Het was ook niet heel serieus.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veilinghuizen worden doorgaans wel onder de prijs verkocht. Maar volgens mij heb je dan ook een klushuis. En je moet die mensen er nog uit zien te krijgen.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:40 schreef AnneX het volgende:
Amersfoort? Stads...Best een leuk huis en Amersfoort is ook niks mis mee maar het staat nog niet heel.hoog op de lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amersfoort? Stads...Da’s een leuke huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier staat ook (weer) een gaaf huis te koop, fietste er iedere dag langs en tijdens de verbouwing die best lang duurde was ik heel benieuwd hoe het zou worden. Nu in de verkoop goed te zien, best apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s een leuke huis.
Hier staat ook (weer) een gaaf huis te koop, fietste er iedere dag langs en tijdens de verbouwing die best lang duurde was ik heel benieuwd hoe het zou worden. Nu in de verkoop goed te zien, best apartVan buiten leuk maar zo met dat niveauverschil vind ik t maar onhandig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amersfoort? Stads...Even beter gekeken. Wel tof huis. Misschien gaan we even kijken. Rustige overburen ook. Wel kut qua parkeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, Ik Ken de eigenaar van dat huis!quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:21 schreef Kreator het volgende:
Verder wel prachtig huis gezien, maar boven budget.
In theorie zou het kunnen als ik mijn huis met meer winst dan verwacht verkoop, maar dan nog op het randje.
Zonde wel. Leuk huis.
Huis in Leersum gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/leersum/huis-87486797-drwdreeslaan-19/
Voorlopig specifiek in Doorn en Leersum. Amersfoort vinden we beide leuk, maar hebben daar verder niks qua gevoel bij. En beide weg van familie en vrienden.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:49 schreef AnneX het volgende:
Toen werd ik nieuwsgierig: in Driebergen: niks te koop![]()
Affijn, de regio zullen jullie ook wel hebben afgestruind.
Is er wel ‘iets’ te huur! Evt? Succes dan maar.
Wij ook.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ha, Ik Ken de eigenaar van dat huis!
Vast ten overvloede, maar ook oppassen met sojamelk vanwege vaak verrijkt met calciumquote:
I know, thxquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Vast ten overvloede, maar ook oppassen met sojamelk vanwege vaak verrijkt met calcium
Of je eten beter timen buiten 2 uur van je AB innemen om
Havermelk is trouwens ook wel te doen, beter dan soja vind ik qua smaak. Of extra veel drankbanaan erbij om te verbloemen
Ik ben nog bezig met mrRobot, die moet eerst af, ook op Prime.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:55 schreef Molo het volgende:
Iedereen hier al The Boys gekeken?![]()
Amazon Prime, heerlijk
Je kunt het even controleren, maar de bio sojamelk van Alpro is niet verrijkt met calcium. (Daarom nemen wij vaak de 'reguliere')quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:52 schreef Blues het volgende:
[..]
I know, thx
Neem mijn AB in om 1130 en om 2330 dan loop ik qua tijden geen risico. 2 uur voor of 4 uur na kan je dan eventueel wel calciuminname hebben.
Jup. Toen ik in Denemarken alleen bio sojamelk kon vinden, (meestal is bio zonder calcium, deze was dat ook) heb ik er calcium naast geslikt voor de zekerheid. Mega pillenquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je kunt het even controleren, maar de bio sojamelk van Alpro is niet verrijkt met calcium. (Daarom nemen wij vaak de 'reguliere')
Hmm ik kocht weleens die huismerk sojamelk van verschillende supermarkten omdat die echt veel goedkoper is.quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je kunt het even controleren, maar de bio sojamelk van Alpro is niet verrijkt met calcium. (Daarom nemen wij vaak de 'reguliere')
Die is wel heel dapper.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb een kat gehad die southern comfort uit het glas likte
quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:03 schreef z80 het volgende:
Jan is dood.Ik zag spontaan mn kachel in waarde stijgen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man en ik.. qua smaak combineerden we niet zo.
Maar hij heeft echt 40 jaar geleden een enorm hip gaskacheltje ontworpen dat dus al 40 jaar deze woonkamer siert en de laatste jaren dus ook de mijne genoemd mag worden.
1 van de weinige echt leuke kacheltjes wat mij betreft![]()
Dit vraagt om een foto!quote:Op maandag 5 oktober 2020 06:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik zag spontaan mn kachel in waarde stijgen...
Die man en ik.. qua smaak combineerden we niet zo.
Maar hij heeft echt 40 jaar geleden een enorm hip gaskacheltje ontworpen dat dus al 40 jaar deze woonkamer siert en de laatste jaren dus ook de mijne genoemd mag worden.
1 van de weinige echt leuke kacheltjes wat mij betreft
quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit vraagt om een foto!
Goedemorgen.
Nou, voor een kacheltje is dat idd helemaal niet slecht!quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[ afbeelding ]
Wel nog vol verjaardagsspul van dochterlief
En als ie brandt... zie je dus houtblokken en vlammetjes
vind het vooral leuk dat hij niet zwart/donkergrijs isquote:Op maandag 5 oktober 2020 08:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, voor een kacheltje is dat idd helemaal niet slecht!![]()
Iedereen in meetings: succes en sterkte.
Dat vind ik er juist verschrikkelijk aan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:19 schreef Uhmmpie het volgende:
vind het vooral leuk dat hij niet zwart/donkergrijs is
We zouden naar Duitsland maar dat wordt nu kamperen in Nederland (hallo regenquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker! Nog leuke plannen tijdens je vakantie?
Oh wat gaaf die B&B!quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:27 schreef gcjoel het volgende:
We zouden naar Duitsland maar dat wordt nu kamperen in Nederland (hallo regen)
en 1 nachtje heel tof : https://www.boxandbreakfast.nl/
en daar in de buurt dan lekker uit eten bij The George
Heel gaaf maar zie geen verwarming bij de inventaris. Lijkt me best koudquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We zouden naar Duitsland maar dat wordt nu kamperen in Nederland (hallo regen)
en 1 nachtje heel tof : https://www.boxandbreakfast.nl/
en daar in de buurt dan lekker uit eten bij The George
Fijne dag!quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Nog lekker een dagje vrij. Veel plannen vandaag, of er wat van komt weet ik vanavond
Ja die is er dus ook niet, maar we kamperen daarvoor 3 nachten dus dat is vast nog kouderquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heel gaaf maar zie geen verwarming bij de inventaris. Lijkt me best koud
Waar douche je eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |