Oh Hansquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Harris ook negatief getest overigens.
Dat is waar, maar ik kies voor een positieve (huhuhu) benadering.quote:
Daarom sta ik altijd op 2 meter.#viesdikquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoorJe kan best drie punten op een lijn van drie meter hebben en nog steeds 1,5 meter afstand tussen de punten houden. Bij mensen moet je alleen wat marge nemen voor de grootte van de betreffende mensen
Als je Bedankt Hans wilt gebruiken moet je het wel goed doenquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:44 schreef Redefine het volgende:
Normaal gesproken zo kort voor een grote ronde, wordt het beeld in de kranten gedomineerd door hele andere positieve testen.
Ja, als je dat vorig jaar zou zeggen zou dat tot rare situaties leiden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:44 schreef Redefine het volgende:
Normaal gesproken zo kort voor een grote ronde, wordt het beeld in de kranten gedomineerd door hele andere positieve testen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ahh![]()
Hij smaakt heerlijk
![]()
Op die foto lijkt de taart wel een stuk platter dan hij is
![]()
En JA SJORS DIE WAS VOOR JOU!
Baardenquote:
Goed dat ik mijn baard toch maar niet laat staan danquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Baarden![]()
Hoewel ZZ top wel cool is verder. De baarden niet
wou je dat doen danquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed dat ik mijn baard toch maar niet laat staan dan
Niet specifiek nu. Heb bij eerdere vrije weken en tijdens veel thuiswerken met Corona er wel een paar keer over nagedachtquote:
Ik heb de mijne laatst flink getrimd tot 7 mm, maar dat vind ik nu weer wat kortquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Baarden![]()
meer uit gemakzucht danquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet specifiek nu. Heb bij eerdere vrije weken en tijdens veel thuiswerken met Corona er wel een paar keer over nagedacht
wat is flink getrimd, hoe lang was ie danquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:10 schreef H_T het volgende:
Ik heb de mijne laatst flink getrimd tot 7 mm, maar dat vind ik nu weer wat kort
Dat is niet genoeg om de kaap’ren te varen hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb de mijne laatst flink getrimd tot 7 mm, maar dat vind ik nu weer wat kort
Deels, maar ook deels een gevalletje 'hoe zal het staan' al is dat ook wel een beetje te zien na lang niet scheren. En uiteraard laat ik gewoon mijn baard staan als ik het zou willenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
meer uit gemakzucht danAls je het zelf mooi vindt moet je het niet laten natuurlijk
[..]
De langste waren een paar cm, maar nog lang geen Simon Whitlock of zoietsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
meer uit gemakzucht danAls je het zelf mooi vindt moet je het niet laten natuurlijk
[..]
wat is flink getrimd, hoe lang was ie dan
Mooie reminder dat ik toch echt weer moet gaan scheren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Baarden![]()
Ik heb volgende week toch al andere dingen op de planning staan. En dit is ook niet echt de tijd voor ranzige tweebak of om deftige pijpkens te smorenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg om de kaap’ren te varen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |