Daar werkt mijn nichtje!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:34 schreef Kreator het volgende:
Ik ga zo eten in het Paradijs. Vegetarisch bijzonder.
Nu alleen nog koffie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo, vinkje gezet. #endooooorrrrrrr
Cat ik hou van je maar ik ben honderd jaar te oud voor koffie na 3 uur.quote:
Je bent echt wel oud als je op de klok moet kijken of je nog koffie kan drinken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Cat ik hou van je maar ik ben honderd jaar te oud voor koffie na 3 uur.
Ik dacht: Jezus, nu al??quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:44 schreef Kreator het volgende:
Tot nu zijn alle serveersters wel nichtjes.
Precies daarom hadden wij onze reservering van gisteren van 1830 naar 1730 verplaatst.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik dacht: Jezus, nu al??
Mja die nieuwe sluitingstijden he.
Wij gaan maandag ook om 6 uur al anders krijgen we de 5 gangen niet
Wij gaan nog wel eens om 1730 of 1800 eten tegenwoordig. Bevalt prima. Rond 2000 thuis, heb je nog wat aan je avondquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:47 schreef gcjoel het volgende:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent echt wel oud als je op de klok moet kijken of je nog koffie kan drinken.
Ik doe het alleen als het daarna avondvullend programma is tot 22.00quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:49 schreef Blues het volgende:
Goed stuk.
[..]
Wij gaan nog wel eens om 1730 of 1800 eten tegenwoordig. Bevalt prima. Rond 2000 thuis, heb je nog wat aan je avond
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Cat ik hou van je maar ik ben honderd jaar te oud voor koffie na 3 uur.
In de gebruiksaanwijzing van de pastamachinequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:57 schreef Barreltje het volgende:
Zeg.. wie heeft HET ultieme pasta maak recept?
Ik heb 00 en semolina deeg.. maar het is me nou niet helemaal duidelijk of ik daar dan ei bij moet doen of water.. en hoeveel dan..
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In de gebruiksaanwijzing van de pastamachine
150 gr semolina, 50 gr bloem, 85 gr vocht (ei aangevuld met water) voor 200 gr pasta
Peuk opgestoken na afloop?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo, vinkje gezet. #endooooorrrrrrr
Heb voor avondvullende programma's bij restaurants geen geduld meer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:00 schreef gcjoel het volgende:
Ik doe het alleen als het daarna avondvullend programma is tot 22.00
Anders vind ik het echt te vroeg.
Mochten alleen van vijf tot zeven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk dat het leuk was (en de reis waard)!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:39 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb gezwaaid vanaf het dak van het Forum in Groningen.
Expositie was tof, hingen wel indrukwekkende werken tussen. (Ik zal thuis eens zoeken of vriendin dingen online heeft staan)
Daarna in het kattencafé nog wat gegeten en een lekkere chai latte gedronken. Vergezeld dus van diverse flufballen![]()
(Was wel goed geregeld: niet zomaar aaien, enkel als ze het zelf aangeven. En dan met handschoentjes ivm. covid.)
Eet smakelijk @:Kreator !
Dat is helemaal kut. Dan ga ik echt niet hoor dan zit ik om 9 uur alweer chips te etenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mochten alleen van vijf tot zeven..
Maar als je om 20 uur gaat eten, eet je dan tussen lunch en 20 uur helemaal niets?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is helemaal kut. Dan ga ik echt niet hoor dan zit ik om 9 uur alweer chips te eten
Jawel maar dan kan ik meestal nog wel een gezonde snack aan mezelf verkopen. Savonds niet meerquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar als je om 20 uur gaat eten, eet je dan tussen lunch en 20 uur helemaal niets?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jawel maar dan kan ik meestal nog wel een gezonde snack aan mezelf verkopen. Savonds niet meer
Ah leukquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:39 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb gezwaaid vanaf het dak van het Forum in Groningen.
Expositie was tof, hingen wel indrukwekkende werken tussen. (Ik zal thuis eens zoeken of vriendin dingen online heeft staan)
Daarna in het kattencafé nog wat gegeten en een lekkere chai latte gedronken. Vergezeld dus van diverse flufballen![]()
(Was wel goed geregeld: niet zomaar aaien, enkel als ze het zelf aangeven. En dan met handschoentjes ivm. covid.)
Mmmm ik zou 'm 'doen'quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:04 schreef Kreator het volgende:
Voorgerecht was wel ok maar de rode bieten burger met uien chutney en geitenkaas was wel echt lekker. Net als de zoete aardappelfrites.
[ afbeelding ]
quote:
Allebei tofquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:46 schreef sigme het volgende:
En het is herfst![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ok, nu regent het pijpestelen, maar vanochtend was het mooi en heb ik een rondje foto'tjes gekiekt.
Zou eten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:04 schreef Kreator het volgende:
Voorgerecht was wel ok maar de rode bieten burger met uien chutney en geitenkaas was wel echt lekker. Net als de zoete aardappelfrites.
[ afbeelding ]
De mijne zijn aan het lego en Kung Fu Panda aan het kijken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:41 schreef fietsie het volgende:
Hier zit een uk van tien te stuiteren van happyness bij het bingen van drWho
Terecht!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:41 schreef fietsie het volgende:
Hier zit een uk van tien te stuiteren van happyness bij het bingen van drWho
Serie 10 (2017) met Peter Capaldi, de 12e doctorquote:
Hier staat voor kerst het Playstation4 VR set op de planningquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:49 schreef Candaasje het volgende:
We zijn nu VR aan het ontdekken bij dezelfde vrienden.
Ik voorzie dat mijn vriend vanavond laat nog een Valve VR set besteld die hij al op zijn wishlist had staan
Ah dat is ook een goede. Maar mijn grootste zwak heb ik voor Eccleston en Tennant.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Serie 10 (2017) met Peter Capaldi, de 12e doctor
Hahaquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leuk dat het leuk was (en de reis waard)!
Dat kattencafé is leukHeb er zelf ook eens gegeten en daarna het bonnetje uitleggen aan mijn werkgever
![]()
Ik vind het bijzonder dat die uk het allemaal al helemaal volgt, en ook niet spooked raakt door de special effects en de verhaallijnen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah dat is ook een goede. Maar mijn grootste zwak heb ik voor Eccleston en Tennant.
Ze hebben hier een Valve en een occulus. Ik vind de Valve fijner.
Ik ben best goed in boogschieten.![]()
En net ging ik een robothond aaien, in VR, maar landde mijn hand op de echte kat in huis
Klinkt goed zeg, en dan zo met die hysterische inrichting - toch echt eens pogen te onthouden voor als ik in die hoek ben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:04 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:Op zondag 4 oktober 2020 06:33 schreef minilot het volgende:
Eerste koffieproost van de dag dan maar!![]()
[ afbeelding ]
Soort van virtueel samen koffie drinken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 08:25 schreef minilot het volgende:
Gezellig wel, al die koffiefoto's!![]()
Pompoenbrood inmiddels in de oven en we ruiken knus naar versgeraspte nootmuskaat
Week:quote:Op zondag 4 oktober 2020 08:43 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
@:minilot , wat is je weekmenu? Ik moet er ook nog 1 maken.
Zoveel verstand van koksmessen heb ik iig niet. Eng en stom van je mesquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:14 schreef sigme het volgende:
Hebben jullie verstand van koksmessen?
CUL / Koksmes, waar is het goed voor?
quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Week:
Ma: Paddestoeltortillas, chili/mandarijnflan toe (uit het nieuwe Ottolengiboek)
Di: Lasagne bolognese met shirataki-vellen
Wo: Gemistá met Griekse salade
Do: Surinaamse pom met kipvulling
Vr: Noedelsoep met garnalendumplings
Za: Dolma en kebabs
Zo: Pannenkoeken
Woensdag tot en met zondag wegens de gerechten in Waar is mijn noedelsoep?!, momenteel één van Günthers favoriete prentenboeken uit de bieb
Ik kreeg daaromtrent een zwangerschapsshirtje cadeauquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:16 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb als kind één aflevering van Dr Who mogen kijken, daarna een halfjaar nachtmerries gehad.![]()
Dat was de aflevering van het kind met gasmasker "Are you my mummy????"
Maar ik was toen 8.
Ooit wil ik ze nog gaan kijken, ik denk dat ik ze wel leuk zou vinden.
Ik zag op interwebz een paddenstoelenlasagne uit z'n nieuwe boek, die wil ik makenquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik kreeg daaromtrent een zwangerschapsshirtje cadeau
Throwback naar 2017, die ochtend toevallig ook een Tardismok
[ afbeelding ]
Ik kom even binnenvallen (Fietsie zei dat dit DE SC was op heel FOK!).quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:34 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Eindelijk wakker, maar goed, we sliepen ook pas om half drie. Ik was me tot die tijd aan het verwonderen over het bier in een bierflesje dat schitterde in het licht en bruiste wanneer je het flesje schudde, aan het tekenen op whiteboards op ramen, en op zoek naar een kat ... allemaal in Half life(Ik deed een uur over het eerste level, lol )
Had nooit echt een heel enthousiast gevoel bij VR, maar ik ben om. Het is echt héél gaaf. Je verliest jezelf compleet in de VR omgeving. Weet binnen 5 minuten niet meer waar je precies met je neus naartoe staat. Heel bizar.
Voor vandaag op de planning; was draaien, tas weer inpakken, nog wat studie bijwerken.... en verder rustig an.
Ja dat beat spelletje is grappig ja. Maar ik hou juist van rondzwervenquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik kom even binnenvallen (Fietsie zei dat dit DE SC was op heel FOK!).
Wij hebben een Oculus Quest en het is inderdaad heel leuk om in de VR wereld te kruipen. Ik moet zeggen dat ik vooral in Beat Saber en O-Shape zit daar ik het geduld niet heb om gewoon wat rond te dwalen![]()
Qua CUL ga ik niets kunnen bijdragen daar ik een culinaire barbaar ben.. ik eet heel normale dingen en ben op dit gebied allesbehalve experimenteel: ik eet wat ik ken en lust want anders loop ik het risico niets te eten en met honger op de chips te vliegen
Haaaaaaiquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik kom even binnenvallen (Fietsie zei dat dit DE SC was op heel FOK!).
Wij hebben een Oculus Quest en het is inderdaad heel leuk om in de VR wereld te kruipen. Ik moet zeggen dat ik vooral in Beat Saber en O-Shape zit daar ik het geduld niet heb om gewoon wat rond te dwalen![]()
Qua CUL ga ik niets kunnen bijdragen daar ik een culinaire barbaar ben.. ik eet heel normale dingen en ben op dit gebied allesbehalve experimenteel: ik eet wat ik ken en lust want anders loop ik het risico niets te eten en met honger op de chips te vliegen
Ik ben mini niet, maar ik kook of stoom in zulke gevallen een zakje diepvriespompoen en mik die in de blender. Dat is wel wat vochtiger dan de pompoenpuree uit blik volgens mij, maar die blikjes heb ik nog nooit op een gangbare locatie gevonden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:33 schreef AnneX het volgende:
@:minilot heb je eerst zelf pompoenpuree gemaakt?
Of zijn hier ook blikjes pompoenpuree te koop?
* komt zelden bij jumbo, ah enzo.
Goeie!👍🏼 Dank voor de tip.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben mini niet, maar ik kook of stoom in zulke gevallen een zakje diepvriespompoen en mik die in de blender. Dat is wel wat vochtiger dan de pompoenpuree uit blik volgens mij, maar die blikjes heb ik nog nooit op een gangbare locatie gevonden.
Waar zal die interesse vandaan komenquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Week:
Ma: Paddestoeltortillas, chili/mandarijnflan toe (uit het nieuwe Ottolengiboek)
Di: Lasagne bolognese met shirataki-vellen
Wo: Gemistá met Griekse salade
Do: Surinaamse pom met kipvulling
Vr: Noedelsoep met garnalendumplings
Za: Dolma en kebabs
Zo: Pannenkoeken
Woensdag tot en met zondag wegens de gerechten in Waar is mijn noedelsoep?!, momenteel één van Günthers favoriete prentenboeken uit de bieb
Is al weer afgeblazen, heb ik gelezen. Godenzijdank.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:57 schreef derLudolf het volgende:
Coronapiek in Staphorst in 3-2-1
https://www.telegraaf.nl/(...)ondkapjes-niet-nodig
Niet janken als je aan de beademing ligt en de rest van je leven beschadigt bent, ook dat is de wil van God
Ik stoom het en prak het. (Geen zin om m'n staafmixer af te wassen.) Ik heb de indruk dat het met stomen minder nat wordt. Het zal ook afhangen van de soort pompoen die je gebruikt. Ik heb meestal die hele standaard knaloranje pompoen, want flespompoenen vind ik saai.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben mini niet, maar ik kook of stoom in zulke gevallen een zakje diepvriespompoen en mik die in de blender. Dat is wel wat vochtiger dan de pompoenpuree uit blik volgens mij, maar die blikjes heb ik nog nooit op een gangbare locatie gevonden.
Ja? Hier stormt het en regent het pijpenstelen. Zonet hoorde ik een serie rammelende klappen, waren alle fietsen in de stalling onder mijn raam omver gedomino'd. Ik ben gisteren volledig doorweekt geregend, behalve mijn bovenlijf want nieuwe regenjasquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:41 schreef Clubsoda het volgende:
Tevens is het aangenaam weer om door een bos te rennen
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:04 schreef z80 het volgende:
Koffie. Uit een volautomaat. Vanaf dat ik hier in Duitsland woon al een machine waar boontjes in gaan.
@:sigme Is /was het een keramisch mes? Die zijn wel scherp maar kunnen geen zijwaartse krachten aan.
Wat je als mes zou willen hebben is een gevoelskwestie. Persoonlijk heb ik graag een wat groter niet rond handvat en een ligt mes.
Kloptquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:41 schreef Clubsoda het volgende:
Tevens is het aangenaam weer om door een bos te rennen
Het was eigenlijk ironisch, want hier hoorde het vanochtend ook, maar ik heb het 5 kilometer droog weten te houden (in 30'10", dat irriteert me dan weer maar ik kon de laatste 100 meter echt niet harderquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik stoom het en prak het. (Geen zin om m'n staafmixer af te wassen.) Ik heb de indruk dat het met stomen minder nat wordt. Het zal ook afhangen van de soort pompoen die je gebruikt. Ik heb meestal die hele standaard knaloranje pompoen, want flespompoenen vind ik saai.
[..]
Ja? Hier stormt het en regent het pijpenstelen. Zonet hoosde ik een serie rammelende klappen, waren alle fietsen in de stalling onder mijn raam omver gedomino'd. Ik ben gisteren volledig doorweekt geregend, behalve mijn bovenlijf want nieuwe regenjas
@:minilot jij wandelt op afgetrapte All Stars. Geven jouwe ook zo af als ze nat worden? Ik heb All Stars die deels bordeauxrood zijn en nu zijn mijn sokken een rare tint lichtbruinrood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook wel eens rode sokken gehad jaquote:Op zondag 4 oktober 2020 11:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik stoom het en prak het. (Geen zin om m'n staafmixer af te wassen.) Ik heb de indruk dat het met stomen minder nat wordt. Het zal ook afhangen van de soort pompoen die je gebruikt. Ik heb meestal die hele standaard knaloranje pompoen, want flespompoenen vind ik saai.
[..]
Ja? Hier stormt het en regent het pijpenstelen. Zonet hoorde ik een serie rammelende klappen, waren alle fietsen in de stalling onder mijn raam omver gedomino'd. Ik ben gisteren volledig doorweekt geregend, behalve mijn bovenlijf want nieuwe regenjas
@:minilot jij wandelt op afgetrapte All Stars. Geven jouwe ook zo af als ze nat worden? Ik heb All Stars die deels bordeauxrood zijn en nu zijn mijn sokken een rare tint lichtbruinrood.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben net de bossen en heide door geweest.
Ja! Groot assortiment paddenstoelen. Toch al veel verkleuring te zien. Alleen de heide is niet zo spannend, vooral erg grijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een elektriekequote:Op zondag 4 oktober 2020 06:33 schreef minilot het volgende:
Eerste koffieproost van de dag dan maar!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb jarenlang op allerlei stallen en maneges rondgehangen en daar hanteerde men ook het credo: 'er bestaat geen slecht weer, alleen slechte kleding'quote:
Ik heb een aantal jaar als postbode gewerkt, met toen echt goede regenkleding, maar ik spreek dat toch tegenquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang op allerlei stallen en maneges rondgehangen en daar hanteerde men ook het credo: 'er bestaat geen slecht weer, alleen slechte kleding'
Fijne dag en gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:26 schreef z80 het volgende:
Dank alle.
Planning voor vandaag buiten de normale zondag dingen een hapje eten met mijn ouders.
"Kou kun je tegen kleden", daar ben ik het mee eens. Regen blijft kut.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang op allerlei stallen en maneges rondgehangen en daar hanteerde men ook het credo: 'er bestaat geen slecht weer, alleen slechte kleding'
Waarom raapt ie en bewaart?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Iedere dag geraapt door mn.X en ik heb ze niet geteld.
[ link | afbeelding ]
De dozen van voorgaande jaren staan ook nog in de schuur. Tralalala 😂
🤪 ben wel gaan goochelen op walnoot recepten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Waarom raapt ie en bewaart?
Walnotentaartenfabriekje?
Jaja. Sinds kort ook voor het eerst in anderhalf decennium weer mét werkende versterkerquote:
Nu toevallig een blikje van online toko maar zelf maken is ook een eitjequote:Op zondag 4 oktober 2020 10:33 schreef AnneX het volgende:
@:minilot heb je eerst zelf pompoenpuree gemaakt?
Of zijn hier ook blikjes pompoenpuree te koop?
* komt zelden bij jumbo, ah enzo.
Die zijn nog niet weggelopen 😂quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zal ik even vragen aan die uit 2016, ‘17, ‘18, ‘19 😎
Waarom verzamelt hij ze dan? Wat zegt ie er over?quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:30 schreef AnneX het volgende:
”Lekker en gezond”...quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Waarom verzamelt hij ze dan? Wat zegt ie er over?
Goeie...geen eekhoorn hier, wel veldmuisjes.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Totdat muizen en eekhoorns ze ontdekken?
Deze?quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:12 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben dus ook al een tijdje wakker. k. Ligt nog heerlijk naast me te slapen met zo'n tekenfilm fluitje als ie uit ademt![]()
Nou dacht ik lief te zijn en dan maar alvast Noorse wafels te maken voor ontbijt.. kan ik het juiste recept niet vinden..k . heeft de boodschappen ervoor gedaan, 2 recepten opgestuurd, en recept 1 heeft niet de ingredienten die hij gekocht heeft en recept 2 heeft geen maten bij de ingredienten.. gewoon" bloem" en " eieren" .. ja hallo!!! HOEVEEL bloem??
Irritant gedoe
De notentaart met brandy.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:21 schreef Barreltje het volgende:
Tevens bezig met de grote schoonmaak van de slaapkamer![]()
Halve dag werken is evenveel fietsen en lopen denk ik?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:48 schreef Blues het volgende:
20 min rustig gesport en straks nog een wandelingetje. Ik denk dat ik er wel weer ben.
Twijfel wel of ik morgen nou meteen een hele dag ga werken incl reizen (= fietsen en lopen en v.v) is wel weer meteen van 0 naar 100.
Lastig.
Jaartje of drie halen ze wel in mijn ervaring, nog ouder heb ik niet geprobeerd.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
De woonkamer of..quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]hier kreeg de woonkamer een grondige beurt
Leuk leuk!quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes
Ga ik toch misschien wat Fok!kers meeten![]()
Zo jammer dat ik geen bier lust 😉quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes
Ga ik toch misschien wat Fok!kers meeten![]()
Helaas, mn beoogde seksgezelschap vertrok ineensquote:
Schaamteloos...quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Helaas, mn beoogde seksgezelschap vertrok ineens
Wat heerlijkquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:06 schreef sigme het volgende:
Ik plukte appels.
[ afbeelding ]
En pompoenen.
[ afbeelding ]
Nu heb ik weer voorraad!
[ afbeelding ]
Ik kwam net een foto van jou tegen van 10 jaar geledenquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:21 schreef Barreltje het volgende:
Tevens bezig met de grote schoonmaak van de slaapkamer![]()
Ik heb de fout gemaakt reuzenpompoenen te zaaien.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:06 schreef sigme het volgende:
Ik plukte appels.
[ afbeelding ]
En pompoenen.
[ afbeelding ]
Nu heb ik weer voorraad!
[ afbeelding ]
Die fout heb ik ook eenmaal gemaakt. Toen had ik 1 pompoen. Van 22kg.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb de fout gemaakt reuzenpompoenen te zaaien.
Die moet je dan meteen verwerken. Gelukkig kon ik veel weggeven.
Ze waren wel goed voor de soep. Volgend jaar net als jij kleine pompoenen
Ik had 2 planten met aan iedere plant idd 1 megapompoen. Enfin, de buren, familie, vrienden en collega’s waren er blij mee. Van 1 zo’n pompoen kun je 30 liter soep maken!quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Die fout heb ik ook eenmaal gemaakt. Toen had ik 1 pompoen. Van 22kg.
Sindsdien let ik beter op wat ik koop voordat ik het zaai of plant.
Heb net in goed overleg en in de wetenschap dat er genoeg personeel is, gezegd dat ik woensdag weer kom.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:59 schreef sigme het volgende:
Halve dag werken is evenveel fietsen en lopen denk ik?
Wat denk je dat het zwaarste is, een dag werken of juist het reizen?
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Schaamteloos...
Beter vastbinden voortaan
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:06 schreef sigme het volgende:
Ik plukte appels.
[ afbeelding ]
En pompoenen.
[ afbeelding ]
Nu heb ik weer voorraad!
[ afbeelding ]
Verstandigquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb net in goed overleg en in de wetenschap dat er genoeg personeel is, gezegd dat ik woensdag weer kom.
(di altijd vrij)
En melk, neem ik aan?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:32 schreef golfer het volgende:
Ik sta pannenkoeken te bakken.![]()
#dierloos avondeten.
hoewel...een ei door beslag heen.
Sojamelk.quote:
Normaal doen we wel melk, maar nu ivm mijn antib. kuur beter geen melkproducten.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:49 schreef kree het volgende:
Wat is jullie nou luistere leueke nr ooit? Vertel?
Muziek nr bedoel ik he. Voor wgr ga ik ff buurten want ook nog vraag en was geloof ik unbanned enzo.quote:
Paar drankjes teveel al op, Kree?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
Muziek nr bedoel ik he. Voor wgr ga ik ff buurten want ook nog vraag en was geloof ik unbanned enzo.
Maar voor hier je leukeste muzieknr ookt gehoord ff vraag?
Denk je dat het me iets uit zal maken? Weet prima wat ik vraag en doe. Heej maar ook gezellig welkom zoquote:
Zolang je het zelf maar begrijpt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:57 schreef kree het volgende:
Denk je dat het me iets uit zal maken? Weet prima wat ik vraag en doe. Heej maar ook gezellig welkom zo
Vanwege de calcium en interactie met antibiotica?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Normaal doen we wel melk, maar nu ivm mijn antib. kuur beter geen melkproducten.
Dus de hele week, zolang mijn kuur duurt eet ik soja yoghurt of hoe noem je dat en drink ik sojamelk. Prima te doen
Jawel ff hoor want heb niet soveel gehoord. Maar hoe gaat het met jullie enzo? Nog gelukkig samen. Want is SC van jaar of zeven geleden wel nu he at ullie eens los gingen met elkaar?quote:
Ik vind dit nogal een aanname, we houden het hier meestal op realistische verwachtingen toch, jongedame?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:59 schreef gcjoel het volgende:
Vanavond eten wij wel dier. Hertje![]()
Lekker met rode kool.
En nu komt de onthulling dat kree en jij eigenlijk dezelfde persoon zijn?quote:
Ik hou van drank dat is zeker waarquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
En nu komt de onthulling dat kree en jij eigenlijk dezelfde persoon zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Wel handig met een eigen brouwerijquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
En nu komt de onthulling dat kree en jij eigenlijk dezelfde persoon zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Jij MAAKT drankquote:
Ja inderdaad en eet sowieso regelmatig Vega dus vind het wel prima.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik at ook vlees. Ben nooit zo’n fan van goede voornemens en ‘speciale dagen’. Er zijn nog genoeg dagen om vega te eten.
Dus zoete aardappelstamppot met een gehaktbal op
Oeh lekkere combi.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:07 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier ook geen dier op het menu.
Wel kaas. [ afbeelding ]
Appel, bietjes, schapenkaas, sla, nootjes.
Met pasta erbij want dat wil mijn lief graag.
Volgens mijn vriend telt alleen spek niet als vleesquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Half vega hier vandaag. We delen een pasta met paddenstoelen en een pizza met aardappeltjes, spek en ei.
Goed mesten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:35 schreef LXIV het volgende:
@:sigme Ik zie trouwens ook dat je kool er prachtig bijstaat. Hoe doe je dat? Mijn bloemkool en broccoli groeien prima maar brengen nauwelijks vrucht voort.
Ja, minder opname dan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanwege de calcium en interactie met antibiotica?
Die pasta is wel echt superlekker.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:15 schreef Lonaa het volgende:
Stamppot zuurkool met spekje en rookworst.![]()
Gisteren was vega met pasta alla vodka en morgen uiensoep.
Hier ook niet perse hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik at ook vlees. Ben nooit zo’n fan van goede voornemens en ‘speciale dagen’. Er zijn nog genoeg dagen om vega te eten.
Dus zoete aardappelstamppot met een gehaktbal op
Dat zijn best veelquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:46 schreef minilot het volgende:
Ik at negenduizend boekweitpoffertjes (door J. gebakken) met stroop. Onbewust vegetarisch
Werd het ook echt helemaal opgegeten? Nika jatte eens bloemkool en at het met smaak opquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest even te hard lachen om poes met zn sla.. maar poes is heel serieus.
Ja hoor...quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Werd het ook echt helemaal opgegeten? Nika jatte eens bloemkool en at het met smaak op
De kat van m'n opa en oma at augurken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Werd het ook echt helemaal opgegeten? Nika jatte eens bloemkool en at het met smaak op
Heb een kat gehad die southern comfort uit het glas liktequote:Op zondag 4 oktober 2020 19:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De kat van m'n opa en oma at augurken.
Als er een plak ham omheen zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:03 schreef z80 het volgende:
Jan is dood.Jeetje, dat is toch wel een icoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Jan is dood.Zal ie z'n eigen kist ontworpen hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik schat in dat die wit zal zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:07 schreef derLudolf het volgende:
Zal ie z'n eigen kist ontworpen hebben?
Geblokt. Zwart/witquote:
Die mensen hadden vast een abbo op VT wonenquote:Op zondag 4 oktober 2020 20:21 schreef Kreator het volgende:
Verder wel prachtig huis gezien, maar boven budget.
In theorie zou het kunnen als ik mijn huis met meer winst dan verwacht verkoop, maar dan nog op het randje.
Zonde wel. Leuk huis.
Huis in Leersum gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/leersum/huis-87486797-drwdreeslaan-19/
Wil je een klushuis? En centrum van Doorn is alsof er een bom is gevallen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:20 schreef Kreator het volgende:
Tof huis. Zal ik bieden? Paar kleinigheden heeft het wel.
https://www.funda.nl/en/k(...)r-van-jutfaaslaan-9/
Leuk stulpje. Beetje aan de prijs.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:21 schreef Kreator het volgende:
Huis in Leersum gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/leersum/huis-87486797-drwdreeslaan-19/
Je weet niet eens hoe het er van binnen uitziet!quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:20 schreef Kreator het volgende:
Tof huis. Zal ik bieden? Paar kleinigheden heeft het wel.
https://www.funda.nl/en/k(...)r-van-jutfaaslaan-9/
Nee. En Leersum is qua centrum ook geen droom locatie. Maar je gaat er dan ook niet wonen voor het levendige stadsgevoel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wil je een klushuis? En centrum van Doorn is alsof er een bom is gevallen.
Niks authentieks, op een kerk na.
Vermoedelijk weten de illegale huurd ers dit wel te vertellen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe het er van binnen uitziet!
Veilinghuizen worden doorgaans wel onder de prijs verkocht. Maar volgens mij heb je dan ook een klushuis. En je moet die mensen er nog uit zien te krijgen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:28 schreef Kreator het volgende:
Vermoedelijk weten de illegale huurd ers dit wel te vertellen.
Het was ook niet heel serieus.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veilinghuizen worden doorgaans wel onder de prijs verkocht. Maar volgens mij heb je dan ook een klushuis. En je moet die mensen er nog uit zien te krijgen.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:40 schreef AnneX het volgende:
Amersfoort? Stads...Best een leuk huis en Amersfoort is ook niks mis mee maar het staat nog niet heel.hoog op de lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amersfoort? Stads...Da’s een leuke huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier staat ook (weer) een gaaf huis te koop, fietste er iedere dag langs en tijdens de verbouwing die best lang duurde was ik heel benieuwd hoe het zou worden. Nu in de verkoop goed te zien, best apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s een leuke huis.
Hier staat ook (weer) een gaaf huis te koop, fietste er iedere dag langs en tijdens de verbouwing die best lang duurde was ik heel benieuwd hoe het zou worden. Nu in de verkoop goed te zien, best apartVan buiten leuk maar zo met dat niveauverschil vind ik t maar onhandig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amersfoort? Stads...Even beter gekeken. Wel tof huis. Misschien gaan we even kijken. Rustige overburen ook. Wel kut qua parkeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, Ik Ken de eigenaar van dat huis!quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:21 schreef Kreator het volgende:
Verder wel prachtig huis gezien, maar boven budget.
In theorie zou het kunnen als ik mijn huis met meer winst dan verwacht verkoop, maar dan nog op het randje.
Zonde wel. Leuk huis.
Voorlopig specifiek in Doorn en Leersum. Amersfoort vinden we beide leuk, maar hebben daar verder niks qua gevoel bij. En beide weg van familie en vrienden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:49 schreef AnneX het volgende:
Toen werd ik nieuwsgierig: in Driebergen: niks te koop![]()
Affijn, de regio zullen jullie ook wel hebben afgestruind.
Is er wel ‘iets’ te huur! Evt? Succes dan maar.
Wij ook.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ha, Ik Ken de eigenaar van dat huis!
Vast ten overvloede, maar ook oppassen met sojamelk vanwege vaak verrijkt met calciumquote:
I know, thxquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Vast ten overvloede, maar ook oppassen met sojamelk vanwege vaak verrijkt met calcium
Of je eten beter timen buiten 2 uur van je AB innemen om
Havermelk is trouwens ook wel te doen, beter dan soja vind ik qua smaak. Of extra veel drankbanaan erbij om te verbloemen
Ik ben nog bezig met mrRobot, die moet eerst af, ook op Prime.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:55 schreef Molo het volgende:
Iedereen hier al The Boys gekeken?![]()
Amazon Prime, heerlijk
Je kunt het even controleren, maar de bio sojamelk van Alpro is niet verrijkt met calcium. (Daarom nemen wij vaak de 'reguliere')quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:52 schreef Blues het volgende:
[..]
I know, thx
Neem mijn AB in om 1130 en om 2330 dan loop ik qua tijden geen risico. 2 uur voor of 4 uur na kan je dan eventueel wel calciuminname hebben.
Jup. Toen ik in Denemarken alleen bio sojamelk kon vinden, (meestal is bio zonder calcium, deze was dat ook) heb ik er calcium naast geslikt voor de zekerheid. Mega pillenquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je kunt het even controleren, maar de bio sojamelk van Alpro is niet verrijkt met calcium. (Daarom nemen wij vaak de 'reguliere')
Hmm ik kocht weleens die huismerk sojamelk van verschillende supermarkten omdat die echt veel goedkoper is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je kunt het even controleren, maar de bio sojamelk van Alpro is niet verrijkt met calcium. (Daarom nemen wij vaak de 'reguliere')
Die is wel heel dapper.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb een kat gehad die southern comfort uit het glas likte
Jan is dood.Ik zag spontaan mn kachel in waarde stijgen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man en ik.. qua smaak combineerden we niet zo.
Maar hij heeft echt 40 jaar geleden een enorm hip gaskacheltje ontworpen dat dus al 40 jaar deze woonkamer siert en de laatste jaren dus ook de mijne genoemd mag worden.
1 van de weinige echt leuke kacheltjes wat mij betreft![]()
Dit vraagt om een foto!quote:Op maandag 5 oktober 2020 06:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik zag spontaan mn kachel in waarde stijgen...
Die man en ik.. qua smaak combineerden we niet zo.
Maar hij heeft echt 40 jaar geleden een enorm hip gaskacheltje ontworpen dat dus al 40 jaar deze woonkamer siert en de laatste jaren dus ook de mijne genoemd mag worden.
1 van de weinige echt leuke kacheltjes wat mij betreft
quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit vraagt om een foto!
Goedemorgen.
Nou, voor een kacheltje is dat idd helemaal niet slecht!quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]
Wel nog vol verjaardagsspul van dochterlief
En als ie brandt... zie je dus houtblokken en vlammetjes
vind het vooral leuk dat hij niet zwart/donkergrijs isquote:Op maandag 5 oktober 2020 08:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, voor een kacheltje is dat idd helemaal niet slecht!![]()
Iedereen in meetings: succes en sterkte.
Dat vind ik er juist verschrikkelijk aan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:19 schreef Uhmmpie het volgende:
vind het vooral leuk dat hij niet zwart/donkergrijs is
We zouden naar Duitsland maar dat wordt nu kamperen in Nederland (hallo regenquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker! Nog leuke plannen tijdens je vakantie?
Oh wat gaaf die B&B!quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:27 schreef gcjoel het volgende:
We zouden naar Duitsland maar dat wordt nu kamperen in Nederland (hallo regen)
en 1 nachtje heel tof : https://www.boxandbreakfast.nl/
en daar in de buurt dan lekker uit eten bij The George
Heel gaaf maar zie geen verwarming bij de inventaris. Lijkt me best koudquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We zouden naar Duitsland maar dat wordt nu kamperen in Nederland (hallo regen)
en 1 nachtje heel tof : https://www.boxandbreakfast.nl/
en daar in de buurt dan lekker uit eten bij The George
Fijne dag!quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Nog lekker een dagje vrij. Veel plannen vandaag, of er wat van komt weet ik vanavond
Ja die is er dus ook niet, maar we kamperen daarvoor 3 nachten dus dat is vast nog kouderquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heel gaaf maar zie geen verwarming bij de inventaris. Lijkt me best koud
Waar douche je eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |