Deze?quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:12 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben dus ook al een tijdje wakker. k. Ligt nog heerlijk naast me te slapen met zo'n tekenfilm fluitje als ie uit ademt![]()
Nou dacht ik lief te zijn en dan maar alvast Noorse wafels te maken voor ontbijt.. kan ik het juiste recept niet vinden..k . heeft de boodschappen ervoor gedaan, 2 recepten opgestuurd, en recept 1 heeft niet de ingredienten die hij gekocht heeft en recept 2 heeft geen maten bij de ingredienten.. gewoon" bloem" en " eieren" .. ja hallo!!! HOEVEEL bloem??
Irritant gedoe
De notentaart met brandy.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:21 schreef Barreltje het volgende:
Tevens bezig met de grote schoonmaak van de slaapkamer![]()
Halve dag werken is evenveel fietsen en lopen denk ik?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:48 schreef Blues het volgende:
20 min rustig gesport en straks nog een wandelingetje. Ik denk dat ik er wel weer ben.
Twijfel wel of ik morgen nou meteen een hele dag ga werken incl reizen (= fietsen en lopen en v.v) is wel weer meteen van 0 naar 100.
Lastig.
Jaartje of drie halen ze wel in mijn ervaring, nog ouder heb ik niet geprobeerd.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zal ik even vragen aan die uit 2016, ‘17, ‘18, ‘19 😎
De woonkamer of..quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]hier kreeg de woonkamer een grondige beurt
Leuk leuk!quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes
Ga ik toch misschien wat Fok!kers meeten![]()
Zo jammer dat ik geen bier lust 😉quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes
Ga ik toch misschien wat Fok!kers meeten![]()
Helaas, mn beoogde seksgezelschap vertrok ineensquote:
Schaamteloos...quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Helaas, mn beoogde seksgezelschap vertrok ineens
Wat heerlijkquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:06 schreef sigme het volgende:
Ik plukte appels.
[ afbeelding ]
En pompoenen.
[ afbeelding ]
Nu heb ik weer voorraad!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |