Baardfriemelenquote:
Ik ben ESF finale 2007 aan het terugkijken. Was helemaal vergeten hoe godsgruwelijk irritant die gast-presentatrice was die ze zogenaamd 'uit het publiek hadden geplukt'quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Een deel van ESF zit nu in het Masked Singer-topic
Ah, traditiegetrouwquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Ruzie over een schutting in Zwijndrecht in de Rijdende Rechter
Nee, nu lopen de emoties nog op tussen een nieuwsgierige oudere vrouw en een buitenlands gezin dat zich daaraan stoordequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, traditiegetrouwIs het Kadaster er al?
Ojaaa dat was echt heel raarquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ESF finale 2007 aan het terugkijken. Was helemaal vergeten hoe godsgruwelijk irritant die gast-presentatrice was die ze zogenaamd 'uit het publiek hadden geplukt'![]()
![]()
Oh ja. De overdosis Conchita was dan nog best te doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ESF finale 2007 aan het terugkijken. Was helemaal vergeten hoe godsgruwelijk irritant die gast-presentatrice was die ze zogenaamd 'uit het publiek hadden geplukt'![]()
![]()
Daalgenot.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:50 schreef Momo het volgende:
Morgen begint de Giro met een aflopende tijdrit, gelukkig doet Zakarin ook mee
@:Cyan9 dat is je vast wel bijgebleven uit de tour.
[ twitter ]
Hahahaha na je strontvlieg dacht ik dat het kadaster ook een masked singer optie wasquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, traditiegetrouwIs het Kadaster er al?
Dat lijkt me een uitdaging om in één kostuum te vangenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahahaha na je strontvlieg dacht ik dat het kadaster ook een masked singer optie was![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zat ik er maar. Maar nee. Schoonouders.
Er kan veel gebeuren in een maand.quote:
3 meter. Compenseer jij ook de 1,5 meter die zij niet nemen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:31 schreef Arizona het volgende:
Ik kom thuis vsn de tennis en mijn schoonouders zitten gezellig knus op de bank pal naast mijn vriend Masked Singer te kijken.
Ik zit 3 meter verderop.
Echt he, hou afstand...
Dan zou het 4,5 meter afstand moeten zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
3 meter. Compenseer jij ook de 1,5 meter die zij niet nemen?
Maar dan was er geheid ruzie gekomen tussen twee masked singers over de landscheidingquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahahaha na je strontvlieg dacht ik dat het kadaster ook een masked singer optie was![]()
![]()
Harris ook negatief getest overigens.quote:
Ja. Er was een plan om met wat neven en nichten bij elkaar te komen dit weekend. Maximaal 7.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:34 schreef Arizona het volgende:
En ik zit als mijn familie komt altijd aan de eettafel, op de hoeken, afstand van elkaar te houden
Nee hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zou het 4,5 meter afstand moeten zijn
Goed idee voor een nieuw tv programma.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan was er geheid ruzie gekomen tussen twee masked singers over de landscheiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |