Ja je hebt een compleet seizoen gemist! Is wel echt leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zag pas vandaag dat dat bestondLig ik zo ver achter op de nieuwste ontwikkelingen?
Ik neem aan van wel. Verder heb ik vooral wat TT's aangepastquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarvoor ben jij ook aangenomen toch?
Oh ja! Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:02 schreef Meke het volgende:
Zit iedereen weer klaar voor de masked singer?
Je kunt gewoon nu meekijken hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja! Goed dat je het zegtIk start nu het terugkijken, en in de reclame haak ik dan weer live aan
Ik ga niet echt een Hamiltonmondkapje kopen hoor, ik wil helemaal niet de aandacht erop vestigen, dus waarom zou ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
Ik zou de eerste of derde doen!
Bij mij komt de vlinder net oplopen. Het is dat ze het erbij zeggen, want ik had vlieg gezegdquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Je kunt gewoon nu meekijken hoor
Eerste optreden begint NU
Ja ik ook zoiets. Door de ogen en ontbrekende vleugelsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij komt de vlinder net oplopen. Het is dat ze het erbij zeggen, want ik had vlieg gezegd
'Geef een heel hartelijk applaus aan... DE STRONTVLIEG' klinkt natuurlijk wel andersquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets. Door de ogen en ontbrekende vleugels
quote:
Timmert.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:17 schreef H_T het volgende:
[..]
'Geef een heel hartelijk applaus aan... DE STRONTVLIEG' klinkt natuurlijk wel anders
Jahoi!quote:
GIEREN.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:17 schreef H_T het volgende:
[..]
'Geef een heel hartelijk applaus aan... DE STRONTVLIEG' klinkt natuurlijk wel anders
quote:
For me?quote:
Kun je bij ons komen wonen?quote:
Sociale verplichtingenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:31 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb een post in dit topic
Alvast tot morgen, vanavond sociale verplichtingen
Veel plezier met de sociale verplichtingen! Ik hoop althans dat ze leuk zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:31 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb een post in dit topic
Alvast tot morgen, vanavond sociale verplichtingen
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dit om ons allemaal #viesdik te maken
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
For me?![]()
![]()
Ik ben opeens dat hele KPN-debacle vergeten
Ahhquote:
Het is inderdaad even een drempel. Maar uiteindelijk komt iedereen daar wel overheen. Voor mij zelf was het sowieso niet zo moeilijk na de afgelopen dagen al tig keer een mondkapje opgehad te hebbenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hier ongeveer hetzelfde. Alleen waren de meeste winkelwagens weer aan elkaar vastgemaakt wat de afgelopen tijd niet zo was. En gelukkig waren er meer met een mondkapje. Het is even een drempel maar geen rare reacties gezien.
Die ga je zeker krijgen ja. Die zijn er overigens al geweest. Zo is er nog een filmpje van twee vrouwen die worden aangesproken door student die hen vraagt hun mondkapje op te doen in het OV. Die vrouwen waren typische Karens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Mochten ze het ooit invoeren ben ik benieuwd hoe dat gaat. Zullen we hier dan ook van die Karen filmpjes krijgen?
Dat snap ik. H_T staat toch ook voor Handige Tim.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Verder heb ik vooral wat TT's aangepast
quote:
Te maken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dit om ons allemaal #viesdik te maken
De Tataar had het parcours zeker niet goed bekeken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:50 schreef Momo het volgende:
Morgen begint de Giro met een aflopende tijdrit, gelukkig doet Zakarin ook mee
@:Cyan9 dat is je vast wel bijgebleven uit de tour.
[ twitter ]
Gelukkig niet. Dan zou het topic wel heel stil blijven.quote:
Rasmussen beelden incomingquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:50 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Een deel van ESF zit nu in het Masked Singer-topicquote:
Weet ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Een deel van ESF zit nu in het Masked Singer-topic
Teleurstellend.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook overal vinden. Ik had gisteren een reactie in het beste zangers topic geplaatst en de eerste 5 daarna waren van ESF`ersquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Toch wel een beetje in elkaars verlengdequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook overal vinden. Ik had gisteren een reactie in het beste zangers topic geplaatst en de eerste 5 daarna waren van ESF`ers
Is zo. Maar tijdens de uitzending waren er 0 reacties. En daarna kwamen wij,quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Toch wel een beetje in elkaars verlengde
Ik nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat maakt mijn stelling niet minder waarquote:
#viesdik wordenquote:
Baardfriemelenquote:
Ik ben ESF finale 2007 aan het terugkijken. Was helemaal vergeten hoe godsgruwelijk irritant die gast-presentatrice was die ze zogenaamd 'uit het publiek hadden geplukt'quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, traditiegetrouwquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Ruzie over een schutting in Zwijndrecht in de Rijdende Rechter
Nee, nu lopen de emoties nog op tussen een nieuwsgierige oudere vrouw en een buitenlands gezin dat zich daaraan stoordequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, traditiegetrouwIs het Kadaster er al?
Ojaaa dat was echt heel raarquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ESF finale 2007 aan het terugkijken. Was helemaal vergeten hoe godsgruwelijk irritant die gast-presentatrice was die ze zogenaamd 'uit het publiek hadden geplukt'![]()
![]()
Oh ja. De overdosis Conchita was dan nog best te doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ESF finale 2007 aan het terugkijken. Was helemaal vergeten hoe godsgruwelijk irritant die gast-presentatrice was die ze zogenaamd 'uit het publiek hadden geplukt'![]()
![]()
Daalgenot.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:50 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hahahaha na je strontvlieg dacht ik dat het kadaster ook een masked singer optie wasquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, traditiegetrouwIs het Kadaster er al?
Dat lijkt me een uitdaging om in één kostuum te vangenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahahaha na je strontvlieg dacht ik dat het kadaster ook een masked singer optie was![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zat ik er maar. Maar nee. Schoonouders.
Er kan veel gebeuren in een maand.quote:
3 meter. Compenseer jij ook de 1,5 meter die zij niet nemen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:31 schreef Arizona het volgende:
Ik kom thuis vsn de tennis en mijn schoonouders zitten gezellig knus op de bank pal naast mijn vriend Masked Singer te kijken.
Ik zit 3 meter verderop.
Echt he, hou afstand...
Dan zou het 4,5 meter afstand moeten zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
3 meter. Compenseer jij ook de 1,5 meter die zij niet nemen?
Maar dan was er geheid ruzie gekomen tussen twee masked singers over de landscheidingquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahahaha na je strontvlieg dacht ik dat het kadaster ook een masked singer optie was![]()
![]()
Harris ook negatief getest overigens.quote:
Ja. Er was een plan om met wat neven en nichten bij elkaar te komen dit weekend. Maximaal 7.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:34 schreef Arizona het volgende:
En ik zit als mijn familie komt altijd aan de eettafel, op de hoeken, afstand van elkaar te houden
Nee hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zou het 4,5 meter afstand moeten zijn
Goed idee voor een nieuw tv programma.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan was er geheid ruzie gekomen tussen twee masked singers over de landscheiding
Oh Hansquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Harris ook negatief getest overigens.
Dat is waar, maar ik kies voor een positieve (huhuhu) benadering.quote:
Daarom sta ik altijd op 2 meter.#viesdikquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoorJe kan best drie punten op een lijn van drie meter hebben en nog steeds 1,5 meter afstand tussen de punten houden. Bij mensen moet je alleen wat marge nemen voor de grootte van de betreffende mensen
Als je Bedankt Hans wilt gebruiken moet je het wel goed doenquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:44 schreef Redefine het volgende:
Normaal gesproken zo kort voor een grote ronde, wordt het beeld in de kranten gedomineerd door hele andere positieve testen.
Ja, als je dat vorig jaar zou zeggen zou dat tot rare situaties leiden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:44 schreef Redefine het volgende:
Normaal gesproken zo kort voor een grote ronde, wordt het beeld in de kranten gedomineerd door hele andere positieve testen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ahh![]()
Hij smaakt heerlijk
![]()
Op die foto lijkt de taart wel een stuk platter dan hij is
![]()
En JA SJORS DIE WAS VOOR JOU!
Baardenquote:
Goed dat ik mijn baard toch maar niet laat staan danquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Baarden![]()
Hoewel ZZ top wel cool is verder. De baarden niet
wou je dat doen danquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed dat ik mijn baard toch maar niet laat staan dan
Niet specifiek nu. Heb bij eerdere vrije weken en tijdens veel thuiswerken met Corona er wel een paar keer over nagedachtquote:
Ik heb de mijne laatst flink getrimd tot 7 mm, maar dat vind ik nu weer wat kortquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Baarden![]()
meer uit gemakzucht danquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet specifiek nu. Heb bij eerdere vrije weken en tijdens veel thuiswerken met Corona er wel een paar keer over nagedacht
wat is flink getrimd, hoe lang was ie danquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:10 schreef H_T het volgende:
Ik heb de mijne laatst flink getrimd tot 7 mm, maar dat vind ik nu weer wat kort
Dat is niet genoeg om de kaap’ren te varen hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb de mijne laatst flink getrimd tot 7 mm, maar dat vind ik nu weer wat kort
Deels, maar ook deels een gevalletje 'hoe zal het staan' al is dat ook wel een beetje te zien na lang niet scheren. En uiteraard laat ik gewoon mijn baard staan als ik het zou willenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
meer uit gemakzucht danAls je het zelf mooi vindt moet je het niet laten natuurlijk
[..]
De langste waren een paar cm, maar nog lang geen Simon Whitlock of zoietsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
meer uit gemakzucht danAls je het zelf mooi vindt moet je het niet laten natuurlijk
[..]
wat is flink getrimd, hoe lang was ie dan
Mooie reminder dat ik toch echt weer moet gaan scheren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Baarden![]()
Ik heb volgende week toch al andere dingen op de planning staan. En dit is ook niet echt de tijd voor ranzige tweebak of om deftige pijpkens te smorenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg om de kaap’ren te varen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |