Al tijden nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:15 schreef Prisha het volgende:
We kunnen hieruit voorzichtig concluderen dat veel ESF heren geen zin hebben om te scheren de laatste tijd
Klopt. Pure luiheid.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:15 schreef Prisha het volgende:
We kunnen hieruit voorzichtig concluderen dat veel ESF heren geen zin hebben om te scheren de laatste tijd
Niet alleen de laatste tijd hoor. Ik vind het een vreselijk werkje, maar laten staan is ook geen optie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:15 schreef Prisha het volgende:
Ik hou het altijd netjes bij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:15 schreef Prisha het volgende:
Ik zit al vanaf maart thuis te werken. Die combi die jij had zou ik juist gaan doen. Maar dat zit er even niet in nu.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:15 schreef Redefine het volgende:
Over thuiswerken gesproken. Dat zal de komende weken wel weer elke dag zijn (heb nog geen collega hierover gesproken tijdens mijn vakantie, dus even afwachten). Wel jammer. Juist de combinatie van drie dagen thuiswerken en twee dagen op kantoor vond ik het beste
Zonde.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf maart thuis te werken. Die combi die jij had zou ik juist gaan doen. Maar dat zit er even niet in nu.
Hoezo geen optiequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet alleen de laatste tijd hoor. Ik vind het een vreselijk werkje, maar laten staan is ook geen optie.
Dat weetje komt denk ik elk jaar wel voorbij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:
Frank Beard is de enige van ZZ Top die geen baard heeft.
Top 2000-volgers wisten dit.
Ik nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:
Frank Beard is de enige van ZZ Top die geen baard heeft.
Top 2000-volgers wisten dit.
kijkquote:
Ik hou echt ALLES bij. Ik ben namelijk een professioneel stalker.quote:
Jij hebt drie data analisten in dienst om alles te verwerken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hou echt ALLES bij. Ik ben namelijk een professioneel stalker.
Wat voor soort mosterd heb ik vandaag bij de lunch op m'n brood gesmeerd?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het grijs is mij ook iets teveel. Maar het was een leuk experiment.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:14 schreef Meke het volgende:
Mijn vader had een coronabaard, werd het echt een oude man van![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wij weten gewoon dat baarden en snorren niet kunnen.
hoe lang had je hem staan dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het grijs is mij ook iets teveel. Maar het was een leuk experiment.
In dienst impliceert dat ik ze betaal.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt drie data analisten in dienst om alles te verwerken.
Ik ontken de mosterd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat voor soort mosterd heb ik vandaag bij de lunch op m'n brood gesmeerd?
Data analisten > schandknaapjes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
In dienst impliceert dat ik ze betaal.
@Meke heeft verstand van veel dingen, maar..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
hoewel Meke het daar niet mee eens is als ik het goed begrijp
Ik had het toch echt! Twee soorten zelfs, omdat de eerste op raaktequote:
Ze doen netjes hun werk, maar daarvoor zet ik wel andere pressiemiddelen in.quote:
Ik denk niet dat je dit wilt weten. Te lang in elk geval.quote:
Ik ontken dat jij geluncht hebt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had het toch echt! Twee soorten zelfs, omdat de eerste op raakte
Jaquote:
aanname!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dit wilt weten. Te lang in elk geval.
Bij je eerste zin dacht ik een split second dat je het over de baarden hadquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:26 schreef Arizona het volgende:
Ze zijn weg![]()
Ik hou van baarden, als ze niet te lang zijn tenminste![]()
En ik hou van de taart van @:aoibhin, ik wil die ook een keertje maken nu![]()
Leuk projectje in de herfstvakantie met mijn dochter.
Visquote:
Ja kijk, toch gedeelde smaakquote:
Ik beweer bij deze het tegenovergestelde van dat het niet onwaar is dat ik dat niet gedaan hebquote:
Kibbeling?quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:20 schreef Redefine het volgende:
Inb4 grappen over @:molloot200 en nog te jong om een baard te kunnen laten staan
jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij je eerste zin dacht ik een split second dat je het over de baarden had
Links of rechts?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:29 schreef molloot200 het volgende:
Funfact ik heb op dit moment een soort halve baard.
Jaaaaaa gelukkig!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:26 schreef Arizona het volgende:
Ze zijn weg![]()
Ik hou van baarden, als ze niet te lang zijn tenminste![]()
En ik hou van de taart van @:aoibhin, ik wil die ook een keertje maken nu![]()
Leuk projectje in de herfstvakantie met mijn dochter.
Een soort halve baard klinkt al niet heel overtuigend. En die week, zullen wel weken zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
Funfact ik heb op dit moment een soort halve baard. Maar dat is puur omdat ik afgelopen week niet heb geschoren omdat ik nergens naartoe hoefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar Deef, dat is een hygiëne kwestie, geen essentiële baard kwestiequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:28 schreef Dave het volgende:
Een 3 dagen baard wil ik nog wel door de vingers zien, maar veel langer moet het niet worden. Hoef er niet de resten van je avondeten in terug te vinden.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een soort halve baard klinkt al niet heel overtuigend. En die week, zullen wel weken zijn
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Masked singer:Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Met remoulade sausquote:
Ik ontken hierbij jouw bewering.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik beweer bij deze het tegenovergestelde van dat het niet onwaar is dat ik dat niet gedaan heb
Die drie paar haren? Dat is geen baard johquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
Funfact ik heb op dit moment een soort halve baard. Maar dat is puur omdat ik afgelopen week niet heb geschoren omdat ik nergens naartoe hoefde
Ik tong nog liever de vloermop.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar Deef, dat is een hygiëne kwestie, geen essentiële baard kwestieEen baard kan ook gewassen worden
Hier vinden @Prisha en ik wat van.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
Als ik al denk dat het er niet uitziet kan jij het nooit goed vinden. Het is een beetje ZZ top achtigquote:
Ik wil een foto maken maar ik wil geen foto makenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die drie paar haren? Dat is geen baard joh
Daar heb ik nu zin inquote:
Die ging in het Aoibhin archiefquote:
Lekker en bedanktquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaaa gelukkig!* Aoibhin schuift een stukje taart naar Arizona om het te vieren
Ben benieuwd hoe de baksessie van jou en dochter uitpakt!Echt leuk om te doen weer.
quote:
quote:
SPOILER: Masked Singer YetiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Existentiële crisis dit, wat hebben we gedaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wil een foto maken maar ik wil geen foto maken
Sorryquote:
is toch nog een aannamequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als ik al denk dat het er niet uitziet kan jij het nooit goed vinden. Het is een beetje ZZ top achtig
Ja, zullen we alsjeblieft het onderwerp verleggen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Existentiële crisis dit, wat hebben we gedaan
Hierbij stel ik dat dit een leugen isquote:
Ohhh tarte tatin is echt geleden voor mij, ook echt zin in om te makenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker en bedankt![]()
Ik had afgelopen weekend tarte tatin gebakken, die was ook suuuuperlekker. Dus nu krijg ik toch wel weer zin om meer zoete baksels te maken.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:33 schreef Dave het volgende:
[..]Die komt ook nog naar de opening van een envelop hèSPOILER: Masked Singer YetiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik vind een beetje baard bij een man wel echt sexy trouwensquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Baarden![]()
Hoewel ZZ top wel cool is verder. De baarden niet
Lekkerquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:34 schreef Redefine het volgende:
Wat eten betreft. In Rome goed gegeten (wel heel slecht bediend). Waarbij vooral de Semifreddo van de laatste avond mij goed zal bijblijven
Ja. Pasta's, pizza's en ijsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker![]()
Prima eten in Rome inderdaad. Sowieso Italiaans
Ik heb ook serieus gewoon met mijn hand de helft van zijn gezicht zitten bedekken om te kijken welke versie ik leuker vondquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:36 schreef Dave het volgende:
Waarom zijn hier uberhaupt stockfoto's van?
[ afbeelding ]
Die filenaam ook: macho-met-half-geschoren-gezicht-en-baardholdingsscheermes-knappe-mens-gezichtskin-baard-de-veiligheidsscheermes-van-138767961.jpg
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:36 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Die filenaam ook: macho-met-half-geschoren-gezicht-en-baardholdingsscheermes-knappe-mens-gezichtskin-baard-de-veiligheidsscheermes-van-138767961.jpg
Ik denk dat die titel inderdaad wat korter kan: Man(d)!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:36 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij nou zijn andere oksel ook geschoren hebben?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:36 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij heel erg jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:36 schreef Arizona het volgende:
Ik heb wel een collega die zo’n onverzorgde baard heeft, daar hangen wel eens etensstukjes in![]()
Voordeel van thuiswerken, dat hoef ik nu niet te zien
In natura kan ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
In dienst impliceert dat ik ze betaal.
Ik heb vier antwoorden getypt en allemaal verwijderd. Ik weet niet meer wat ik wil zeggenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind een beetje baard bij een man wel echt sexy trouwensNiet té lang ofzo, maar cleanshaven dan hebben veel mannen van rond mijn leeftijd toch echt nog een soort babyface.
Hij heeft zijn oksel helemaal niet geschorenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou hij nou zijn andere oksel ook geschoren hebben?
wutquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:35 schreef H_T het volgende:
Een echte baard is trouwens superhandig als je ergens bent en je vermoedt trek te kunnen krijgen. Dan hoef je zo'n rolmops niet meer in je broekzak te proppen
Hij ziet er vast goed uit zonder halve baard.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:36 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER: Enige man die een baard goed hebben kanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
ja ieuwwwwwwwwwww dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:36 schreef Arizona het volgende:
Ik heb wel een collega die zo’n onverzorgde baard heeft, daar hangen wel eens etensstukjes in![]()
Oh gadverquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:36 schreef Arizona het volgende:
Bohhquote:
Klopt, maar ik vind allebei wel mooiquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
hoewel Meke het daar niet mee eens is als ik het goed begrijp
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
quote:Knap Geschoren Mensen Half Gezicht en de Helft met Baard en Varkenshaar, Before And After het Scheren Hoge Resolutie
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:40 schreef Dave het volgende:
Sinterklaas loopt er wel altijd tot in de puntjes verzorgd bij.SPOILER: Enige man die een baard goed hebben kanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestopt voor de kommaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
@:Meke heeft verstand van veel dingen, maar..
Dat je dan deze rolletjes van zure haring met augurkquote:
Varkenshaar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:42 schreef Dave het volgende:
https://nl.dreamstime.com(...)zicht-image115656491
[ afbeelding ]
[..]
1201 4quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
Ik had nog een leuk grapje en dacht dat jullie drie posts in het nieuwe topic zouden zijn in plaats van HONDERD
Op speklapjesquote:
Ja het beeld dat ik schets, daar moet je gewoon sprakeloos van achterblijvenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb vier antwoorden getypt en allemaal verwijderd. Ik weet niet meer wat ik wil zeggen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat je dan deze rolletjes van zure haring met augurk
[ afbeelding ]
in je baard kan bewaren in plaats van in je broekzak
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
Ik had nog een leuk grapje en dacht dat jullie drie posts in het nieuwe topic zouden zijn in plaats van HONDERD
Op welk punt precies?quote:
Dat wisten wij. En wij zaten niet te wachten op het belegen grapje wat jij wilde plaatsen. Dus zijn we als een razende gaan posten om die ellende te voorkomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
quote:
Ik wist dat ik van jou op aan konquote:
Neeequote:
op een hotdogquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Op speklapjes![]()
Op een kroket![]()
Of twee
@Hamlapjes, @Strani, @ijs_beer oh jee, wie weet zien wij er wel dom uit zonder baardquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind allebei wel mooiSommige mannen zien er heel stom uit zonder baard
Ieuwquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vergeet regelmatig een van m'n okselsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou hij nou zijn andere oksel ook geschoren hebben?
Ik snap hem niet. Waarom zou je dat in je broekzak willen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op kaasquote:
Baard-boksquote:
zoiets jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het beeld dat ik schets, daar moet je gewoon sprakeloos van achterblijven
Hey daar is d'n Straanquote:
Ik vergeet allebei mijn oksels regelmatigquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vergeet regelmatig een van m'n oksels![]()
Meestal kom ik daar wel achter voor ik de douche uit ben gelukkig
Wat?quote:
Totaal niet, maar ik vond dat beeld wel grappigquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Waarom zou je dat in je broekzak willen?
Mauw je wel eens kort?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vergeet allebei mijn oksels regelmatigTot ik een keer iets met korte mauwen draag
Wij weten er helaas alles van op Jitsiquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vergeet allebei mijn oksels regelmatigTot ik een keer iets met korte mauwen draag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Maar jij hebt niet écht een baardquote:
Exactquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Als baardman sta je wat dat betreft natuurlijk ook meteen 3-0 voor tegen die kaalkinnetjes.
Iets met een grapje als vierde post in het 1201e topic. Meer kon ik er niet van maken.quote:
Ik las even vluchtig "m'n Straan" en dacht dat ik wat gemist hadquote:
Topverhaal sowiesoquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:50 schreef H_T het volgende:
Uit het Roald Dahl-kookboek
[ afbeelding ]
Meneer Griezels baardhapjes
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wisten wij. En wij zaten niet te wachten op het belegen grapje wat jij wilde plaatsen. Dus zijn we als een razende gaan posten om die ellende te voorkomen.
Begint bijna op een cult te lijken johquote:
Melkmuilen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Als baardman sta je wat dat betreft natuurlijk ook meteen 3-0 voor tegen die kaalkinnetjes.
Hm nou ja @Redefine, misschien wordt het dan ook maar tijd dat men het te weten komt over ons...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik las even vluchtig "m'n Straan" en dacht dat ik wat gemist had
Oh fuckquote:
Wist je niet dat ik geld heb overgemaakt heb naar Spanje en @Strani nu persoonlijk bezit is? Ik mag m alleen nog niet invoerenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik las even vluchtig "m'n Straan" en dacht dat ik wat gemist had
Jullie nooit!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Hamlapjes, @:Strani, @:ijs_beer oh jee, wie weet zien wij er wel dom uit zonder baard
Roald Dahl kookboekquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:50 schreef H_T het volgende:
Uit het Roald Dahl-kookboek
[ afbeelding ]
Meneer Griezels baardhapjes
Nou vooruit, vertel m dan maar. We beloven erom te lachen.quote:
Dat zekerquote:
Ja maar dat is anders, ik stop gewoon halverwege?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Watjequote:
Dat is geen baard. Dat is een week niet geschoren.quote:
Altijd al geweten!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm nou ja @:Redefine, misschien wordt het dan ook maar tijd dat men het te weten komt over ons...
Ohquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Iets met een grapje als vierde post in het 1201e topic. Meer kon ik er niet van maken.
Jij hebt dan twee half geschoren oksels?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders, ik stop gewoon halverwege?
En, wat ben je met hem van plan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wist je niet dat ik geld heb overgemaakt heb naar Spanje en @:Strani nu persoonlijk bezit is? Ik mag m alleen nog niet invoeren
quote:
Er staat ook een recept in voor Bram Bokkepoots chocoladecake. 450 gram pure chocola, bus poedersuiker, stuk of zes eiwitten, dat ideequote:
Ja dat noem ik dus een halve soort van baardquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is geen baard. Dat is een week niet geschoren.
Ik hoop dat die er flink ziek van wordt en daarna weer hersteld en daarna een tijd lang merkt dat die niet meer topfit is. Dan gaat die misschien eindelijk eens de aanpak van het virus serieus nemen...quote:
Stoppelbaard is ook een baardquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is geen baard. Dat is een week niet geschoren.
Oh in dat geval heb ik dit jaar heel veel halve baarden gehad. Nu ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat noem ik dus een halve soort van baard
Ja als hij er fluitend doorheen gaat dan wordt hij helemaal insufferable daarna over wat voor nepvirus het is en hoe gewéldig zijn gezondheid is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop dat die er flink ziek van wordt en daarna weer hersteld en daarna een tijd lang merkt dat die niet meer topfit is. Dan gaat die misschien eindelijk eens de aanpak van het virus serieus nemen...
Nou ja, dan heb ik ook al vaak een baard gehad.quote:
Oeeehhhquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Er staat ook een recept in voor Bram Bokkepoots chocoladecake. 450 gram pure chocola, bus poedersuiker, stuk of zes eiwitten, dat idee
Verdenk je de beste man er nou van dat hij logica zou kunnen toepassen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop dat die er flink ziek van wordt en daarna weer hersteld en daarna een tijd lang merkt dat die niet meer topfit is. Dan gaat die misschien eindelijk eens de aanpak van het virus serieus nemen...
Precies, corona is een hoaxquote:
Toetertjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:55 schreef Strani het volgende:
Ik heb volgens mij al langer wel een baard dan dat ik het niet gehad heb.
Sowieso gaat dit natuurlijk een opmerking in de trant van: 'Nobody has fought the virus better then me' of als het hem toch erg tegenvalt 'Nobody knew the Corona virus was so hard'quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja als hij er fluitend doorheen gaat dan wordt hij helemaal insufferable daarna over wat voor nepvirus het is en hoe gewéldig zijn gezondheid is.
LA-TEN STAAN! LA-TEN STAAN!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh in dat geval heb ik dit jaar heel veel halve baarden gehad. Nu ook eigenlijk.
Wig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb ik ook al vaak een baard gehad.
Nee. Maar dan zal er toch iets gaan ontstaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdenk je de beste man er nou van dat hij logica zou kunnen toepassen?
This China virus couldnt take this man down, real Americans have nothing to fear!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso gaat dit natuurlijk een opmerking in de trant van: 'Nobody has fought the virus better then me' of als het hem toch erg tegenvalt 'Nobody knew the Corona virus was so hard'
Die operrechter hoort eigenlijk nu ook in quarantaine te zitten, want die heeft al met meerdere besmette mensen fysiek contact gehad de afgelopen week...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:57 schreef Cyan9 het volgende:
Zolang 'ie ziek is kan hij ook geen nieuwe opperrechter aanstellen, hoop ik dan maar.
Morgen misschien op de ICquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:59 schreef Dave het volgende:
Bij milde klachten is het wel opmerkelijk is dat ie al 16 uur niet getwitterd heeft.
Dat is wel een vreemde ja. Als je een ding nog heel makkelijk zou kunnen doen zolang je klachten niet te ernstig zijn, is het wel twitteren. En dan is het heel raar dat zo'n verslaafde als hij opeens heel lang het niet doet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:59 schreef Dave het volgende:
Bij milde klachten is het wel opmerkelijk is dat ie al 16 uur niet getwitterd heeft.
Koenquote:
Grijsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
Er zit op m'n kin nu een baardhaar die het qua kleur niet helemaal eens is met de rest van m'n baard. Ik zou zelfs wel durven zeggen dat 'ie misschien een beetje wit-achtig is.
Zal mij benieuwen.
50 shades of Strani's beard.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
Er zit op m'n kin nu een baardhaar die het qua kleur niet helemaal eens is met de rest van m'n baard. Ik zou zelfs wel durven zeggen dat 'ie misschien een beetje wit-achtig is.
Zal mij benieuwen.
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
Zal mij benieuwen.
Daar heb ik er ook een paar van, en dat geteisem groeit ook nog sneller dan de restquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
Zal mij benieuwen.
Geen haar op m’n hoofd die daar aan denkt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
Zal mij benieuwen.
quote:COVID-19 gerelateerd aan 5G
Begin 2020 ontstond de hoax dat de wereldwijde COVID-19 pandemie gerelateerd zou zijn aan de uitrol van het 5G mobiele netwerk. Door de straling van 5G zou de opname van zuurstof in het bloed bemoeilijkt worden, wat zou resulteren in symptomen die gelijk zijn aan die van COVID-19.[16]
Ik heb al vaker met Jitsi meegedaan na een aantal dagen niet scherenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
LA-TEN STAAN! LA-TEN STAAN!
Nu al zin in woensdag
Ik probeer me zo min mogelijk met Trump bezig te houden, maar twittert hij ook echt zo vaak dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel een vreemde ja. Als je een ding nog heel makkelijk zou kunnen doen zolang je klachten niet te ernstig zijn, is het wel twitteren. En dan is het heel raar dat zo'n verslaafde als hij opeens heel lang het niet doet.
Ja! Nou, een jaar of twee geleden had ik er juist een paar die aanzienlijk donkerder waren, en dikker ook. Maar deze is dus wit maar groeit inderdaad sneller dan de rest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook een paar van, en dat geteisem groeit ook nog sneller dan de rest
Nee ik woon niet in Leusden.quote:
1 maar? Ook zo'n extra stugge? Zo van, kijk mij hier es lekker zitten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
Zal mij benieuwen.
Ik tel 18 tweets van 1 oktober.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik probeer me zo min mogelijk met Trump bezig te houden, maar twittert hij ook echt zo vaak dan?
Hij Twittert heel vaak ja. En dan vooral in de ochtend als die net uit zijn nest is gekomen. Een beetje twitter diarree als die op de pot zit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik probeer me zo min mogelijk met Trump bezig te houden, maar twittert hij ook echt zo vaak dan?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:03 schreef Dave het volgende:
[..]
1 maar? Ook zo'n extra stugge? Zo van, kijk mij hier es lekker zitten?
Dat is echt een diarree aan scheldkannonades en bedenkelijke retweets normaal ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja die zijn vrij hardnekkig he.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja! Nou, een jaar of twee geleden had ik er juist een paar die aanzienlijk donkerder waren, en dikker ook. Maar deze is dus wit maar groeit inderdaad sneller dan de rest.
Oh wauw! Kan ik daar wonen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:04 schreef Guanabana het volgende:
3831
Postcode in Leusden
Plaatsen: Leusden, Asschat, Snorrenhoef, Moorst, Het Ruige Veld.
Snorrenhoef.
SNORRENHOEF!
Baarden- en snorrenhoef.
Komt meestal ook wel, omdat die langere stukken schrijft en dit dus wel moet verdelen over meerdere tweets.quote:
Dat is dan ook ontzettend goed bevallenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb al vaker met Jitsi meegedaan na een aantal dagen niet scheren
Apart ja hoe dat gaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die zijn vrij hardnekkig he.
Ik heb het zelf ook met mijn haar. Als ik er geen gel in doe toch op diverse plekken grijze haren. Maar die zie je dan niet of nauwelijks met wat gel in mijn haar.
Als ik een paar dagen niet geschoren heb, zie ik er ook al grijze haren tussendoor komen.
Ik wist niet dat we allemaal enquetes konden invullenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is dan ook ontzettend goed bevallenEn dan spreek ik niet alleen namens mezelf, ik verwoord de publieke opinie
Maar Meke jouw evenbeeld van je UI heeft ook geen baard.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is dan ook ontzettend goed bevallenEn dan spreek ik niet alleen namens mezelf, ik verwoord de publieke opinie
Nee dat doe ik namens jullie, we moeten niet te eerlijke uitslagen krijgen hèquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we allemaal enquetes konden invullen
Oh jij vult ze ook voor de anderen inquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat doe ik namens jullie, we moeten niet te eerlijke uitslagen krijgen hè
Er komt een moment en dan is er geen beginnen meer aanquote:
Whur?quote:
Hallo Lange Fransquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:09 schreef Koen66 het volgende:
5G veroorzaakt Corona, de aarde is plat, de maanlandingen zijn fake
En de meest recente: in mondkapjes zit een chip, zodat ze je kunnen volgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:09 schreef Koen66 het volgende:
En Soros betaald de halve wereldquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Helaas nietquote:
Ja toevallig! Meestal heeft ie dat welquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar Meke jouw evenbeeld van je UI heeft ook geen baard.
Preciesquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh jij vult ze ook voor de anderen in
Weg-pincetten en probleem opgelostquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
Zal mij benieuwen.
En dan zelf ook even lekker door z'n baard strelen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja toevallig! Meestal heeft ie dat wel![]()
[ afbeelding ]
Greda is er trots opquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef molloot200 het volgende:
Op de Wikipedia-pagina van Hoax staat dit ook letterlijk:
[..]
Ja hij is er zelf ook blij meequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:12 schreef Dave het volgende:
[..]
En dan zelf ook even lekker door z'n baard strelen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:12 schreef Redefine het volgende:
Nog even wat anders tussendoor. Ik kreeg een mailtje van Hema getiteld: 'u krijgt nog geld van ons.' Ik denk, mooi gaan ze eindelijk het geld van mijn gestolen fiets uitbetalenMaar nee hoor, gaat het om het terugbetalen van de laatst geïncasseerde maand
Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.
Dan ga ik ook maar even de enquetes bijhouden voor onze kantquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
Moet wel zeggen dat ik voor mijzelf het meeste relaxe vindt na een paar dagen niet scheren. Beter dan glad, en ook beter dan een week.
Dat doe ik zelf ook altijd. Zit vaak wel te plukken en aan mijn stoppelbaard. Denk dat alle mannen dat wel doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:12 schreef Dave het volgende:
[..]
En dan zelf ook even lekker door z'n baard strelen.
Ideaal om bij na te denkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf ook altijd. Zit vaak wel te plukken en aan mijn stoppelbaard. Denk dat alle mannen dat wel doen.
Ik zie nu weer een hele stomme dt fout van mijzelfquote:
Ik niet, maar heb dan ook geen stoppelbaard.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf ook altijd. Zit vaak wel te plukken en aan mijn stoppelbaard. Denk dat alle mannen dat wel doen.
Niks mis met jouw baardjequote:
Jij scheert je elke dag?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik niet, maar heb dan ook geen stoppelbaard.
Ah, ik leun dan met m'n kin op m'n duim en middelvinger van linkerhand, en tik dan met m'n wijsvinger op m'n lippen.quote:
Die gozer is ook gewoon zwaar risicogroepquote:
quote:
Dat zeiden ze ook eerst bij Boris Johnson, maar kan zo zijn maar kan ook zo maar zijn dat hij dus wel echt ziek is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]Al zou het uit voorzorg kunnen zijn.
Ja. Leeftijd en overgewicht. Plus weinig beweging, stressvolle baan, slecht eten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die gozer is ook gewoon zwaar risicogroep
Trump also takes antibiotics to control a skin condition called rosacea, a statin to lower elevated blood cholesterol and lipids, and a daily baby aspirin to reduce the risk of heart attack.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Leeftijd en overgewicht. Plus weinig beweging, stressvolle baan, slecht eten.
BoJo werd inderdaad nog aardig ziek. Die zag daardoor tenminste wel nog het licht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook eerst bij Boris Johnson, maar kan zo zijn maar kan ook zo maar zijn dat hij dus wel echt ziek is.
Biden sport en fietst, geen overgewicht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Leeftijd en overgewicht. Plus weinig beweging, stressvolle baan, slecht eten.
Ja dat ook. Zal wel meer pillen nemen die niet helemaal gezond zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Trump also takes antibiotics to control a skin condition called rosacea, a statin to lower elevated blood cholesterol and lipids, and a daily baby aspirin to reduce the risk of heart attack.
Die is inderdaad een stuk fitter. Maar leeftijd en stressvolle baan geldt ook voor hem natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Biden sport en fietst, geen overgewicht.
Die redt het wel
Klopt, zij is de derde in lijn. Ook als beiden zouden komen te overlijden, dan zou zij president worden als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:19 schreef Dave het volgende:
Ik hoorde net bij Jinek dat als Mike Pence ook positief was getest, en beiden ernstig ziek zouden zijn geworden, Nancy Pelosi zo maar (tijdelijk) president had kunnen worden.
Dat klopt. Al is Pence negatief getest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:19 schreef Dave het volgende:
Ik hoorde net bij Jinek dat als Mike Pence ook positief was getest, en beiden ernstig ziek zouden zijn geworden, Nancy Pelosi zo maar (tijdelijk) president had kunnen worden.
Des te idioot ook dat hij het zo niet serieus heeft genomen. Wel karmaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Adderall...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat ook. Zal wel meer pillen nemen die niet helemaal gezond zijn.
En dan draait Donnie zich om in zijn graf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, zij is de derde in lijn. Ook als beiden zouden komen te overlijden, dan zou zij president worden als ik het goed heb.
TMIquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb onder mijn navel 1 hardnekkige haar die telkens maar terugkomt, ook als ik die weg-pincet
Is hij daarom zo oranje?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Zou dat sinaspril zijn? Of bestaat dat niet meer?
First female...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, zij is de derde in lijn. Ook als beiden zouden komen te overlijden, dan zou zij president worden als ik het goed heb.
Jammer dat dat debat met hem niet meer doorgaatquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt. Al is Pence negatief getest.
Nee gewoon baby aspirine die is makkelijker door te slikken. Is ook wel nodig omdat die niet zo goed uit een glas water kan drinken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Zou dat sinaspril zijn? Of bestaat dat niet meer?
Klopt. Zei m’n oom ook vanmorgen. Die had over crazy Nancy.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:19 schreef Dave het volgende:
Laat Michiel Vos het maar niet horen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klopt. Zei m’n oom ook vanmorgen. Die had over crazy Nancy.
Zo'n narcist denkt natuurlijk dat ie dat nooit krijgt... backfire much.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:29 schreef Em31 het volgende:
Het zat er ook gewoon aan te komen dat ze het zouden krijgen heeigenlijk bijna een wonder dat het niet eerder is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |