Deze?quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:12 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben dus ook al een tijdje wakker. k. Ligt nog heerlijk naast me te slapen met zo'n tekenfilm fluitje als ie uit ademt![]()
Nou dacht ik lief te zijn en dan maar alvast Noorse wafels te maken voor ontbijt.. kan ik het juiste recept niet vinden..k . heeft de boodschappen ervoor gedaan, 2 recepten opgestuurd, en recept 1 heeft niet de ingredienten die hij gekocht heeft en recept 2 heeft geen maten bij de ingredienten.. gewoon" bloem" en " eieren" .. ja hallo!!! HOEVEEL bloem??
Irritant gedoe
De notentaart met brandy.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:21 schreef Barreltje het volgende:
Tevens bezig met de grote schoonmaak van de slaapkamer![]()
Halve dag werken is evenveel fietsen en lopen denk ik?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:48 schreef Blues het volgende:
20 min rustig gesport en straks nog een wandelingetje. Ik denk dat ik er wel weer ben.
Twijfel wel of ik morgen nou meteen een hele dag ga werken incl reizen (= fietsen en lopen en v.v) is wel weer meteen van 0 naar 100.
Lastig.
Jaartje of drie halen ze wel in mijn ervaring, nog ouder heb ik niet geprobeerd.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zal ik even vragen aan die uit 2016, ‘17, ‘18, ‘19 😎
De woonkamer of..quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]hier kreeg de woonkamer een grondige beurt
Leuk leuk!quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes
Ga ik toch misschien wat Fok!kers meeten![]()
Zo jammer dat ik geen bier lust 😉quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes
Ga ik toch misschien wat Fok!kers meeten![]()
Helaas, mn beoogde seksgezelschap vertrok ineensquote:
Schaamteloos...quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Helaas, mn beoogde seksgezelschap vertrok ineens
Wat heerlijkquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:06 schreef sigme het volgende:
Ik plukte appels.
[ afbeelding ]
En pompoenen.
[ afbeelding ]
Nu heb ik weer voorraad!
[ afbeelding ]
Ik kwam net een foto van jou tegen van 10 jaar geledenquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:21 schreef Barreltje het volgende:
Tevens bezig met de grote schoonmaak van de slaapkamer![]()
Ik heb de fout gemaakt reuzenpompoenen te zaaien.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:06 schreef sigme het volgende:
Ik plukte appels.
[ afbeelding ]
En pompoenen.
[ afbeelding ]
Nu heb ik weer voorraad!
[ afbeelding ]
Die fout heb ik ook eenmaal gemaakt. Toen had ik 1 pompoen. Van 22kg.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb de fout gemaakt reuzenpompoenen te zaaien.
Die moet je dan meteen verwerken. Gelukkig kon ik veel weggeven.
Ze waren wel goed voor de soep. Volgend jaar net als jij kleine pompoenen
Ik had 2 planten met aan iedere plant idd 1 megapompoen. Enfin, de buren, familie, vrienden en collega’s waren er blij mee. Van 1 zo’n pompoen kun je 30 liter soep maken!quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Die fout heb ik ook eenmaal gemaakt. Toen had ik 1 pompoen. Van 22kg.
Sindsdien let ik beter op wat ik koop voordat ik het zaai of plant.
Heb net in goed overleg en in de wetenschap dat er genoeg personeel is, gezegd dat ik woensdag weer kom.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:59 schreef sigme het volgende:
Halve dag werken is evenveel fietsen en lopen denk ik?
Wat denk je dat het zwaarste is, een dag werken of juist het reizen?
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Schaamteloos...
Beter vastbinden voortaan
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:06 schreef sigme het volgende:
Ik plukte appels.
[ afbeelding ]
En pompoenen.
[ afbeelding ]
Nu heb ik weer voorraad!
[ afbeelding ]
Verstandigquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb net in goed overleg en in de wetenschap dat er genoeg personeel is, gezegd dat ik woensdag weer kom.
(di altijd vrij)
En melk, neem ik aan?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:32 schreef golfer het volgende:
Ik sta pannenkoeken te bakken.![]()
#dierloos avondeten.
hoewel...een ei door beslag heen.
Sojamelk.quote:
Normaal doen we wel melk, maar nu ivm mijn antib. kuur beter geen melkproducten.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:49 schreef kree het volgende:
Wat is jullie nou luistere leueke nr ooit? Vertel?
Muziek nr bedoel ik he. Voor wgr ga ik ff buurten want ook nog vraag en was geloof ik unbanned enzo.quote:
Paar drankjes teveel al op, Kree?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
Muziek nr bedoel ik he. Voor wgr ga ik ff buurten want ook nog vraag en was geloof ik unbanned enzo.
Maar voor hier je leukeste muzieknr ookt gehoord ff vraag?
Denk je dat het me iets uit zal maken? Weet prima wat ik vraag en doe. Heej maar ook gezellig welkom zoquote:
Zolang je het zelf maar begrijpt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:57 schreef kree het volgende:
Denk je dat het me iets uit zal maken? Weet prima wat ik vraag en doe. Heej maar ook gezellig welkom zo
Vanwege de calcium en interactie met antibiotica?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Normaal doen we wel melk, maar nu ivm mijn antib. kuur beter geen melkproducten.
Dus de hele week, zolang mijn kuur duurt eet ik soja yoghurt of hoe noem je dat en drink ik sojamelk. Prima te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |