Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
Er zit op m'n kin nu een baardhaar die het qua kleur niet helemaal eens is met de rest van m'n baard. Ik zou zelfs wel durven zeggen dat 'ie misschien een beetje wit-achtig is.
Zal mij benieuwen.
Daar heb ik er ook een paar van, en dat geteisem groeit ook nog sneller dan de restquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
Er zit op m'n kin nu een baardhaar die het qua kleur niet helemaal eens is met de rest van m'n baard. Ik zou zelfs wel durven zeggen dat 'ie misschien een beetje wit-achtig is.
Zal mij benieuwen.
Geen haar op m’n hoofd die daar aan denkt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
Zal mij benieuwen.
quote:COVID-19 gerelateerd aan 5G
Begin 2020 ontstond de hoax dat de wereldwijde COVID-19 pandemie gerelateerd zou zijn aan de uitrol van het 5G mobiele netwerk. Door de straling van 5G zou de opname van zuurstof in het bloed bemoeilijkt worden, wat zou resulteren in symptomen die gelijk zijn aan die van COVID-19.[16]
Ik heb al vaker met Jitsi meegedaan na een aantal dagen niet scherenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
LA-TEN STAAN! LA-TEN STAAN!
Nu al zin in woensdag
Ik probeer me zo min mogelijk met Trump bezig te houden, maar twittert hij ook echt zo vaak dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel een vreemde ja. Als je een ding nog heel makkelijk zou kunnen doen zolang je klachten niet te ernstig zijn, is het wel twitteren. En dan is het heel raar dat zo'n verslaafde als hij opeens heel lang het niet doet.
Ja! Nou, een jaar of twee geleden had ik er juist een paar die aanzienlijk donkerder waren, en dikker ook. Maar deze is dus wit maar groeit inderdaad sneller dan de rest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook een paar van, en dat geteisem groeit ook nog sneller dan de rest
Nee ik woon niet in Leusden.quote:
1 maar? Ook zo'n extra stugge? Zo van, kijk mij hier es lekker zitten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
Zal mij benieuwen.
Ik tel 18 tweets van 1 oktober.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik probeer me zo min mogelijk met Trump bezig te houden, maar twittert hij ook echt zo vaak dan?
Hij Twittert heel vaak ja. En dan vooral in de ochtend als die net uit zijn nest is gekomen. Een beetje twitter diarree als die op de pot zit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik probeer me zo min mogelijk met Trump bezig te houden, maar twittert hij ook echt zo vaak dan?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:03 schreef Dave het volgende:
[..]
1 maar? Ook zo'n extra stugge? Zo van, kijk mij hier es lekker zitten?
Dat is echt een diarree aan scheldkannonades en bedenkelijke retweets normaal ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja die zijn vrij hardnekkig he.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja! Nou, een jaar of twee geleden had ik er juist een paar die aanzienlijk donkerder waren, en dikker ook. Maar deze is dus wit maar groeit inderdaad sneller dan de rest.
Oh wauw! Kan ik daar wonen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:04 schreef Guanabana het volgende:
3831
Postcode in Leusden
Plaatsen: Leusden, Asschat, Snorrenhoef, Moorst, Het Ruige Veld.
Snorrenhoef.
SNORRENHOEF!
Baarden- en snorrenhoef.
Komt meestal ook wel, omdat die langere stukken schrijft en dit dus wel moet verdelen over meerdere tweets.quote:
Dat is dan ook ontzettend goed bevallenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb al vaker met Jitsi meegedaan na een aantal dagen niet scheren
Apart ja hoe dat gaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die zijn vrij hardnekkig he.
Ik heb het zelf ook met mijn haar. Als ik er geen gel in doe toch op diverse plekken grijze haren. Maar die zie je dan niet of nauwelijks met wat gel in mijn haar.
Als ik een paar dagen niet geschoren heb, zie ik er ook al grijze haren tussendoor komen.
Ik wist niet dat we allemaal enquetes konden invullenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is dan ook ontzettend goed bevallenEn dan spreek ik niet alleen namens mezelf, ik verwoord de publieke opinie
Maar Meke jouw evenbeeld van je UI heeft ook geen baard.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is dan ook ontzettend goed bevallenEn dan spreek ik niet alleen namens mezelf, ik verwoord de publieke opinie
Nee dat doe ik namens jullie, we moeten niet te eerlijke uitslagen krijgen hèquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we allemaal enquetes konden invullen
Oh jij vult ze ook voor de anderen inquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat doe ik namens jullie, we moeten niet te eerlijke uitslagen krijgen hè
Er komt een moment en dan is er geen beginnen meer aanquote:
Whur?quote:
Hallo Lange Fransquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:09 schreef Koen66 het volgende:
5G veroorzaakt Corona, de aarde is plat, de maanlandingen zijn fake
En de meest recente: in mondkapjes zit een chip, zodat ze je kunnen volgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:09 schreef Koen66 het volgende:
En Soros betaald de halve wereldquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Helaas nietquote:
Ja toevallig! Meestal heeft ie dat welquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar Meke jouw evenbeeld van je UI heeft ook geen baard.
Preciesquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh jij vult ze ook voor de anderen in
Weg-pincetten en probleem opgelostquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
Zal mij benieuwen.
En dan zelf ook even lekker door z'n baard strelen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja toevallig! Meestal heeft ie dat wel![]()
[ afbeelding ]
Greda is er trots opquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef molloot200 het volgende:
Op de Wikipedia-pagina van Hoax staat dit ook letterlijk:
[..]
Ja hij is er zelf ook blij meequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:12 schreef Dave het volgende:
[..]
En dan zelf ook even lekker door z'n baard strelen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:12 schreef Redefine het volgende:
Nog even wat anders tussendoor. Ik kreeg een mailtje van Hema getiteld: 'u krijgt nog geld van ons.' Ik denk, mooi gaan ze eindelijk het geld van mijn gestolen fiets uitbetalenMaar nee hoor, gaat het om het terugbetalen van de laatst geïncasseerde maand
Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.
Dan ga ik ook maar even de enquetes bijhouden voor onze kantquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:08 schreef Redefine het volgende:
Moet wel zeggen dat ik voor mijzelf het meeste relaxe vindt na een paar dagen niet scheren. Beter dan glad, en ook beter dan een week.
Dat doe ik zelf ook altijd. Zit vaak wel te plukken en aan mijn stoppelbaard. Denk dat alle mannen dat wel doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:12 schreef Dave het volgende:
[..]
En dan zelf ook even lekker door z'n baard strelen.
Ideaal om bij na te denkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf ook altijd. Zit vaak wel te plukken en aan mijn stoppelbaard. Denk dat alle mannen dat wel doen.
Ik zie nu weer een hele stomme dt fout van mijzelfquote:
Ik niet, maar heb dan ook geen stoppelbaard.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf ook altijd. Zit vaak wel te plukken en aan mijn stoppelbaard. Denk dat alle mannen dat wel doen.
Niks mis met jouw baardjequote:
Jij scheert je elke dag?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik niet, maar heb dan ook geen stoppelbaard.
Ah, ik leun dan met m'n kin op m'n duim en middelvinger van linkerhand, en tik dan met m'n wijsvinger op m'n lippen.quote:
Die gozer is ook gewoon zwaar risicogroepquote:
quote:
Dat zeiden ze ook eerst bij Boris Johnson, maar kan zo zijn maar kan ook zo maar zijn dat hij dus wel echt ziek is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]Al zou het uit voorzorg kunnen zijn.
Ja. Leeftijd en overgewicht. Plus weinig beweging, stressvolle baan, slecht eten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die gozer is ook gewoon zwaar risicogroep
Trump also takes antibiotics to control a skin condition called rosacea, a statin to lower elevated blood cholesterol and lipids, and a daily baby aspirin to reduce the risk of heart attack.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Leeftijd en overgewicht. Plus weinig beweging, stressvolle baan, slecht eten.
BoJo werd inderdaad nog aardig ziek. Die zag daardoor tenminste wel nog het licht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook eerst bij Boris Johnson, maar kan zo zijn maar kan ook zo maar zijn dat hij dus wel echt ziek is.
Biden sport en fietst, geen overgewicht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Leeftijd en overgewicht. Plus weinig beweging, stressvolle baan, slecht eten.
Ja dat ook. Zal wel meer pillen nemen die niet helemaal gezond zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Trump also takes antibiotics to control a skin condition called rosacea, a statin to lower elevated blood cholesterol and lipids, and a daily baby aspirin to reduce the risk of heart attack.
Die is inderdaad een stuk fitter. Maar leeftijd en stressvolle baan geldt ook voor hem natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Biden sport en fietst, geen overgewicht.
Die redt het wel
Klopt, zij is de derde in lijn. Ook als beiden zouden komen te overlijden, dan zou zij president worden als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:19 schreef Dave het volgende:
Ik hoorde net bij Jinek dat als Mike Pence ook positief was getest, en beiden ernstig ziek zouden zijn geworden, Nancy Pelosi zo maar (tijdelijk) president had kunnen worden.
Dat klopt. Al is Pence negatief getest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:19 schreef Dave het volgende:
Ik hoorde net bij Jinek dat als Mike Pence ook positief was getest, en beiden ernstig ziek zouden zijn geworden, Nancy Pelosi zo maar (tijdelijk) president had kunnen worden.
Des te idioot ook dat hij het zo niet serieus heeft genomen. Wel karmaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Adderall...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat ook. Zal wel meer pillen nemen die niet helemaal gezond zijn.
En dan draait Donnie zich om in zijn graf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, zij is de derde in lijn. Ook als beiden zouden komen te overlijden, dan zou zij president worden als ik het goed heb.
TMIquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb onder mijn navel 1 hardnekkige haar die telkens maar terugkomt, ook als ik die weg-pincet
Is hij daarom zo oranje?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Zou dat sinaspril zijn? Of bestaat dat niet meer?
First female...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, zij is de derde in lijn. Ook als beiden zouden komen te overlijden, dan zou zij president worden als ik het goed heb.
Jammer dat dat debat met hem niet meer doorgaatquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt. Al is Pence negatief getest.
Nee gewoon baby aspirine die is makkelijker door te slikken. Is ook wel nodig omdat die niet zo goed uit een glas water kan drinken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Zou dat sinaspril zijn? Of bestaat dat niet meer?
Klopt. Zei m’n oom ook vanmorgen. Die had over crazy Nancy.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:19 schreef Dave het volgende:
Laat Michiel Vos het maar niet horen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klopt. Zei m’n oom ook vanmorgen. Die had over crazy Nancy.
Zo'n narcist denkt natuurlijk dat ie dat nooit krijgt... backfire much.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:29 schreef Em31 het volgende:
Het zat er ook gewoon aan te komen dat ze het zouden krijgen heeigenlijk bijna een wonder dat het niet eerder is gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |