Week:quote:Op zondag 4 oktober 2020 08:43 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
@:minilot , wat is je weekmenu? Ik moet er ook nog 1 maken.
Zoveel verstand van koksmessen heb ik iig niet. Eng en stom van je mesquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:14 schreef sigme het volgende:
Hebben jullie verstand van koksmessen?
CUL / Koksmes, waar is het goed voor?
quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Week:
Ma: Paddestoeltortillas, chili/mandarijnflan toe (uit het nieuwe Ottolengiboek)
Di: Lasagne bolognese met shirataki-vellen
Wo: Gemistá met Griekse salade
Do: Surinaamse pom met kipvulling
Vr: Noedelsoep met garnalendumplings
Za: Dolma en kebabs
Zo: Pannenkoeken
Woensdag tot en met zondag wegens de gerechten in Waar is mijn noedelsoep?!, momenteel één van Günthers favoriete prentenboeken uit de bieb
Ik kreeg daaromtrent een zwangerschapsshirtje cadeauquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:16 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb als kind één aflevering van Dr Who mogen kijken, daarna een halfjaar nachtmerries gehad.![]()
Dat was de aflevering van het kind met gasmasker "Are you my mummy????"
Maar ik was toen 8.
Ooit wil ik ze nog gaan kijken, ik denk dat ik ze wel leuk zou vinden.
Ik zag op interwebz een paddenstoelenlasagne uit z'n nieuwe boek, die wil ik makenquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik kreeg daaromtrent een zwangerschapsshirtje cadeau
Throwback naar 2017, die ochtend toevallig ook een Tardismok
[ afbeelding ]
Ik kom even binnenvallen (Fietsie zei dat dit DE SC was op heel FOK!).quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:34 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Eindelijk wakker, maar goed, we sliepen ook pas om half drie. Ik was me tot die tijd aan het verwonderen over het bier in een bierflesje dat schitterde in het licht en bruiste wanneer je het flesje schudde, aan het tekenen op whiteboards op ramen, en op zoek naar een kat ... allemaal in Half life(Ik deed een uur over het eerste level, lol )
Had nooit echt een heel enthousiast gevoel bij VR, maar ik ben om. Het is echt héél gaaf. Je verliest jezelf compleet in de VR omgeving. Weet binnen 5 minuten niet meer waar je precies met je neus naartoe staat. Heel bizar.
Voor vandaag op de planning; was draaien, tas weer inpakken, nog wat studie bijwerken.... en verder rustig an.
Ja dat beat spelletje is grappig ja. Maar ik hou juist van rondzwervenquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik kom even binnenvallen (Fietsie zei dat dit DE SC was op heel FOK!).
Wij hebben een Oculus Quest en het is inderdaad heel leuk om in de VR wereld te kruipen. Ik moet zeggen dat ik vooral in Beat Saber en O-Shape zit daar ik het geduld niet heb om gewoon wat rond te dwalen![]()
Qua CUL ga ik niets kunnen bijdragen daar ik een culinaire barbaar ben.. ik eet heel normale dingen en ben op dit gebied allesbehalve experimenteel: ik eet wat ik ken en lust want anders loop ik het risico niets te eten en met honger op de chips te vliegen
Haaaaaaiquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik kom even binnenvallen (Fietsie zei dat dit DE SC was op heel FOK!).
Wij hebben een Oculus Quest en het is inderdaad heel leuk om in de VR wereld te kruipen. Ik moet zeggen dat ik vooral in Beat Saber en O-Shape zit daar ik het geduld niet heb om gewoon wat rond te dwalen![]()
Qua CUL ga ik niets kunnen bijdragen daar ik een culinaire barbaar ben.. ik eet heel normale dingen en ben op dit gebied allesbehalve experimenteel: ik eet wat ik ken en lust want anders loop ik het risico niets te eten en met honger op de chips te vliegen
Ik ben mini niet, maar ik kook of stoom in zulke gevallen een zakje diepvriespompoen en mik die in de blender. Dat is wel wat vochtiger dan de pompoenpuree uit blik volgens mij, maar die blikjes heb ik nog nooit op een gangbare locatie gevonden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:33 schreef AnneX het volgende:
@:minilot heb je eerst zelf pompoenpuree gemaakt?
Of zijn hier ook blikjes pompoenpuree te koop?
* komt zelden bij jumbo, ah enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |