Dat je dan deze rolletjes van zure haring met augurkquote:
Varkenshaar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:42 schreef Dave het volgende:
https://nl.dreamstime.com(...)zicht-image115656491
[ afbeelding ]
[..]
1201 4quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
Ik had nog een leuk grapje en dacht dat jullie drie posts in het nieuwe topic zouden zijn in plaats van HONDERD
Op speklapjesquote:
Ja het beeld dat ik schets, daar moet je gewoon sprakeloos van achterblijvenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb vier antwoorden getypt en allemaal verwijderd. Ik weet niet meer wat ik wil zeggen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat je dan deze rolletjes van zure haring met augurk
[ afbeelding ]
in je baard kan bewaren in plaats van in je broekzak
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
Ik had nog een leuk grapje en dacht dat jullie drie posts in het nieuwe topic zouden zijn in plaats van HONDERD
Op welk punt precies?quote:
Dat wisten wij. En wij zaten niet te wachten op het belegen grapje wat jij wilde plaatsen. Dus zijn we als een razende gaan posten om die ellende te voorkomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
quote:
Ik wist dat ik van jou op aan konquote:
Neeequote:
op een hotdogquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Op speklapjes![]()
Op een kroket![]()
Of twee
@Hamlapjes, @Strani, @ijs_beer oh jee, wie weet zien wij er wel dom uit zonder baardquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind allebei wel mooiSommige mannen zien er heel stom uit zonder baard
Ieuwquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vergeet regelmatig een van m'n okselsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou hij nou zijn andere oksel ook geschoren hebben?
Ik snap hem niet. Waarom zou je dat in je broekzak willen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op kaasquote:
Baard-boksquote:
zoiets jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het beeld dat ik schets, daar moet je gewoon sprakeloos van achterblijven
Hey daar is d'n Straanquote:
Ik vergeet allebei mijn oksels regelmatigquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vergeet regelmatig een van m'n oksels![]()
Meestal kom ik daar wel achter voor ik de douche uit ben gelukkig
Wat?quote:
Totaal niet, maar ik vond dat beeld wel grappigquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Waarom zou je dat in je broekzak willen?
Mauw je wel eens kort?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vergeet allebei mijn oksels regelmatigTot ik een keer iets met korte mauwen draag
Wij weten er helaas alles van op Jitsiquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vergeet allebei mijn oksels regelmatigTot ik een keer iets met korte mauwen draag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Maar jij hebt niet écht een baardquote:
Exactquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Als baardman sta je wat dat betreft natuurlijk ook meteen 3-0 voor tegen die kaalkinnetjes.
Iets met een grapje als vierde post in het 1201e topic. Meer kon ik er niet van maken.quote:
Ik las even vluchtig "m'n Straan" en dacht dat ik wat gemist hadquote:
Topverhaal sowiesoquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:50 schreef H_T het volgende:
Uit het Roald Dahl-kookboek
[ afbeelding ]
Meneer Griezels baardhapjes
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wisten wij. En wij zaten niet te wachten op het belegen grapje wat jij wilde plaatsen. Dus zijn we als een razende gaan posten om die ellende te voorkomen.
Begint bijna op een cult te lijken johquote:
Melkmuilen!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Als baardman sta je wat dat betreft natuurlijk ook meteen 3-0 voor tegen die kaalkinnetjes.
Hm nou ja @Redefine, misschien wordt het dan ook maar tijd dat men het te weten komt over ons...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik las even vluchtig "m'n Straan" en dacht dat ik wat gemist had
Oh fuckquote:
Wist je niet dat ik geld heb overgemaakt heb naar Spanje en @Strani nu persoonlijk bezit is? Ik mag m alleen nog niet invoerenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik las even vluchtig "m'n Straan" en dacht dat ik wat gemist had
Jullie nooit!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Hamlapjes, @:Strani, @:ijs_beer oh jee, wie weet zien wij er wel dom uit zonder baard
Roald Dahl kookboekquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:50 schreef H_T het volgende:
Uit het Roald Dahl-kookboek
[ afbeelding ]
Meneer Griezels baardhapjes
Nou vooruit, vertel m dan maar. We beloven erom te lachen.quote:
Dat zekerquote:
Ja maar dat is anders, ik stop gewoon halverwege?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Watjequote:
Dat is geen baard. Dat is een week niet geschoren.quote:
Altijd al geweten!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm nou ja @:Redefine, misschien wordt het dan ook maar tijd dat men het te weten komt over ons...
Ohquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Iets met een grapje als vierde post in het 1201e topic. Meer kon ik er niet van maken.
Jij hebt dan twee half geschoren oksels?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders, ik stop gewoon halverwege?
En, wat ben je met hem van plan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wist je niet dat ik geld heb overgemaakt heb naar Spanje en @:Strani nu persoonlijk bezit is? Ik mag m alleen nog niet invoeren
quote:
Er staat ook een recept in voor Bram Bokkepoots chocoladecake. 450 gram pure chocola, bus poedersuiker, stuk of zes eiwitten, dat ideequote:
Ja dat noem ik dus een halve soort van baardquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is geen baard. Dat is een week niet geschoren.
Ik hoop dat die er flink ziek van wordt en daarna weer hersteld en daarna een tijd lang merkt dat die niet meer topfit is. Dan gaat die misschien eindelijk eens de aanpak van het virus serieus nemen...quote:
Stoppelbaard is ook een baardquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is geen baard. Dat is een week niet geschoren.
Oh in dat geval heb ik dit jaar heel veel halve baarden gehad. Nu ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat noem ik dus een halve soort van baard
Ja als hij er fluitend doorheen gaat dan wordt hij helemaal insufferable daarna over wat voor nepvirus het is en hoe gewéldig zijn gezondheid is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop dat die er flink ziek van wordt en daarna weer hersteld en daarna een tijd lang merkt dat die niet meer topfit is. Dan gaat die misschien eindelijk eens de aanpak van het virus serieus nemen...
Nou ja, dan heb ik ook al vaak een baard gehad.quote:
Oeeehhhquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Er staat ook een recept in voor Bram Bokkepoots chocoladecake. 450 gram pure chocola, bus poedersuiker, stuk of zes eiwitten, dat idee
Verdenk je de beste man er nou van dat hij logica zou kunnen toepassen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop dat die er flink ziek van wordt en daarna weer hersteld en daarna een tijd lang merkt dat die niet meer topfit is. Dan gaat die misschien eindelijk eens de aanpak van het virus serieus nemen...
Precies, corona is een hoaxquote:
Toetertjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:55 schreef Strani het volgende:
Ik heb volgens mij al langer wel een baard dan dat ik het niet gehad heb.
Sowieso gaat dit natuurlijk een opmerking in de trant van: 'Nobody has fought the virus better then me' of als het hem toch erg tegenvalt 'Nobody knew the Corona virus was so hard'quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja als hij er fluitend doorheen gaat dan wordt hij helemaal insufferable daarna over wat voor nepvirus het is en hoe gewéldig zijn gezondheid is.
LA-TEN STAAN! LA-TEN STAAN!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh in dat geval heb ik dit jaar heel veel halve baarden gehad. Nu ook eigenlijk.
Wig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb ik ook al vaak een baard gehad.
Nee. Maar dan zal er toch iets gaan ontstaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdenk je de beste man er nou van dat hij logica zou kunnen toepassen?
This China virus couldnt take this man down, real Americans have nothing to fear!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso gaat dit natuurlijk een opmerking in de trant van: 'Nobody has fought the virus better then me' of als het hem toch erg tegenvalt 'Nobody knew the Corona virus was so hard'
Die operrechter hoort eigenlijk nu ook in quarantaine te zitten, want die heeft al met meerdere besmette mensen fysiek contact gehad de afgelopen week...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:57 schreef Cyan9 het volgende:
Zolang 'ie ziek is kan hij ook geen nieuwe opperrechter aanstellen, hoop ik dan maar.
Morgen misschien op de ICquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:59 schreef Dave het volgende:
Bij milde klachten is het wel opmerkelijk is dat ie al 16 uur niet getwitterd heeft.
Dat is wel een vreemde ja. Als je een ding nog heel makkelijk zou kunnen doen zolang je klachten niet te ernstig zijn, is het wel twitteren. En dan is het heel raar dat zo'n verslaafde als hij opeens heel lang het niet doet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:59 schreef Dave het volgende:
Bij milde klachten is het wel opmerkelijk is dat ie al 16 uur niet getwitterd heeft.
Koenquote:
Grijsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
Er zit op m'n kin nu een baardhaar die het qua kleur niet helemaal eens is met de rest van m'n baard. Ik zou zelfs wel durven zeggen dat 'ie misschien een beetje wit-achtig is.
Zal mij benieuwen.
50 shades of Strani's beard.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
Er zit op m'n kin nu een baardhaar die het qua kleur niet helemaal eens is met de rest van m'n baard. Ik zou zelfs wel durven zeggen dat 'ie misschien een beetje wit-achtig is.
Zal mij benieuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |