Komt meestal ook wel, omdat die langere stukken schrijft en dit dus wel moet verdelen over meerdere tweets.quote:
Dat is dan ook ontzettend goed bevallenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb al vaker met Jitsi meegedaan na een aantal dagen niet scheren
Apart ja hoe dat gaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die zijn vrij hardnekkig he.
Ik heb het zelf ook met mijn haar. Als ik er geen gel in doe toch op diverse plekken grijze haren. Maar die zie je dan niet of nauwelijks met wat gel in mijn haar.
Als ik een paar dagen niet geschoren heb, zie ik er ook al grijze haren tussendoor komen.
Ik wist niet dat we allemaal enquetes konden invullenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is dan ook ontzettend goed bevallenEn dan spreek ik niet alleen namens mezelf, ik verwoord de publieke opinie
Maar Meke jouw evenbeeld van je UI heeft ook geen baard.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is dan ook ontzettend goed bevallenEn dan spreek ik niet alleen namens mezelf, ik verwoord de publieke opinie
Nee dat doe ik namens jullie, we moeten niet te eerlijke uitslagen krijgen hèquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we allemaal enquetes konden invullen
Oh jij vult ze ook voor de anderen inquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat doe ik namens jullie, we moeten niet te eerlijke uitslagen krijgen hè
Er komt een moment en dan is er geen beginnen meer aanquote:
Whur?quote:
Hallo Lange Fransquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:09 schreef Koen66 het volgende:
5G veroorzaakt Corona, de aarde is plat, de maanlandingen zijn fake
En de meest recente: in mondkapjes zit een chip, zodat ze je kunnen volgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:09 schreef Koen66 het volgende:
En Soros betaald de halve wereldquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Helaas nietquote:
Ja toevallig! Meestal heeft ie dat welquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar Meke jouw evenbeeld van je UI heeft ook geen baard.
Preciesquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh jij vult ze ook voor de anderen in
Weg-pincetten en probleem opgelostquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
Er zit op m'n kin nu een baardhaar die het qua kleur niet helemaal eens is met de rest van m'n baard. Ik zou zelfs wel durven zeggen dat 'ie misschien een beetje wit-achtig is.
Zal mij benieuwen.
En dan zelf ook even lekker door z'n baard strelen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja toevallig! Meestal heeft ie dat wel![]()
[ afbeelding ]
Greda is er trots opquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef molloot200 het volgende:
Op de Wikipedia-pagina van Hoax staat dit ook letterlijk:
[..]
Ja hij is er zelf ook blij meequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:12 schreef Dave het volgende:
[..]
En dan zelf ook even lekker door z'n baard strelen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:12 schreef Redefine het volgende:
Nog even wat anders tussendoor. Ik kreeg een mailtje van Hema getiteld: 'u krijgt nog geld van ons.' Ik denk, mooi gaan ze eindelijk het geld van mijn gestolen fiets uitbetalenMaar nee hoor, gaat het om het terugbetalen van de laatst geïncasseerde maand
Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.
Dan ga ik ook maar even de enquetes bijhouden voor onze kantquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
Moet wel zeggen dat ik voor mijzelf het meeste relaxe vindt na een paar dagen niet scheren. Beter dan glad, en ook beter dan een week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |