Ja! Groot assortiment paddenstoelen. Toch al veel verkleuring te zien. Alleen de heide is niet zo spannend, vooral erg grijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een elektriekequote:Op zondag 4 oktober 2020 06:33 schreef minilot het volgende:
Eerste koffieproost van de dag dan maar!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb jarenlang op allerlei stallen en maneges rondgehangen en daar hanteerde men ook het credo: 'er bestaat geen slecht weer, alleen slechte kleding'quote:
Ik heb een aantal jaar als postbode gewerkt, met toen echt goede regenkleding, maar ik spreek dat toch tegenquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang op allerlei stallen en maneges rondgehangen en daar hanteerde men ook het credo: 'er bestaat geen slecht weer, alleen slechte kleding'
Fijne dag en gefeliciteerd!quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:26 schreef z80 het volgende:
Dank alle.
Planning voor vandaag buiten de normale zondag dingen een hapje eten met mijn ouders.
"Kou kun je tegen kleden", daar ben ik het mee eens. Regen blijft kut.quote:Op zondag 4 oktober 2020 12:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang op allerlei stallen en maneges rondgehangen en daar hanteerde men ook het credo: 'er bestaat geen slecht weer, alleen slechte kleding'
Waarom raapt ie en bewaart?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Iedere dag geraapt door mn.X en ik heb ze niet geteld.
[ link | afbeelding ]
De dozen van voorgaande jaren staan ook nog in de schuur. Tralalala 😂
🤪 ben wel gaan goochelen op walnoot recepten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Waarom raapt ie en bewaart?
Walnotentaartenfabriekje?
Jaja. Sinds kort ook voor het eerst in anderhalf decennium weer mét werkende versterkerquote:
Nu toevallig een blikje van online toko maar zelf maken is ook een eitjequote:Op zondag 4 oktober 2020 10:33 schreef AnneX het volgende:
@:minilot heb je eerst zelf pompoenpuree gemaakt?
Of zijn hier ook blikjes pompoenpuree te koop?
* komt zelden bij jumbo, ah enzo.
Die zijn nog niet weggelopen 😂quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zal ik even vragen aan die uit 2016, ‘17, ‘18, ‘19 😎
Waarom verzamelt hij ze dan? Wat zegt ie er over?quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:30 schreef AnneX het volgende:
Zal ik even vragen aan die uit 2016, ‘17, ‘18, ‘19 😎
”Lekker en gezond”...quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Waarom verzamelt hij ze dan? Wat zegt ie er over?
Goeie...geen eekhoorn hier, wel veldmuisjes.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Totdat muizen en eekhoorns ze ontdekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |