepje zijn. Het is inderdaad dat moeite met ademhalen in combinatie met de koorts/verhoging dat ik verdacht vond. Maar goed, fijn dat het nu is uitgesloten :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:37:38 #300
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_195508404
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
IK HEB GEEN CORONA *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Fijn Jobi!!! Mooi nieuws!!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_195508440
Toch nog een goed einde van dit topic O+
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')