Bij Amazon zie ik ze nu in de aanbieding, daarom vraag ik er naarquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die lampen zijn volgende week in de reclame bij de supermarkt Dirk. Het is wel van een ander merk:
https://www.dirk.nl/boods(...)jen/smart-lamp/61830
Die ervaring had ik ookquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was ook heel nerveus voor dat staafje in mijn neus en kon er de nacht ervoor al niet echt goed door slapen![]()
En nee, het is echt niet persé een pretje en prikt een beetje, maar het is ook echt binnen een paar seconden voorbij.
Ik weet zo niet of je dat laatste tijdsafhankelijk kunt instellen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat spraakgedoe hoeft voor mij niet zo nodig, maar kleurtjes vind ik wel leuk en dimmen vind ik voor sommige lampen ook wel praktisch. Zeker als je dat kan koppelen aan een tijdschema en de lamp op de wc bijvoorbeeld 's nachts minder fel brandt dan overdag
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Zat er ook een vrouw op een bospad bij?
Bij Amazon is volgende week die Sale.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:57 schreef H_T het volgende:
Bij Amazon zie ik ze nu in de aanbieding, daarom vraag ik er naar Daar zijn ze wel wat duurder met ongeveer 8 euro per lamp als je een 4-pak koopt, maar dat verschil valt best mee Die van Amazon zien er op het plaatje van de fabrikant ( ) ook wat fancier uit
Oh, dat had ik dan weer niet. Wel dat die in de neus wat na bleef prikken nogquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Die ervaring had ik ookPlus een lichte kokhals bij die in de keel
Wat ik ook handig vind: ik kan ze via ruimtes indelen. Dus kan dan via de app in 1 keer de verlichting in de woonkamer aan/uit zetten (of via een dimmer in de kamer). Ben nog ouderwets, dus heb ook hardware matige bediening nodig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Amazon zie ik ze nu in de aanbieding, daarom vraag ik er naarDaar zijn ze wel wat duurder met ongeveer 8 euro per lamp als je een 4-pak koopt, maar dat verschil valt best mee
Die van Amazon zien er op het plaatje van de fabrikant (
) ook wat fancier uit
Niet stevig genoeg, die worst?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet gecheckt! Aan de leverworst zag ik al dat het niet voor mij was.
We gaan het zien, ik heb een setje besteldquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik weet zo niet of je dat laatste tijdsafhankelijk kunt instellen.
Ik denk dat je voor tijdschema's en bediening als je niet thuis bent wel een bridge nodig hebt (weet niet of dat bij deze variant er bij zit).
Anders moet je telefoon met de app (denk ik) in de buurt van de lampen zijn.
Goeie! Ik had even naar de prijzen van het afgelopen jaar gekeken, en de set is eerder nog iets beter in de aanbieding geweest. Dat scheelde 3 euro, daar hoef ik gelukkig niet per se op te wachtenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij Amazon is volgende week die Sale.
Naprikken had ik ookquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, dat had ik dan weer niet. Wel dat die in de neus wat na bleef prikken nog![]()
Maar mocht het nog een keer nodig zijn, dan zal ik er een stuk minder nerveus voor zijn, wetende dat het op zich gewoon wel meevalt
Cee had een schitterende kaart ontworpen om namens ESF naar Greys te sturen toen Biet het zo moeilijk had. Vervolgens kreeg Greys een kaart met daarop een volstrekt onbekende vrouw en twee kinderen op een random bospadquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:59 schreef Dave het volgende:
Verder snap ik de vrouw op een bospad referentie niet.
Gewone knoppen vind ik zeker ook nog fijn om te hebbenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat ik ook handig vind: ik kan ze via ruimtes indelen. Dus kan dan via de app in 1 keer de verlichting in de woonkamer aan/uit zetten (of via een dimmer in de kamer). Ben nog ouderwets, dus heb ook hardware matige bediening nodig.
Nee @GeorgeM had echt verkeerde boodschappen. Bij mij hebben ze wel eens de bon verkeerd bezorgd, dat was niet zo ergquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:55 schreef Dave het volgende:
Sinds ...... @:Meke (?) laatst een keer verkeerde boodschappen bezorgd kreeg, let ik extra goed op. Gisteren betaalde zich dat uit.
Ik kreeg een tas met 6 pakken melk, nog meer spul, en bovenop lag een leverworst. Ik had het meteen door. Gelukkig had ie mijn boodschappen ook nog bij zich.
Ooooooooh, die bospas mevrouw!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:06 schreef H_T het volgende:
Cee had een schitterende kaart ontworpen om namens ESF naar Greys te sturen toen Biet het zo moeilijk had. Vervolgens kreeg Greys een kaart met daarop een volstrekt onbekende vrouw en twee kinderen op een random bospad
JAAAA FIJN!quote:
Ja. Ben blij voor jequote:
Oh, wat raar. Toen de bezorger van de zomer een keer onwel was geworden kreeg ik netjes bericht daarover met de mededeling dat ze het later zouden bezorgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 16:10 schreef Meke het volgende:
En een keer ineens de bezorging geannuleerd, dat was wel erg Ook zonder bericht of uitleg
Is die Amazon prime sale nu ook in Nederland een ding aan het worden ?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij Amazon is volgende week die Sale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |