IKEA is een religie, daar niet kunnen zingen is een schande en een inbreuk op onze vrijheiden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er moet gewoon een mentaliteitsverandering komen, waarin mensen zich minder vaak zonder noodzaak in grote gezelschappen treffen voor binnenactiviteiten. Waarom zou je nu zo nodig naar de kroeg of IKEA ofzo willen?
Waar krijg ik anders m'n Zweedse gehaktballen!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:48 schreef Fred_B het volgende:
Waarom zou je nu zo nodig naar de kroeg of IKEA ofzo willen?
Had iemand dat verwacht?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:49 schreef Dave het volgende:
Ik zou zelf nu met die strengere maatregelen die al 8 dagen duren al iets van een afvlakking verwachten, maar kennelijk komt die toch echt pas in het weekend. De horeca om 01.00 uur sluiten heeft dus geen effect gehad, want dat is al 2 weken een maatregel volgens mij.
Ik hoop dat dit nu wat meer automatisch gaat nu de besmettingen zo oplopen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er moet gewoon een mentaliteitsverandering komen, waarin mensen zich minder vaak zonder noodzaak in grote gezelschappen treffen voor binnenactiviteiten. Waarom zou je nu zo nodig naar de kroeg of IKEA ofzo willen?
Zo dachten we tijdens het NSF 2010 ook niet hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:49 schreef Arizona het volgende:
Jongens, laten we de moed erin houden. Tegeltjeswijsheid, maar waar als een koe:
Het is nog nooit zo donker geweest of het wordt wel weer licht.
Na 21 december wordt het inderdaad elke dag weer een beetje lichter.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:49 schreef Arizona het volgende:
Jongens, laten we de moed erin houden. Tegeltjeswijsheid, maar waar als een koe:
Van mij hoeft dat inderdaad niet zo nodig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat waren pas ECHT donkere tijden.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo dachten we tijdens het NSF 2010 ook niet hoor
Echt alleen hij telt weer hequote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:49 schreef Arizona het volgende:
Ja dit dus. Bij golf 1 was ik vooral bang en verdrietig. Nu ben ik kei-boos en verdrietig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:46 schreef summer52 het volgende:
[..]
Dit is toch om te janken maar ook om ontzettend boos te worden. Ik heb zin om met van alles te gaan smijten!![]()
Maar dat helpt ook niet echt, dus laat ik het maar bij een potje janken
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:50 schreef Cee het volgende:
Zit gewoon in dikke paniek hier achter m'n bureau vanwege die klotecijfers en klotemensen met klotementaliteit overal.Gaat lekker met thuiswerken vanmiddag.
Corona proof afstands hug voor jou. Komt goed Cee, komt goed.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:50 schreef Cee het volgende:
Zit gewoon in dikke paniek hier achter m'n bureau vanwege die klotecijfers en klotemensen met klotementaliteit overal.Gaat lekker met thuiswerken vanmiddag.
En ook DAARNA word het wel weer licht! Toen de dino's uitgestorven waren gebeurde dat ook, na 20 jaar ofzoquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Na 21 december wordt het inderdaad elke dag weer een beetje lichter.
Tenzij er een meteoriet inslaat of zo.
Als ik de context niet zou kennen, zou ik bijna denken dat het weer over wielrennen gingquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:44 schreef Em31 het volgende:
Bekijk het maar zo, ooit komt er een daling.
Heb je je burgemeester nog gezien bij 'Corona: feiten en fabels'?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:52 schreef Cee het volgende:
Ja dit dus. Bij golf 1 was ik vooral bang en verdrietig. Nu ben ik kei-boos en verdrietig.
Ja, dat begrijp ik ook, maar het moet toch kunnen iets meer Corona-proof activiteiten te doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat inderdaad niet zo nodig.
Maar toen ik jong was, lééfde ik voor de weekenden, dat ik lekker ging stappen met mijn vrienden. En voor veel jongeren zal dat nog wel gelden en voor sommige iets minder jongeren denk ik ook wel
Knuffels voor jou!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:50 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |