Ah dat is ook een goede. Maar mijn grootste zwak heb ik voor Eccleston en Tennant.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Serie 10 (2017) met Peter Capaldi, de 12e doctor
Hahaquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leuk dat het leuk was (en de reis waard)!
Dat kattencafé is leukHeb er zelf ook eens gegeten en daarna het bonnetje uitleggen aan mijn werkgever
![]()
Ik vind het bijzonder dat die uk het allemaal al helemaal volgt, en ook niet spooked raakt door de special effects en de verhaallijnen...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah dat is ook een goede. Maar mijn grootste zwak heb ik voor Eccleston en Tennant.
Ze hebben hier een Valve en een occulus. Ik vind de Valve fijner.
Ik ben best goed in boogschieten.![]()
En net ging ik een robothond aaien, in VR, maar landde mijn hand op de echte kat in huis
Klinkt goed zeg, en dan zo met die hysterische inrichting - toch echt eens pogen te onthouden voor als ik in die hoek ben.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:04 schreef Kreator het volgende:
Voorgerecht was wel ok maar de rode bieten burger met uien chutney en geitenkaas was wel echt lekker. Net als de zoete aardappelfrites.
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:Op zondag 4 oktober 2020 06:33 schreef minilot het volgende:
Eerste koffieproost van de dag dan maar!![]()
[ afbeelding ]
Soort van virtueel samen koffie drinken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 08:25 schreef minilot het volgende:
Gezellig wel, al die koffiefoto's!![]()
Pompoenbrood inmiddels in de oven en we ruiken knus naar versgeraspte nootmuskaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |