quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:21 schreef Barreltje het volgende:
Tevens bezig met de grote schoonmaak van de slaapkamer![]()
Halve dag werken is evenveel fietsen en lopen denk ik?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:48 schreef Blues het volgende:
20 min rustig gesport en straks nog een wandelingetje. Ik denk dat ik er wel weer ben.
Twijfel wel of ik morgen nou meteen een hele dag ga werken incl reizen (= fietsen en lopen en v.v) is wel weer meteen van 0 naar 100.
Lastig.
Jaartje of drie halen ze wel in mijn ervaring, nog ouder heb ik niet geprobeerd.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zal ik even vragen aan die uit 2016, ‘17, ‘18, ‘19 😎
De woonkamer of..quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]hier kreeg de woonkamer een grondige beurt
Leuk leuk!quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes
Ga ik toch misschien wat Fok!kers meeten![]()
Zo jammer dat ik geen bier lust 😉quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes
Ga ik toch misschien wat Fok!kers meeten![]()
Helaas, mn beoogde seksgezelschap vertrok ineensquote:
Schaamteloos...quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Helaas, mn beoogde seksgezelschap vertrok ineens
Wat heerlijkquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:06 schreef sigme het volgende:
Ik plukte appels.
[ afbeelding ]
En pompoenen.
[ afbeelding ]
Nu heb ik weer voorraad!
[ afbeelding ]
Ik kwam net een foto van jou tegen van 10 jaar geledenquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:21 schreef Barreltje het volgende:
Tevens bezig met de grote schoonmaak van de slaapkamer![]()
Ik heb de fout gemaakt reuzenpompoenen te zaaien.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:06 schreef sigme het volgende:
Ik plukte appels.
[ afbeelding ]
En pompoenen.
[ afbeelding ]
Nu heb ik weer voorraad!
[ afbeelding ]
Die fout heb ik ook eenmaal gemaakt. Toen had ik 1 pompoen. Van 22kg.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb de fout gemaakt reuzenpompoenen te zaaien.
Die moet je dan meteen verwerken. Gelukkig kon ik veel weggeven.
Ze waren wel goed voor de soep. Volgend jaar net als jij kleine pompoenen
Ik had 2 planten met aan iedere plant idd 1 megapompoen. Enfin, de buren, familie, vrienden en collega’s waren er blij mee. Van 1 zo’n pompoen kun je 30 liter soep maken!quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Die fout heb ik ook eenmaal gemaakt. Toen had ik 1 pompoen. Van 22kg.
Sindsdien let ik beter op wat ik koop voordat ik het zaai of plant.
Heb net in goed overleg en in de wetenschap dat er genoeg personeel is, gezegd dat ik woensdag weer kom.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:59 schreef sigme het volgende:
Halve dag werken is evenveel fietsen en lopen denk ik?
Wat denk je dat het zwaarste is, een dag werken of juist het reizen?
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Schaamteloos...
Beter vastbinden voortaan
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:06 schreef sigme het volgende:
Ik plukte appels.
[ afbeelding ]
En pompoenen.
[ afbeelding ]
Nu heb ik weer voorraad!
[ afbeelding ]
Verstandigquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb net in goed overleg en in de wetenschap dat er genoeg personeel is, gezegd dat ik woensdag weer kom.
(di altijd vrij)
En melk, neem ik aan?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:32 schreef golfer het volgende:
Ik sta pannenkoeken te bakken.![]()
#dierloos avondeten.
hoewel...een ei door beslag heen.
Sojamelk.quote:
Normaal doen we wel melk, maar nu ivm mijn antib. kuur beter geen melkproducten.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:49 schreef kree het volgende:
Wat is jullie nou luistere leueke nr ooit? Vertel?
Muziek nr bedoel ik he. Voor wgr ga ik ff buurten want ook nog vraag en was geloof ik unbanned enzo.quote:
Paar drankjes teveel al op, Kree?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
Muziek nr bedoel ik he. Voor wgr ga ik ff buurten want ook nog vraag en was geloof ik unbanned enzo.
Maar voor hier je leukeste muzieknr ookt gehoord ff vraag?
Denk je dat het me iets uit zal maken? Weet prima wat ik vraag en doe. Heej maar ook gezellig welkom zoquote:
Zolang je het zelf maar begrijpt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:57 schreef kree het volgende:
Denk je dat het me iets uit zal maken? Weet prima wat ik vraag en doe. Heej maar ook gezellig welkom zo
Vanwege de calcium en interactie met antibiotica?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Normaal doen we wel melk, maar nu ivm mijn antib. kuur beter geen melkproducten.
Dus de hele week, zolang mijn kuur duurt eet ik soja yoghurt of hoe noem je dat en drink ik sojamelk. Prima te doen
Jawel ff hoor want heb niet soveel gehoord. Maar hoe gaat het met jullie enzo? Nog gelukkig samen. Want is SC van jaar of zeven geleden wel nu he at ullie eens los gingen met elkaar?quote:
Ik vind dit nogal een aanname, we houden het hier meestal op realistische verwachtingen toch, jongedame?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:59 schreef gcjoel het volgende:
Vanavond eten wij wel dier. Hertje![]()
Lekker met rode kool.
En nu komt de onthulling dat kree en jij eigenlijk dezelfde persoon zijn?quote:
Ik hou van drank dat is zeker waarquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
En nu komt de onthulling dat kree en jij eigenlijk dezelfde persoon zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Wel handig met een eigen brouwerijquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
En nu komt de onthulling dat kree en jij eigenlijk dezelfde persoon zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Jij MAAKT drankquote:
Ja inderdaad en eet sowieso regelmatig Vega dus vind het wel prima.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik at ook vlees. Ben nooit zo’n fan van goede voornemens en ‘speciale dagen’. Er zijn nog genoeg dagen om vega te eten.
Dus zoete aardappelstamppot met een gehaktbal op
Oeh lekkere combi.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:07 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier ook geen dier op het menu.
Wel kaas. [ afbeelding ]
Appel, bietjes, schapenkaas, sla, nootjes.
Met pasta erbij want dat wil mijn lief graag.
Volgens mijn vriend telt alleen spek niet als vleesquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Half vega hier vandaag. We delen een pasta met paddenstoelen en een pizza met aardappeltjes, spek en ei.
Goed mesten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:35 schreef LXIV het volgende:
@:sigme Ik zie trouwens ook dat je kool er prachtig bijstaat. Hoe doe je dat? Mijn bloemkool en broccoli groeien prima maar brengen nauwelijks vrucht voort.
Ja, minder opname dan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanwege de calcium en interactie met antibiotica?
Die pasta is wel echt superlekker.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:15 schreef Lonaa het volgende:
Stamppot zuurkool met spekje en rookworst.![]()
Gisteren was vega met pasta alla vodka en morgen uiensoep.
Hier ook niet perse hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik at ook vlees. Ben nooit zo’n fan van goede voornemens en ‘speciale dagen’. Er zijn nog genoeg dagen om vega te eten.
Dus zoete aardappelstamppot met een gehaktbal op
Dat zijn best veelquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:46 schreef minilot het volgende:
Ik at negenduizend boekweitpoffertjes (door J. gebakken) met stroop. Onbewust vegetarisch
Werd het ook echt helemaal opgegeten? Nika jatte eens bloemkool en at het met smaak opquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest even te hard lachen om poes met zn sla.. maar poes is heel serieus.
Ja hoor...quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Werd het ook echt helemaal opgegeten? Nika jatte eens bloemkool en at het met smaak op
De kat van m'n opa en oma at augurken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Werd het ook echt helemaal opgegeten? Nika jatte eens bloemkool en at het met smaak op
Heb een kat gehad die southern comfort uit het glas liktequote:Op zondag 4 oktober 2020 19:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De kat van m'n opa en oma at augurken.
Als er een plak ham omheen zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:03 schreef z80 het volgende:
Jan is dood.Jeetje, dat is toch wel een icoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Jan is dood.Zal ie z'n eigen kist ontworpen hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik schat in dat die wit zal zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:07 schreef derLudolf het volgende:
Zal ie z'n eigen kist ontworpen hebben?
Geblokt. Zwart/witquote:
Die mensen hadden vast een abbo op VT wonenquote:Op zondag 4 oktober 2020 20:21 schreef Kreator het volgende:
Verder wel prachtig huis gezien, maar boven budget.
In theorie zou het kunnen als ik mijn huis met meer winst dan verwacht verkoop, maar dan nog op het randje.
Zonde wel. Leuk huis.
Huis in Leersum gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/leersum/huis-87486797-drwdreeslaan-19/
Wil je een klushuis? En centrum van Doorn is alsof er een bom is gevallen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:20 schreef Kreator het volgende:
Tof huis. Zal ik bieden? Paar kleinigheden heeft het wel.
https://www.funda.nl/en/k(...)r-van-jutfaaslaan-9/
Leuk stulpje. Beetje aan de prijs.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:21 schreef Kreator het volgende:
Huis in Leersum gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/leersum/huis-87486797-drwdreeslaan-19/
Je weet niet eens hoe het er van binnen uitziet!quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:20 schreef Kreator het volgende:
Tof huis. Zal ik bieden? Paar kleinigheden heeft het wel.
https://www.funda.nl/en/k(...)r-van-jutfaaslaan-9/
Nee. En Leersum is qua centrum ook geen droom locatie. Maar je gaat er dan ook niet wonen voor het levendige stadsgevoel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wil je een klushuis? En centrum van Doorn is alsof er een bom is gevallen.
Niks authentieks, op een kerk na.
Vermoedelijk weten de illegale huurd ers dit wel te vertellen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe het er van binnen uitziet!
Veilinghuizen worden doorgaans wel onder de prijs verkocht. Maar volgens mij heb je dan ook een klushuis. En je moet die mensen er nog uit zien te krijgen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:28 schreef Kreator het volgende:
Vermoedelijk weten de illegale huurd ers dit wel te vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was ook niet heel serieus.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veilinghuizen worden doorgaans wel onder de prijs verkocht. Maar volgens mij heb je dan ook een klushuis. En je moet die mensen er nog uit zien te krijgen.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:40 schreef AnneX het volgende:
Amersfoort? Stads...Best een leuk huis en Amersfoort is ook niks mis mee maar het staat nog niet heel.hoog op de lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amersfoort? Stads...Da’s een leuke huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier staat ook (weer) een gaaf huis te koop, fietste er iedere dag langs en tijdens de verbouwing die best lang duurde was ik heel benieuwd hoe het zou worden. Nu in de verkoop goed te zien, best apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s een leuke huis.
Hier staat ook (weer) een gaaf huis te koop, fietste er iedere dag langs en tijdens de verbouwing die best lang duurde was ik heel benieuwd hoe het zou worden. Nu in de verkoop goed te zien, best apartVan buiten leuk maar zo met dat niveauverschil vind ik t maar onhandig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amersfoort? Stads...Even beter gekeken. Wel tof huis. Misschien gaan we even kijken. Rustige overburen ook. Wel kut qua parkeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, Ik Ken de eigenaar van dat huis!quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:21 schreef Kreator het volgende:
Verder wel prachtig huis gezien, maar boven budget.
In theorie zou het kunnen als ik mijn huis met meer winst dan verwacht verkoop, maar dan nog op het randje.
Zonde wel. Leuk huis.
Voorlopig specifiek in Doorn en Leersum. Amersfoort vinden we beide leuk, maar hebben daar verder niks qua gevoel bij. En beide weg van familie en vrienden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:49 schreef AnneX het volgende:
Toen werd ik nieuwsgierig: in Driebergen: niks te koop![]()
Affijn, de regio zullen jullie ook wel hebben afgestruind.
Is er wel ‘iets’ te huur! Evt? Succes dan maar.
Wij ook.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ha, Ik Ken de eigenaar van dat huis!
Vast ten overvloede, maar ook oppassen met sojamelk vanwege vaak verrijkt met calciumquote:
I know, thxquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Vast ten overvloede, maar ook oppassen met sojamelk vanwege vaak verrijkt met calcium
Of je eten beter timen buiten 2 uur van je AB innemen om
Havermelk is trouwens ook wel te doen, beter dan soja vind ik qua smaak. Of extra veel drankbanaan erbij om te verbloemen
Ik ben nog bezig met mrRobot, die moet eerst af, ook op Prime.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:55 schreef Molo het volgende:
Iedereen hier al The Boys gekeken?![]()
Amazon Prime, heerlijk
Je kunt het even controleren, maar de bio sojamelk van Alpro is niet verrijkt met calcium. (Daarom nemen wij vaak de 'reguliere')quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:52 schreef Blues het volgende:
[..]
I know, thx
Neem mijn AB in om 1130 en om 2330 dan loop ik qua tijden geen risico. 2 uur voor of 4 uur na kan je dan eventueel wel calciuminname hebben.
Jup. Toen ik in Denemarken alleen bio sojamelk kon vinden, (meestal is bio zonder calcium, deze was dat ook) heb ik er calcium naast geslikt voor de zekerheid. Mega pillenquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je kunt het even controleren, maar de bio sojamelk van Alpro is niet verrijkt met calcium. (Daarom nemen wij vaak de 'reguliere')
Hmm ik kocht weleens die huismerk sojamelk van verschillende supermarkten omdat die echt veel goedkoper is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je kunt het even controleren, maar de bio sojamelk van Alpro is niet verrijkt met calcium. (Daarom nemen wij vaak de 'reguliere')
Die is wel heel dapper.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb een kat gehad die southern comfort uit het glas likte
Jan is dood.Ik zag spontaan mn kachel in waarde stijgen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man en ik.. qua smaak combineerden we niet zo.
Maar hij heeft echt 40 jaar geleden een enorm hip gaskacheltje ontworpen dat dus al 40 jaar deze woonkamer siert en de laatste jaren dus ook de mijne genoemd mag worden.
1 van de weinige echt leuke kacheltjes wat mij betreft![]()
Dit vraagt om een foto!quote:Op maandag 5 oktober 2020 06:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik zag spontaan mn kachel in waarde stijgen...
Die man en ik.. qua smaak combineerden we niet zo.
Maar hij heeft echt 40 jaar geleden een enorm hip gaskacheltje ontworpen dat dus al 40 jaar deze woonkamer siert en de laatste jaren dus ook de mijne genoemd mag worden.
1 van de weinige echt leuke kacheltjes wat mij betreft
quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit vraagt om een foto!
Goedemorgen.
Nou, voor een kacheltje is dat idd helemaal niet slecht!quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]
Wel nog vol verjaardagsspul van dochterlief
En als ie brandt... zie je dus houtblokken en vlammetjes
vind het vooral leuk dat hij niet zwart/donkergrijs isquote:Op maandag 5 oktober 2020 08:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, voor een kacheltje is dat idd helemaal niet slecht!![]()
Iedereen in meetings: succes en sterkte.
Dat vind ik er juist verschrikkelijk aan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:19 schreef Uhmmpie het volgende:
vind het vooral leuk dat hij niet zwart/donkergrijs is
We zouden naar Duitsland maar dat wordt nu kamperen in Nederland (hallo regenquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker! Nog leuke plannen tijdens je vakantie?
Oh wat gaaf die B&B!quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:27 schreef gcjoel het volgende:
We zouden naar Duitsland maar dat wordt nu kamperen in Nederland (hallo regen)
en 1 nachtje heel tof : https://www.boxandbreakfast.nl/
en daar in de buurt dan lekker uit eten bij The George
Heel gaaf maar zie geen verwarming bij de inventaris. Lijkt me best koudquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We zouden naar Duitsland maar dat wordt nu kamperen in Nederland (hallo regen)
en 1 nachtje heel tof : https://www.boxandbreakfast.nl/
en daar in de buurt dan lekker uit eten bij The George
Fijne dag!quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Nog lekker een dagje vrij. Veel plannen vandaag, of er wat van komt weet ik vanavond
Ja die is er dus ook niet, maar we kamperen daarvoor 3 nachten dus dat is vast nog kouderquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heel gaaf maar zie geen verwarming bij de inventaris. Lijkt me best koud
Waar douche je eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |