abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:39:57 #226
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195507490
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:37 schreef H_T het volgende:

[..]

Voor je het weet zitten Eevee en jij vanavond in Jinek
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:41:21 #227
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_195507517
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:36 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ja, er zijn best veel zorgen bij de sporters. Zeker als het regent en koud is, dan gaat iedereen toch dichter op elkaar staan en zo is het alsnog niet veilig.
Bij mijn sportvereniging is er gisteren iemand positief getest op corona. Het hele team mag de komende week niet trainen en de wedstrijd van zaterdag gaat ook niet door. Gisteren heb ik zelfs de tegenstander van afgelopen zaterdag gebeld dat ze op moesten passen. Ik ben daar rond etenstijd ruim een uur mee bezig geweest. Gelukkig had ik zuurkool, dat blijft nog best een tijdje warm :P lauw was het ook nog wel te doen.
Het is zo'n gedoe om elke dag met corona bezig te zijn en dan komen dit soort cijfers er nog eens bovenop. Gatver. Gelukkig hebben de Dirk-Jan strips me wat op kunnen vrolijken ^O^
In mijn tennisteam wordt momenteel ook iemand getest, gelukkig heeft ze afgelopen vrijdag niet meegedaan en is haar contact met ons dus lang genoeg geleden :P . Maar net wat je zegt, je staat toch onbedoeld sneller dichterbij elkaar dan je eigenlijk wil.

Dirk-Jan strips zijn inderdaad leuk :P en verder probeer ik ook gewoon me te focussen op alles wat wel leuk is ookal zijn het kleine simpele dingen :) . Kijken naar wat de kat uitspookt, mijn nieuwe roze fleecepak 8-) , lekker vaak wandelen (niet vandaag, met die regen), nieuwe gerechten koken of bakken, latte pumpkin spice drinken (nieuw bij de Jumbo *O* ) met gevuld speculaas erbij :P
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:41:25 #228
478909 molloot200
alles muziek.
pi_195507518
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:36 schreef Momo het volgende:
Kijk eens wie reageert _O-

[ twitter ]

Ook al is het waarschijnlijk zijn assistent. :D
Dit lijkt echt bijna op zo'n copy-paste bot bericht die je krijgt als je een email naar een groot bedrijf stuurt _O-
pi_195507521
quote:

[ twitter ]

Volgens mij zit hij as we speak in een debat in de Tweede Kamer. Misschien kun je op NPO Start terugkijken of ie aan het twitteren is.
C’est Davie :o)
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:42:35 #230
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_195507538
quote:

[ twitter ]

Hoe moeten we je noemen? Opiniemaker, Influencer, <willekeurige-term>-deskundige?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 15:42:37 #231
39237 crew  H_T
2733
pi_195507540
Heeft iemand hier deze lampen of iets dat erop lijkt? En dan bedoel ik niet een normale lamp natuurlijk

Hoe is dat?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_195507546
quote:
5s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:42 schreef H_T het volgende:
Heeft iemand hier deze lampen of iets dat erop lijkt? En dan bedoel ik niet een normale lamp natuurlijk

[ afbeelding ]

Hoe is dat?
Ik heb Hue. Dat is hetzelfde denk ik.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:43:06 #233
478909 molloot200
alles muziek.
pi_195507548
Nog één alinea en dan heb ik hoofdstuk 1 van mijn scriptie af* *G* *G* *G* *G*

* Vóór de feedback van mijn begeleider. Dus het kan nog wel weer helemaal om worden gegooid.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 15:44:16 #234
39237 crew  H_T
2733
pi_195507564
quote:
5s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:42 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik heb Hue. Dat is hetzelfde denk ik.
Als je dan via een app of zoiets kleurtjes kan veranderen en dimmen is het hetzelfde idee :Y Hoe bevalt dat? Gebruik je die extra functies vaak of is het leuk om even mee te spelen en verder gewoon aan of uit?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_195507568
Ik gebruik de kleurstand niet heel vaak, wordt al snel een kermis (persoonlijke mening).
Maar vindt het kunnen programmeren voor vakantie etc wel fijn.
Heb er ook buitenlampen van, die gaan op een sensor, maar ook bij zonsondergang aan.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:45:19 #236
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195507580
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:43 schreef molloot200 het volgende:

* Vóór de feedback van mijn begeleider. Dus het kan nog wel weer helemaal om worden gegooid.
*O*
pi_195507587
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:43 schreef molloot200 het volgende:

Ah, fijn voelt dat he, om echt al iets afgerond te hebben *O* *O* Gefeliciteerd!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_195507588
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:44 schreef H_T het volgende:

[..]

Als je dan via een app of zoiets kleurtjes kan veranderen en dimmen is het hetzelfde idee :Y Hoe bevalt dat? Gebruik je die extra functies vaak of is het leuk om even mee te spelen en verder gewoon aan of uit?
Ik vind het vooral leuk om mee te spelen. Je hebt nu ook een optie om het te syncen met je TV (soort van ambilight), maar die accesoire heb ik niet.
Ooit was het wel te koppelen met de The Voice app, dan werden de lampen rood als iemand afviel, en groen als iemand doorging. (WAT EEN LEUK IDEE VOOR DE MOL APP TROUWENS! :o :o :o :o )
pi_195507601
quote:
Ik dacht één seconde dat we hier een nieuw subforum hadden :')

Verder geen nieuws natuurlijk. Het is al sinds het begin zo dat het van veel besmettingen nogal vaag is waar ze vandaan komen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_195507609
Ok, met kerst had ik wel een groen licht achter de kerstboom, en denk dat ik straks ook de tuinverlichting op rood/groen instel, maar verder gebruik ik het weinig.
Vind vooral de mogelijkheid van bediening via de app handig, en het kan ook met spraak (Siri, zet de verlichting in de woonkamer op 100%, etc.)
pi_195507615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:41 schreef Arizona het volgende: en verder probeer ik ook gewoon me te focussen op alles wat wel leuk is ookal zijn het kleine simpele dingen :) . Kijken naar wat de kat uitspookt, mijn nieuwe roze fleecepak 8-) , lekker vaak wandelen (niet vandaag, met die regen), nieuwe gerechten koken of bakken, latte pumpkin spice drinken (nieuw bij de Jumbo *O* ) met gevuld speculaas erbij :P
Een van de mooiste dingen van 2020 is dat je de kleine dingetjes veel meer waardeert dan vorig jaar. Nieuwe gerechten koken beurt mij ook enorm op :) Gevuld speculaas trouwens ook :P
pi_195507621
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:46 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik vind het vooral leuk om mee te spelen. Je hebt nu ook een optie om het te syncen met je TV (soort van ambilight), maar die accesoire heb ik niet.
Ooit was het wel te koppelen met de The Voice app, dan werden de lampen rood als iemand afviel, en groen als iemand doorging. (WAT EEN LEUK IDEE VOOR DE MOL APP TROUWENS! :o :o :o :o )
Ik stel voor dat we de WIDM-lamp op de markt brengen en met 0,1% van de opbrengsten FOK redden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_195507673
quote:
5s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:42 schreef H_T het volgende:

[ afbeelding ]

Hoe is dat?
Die lampen zijn volgende week in de reclame bij de supermarkt Dirk. Het is wel van een ander merk:
https://www.dirk.nl/boods(...)jen/smart-lamp/61830
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 15:54:54 #244
87554 Cee
Welluk?
pi_195507675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:31 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het ging op zich wel prima! Wel vervelend dat ik nog best een eindje moest fietsen naar de testlocatie, maar alles dichterbij zat gewoon bomvol. En die test zelf is niet prettig ofzo, maar is ook zo weer voorbij :) Heb nu de uitslag nog niet binnen, maar ik verwacht negatief.
Ik ga voor je duimen! Fijn dat het testen zelf ook snel ging. Ben er echt als de dood voor.
pi_195507678
Sinds ...... @Meke (?) laatst een keer verkeerde boodschappen bezorgd kreeg, let ik extra goed op. Gisteren betaalde zich dat uit.
Ik kreeg een tas met 6 pakken melk, nog meer spul, en bovenop lag een leverworst. Ik had het meteen door. Gelukkig had ie mijn boodschappen ook nog bij zich. :o
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 8 oktober 2020 @ 15:55:18 #246
39237 crew  H_T
2733
pi_195507682
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:48 schreef Dave het volgende:
Ok, met kerst had ik wel een groen licht achter de kerstboom, en denk dat ik straks ook de tuinverlichting op rood/groen instel, maar verder gebruik ik het weinig.
Vind vooral de mogelijkheid van bediening via de app handig, en het kan ook met spraak (Siri, zet de verlichting in de woonkamer op 100%, etc.)
Dat spraakgedoe hoeft voor mij niet zo nodig, maar kleurtjes vind ik wel leuk en dimmen vind ik voor sommige lampen ook wel praktisch. Zeker als je dat kan koppelen aan een tijdschema en de lamp op de wc bijvoorbeeld 's nachts minder fel brandt dan overdag
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_195507685
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:48 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Een van de mooiste dingen van 2020 is dat je de kleine dingetjes veel meer waardeert dan vorig jaar. Nieuwe gerechten koken beurt mij ook enorm op :) Gevuld speculaas trouwens ook :P
Door jou en @Arizona nu echt zin om gevulde speculaas te bakken :9~
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 15:55:53 #248
87554 Cee
Welluk?
pi_195507689
quote:

[ twitter ]

Mhugo de Mjonge
pi_195507695
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:54 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik ga voor je duimen! Fijn dat het testen zelf ook snel ging. Ben er echt als de dood voor.
Ik was ook heel nerveus voor dat staafje in mijn neus en kon er de nacht ervoor al niet echt goed door slapen :')

En nee, het is echt niet persé een pretje en prikt een beetje, maar het is ook echt binnen een paar seconden voorbij.
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2020 @ 15:57:11 #250
87554 Cee
Welluk?
pi_195507706
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:55 schreef Dave het volgende:
Sinds ...... @:Meke (?) laatst een keer verkeerde boodschappen bezorgd kreeg, let ik extra goed op. Gisteren betaalde zich dat uit.
Ik kreeg een tas met 6 pakken melk, nog meer spul, en bovenop lag een leverworst. Ik had het meteen door. Gelukkig had ie mijn boodschappen ook nog bij zich. :o
Zat er ook een vrouw op een bospad bij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')