Dat waren volgens mij diezelfde mensen die Thierry toesprak met die megafoonquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Of mensen die een polonaise tegen de coronawet houden bij het Binnenhof.
Er zijn nog wel wat landen wereldwijd die het nog slechter doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:27 schreef Dave het volgende:
Nog even en we zijn Tsjechië voorbij, en daarmee de slechtste van de klaswereld.
Daar was die Ernst Kuipers bij Corona: Feiten en Fabels inderdaad heel duidelijk in.quote:
Ik vind Jesse wel tof, al lijkt dat een behoorlijk onpopulaire mening hier op Fok!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nee maar dit soort memes doet ie meestal niet hoor
"Gelukkig" had ik me daar al sinds april/mei mentaal op voorbereid, ik had alleen gedacht dat de ellende nu pas een beetje voorzichtig zou beginnen maar we zitten er al sinds juli in.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Daar was die Ernst Kuipers bij Corona: Feiten en Fabels inderdaad heel duidelijk in.
- "Hoe lang gaat het nog duren?"
- "Als mensen zo door gaan, zeker de hele winter.
Ik denk dat ik vanavond ook nog wat ander designtjes op bol.com ga bestellen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:29 schreef Arizona het volgende:
Ik heb nog maar een extra setje wasbare mondkapjes besteld, denk dat de andere eerder verwassen zijn dan dat deze crisis voorbij is
Dit vooral denk ik. Maar extra maatregelen in augustus waren er bij het publiek waarschijnlijk helemaal niet in gegaan, al was dat wel het moment geweest.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:31 schreef Cee het volgende:
Maar gelukkig zijn de maatregelen pas nu ingezet.
Ik ook maar hij moet echt kappen met z'n anekdotische argumentenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind Jesse wel tof, al lijkt dat een behoorlijk onpopulaire mening hier op Fok!
Wat😮quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:32 schreef Strani het volgende:
Ik kreeg zojuist een berichtje van de Spaanse overheid dat ik alleen nog maar om essentiële redenen op Nederlandse websites mag komen mits ik daarna dan 10 dagen niet op Spaanse websites kom
Ik zag op facebook een design-your-own-mouth-capje voorbij komen van vistaprint.nlquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond ook nog wat ander designtjes op bol.com ga bestellen.
Ook niet als je je handen goed desinfecteert en mondkapjes gebruikt en op 1,5 meter afstand van je scherm zit?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:32 schreef Strani het volgende:
Ik kreeg zojuist een berichtje van de Spaanse overheid dat ik alleen nog maar om essentiële redenen op Nederlandse websites mag komen mits ik daarna dan 10 dagen niet op Spaanse websites kom
Nee, ik vind het ook een gladjakker. Zo'n Trudeau-wannabe.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:31 schreef Dave het volgende:
Ik vind het altijd een beetje een gladjakker, maar dat zal aan mij liggen.
Covid horse?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Er is nu ook een digitale variant van COVID.
Nee ze zijn onverbiddelijkquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook niet als je je handen goed desinfecteert en mondkapjes gebruikt en op 1,5 meter afstand van je scherm zit?
Gelukkig zijn wij heel essentieel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:32 schreef Strani het volgende:
Opgestroopte mouwtjes, geen stropdas, kijk mij de handen eens uit de mouwen steken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook een gladjakker. Zo'n Trudeau-wannabe.
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Er is nu ook een digitale variant van COVID.
Vroeger had je het met een Covideoband moeten doen, maar nu is er gewoon COVIDVDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |