Ja dat is de reden dat wij vrij veel uitjes/vakanties op fb zetten. Die herinneringenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 13:11 schreef AnneX het volgende:
Jouw tante Jomijn tante Jos
![]()
Dus wij gingen - sic - rond deze periode op vakantie in de afgelopen jaren.
Op FB nu herinneringen van rondreis Turkije,( 7 jaar geleden), rondreis Marokko (6 jaar geleden) en Portugal (4 jaar geleden) en een weekje logeren bij de Markies in zijn tuinhuis (2 jaar geleden).
Beetje verwarrend, wél erg leuk om terug te lezen en te zien.
Handdoeken en beddegoed seizoensgebonden, wat bijzonder nooit over nagedacht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:15 schreef AnneX het volgende:
Verder inderdaad de zomer/winter wissel: witte handdoeken gewisseld voor donkere 🤪
wit beddengoed voor donker ( die met de grote pioenrozen😉) en de zomerse handtas gewisseld voor de kleurrijke Marokkaanse vilt tas.![]()
Over een week of wat de jassen aan de kapstok verwisselen. Die kunnen dan wel in de wasmachine en schoon de kast in.![]()
#huishoudmanagement.
Dat heb ik niet maar ik bouw vaak wel de huiskamer om om, en ook vaak andere kussenhoezen en kaarsenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Handdoeken en beddegoed seizoensgebonden, wat bijzonder nooit over nagedacht.
😂die is gek 😎quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Handdoeken en beddegoed seizoensgebonden, wat bijzonder nooit over nagedacht.
Ik vind het niet gek, voor dekbedhoezen zie ik het mezelf ook wel gaan doen, maar nog nooit over nagedachtquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
😂die is gek 😎
Ondertussen lunch met italiaanse bol met door mn.AnneX gemaakte tonijnsalade.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 12:41 schreef borisz het volgende:
Inmiddels terug in de bus. 18km gelopen tegen 5,6 gemiddeld. Maar een fijne wandeling.
je loopt alleen maar langs het water op het Jaagpad en komt dus geen auto's of fietsen tegen.
En leuk afwisselende landschappen.
Ik denk over een week of twee etappe 2.
Van Werkhoven naar die ene Wijk bij Duurstede.
Mooie tocht liep je...jammer dat het net ff teveel was.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:01 schreef borisz het volgende:
Hmmm.... Mijn bovenbeen/knie zijkantlinks vond de achttien km niet zo leuk nou ja rustig aan vandaag en indien nodig bellen met moeders![]()
/Voordeel van een fysio als moeder![]()
Hoe gaat het met de kwakkelkitten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gewerkt (en, door het naar mezelf loeren in diverse badkamerspiegels, erachter gekomen dat medische mondkapjes perfect passen bij mijn bril), daarna supermarkt, ik was toch al gemondkapt. Net als alle medewerkers en zo ongeveer de helft van de plusminus 25 mensen die binnen waren. Lekker rustig.
Nu wachten tot twee kittens opgehaald worden en verder nietssss... tot morgen om half zes de wekker weer gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met uiteindelijk resultaat new balance schoenen..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je hebt "die ene" aflevering van Ik Vertrek terug gezien?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 15:54 schreef Barreltje het volgende:
Zo. Dagje "shoppen". In de stad denk ik zo'n 20% van de mensen met mindkapjes buiten.. binnen geloof ik iedereen wel.. bij iedere winkel stond wel iemand die er op wees. EN het winkelpersoneel allemaal een mondkapje op![]()
Wel typisch om te zien dat in de Marqt ongeveer 10% geen mondkapje droeg, en in de AH in een nette buurt zo'n 20% niet
Hier om de hoek wsl 20 % wel..![]()
Tevens voet analyse laten doen:Hoe ziet die analyse er uit? Ik bedoel sta je ergens of moet je ergens op rennen/lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met uiteindelijk resultaat new balance schoenen..
Nieuw recordquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:26 schreef Lonaa het volgende:
Jeetje. Gisteren 163 positive CoVid testen in Enschede.
Dat je dat nog deed verbaast mij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik was me er al wel een beetje psychisch op aan het voorbereiden, maar denk dat vanavond de laatste keer kroeg wordt, voorlopig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |