Ja, efkes. Heb verder genoeg van het programma gekeken om me gerust te stellen maar er is tegenwoordig weinig meer nodig om mijn gemoedstoestand compleet van slag te brengen, zoals nu.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je je burgemeester nog gezien bij 'Corona: feiten en fabels'?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ik de context niet zou kennen, zou ik bijna denken dat het weer over wielrennen ging
Oh echtquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook, maar het moet toch kunnen iets meer Corona-proof activiteiten te doen.
Bij IKEA staat hier nog elke zaterdag een enorme rij wachtenden voor de deur
Anders kan je altijd nog kijken naar dit schaap dat een trampoline ontdekt heeftquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, efkes. Heb verder genoeg van het programma gekeken om me gerust te stellen maar er is tegenwoordig weinig meer nodig om mijn gemoedstoestand compleet van slag te brengen, zoals nu.
Maar oprecht bedankt voor jullie aanwezigheid nu
En nu zijn we gewoon regerend ESF kampioenquote:
Allemaal op zoek naar de Cövid hanglamp.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook, maar het moet toch kunnen iets meer Corona-proof activiteiten te doen.
Bij IKEA staat hier nog elke zaterdag een enorme rij wachtenden voor de deur
Ja, je zou zeggen dat 500m toch voldoende afstand is.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:58 schreef Em31 het volgende:
Schaatsers hebben ondertussen ook Corona opgelopen in Inzell.
IK ZIT NIET IN DAT CIJFERquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu nog heel hard hopen dat jij morgen niet in dat cijfer zit
In alle duisternis, blijft de lichtbol van Duncan nog schijnenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
En nu zijn we gewoon regerend ESF kampioen
Ook al ligt ie op een vingerafdrukvette vissenkom, schijnt ie nog steedsquote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In alle duisternis, blijft de lichtbol van Duncan nog schijnen
Ja, toen kon je nog gewoon zo vaak naar de IKEA voor een nieuwe lichtbol als je wildequote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In alle duisternis, blijft de lichtbol van Duncan nog schijnen
quote:
OH nee nee, sorry, sorry, mijn emoji's kwamen niet doorquote:
En kreeg je er zelfs een doorzichtige kubus met vingerafdrukken bij!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, toen kon je nog gewoon zo vaak naar de IKEA voor een nieuwe lichtbol als je wilde
Nog steeds niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
OH nee nee, sorry, sorry, mijn emoji's kwamen niet doorHeb nog geen uitslag
Dit is min of meer de reden dat ik vooraf al had bedacht sowieso niet naar de eerste GP op Zandvoort te willen. Met een beetje mooi weer en drukte is er dan al geen doorkomen aan, laat staan als er nog meer fans in een nog krappere periode aan zullen komen. Er moeten mogelijkheden zijn om het verkeer zoveel mogelijk te laten doorstromen (veel eenrichtingsverkeer dat weekend bijvoorbeeld, of liever vanaf verschillende grote parkeerterreinen buiten Zandvoort met pendelbussen werken) alleen feit blijft dat je met Nederlanders te maken hebt. En die vinden het allemaal onzin, gaan echt niet omrijden, weten heus wel een betere sluiproute en meer van dat soort dingen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maakt niet veel uit wat of wanneer, mensen hier zijn te stronteigenwijs en willen of kunnen het niet snappen en als ze het niet snappen doen ze het maar niet.
Oh, dan vieren we het straks nog een keer!quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
OH nee nee, sorry, sorry, mijn emoji's kwamen niet doorHeb nog geen uitslag
Ik heb deze week meerdere mails verstuurd waar ik graag op z'n minst een ontvangstbevestiging voor had gehad en nog liever een melding dat ze het in behandeling gaan nemen. Dat had een hoop gezoek en gebel kunnen schelenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een case ingediend met de helpdesk. Krijg ik een mailtje dat ze de case in behandeling gaan nemen. uh.. ja, dat was ook de bedoeling, anders had ik 'm niet ingediend.
Nee, nu niet echt meer klachten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb jij al een afspraak kunnen maken?
Het automagische mailtje dat de call was ingediend, had ik wel ontvangen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 15:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb deze week meerdere mails verstuurd waar ik graag op z'n minst een ontvangstbevestiging voor had gehad en nog liever een melding dat ze het in behandeling gaan nemen. Dat had een hoop gezoek en gebel kunnen schelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |