abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:01:23 #1
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195504518

Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Huub Stapel, als je sowieso mensen die Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe harig jij het graag ziet, dat je je even helemaal klote voelt, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vaderdag.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)

*G* :B w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif 14.gif

Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_195504712
Is dit het we-blijven-zo-lang-mogelijk-stil-voor-de-eerste-echte-post SC topic? :o
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:15:42 #3
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195504762
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:12 schreef molloot200 het volgende:
Is dit het we-blijven-zo-lang-mogelijk-stil-voor-de-eerste-echte-post SC topic? :o
I-killed-zha-topic. ;(
Fuck the EBU.
pi_195504809
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

I-killed-zha-topic. ;(
;( Pijnlijk.
pi_195504812
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:12 schreef molloot200 het volgende:
We zaten zo in de flow van blijheid dat we nu aan het nadenken zijn wat voor treurnis we kunnen melden :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:19:56 #6
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_195504841
Kom maar op met die 10.000 euro voor 18 jarigen, beetje snel een beetje, mijn dochter is nu 16,5.
Kunnen we het geld dat we voor haar hebben gespaard mooi besteden aan een luxe vakantie :D

@Aoibhin nog geen uitslag binnen?

@Luctor.et.Emergo, als je nu al minder snotterig bent zou ik me maar niet laten testen :P

Dat kind dat stopt met studeren aldus Twitter, het scheelt inderdaad wel dat ze haar havo al heeft. Maar mijn dochter zou niet zomaar halsoverkop mogen stoppen, daar zou ze heeeeel wat nachtjes over moeten slapen. Ik merk wel aan haar dat het moeizamer gaat op school. Ook zij heeft wat minder motivatie en de cijfers blijven ook wat achter.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:20:37 #7
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_195504853
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:18 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

We zaten zo in de flow van blijheid dat we nu aan het nadenken zijn wat voor treurnis we kunnen melden :P
Het regent en regent en regent.
Ik zit al de hele dag met het licht aan ;(
Mijn sloffen liggen aan het andere eind van de woonkamer ;(
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:21:14 #8
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_195504858
Ik had vanmorgen twee Teams-meetings en een webinar en voor de rest van de week heb ik nog een vreselijk saaie klus die ik moet afronden.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:21:31 #9
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195504861
Trouwens met die 6 vrienden gaan we niet afspreken volgend weekend, ook niet in de horeca of op afstand op een manier, ook logisch wel. Wel jammer.
pi_195504935
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:19 schreef Arizona het volgende:
Kom maar op met die 10.000 euro voor 18 jarigen, beetje snel een beetje, mijn dochter is nu 16,5.
Kunnen we het geld dat we voor haar hebben gespaard mooi besteden aan een luxe vakantie :D

@:aoibhin nog geen uitslag binnen?

@:luctor.et.emergo, als je nu al minder snotterig bent zou ik me maar niet laten testen :P

Dat kind dat stopt met studeren aldus Twitter, het scheelt inderdaad wel dat ze haar havo al heeft. Maar mijn dochter zou niet zomaar halsoverkop mogen stoppen, daar zou ze heeeeel wat nachtjes over moeten slapen. Ik merk wel aan haar dat het moeizamer gaat op school. Ook zij heeft wat minder motivatie en de cijfers blijven ook wat achter.
Nee, nog geen uitslag! Ik kan DigiD in de gaten houden, maar kans is ook dat ik gebeld word. Dus ook maar zorgen dat ik mijn mobiel de hele tijd bij de hand heb :P
pi_195504944
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:20 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ja, wat een treurnis ;(

Ik realiseer me ineens dat mijn sloffen boven liggen ;(
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:29:00 #12
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195504983
quote:

@:aoibhin nog geen uitslag binnen?

@:luctor.et.emergo, als je nu al minder snotterig bent zou ik me maar niet laten testen :P

Het is nu overgegaan in slijm en daardoor een hoestje. |:)
Fuck the EBU.
pi_195505022
quote:
Dat verhaal van 'het is saai en ze heeft er de kracht niet meer voor' etcetera? Had ik bij m'n ouders niet mee hoeven aankomen. Snap ook niet dat die vader dat zo op twitter gooit. Maar goed.
C’est Davie :o)
pi_195505040
Hopelijk levert ze haar 10.000 euro ook weer in dan.
Oh nee, hoeft niet, zijn geen voorwaarden aan verbonden.
Aldus Jesse.
pi_195505046
quote:
Heeft dit te maken met het online lessen?
pi_195505141
twitter

Creepy!

En beter niet verwarren met een seksrobot! :% :X
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:37:08 #17
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_195505159
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:31 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Heeft dit te maken met het online lessen?
Ze heeft vanaf maart tot en met juli wel minder geleerd dan ze had gemoeten. En ze is geen topstudent, het gaat haar niet allemaal doodsimpel af, ze moet wel werken voor haar punten. Het heeft in mijn beleving deels te maken met de online lessen, ze hebben gewoon minder kennis aangeboden gekregen; niet alle stof is behandeld zoals het in de les zou gebeuren. En een deel met motivatie, het leven is niet heel bruisend momenteel voor 16-jarigen en dat lamlendige begint ook wel wat door te werken in haar schoolwerk.

Ik merk dat aan mijn eigen werk ook, nu we wéér gedwongen zijn tot thuiswerken voel ik ook minder enthousiasme.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 13:40:11 #18
375570 crew  Cyan9
pi_195505207
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:20 schreef Arizona het volgende:

[..]

That's the spirit!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_195505220
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:36 schreef Dave het volgende:
[ twitter ]

Creepy!

En beter niet verwarren met een seksrobot! :% :X
Yikes :X Voer voor een horrorfilm
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:41:58 #20
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195505232
Systeem is aan het draaien en staat al zo'n 15 minuten op 75% gereed. :')
Fuck the EBU.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 13:42:03 #21
375570 crew  Cyan9
pi_195505234
Zijn we al klaar voor de nieuwe deprimerende corona cijfers? Gaan we boven de 5000?
pi_195505242
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:37 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ze heeft vanaf maart tot en met juli wel minder geleerd dan ze had gemoeten. En ze is geen topstudent, het gaat haar niet allemaal doodsimpel af, ze moet wel werken voor haar punten. Het heeft in mijn beleving deels te maken met de online lessen, ze hebben gewoon minder kennis aangeboden gekregen; niet alle stof is behandeld zoals het in de les zou gebeuren. En een deel met motivatie, het leven is niet heel bruisend momenteel voor 16-jarigen en dat lamlendige begint ook wel wat door te werken in haar schoolwerk.

Ik merk dat aan mijn eigen werk ook, nu we wéér gedwongen zijn tot thuiswerken voel ik ook minder enthousiasme.
Echt precies wat je nu omschrijft, merk ik zelf ook. Ik heb tot nog toe wel alles gehaald, maar ik heb er gewoon veel minder motivatie voor. Punten lager dan normaal. Minder zin. Als iets niet gelijk lukt, laat ik het al snel links liggen omdat je niet zo even snel iets kan vragen aan een klasgenoot om je op weg te helpen. De gezamenlijkheid op school is weg. Ik dacht dat het misschien aan het weer dat veranderde lag, maar ik zit echt even in een dip op dit moment.

Overigens, pap en mam kunnen gewoon naar hun werk en mijn broertje zit op de middelbare school. Er is dus ook niemand echt thuis overdag die kan zeggen "wat zit je nou de hele dag te doen?". Dus dat mis ik ook een beetje. Toen we op school zaten, moesten we wel. Nu moet ik mezelf motiveren en is er nul sociale controle. Heb ik ook wel moeite mee moet ik zeggen.
pi_195505246
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:42 schreef Cyan9 het volgende:
Zijn we al klaar voor de nieuwe deprimerende corona cijfers? Gaan we boven de 5000?
Dit moet toch bijna wel?

procentenpolonaise.gif
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:42:37 #24
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195505247
quote:
Vorige topic is dicht, dus kom maar door met die ellende. :{
Fuck the EBU.
pi_195505265
Komt trouwens ook nog bij dat ik deze periode maarliefst 3 vakken heb die ik niet interessant en/of moeilijk vind. :{ Ik kijk heel erg uit naar periode 2 eigenlijk.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:47:05 #26
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_195505305
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:42 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Echt precies wat je nu omschrijft, merk ik zelf ook. Ik heb tot nog toe wel alles gehaald, maar ik heb er gewoon veel minder motivatie voor. Punten lager dan normaal. Minder zin. Als iets niet gelijk lukt, laat ik het al snel links liggen omdat je niet zo even snel iets kan vragen aan een klasgenoot om je op weg te helpen. De gezamenlijkheid op school is weg. Ik dacht dat het misschien aan het weer dat veranderde lag, maar ik zit echt even in een dip op dit moment.

Overigens, pap en mam kunnen gewoon naar hun werk en mijn broertje zit op de middelbare school. Er is dus ook niemand echt thuis overdag die kan zeggen "wat zit je nou de hele dag te doen?". Dus dat mis ik ook een beetje. Toen we op school zaten, moesten we wel. Nu moet ik mezelf motiveren en is er nul sociale controle. Heb ik ook wel moeite mee moet ik zeggen.
Mijn dochter gaat dus wel gewoon naar school, daar is ze ook heel blij mee :D Maar verder gebeurt er niet zoveel in haar leven, zeker nu het weer minder mooi weer wordt.

Als je alleen maar online lessen volgt zoals jij snap ik heel goed dat je motivatie nóg moeilijker te vinden is. Jongeren worden écht wel hard geraakt hoor, want juist als je jong bent is je sociale leven superbelangrijk voor je.
pi_195505371
Het tweede debat tussen Trump en Biden wordt virtueel.
Dat gaat toch niet werken?

"Sorry Donald, je staat op mute"
pi_195505373
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef Arizona het volgende:

[..]

Mijn dochter gaat dus wel gewoon naar school, daar is ze ook heel blij mee :D Maar verder gebeurt er niet zoveel in haar leven, zeker nu het weer minder mooi weer wordt.

Als je alleen maar online lessen volgt zoals jij snap ik heel goed dat je motivatie nóg moeilijker te vinden is. Jongeren worden écht wel hard geraakt hoor, want juist als je jong bent is je sociale leven superbelangrijk voor je.
Ik moet één keer in de twee/drie weken naar de uni en dat is dan telkens echt iets waar ik naar uit kijk eigenlijk :@ Gewoon even op pad, even een hoogtepuntje tussen het thuiszitten door.

Gelukkig is mijn scriptiebegeleider een PhD dus zij is echt nog niet eens vijf jaar ouder dan ik, bij haar voel je ook echt (als enige van alle docenten) dat ze echt snapt wat wij doormaken zeg maar, we praten tijdens de Zoom dan ook veel over andere dingen dan alleen de scriptie en ze noemt het zelf ook "gewoon gezellig omdat wij dat te weinig hebben". Vind ik ook heel prettig, omdat ik verder dus bijna alleen maar m'n gezin spreek. Praat je toch weer met anderen :)
pi_195505429
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:50 schreef Dave het volgende:
Het tweede debat tussen Trump en Biden wordt virtueel.
Dat gaat toch niet werken?

"Sorry Donald, je staat op mute"
Lijkt me top.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 13:55:19 #30
375570 crew  Cyan9
pi_195505469
Volgens Hugo de Jonge is dit niet het juiste moment om de coronamaatregelen te versoepelen. Goh. Water is nat.
pi_195505494
quote:
81s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:55 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens Hugo de Jonge is dit niet het juiste moment om de coronamaatregelen te versoepelen. Goh. Water is nat.
Waren er partijen die voor coronaregelversoepeling waren dan? :')
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:56:22 #32
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195505499
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Waren er partijen die voor coronaregelversoepeling waren dan? :')
De heer Baudet
pi_195505513
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef Momo het volgende:

[..]

De heer Baudet
Hoe kan het ook anders _O-
pi_195505519
quote:
81s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:55 schreef Cyan9 het volgende:
Versoepelen? Mag hopen dat ze nadenken over strengere maatregelen in plaats van soepelere?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 13:58:26 #35
39237 crew  H_T
2733
pi_195505544
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef Momo het volgende:

[..]

De heer Baudet
Forum voor Dombocratie
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_195505554
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:51 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik moet één keer in de twee/drie weken naar de uni en dat is dan telkens echt iets waar ik naar uit kijk eigenlijk :@ Gewoon even op pad, even een hoogtepuntje tussen het thuiszitten door.

Gelukkig is mijn scriptiebegeleider een PhD dus zij is echt nog niet eens vijf jaar ouder dan ik, bij haar voel je ook echt (als enige van alle docenten) dat ze echt snapt wat wij doormaken zeg maar, we praten tijdens de Zoom dan ook veel over andere dingen dan alleen de scriptie en ze noemt het zelf ook "gewoon gezellig omdat wij dat te weinig hebben". Vind ik ook heel prettig, omdat ik verder dus bijna alleen maar m'n gezin spreek. Praat je toch weer met anderen :)
Pff ja moet echt zwaar zo zijn inderdaad :{ Wel fijn van die scriptiebegeleidster, dat die het ook gewoon wel goed snapt ook en je toch weer iemand hebt om even mee te kunnen kletsen.
pi_195505560
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:58 schreef H_T het volgende:

[..]

Forum voor Dombocratie
:D
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:02:00 #38
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_195505618
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:51 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Mijn broertje is net begonnen aan z'n tweede master* en die heeft ook een keer per week offline college. Maar die zegt ook dat ze netjes afstand houden tijdens het college, heel goed geregeld. En dan is het college afgelopen en zoekt iedereen elkaar toch weer op _O-

*Ik benoem dit natuurlijk puur omdat ik wil dat z'n intelligentie op mij afstraalt 8-) :7
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_195505620
Ik geloof overigens ook niet meer dat ik nog lang naar m'n muziekrepetities mag en het is misschien ook maar beter van niet :@
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:03:01 #40
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195505640
Kijk Wilders is ook een populist en komt aan met symbool moties voor het ziekenhuis etc. voor media aandacht. Maar 10 keer beter dan Baudet met zijn corona is een hoax boodschap en dan doen als of hij is er voor de mensen van het volk met zijn elitaire geleuter. Ironisch hoe de meest "volkse" mensen fan zijn van Thierry.
pi_195505645
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:02 schreef Meke het volgende:

[..]

Mijn broertje is net begonnen aan z'n tweede master* en die heeft ook een keer per week offline college. Maar die zegt ook dat ze netjes afstand houden tijdens het college, heel goed geregeld. En dan is het college afgelopen en zoekt iedereen elkaar toch weer op _O-

*Ik benoem dit natuurlijk puur omdat ik wil dat z'n intelligentie op mij afstraalt 8-) :7
Ja, uni regelt het perfect. Wij zitten dan (afhankelijk van zaalgrootte) ook in kleinere groepen, dus ik zie lang niet iedereen. De eerste keer dat ik moest komen zaten we met zes leerlingen, daarna met vijftien en nu volgende week zit ik met zestien in totaal.
pi_195505689
quote:
Kjeld Nuis test positief op coronavirus, heel Reggeborgh-team in quarantaine
pi_195505704
Bericht van gisteren. :@
pi_195505715
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:06 schreef Dave het volgende:

[..]

Geen 5000!
pi_195505718
Verder -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:07:28 #46
375570 crew  Cyan9
pi_195505724
quote:
15s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:57 schreef Dave het volgende:

[..]

Versoepelen? Mag hopen dat ze nadenken over strengere maatregelen in plaats van soepelere?
Dat hoop ik ook..
pi_195505733
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:06 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Geen 5000!
Hmm. Wel typisch dat het exact hetzelfde is als gisteren. Dat klopt vast niet.
pi_195505741
quote:
Net niet!
pi_195505747
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:08 schreef Dave het volgende:

[..]

Hmm. Wel typisch dat het exact hetzelfde is als gisteren. Dat klopt vast niet.
Ah dan lijkt me dat inderdaad. Anders is het wel heel toevallig.
pi_195505753
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:08 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ah dan lijkt me dat inderdaad. Anders is het wel heel toevallig.
Het was ook het bericht van gisteren.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:09:32 #51
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195505758
quote:
86s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:09 schreef Dave het volgende:

[..]

Fake news
pi_195505769
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:09 schreef Momo het volgende:

[..]

Fake news
Het werd gelinkt bij het bericht van Kjeld, en had verder de datum niet gecheckt. :')
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 14:11:13 #53
39237 crew  H_T
2733
pi_195505784
De Hit Kwis heeft een prijs gewonnen *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:11:41 #54
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195505792
twitter

Deze vond ik wel mooi gemaakt op twitter, komt van gisteren toen Baudet een viruswaanzin demonstratie ging toespreken _O-
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:12:00 #55
375570 crew  Cyan9
pi_195505796
quote:

[..]

Ik wilde al zeggen, ik heb nog helemaal geen bericht erover gezien.
pi_195505810
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:11 schreef H_T het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat bij dezelfde organisatie als waar Harry Mens een Oeuvre Award kreeg?

SPOILER
pi_195505811
quote:

[..]

Haha kneusje _O- O+
pi_195505819
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:11 schreef H_T het volgende:

SPOILER
Vanavond is toch pas het Televiziergala?
pi_195505832
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Deze vond ik wel mooi gemaakt op twitter, komt van gisteren toen Baudet een viruswaanzin demonstratie ging toespreken _O-
_O- _O-

Zou zo echt kunnen zijn
pi_195505838
Bij het Televiziergala gaan ze overigens weer een oeuvrering uitreiken die verder alleen aan Willem Duys, Mies Bouwman en Linda de Mol is uitgereikt. Lijkt me dat Matthijs van Nieuwkerk er één krijgt?
pi_195505842
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Minder dan 1.5 m afstand, geen mondkapje, en hup weer de Tweede Kamer in?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 14:14:02 #62
39237 crew  H_T
2733
pi_195505847
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:12 schreef Dave het volgende:

[..]

Is dat bij dezelfde organisatie als waar Harry Mens een Oeuvre Award kreeg?

SPOILER
Ja :Y Mooi stukje tekst er bij
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:14:03 #63
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_195505849
Jesse jaagt op jongerenstemmen _O- _O-

Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_195505857
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

_O- _O-

Zou zo echt kunnen zijn
_O-
Als ik niets te doen heb zou ik het oprecht wel willen vertalen
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_195505867
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:14 schreef Meke het volgende:

[ link | afbeelding ]
_O-
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_195505873
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:13 schreef molloot200 het volgende:
Bij het Televiziergala gaan ze overigens weer een oeuvrering uitreiken die verder alleen aan Willem Duys, Mies Bouwman en Linda de Mol is uitgereikt. Lijkt me dat Matthijs van Nieuwkerk er één krijgt?
Klinkt logisch.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:15:34 #67
375570 crew  Cyan9
pi_195505880
quote:

[ link | afbeelding ]
Dat is op zich niet nieuw voor GroenLinks. :P
pi_195505888
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:14 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

_O-
Als ik niets te doen heb zou ik het oprecht wel willen vertalen
Ah fijn, een vrijwilliger :D
pi_195505912
quote:

[ link | afbeelding ]
Oh, nu komt het ineens van de miljonairs?
pi_195505919
pi_195505943
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:16 schreef Dave het volgende:

[..]

Dat was het toch al de hele tijd? Tax verhogen voor de rijken om het aan de arme studentjes te geven
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:18:40 #73
375570 crew  Cyan9
pi_195505952
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:16 schreef Dave het volgende:

[..]

Op zich ben ik het er wel mee eens dat de hoogste inkomens flink wat meer belasting zouden moeten betalen.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:19:40 #74
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_195505971
5800 :o
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 14:19:40 #75
39237 crew  H_T
2733
pi_195505973
Ik vind het ergens nog wel een interessant idee om jongeren de keuze te bieden tussen studiefinanciering enerzijds of een bijdrage om een bedrijf te starten anderzijds. Iedere 18-jarige 10.000 euro geven lijkt me geen goed plan, ik denk dat daarvan behoorlijk wat op zal gaan aan auto's, vakanties en feesten waarna er niets 'nuttigs' meer mee gedaan kan worden.
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:19:59 #76
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195505978
5822 nieuw gemelde positieve testen
- 166 nieuwe ziekenhuisopnames
- 34 nieuwe IC-opnames
- 13 nieuwe overlijdens

:{
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:20:05 #77
375570 crew  Cyan9
pi_195505980
En we gaan er DIK over: "RIVM: 5831 nieuwe besmettingen met corona."
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 14:20:20 #78
87554 Cee
Welluk?
pi_195505989
Man man man. Hoe kan dit.
pi_195506005
Ik wil terug naar het vorige topic.
Het ESF-playlist topic
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:21:32 #80
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195506022
166 ziekenhuisopnames op een dag vind ik ook veel hoor, ook al is het over het hele land. 80 plus nemen ze vaak niet eens op in het ziekenhuis.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:22:03 #81
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_195506031
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:20 schreef Cee het volgende:
Man man man. Hoe kan dit.
Heel kort samengevat mijn idee. Een combinatie van:
Falend testbeleid
Onduidelijke communicatie vanuit de overheid
Ongehoorzame burgers
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:22:07 #82
375570 crew  Cyan9
pi_195506034
En weer zijn het met name de drie grootste steden. Op zich te begrijpen omdat er de meeste mensen wonen, maar toch..
pi_195506042
Morgen 6000+?
pi_195506044
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:19 schreef H_T het volgende:
Ik vind het ergens nog wel een interessant idee om jongeren de keuze te bieden tussen studiefinanciering enerzijds of een bijdrage om een bedrijf te starten anderzijds. Iedere 18-jarige 10.000 euro geven lijkt me geen goed plan, ik denk dat daarvan behoorlijk wat op zal gaan aan auto's, vakanties en feesten waarna er niets 'nuttigs' meer mee gedaan kan worden.
Precies :Y Gaat gewoon geheid niet goed als alleen dat bedrag wordt gestort. Ik zie ook genoeg 18-jarigen niet ver genoeg in de toekomst kijken. En niet iedere 18-jarige gaat ook meteen studeren.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:22:39 #85
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195506047

pi_195506052
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:19 schreef Momo het volgende:
5822 nieuw gemelde positieve testen
- 166 nieuwe ziekenhuisopnames
- 34 nieuwe IC-opnames
- 13 nieuwe overlijdens

:{
Kolere -O- -O- -O-
pi_195506054
Waar zijn die blije berichten?
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:23:37 #88
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_195506068
quote:
11s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:22 schreef Dave het volgende:
Dat was het vorige topic he, dit is het topic voor rampspoed en ellende!

Maar laat dit je vooral niet weerhouden om toch blije berichten te posten O+
pi_195506083
quote:
Vorig topic teruglezen kan helpen ;(
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 14:24:37 #90
39237 crew  H_T
2733
pi_195506086
quote:
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:24:50 #91
375570 crew  Cyan9
pi_195506091
quote:
Assen +9, Stadskanaal +7, Noordenveld +14..

Gisteren was ik nog voorzichtig optimistisch omdat de plusjes meevielen. Compleet teniet gedaan vandaag. -O-
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 14:24:56 #92
87554 Cee
Welluk?
pi_195506093
quote:
9s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:22 schreef Arizona het volgende:

[..]

Heel kort samengevat mijn idee. Een combinatie van:
Falend testbeleid
Onduidelijke communicatie vanuit de overheid
Ongehoorzame burgers
En vooral ongehoorzame burgers die vinden dat ze zich niet hoeven te gehoorzamen omdat ze vinden dat het testbeleid faalt en er onduidelijke communicatie is.

Ik had eerlijk gezegd al verwacht/gehoopt dat er enige afvlakking in zat maar volgens het RIVM is dat dit weekend pas, of begin volgende week, wat ik rijkelijk laat vind maar ik ga maar uit wat de deskundigen ervan zeggen, ook al is het het RIVM, die er zelf ook wel regelmatig naast zit.
pi_195506119
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:24 schreef Cee het volgende:
En vooral ongehoorzame burgers die vinden dat ze zich niet hoeven te gehoorzamen omdat ze vinden dat het testbeleid faalt en er onduidelijke communicatie is.
"Ik snap nie zo goed wat dwingend advies betekent, dan mot het toch niet?"
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:27:15 #94
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195506133
Vraag mij af hoeveel mensen echt geen afstand houden, gewoon elk weekend met groepen vrienden en familie afspreken, etc. Je ziet altijd wel veel van die mensen reageren onder elk nieuwsbericht. Maar dat zijn vooral mensen die als beroep hebben om op social media boos te zijn.
pi_195506140
Nog even en we zijn Tsjechië voorbij, en daarmee de slechtste van de klaswereld.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:27:51 #96
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_195506144
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:15 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat is op zich niet nieuw voor GroenLinks. :P
Haha nee maar dit soort memes doet ie meestal niet hoor :D
pi_195506157
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:27 schreef Momo het volgende:
Vraag mij af hoeveel mensen echt geen afstand houden, gewoon elk weekend met groepen vrienden en familie afspreken, etc. Je ziet altijd wel veel van die mensen reageren onder elk nieuwsbericht. Maar dat zijn vooral mensen die als beroep hebben om op social media boos te zijn.
Of mensen die een polonaise tegen de coronawet houden bij het Binnenhof.
pi_195506159
Deze winter wordt echt een ramp :') ;(
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:28:42 #99
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_195506165
quote:
Ik like dit maar heb er al honderd jaar niks meer van gezien :o
pi_195506173
quote:
15s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:27 schreef Dave het volgende:
Nog even en we zijn Tsjechië voorbij, en daarmee de slechtste van de klaswereld.
Volgens mij zijn er nog andere landen die het weer slechter doen dan Tsjechië. Eerst maar eens een EK winnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')