Jawel ff hoor want heb niet soveel gehoord. Maar hoe gaat het met jullie enzo? Nog gelukkig samen. Want is SC van jaar of zeven geleden wel nu he at ullie eens los gingen met elkaar?quote:
Ik vind dit nogal een aanname, we houden het hier meestal op realistische verwachtingen toch, jongedame?quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:59 schreef gcjoel het volgende:
Vanavond eten wij wel dier. Hertje![]()
Lekker met rode kool.
En nu komt de onthulling dat kree en jij eigenlijk dezelfde persoon zijn?quote:
Ik hou van drank dat is zeker waarquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
En nu komt de onthulling dat kree en jij eigenlijk dezelfde persoon zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Wel handig met een eigen brouwerijquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
En nu komt de onthulling dat kree en jij eigenlijk dezelfde persoon zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Jij MAAKT drankquote:
Ja inderdaad en eet sowieso regelmatig Vega dus vind het wel prima.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik at ook vlees. Ben nooit zo’n fan van goede voornemens en ‘speciale dagen’. Er zijn nog genoeg dagen om vega te eten.
Dus zoete aardappelstamppot met een gehaktbal op
Oeh lekkere combi.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:07 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier ook geen dier op het menu.
Wel kaas. [ afbeelding ]
Appel, bietjes, schapenkaas, sla, nootjes.
Met pasta erbij want dat wil mijn lief graag.
Volgens mijn vriend telt alleen spek niet als vleesquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Half vega hier vandaag. We delen een pasta met paddenstoelen en een pizza met aardappeltjes, spek en ei.
Goed mesten.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:35 schreef LXIV het volgende:
@:sigme Ik zie trouwens ook dat je kool er prachtig bijstaat. Hoe doe je dat? Mijn bloemkool en broccoli groeien prima maar brengen nauwelijks vrucht voort.
Ja, minder opname dan.quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanwege de calcium en interactie met antibiotica?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |