Gestopt voor de kommaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:25 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
@:Meke heeft verstand van veel dingen, maar..
Dat je dan deze rolletjes van zure haring met augurkquote:
Varkenshaar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:42 schreef Dave het volgende:
https://nl.dreamstime.com(...)zicht-image115656491
[ afbeelding ]
[..]
1201 4quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
Ik had nog een leuk grapje en dacht dat jullie drie posts in het nieuwe topic zouden zijn in plaats van HONDERD
Op speklapjesquote:
Ja het beeld dat ik schets, daar moet je gewoon sprakeloos van achterblijvenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb vier antwoorden getypt en allemaal verwijderd. Ik weet niet meer wat ik wil zeggen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat je dan deze rolletjes van zure haring met augurk
[ afbeelding ]
in je baard kan bewaren in plaats van in je broekzak
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
Ik had nog een leuk grapje en dacht dat jullie drie posts in het nieuwe topic zouden zijn in plaats van HONDERD
Op welk punt precies?quote:
Dat wisten wij. En wij zaten niet te wachten op het belegen grapje wat jij wilde plaatsen. Dus zijn we als een razende gaan posten om die ellende te voorkomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
quote:
Ik wist dat ik van jou op aan konquote:
Neeequote:
op een hotdogquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:43 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Op speklapjes![]()
Op een kroket![]()
Of twee
@Hamlapjes, @Strani, @ijs_beer oh jee, wie weet zien wij er wel dom uit zonder baardquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind allebei wel mooiSommige mannen zien er heel stom uit zonder baard
Ieuwquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vergeet regelmatig een van m'n okselsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou hij nou zijn andere oksel ook geschoren hebben?
Ik snap hem niet. Waarom zou je dat in je broekzak willen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |