Daar werkt mijn nichtje!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:34 schreef Kreator het volgende:
Ik ga zo eten in het Paradijs. Vegetarisch bijzonder.
Nu alleen nog koffie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo, vinkje gezet. #endooooorrrrrrr
Cat ik hou van je maar ik ben honderd jaar te oud voor koffie na 3 uur.quote:
Je bent echt wel oud als je op de klok moet kijken of je nog koffie kan drinken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Cat ik hou van je maar ik ben honderd jaar te oud voor koffie na 3 uur.
Ik dacht: Jezus, nu al??quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:44 schreef Kreator het volgende:
Tot nu zijn alle serveersters wel nichtjes.
Precies daarom hadden wij onze reservering van gisteren van 1830 naar 1730 verplaatst.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik dacht: Jezus, nu al??
Mja die nieuwe sluitingstijden he.
Wij gaan maandag ook om 6 uur al anders krijgen we de 5 gangen niet
Wij gaan nog wel eens om 1730 of 1800 eten tegenwoordig. Bevalt prima. Rond 2000 thuis, heb je nog wat aan je avondquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:47 schreef gcjoel het volgende:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent echt wel oud als je op de klok moet kijken of je nog koffie kan drinken.
Ik doe het alleen als het daarna avondvullend programma is tot 22.00quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:49 schreef Blues het volgende:
Goed stuk.
[..]
Wij gaan nog wel eens om 1730 of 1800 eten tegenwoordig. Bevalt prima. Rond 2000 thuis, heb je nog wat aan je avond
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Cat ik hou van je maar ik ben honderd jaar te oud voor koffie na 3 uur.
In de gebruiksaanwijzing van de pastamachinequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:57 schreef Barreltje het volgende:
Zeg.. wie heeft HET ultieme pasta maak recept?
Ik heb 00 en semolina deeg.. maar het is me nou niet helemaal duidelijk of ik daar dan ei bij moet doen of water.. en hoeveel dan..
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In de gebruiksaanwijzing van de pastamachine
150 gr semolina, 50 gr bloem, 85 gr vocht (ei aangevuld met water) voor 200 gr pasta
Peuk opgestoken na afloop?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo, vinkje gezet. #endooooorrrrrrr
Heb voor avondvullende programma's bij restaurants geen geduld meer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:00 schreef gcjoel het volgende:
Ik doe het alleen als het daarna avondvullend programma is tot 22.00
Anders vind ik het echt te vroeg.
Mochten alleen van vijf tot zeven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk dat het leuk was (en de reis waard)!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:39 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb gezwaaid vanaf het dak van het Forum in Groningen.
Expositie was tof, hingen wel indrukwekkende werken tussen. (Ik zal thuis eens zoeken of vriendin dingen online heeft staan)
Daarna in het kattencafé nog wat gegeten en een lekkere chai latte gedronken. Vergezeld dus van diverse flufballen![]()
(Was wel goed geregeld: niet zomaar aaien, enkel als ze het zelf aangeven. En dan met handschoentjes ivm. covid.)
Eet smakelijk @:Kreator !
Dat is helemaal kut. Dan ga ik echt niet hoor dan zit ik om 9 uur alweer chips te etenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mochten alleen van vijf tot zeven..
Maar als je om 20 uur gaat eten, eet je dan tussen lunch en 20 uur helemaal niets?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is helemaal kut. Dan ga ik echt niet hoor dan zit ik om 9 uur alweer chips te eten
Jawel maar dan kan ik meestal nog wel een gezonde snack aan mezelf verkopen. Savonds niet meerquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar als je om 20 uur gaat eten, eet je dan tussen lunch en 20 uur helemaal niets?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jawel maar dan kan ik meestal nog wel een gezonde snack aan mezelf verkopen. Savonds niet meer
Ah leukquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:39 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb gezwaaid vanaf het dak van het Forum in Groningen.
Expositie was tof, hingen wel indrukwekkende werken tussen. (Ik zal thuis eens zoeken of vriendin dingen online heeft staan)
Daarna in het kattencafé nog wat gegeten en een lekkere chai latte gedronken. Vergezeld dus van diverse flufballen![]()
(Was wel goed geregeld: niet zomaar aaien, enkel als ze het zelf aangeven. En dan met handschoentjes ivm. covid.)
Mmmm ik zou 'm 'doen'quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:04 schreef Kreator het volgende:
Voorgerecht was wel ok maar de rode bieten burger met uien chutney en geitenkaas was wel echt lekker. Net als de zoete aardappelfrites.
[ afbeelding ]
quote:
Allebei tofquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:46 schreef sigme het volgende:
En het is herfst![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ok, nu regent het pijpestelen, maar vanochtend was het mooi en heb ik een rondje foto'tjes gekiekt.
Zou eten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:04 schreef Kreator het volgende:
Voorgerecht was wel ok maar de rode bieten burger met uien chutney en geitenkaas was wel echt lekker. Net als de zoete aardappelfrites.
[ afbeelding ]
De mijne zijn aan het lego en Kung Fu Panda aan het kijken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:41 schreef fietsie het volgende:
Hier zit een uk van tien te stuiteren van happyness bij het bingen van drWho
Terecht!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:41 schreef fietsie het volgende:
Hier zit een uk van tien te stuiteren van happyness bij het bingen van drWho
Serie 10 (2017) met Peter Capaldi, de 12e doctorquote:
Hier staat voor kerst het Playstation4 VR set op de planningquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:49 schreef Candaasje het volgende:
We zijn nu VR aan het ontdekken bij dezelfde vrienden.
Ik voorzie dat mijn vriend vanavond laat nog een Valve VR set besteld die hij al op zijn wishlist had staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |