Haha poep en pies hahaquote:Op donderdag 24 september 2020 15:41 schreef H_T het volgende:
Yes, wc-papierverwijzing in de TT! Ik hoopte daar al een beetje op
Kijk je uit voor de lak op het dak?quote:
In plaats daarvan plannen ze een continue voorstelling met leuke Sinterklaas en (later de maand) Kerstliedjes die de hele dag door door maximaal 30 kinderen tegelijk is te bezoeken. Vanwege de afstand die gehouden moet worden staat het geluid een stukje harder zodat ook de kindjes in de achterste rij kunnen meeluisteren en -zingen!quote:Op donderdag 24 september 2020 15:46 schreef Guanabana het volgende:
Ah chill, er is hier elke december/januari een ijsbaan voor de deur met allemaal muziek en activiteiten en gedoe en die gaat dit jaar door corona niet door. Niiiice, eindelijk eens rust
Wat is dit, waarom doe je dit.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:48 schreef Cee het volgende:
[..]
In plaats daarvan plannen ze een continue voorstelling met leuke Sinterklaas en (later de maand) Kerstliedjes die de hele dag door door maximaal 30 kinderen tegelijk is te bezoeken. Vanwege de afstand die gehouden moet worden staat het geluid een stukje harder zodat ook de kindjes in de achterste rij kunnen meeluisteren en -zingen!
quote:Op donderdag 24 september 2020 15:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat is dit, waarom doe je dit.
Dat doe ik altijd alquote:Op donderdag 24 september 2020 15:50 schreef Cee het volgende:
[..]Gewoon voorbereiden op het ergst, Guaan.
We verdienen het ook hequote:Feesten in coronaregio's met meer dan 50 man verplaatst naar andere delen van Nederland
videoNu feesten en borrels met meer dan vijftig personen niet meer mogen in zes veiligheidsregio’s, worden die partijen verplaatst naar regio’s waar dat wél mag. Het blijkt vrij eenvoudig om voor een bruiloft of familiefeest uit te wijken naar een locatie buiten de Randstad.
Dat meldt Hubert Bruls, voorzitter van het Veiligheidsberaad, aan deze nieuwssite. De regel dat sinds afgelopen zondag borrels en feesten met meer dan vijftig mensen in zes regio’s niet meer mogen, leidt volgens hem tot een waterbedeffect. ,,Ik hoor nu al dat partijen met meer dan vijftig man worden verplaatst naar andere delen van het land’’, zegt Bruls, naast voorman van de veiligheidsregio’s ook burgemeester van Nijmegen. ,,De eerste boekingen zijn bij ons in Gelderland al binnen. Grote gezelschappen vieren hun feestje niet meer in Amsterdam, maar komen dat gewoon hier doen.’’
Bruls hoort hetzelfde van collega-burgemeesters uit onder meer Apeldoorn en de regio Rivierenland. ,,Het is ook wel logisch. Wat is honderd kilometer nou als je op zaterdag een leuk familiefeest wilt vieren? Nederland is niet zo groot. Als je bijvoorbeeld toch een groot bruiloftsfeest wilt geven, is het vrij makkelijk om uit te wijken.’’
Spelregels
De nieuwe coronaregels die feesten met meer dan vijftig mensen verbieden, gelden sinds zondag in zes regio’s: Amsterdam-Amstelland, Rotterdam-Rijnmond, Haaglanden, Utrecht, Kennemerland en Hollands Midden.
Ton Heerts, voorzitter van de Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland en burgemeester van Apeldoorn, onderschrijft het beeld dat Bruls schetst. ,,Zolang in de ene regio andere maatregelen gelden dan in de andere, kan dit ontstaan’’, aldus Heerts. ,,Al voor het weekeinde hebben we in onze regio een vraag hierover uitgezet bij het politiedistrict en de boa’s. Het blijkt zich met name voor te doen in het gebied van Harderwijk tot Zutphen, en ook in mijn eigen gemeente Apeldoorn.”
oor een feestje uitwijken naar een horecagelegenheid honderd kilometer van huis is niet verboden, zegt de Apeldoornse burgemeester. ,,Zo lang de coronarichtlijnen maar in acht worden genomen. Het kan veel verschil maken of je naar een regulier restaurant gaat waar voldoende plek is of een café in de binnenstad afhuurt. We staan continu in contact met de horeca, waarvan ik vind dat die het voortreffelijk doen. Wie binnen de spelregels blijft kan doorgaan, voor wie dat niet doet wordt het duur.’’
Dygert op de brommer zoquote:Op donderdag 24 september 2020 16:08 schreef Strani het volgende:
Spannend hè, de TT voor vrouwen op het WK Wielrennen.
Zo nou inderdaad. Ze zit ook uitstekend op de fiets.quote:
Dit was ook absoluut NIET te verwachten.quote:
Je smaakt prima.quote:Op donderdag 24 september 2020 08:09 schreef Arizona het volgende:
Vanuit het spijsverteringsstelsel van @:cyan9 wens ik jullie een heel goede morgen!
Jinxmeister Strani, dames en heren.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo nou inderdaad. Ze zit ook uitstekend op de fiets.
De commentatoren van de NOS proberen er nog een 'er kan nog van alles gebeuren' van te maken
Ik denk niet dat Nederland nog Europees kampioen wordt hoor volgend jaarquote:Op donderdag 24 september 2020 16:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Jinxmeister Strani, dames en heren.
Nee Spanje natuurlijk!!!!quote:Op donderdag 24 september 2020 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nederland nog Europees kampioen wordt hoor volgend jaar
Viel ze echt diep dan?quote:Op donderdag 24 september 2020 16:37 schreef Strani het volgende:
Zie een foto langskomen op Twitter van ambulancepersoneel rond Dygert. Ziet er naar uit dat ze ook helemaal naar beneden is gerold daar.
Ik embed 'm niet maar dit is de link: https://twitter.com/cdncyclist/status/1309138302885408768quote:
Ja dat is wel een aardige val dan...quote:Op donderdag 24 september 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik embed 'm niet maar dit is de link: https://twitter.com/cdncyclist/status/1309138302885408768
(Je ziet niks ernstigs hoor maar ik vind het niet zo kies om het hier te embedden)
Ja ruimquote:Op donderdag 24 september 2020 16:41 schreef Em31 het volgende:
Was die Amerikaanse ondertussen sneller?
quote:Op donderdag 24 september 2020 16:41 schreef Em31 het volgende:
Was die Amerikaanse ondertussen sneller?
36 seconden sneller dan Anna dacht ik inderdaad.quote:
Dat is waar en het was (hoe hard ook) wel een fout van Dygert zelf.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:42 schreef Em31 het volgende:
Maar goed, uiteindelijk moet je toch finishen.![]()
Misschien dat dat al bij het raken van de vangrail is gebeurd, hoewel dat er op zich redelijk 'clean' uitzag.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh shitIk hoopte nog dat ze aardig 'normaal' naar beneden was gerold.
Maar goed dat ik die niet aan klikquote:
Hahaha samequote:Op donderdag 24 september 2020 15:38 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke mijn god ik zit nu een uur in de Trust Nobody podcast van deze week en ik word helemaal gek van de hotline jingle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leve port, sherry en vermouthquote:
Ja, al gekeken. Ik raak een beetje geïrriteerd van deze gasten, die duidelijk hartstikke illegale dingen doen. Dat die twee gedupeerden weer om de tafel zijn geluld vind ik ook heel naar om te merkenquote:Op donderdag 24 september 2020 17:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha sameWel extreem tof dat mensen die gemaakt hadden, maar één keer per aflevering is prima
![]()
Heb je boos al gezien?
Dat heb ik ook liever, maar op menukaarten zie ik PSV soms staan als afkorting voor de wijnsoorten en nooit voor de bierenquote:Op donderdag 24 september 2020 18:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Doe maar pils, speciaalbier en Vleteren.
Vermouth heb ik nog nooit op trouwens, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat heb ik ook liever, maar op menukaarten zie ik PSV soms staan als afkorting voor de wijnsoorten en nooit voor de bieren
Ik niet.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen nog werken hoor.
Waar halen ze die types toch vandaan..quote:Op donderdag 24 september 2020 18:55 schreef Fred_B het volgende:
Ondanks dat haar unieke karakter werd vormgegeven op de grote markt, viel zij altijd met haar neus in de boter, markt
De nieuwe stadsdichter van Haarlem is echt een natuurtalent hoor![]()
En hij ontkent de holocaust, vindt 9/11 een inside job en haat homo’s. Kortom, perfect geschikt voor zijn functie.
Dank je wel!quote:Op donderdag 24 september 2020 15:38 schreef Cee het volgende:
Nog een verlate GEFELICITEERD voor BillDauteverie en ESF1Gamer!
Witte Martini smaakt naar Bisolvonquote:Op donderdag 24 september 2020 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vermouth heb ik nog nooit op trouwens, dus daar kan ik niet over oordelen.
Ja echt echt stom. Ik hoop dat Boos op de achtergrond wel die twee nog helptquote:Op donderdag 24 september 2020 18:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, al gekeken. Ik raak een beetje geïrriteerd van deze gasten, die duidelijk hartstikke illegale dingen doen. Dat die twee gedupeerden weer om de tafel zijn geluld vind ik ook heel naar om te merkenWat mij betreft komt er nog een deel 3.
Binnenkort maar eens een glaasje Bisolvon bestellen dan.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Witte Martini smaakt naar Bisolvon
Hoax, zelfs Vincent Bijlo met zijn ogen dicht en de TV op een ander net zag dat aankomen.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2020 18:37 schreef Em31 het volgende:
Dit lijkt me de perfecte kerstbal om gesloopt te worden door je kat.Die is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Plottwist: Lieke Hammink heeft het filmpje van vandaag in haar Instagram Story gepost:quote:Op donderdag 24 september 2020 19:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt echt stom. Ik hoop dat Boos op de achtergrond wel die twee nog helptSnap wel dat ze dat niet meer op camera willen, maar dit vond ik echt sneu voor ze
En dan swipe je omhoog en dan kom je bij de Boos video. Zal het management ook vast niet zo goed vallen.quote:Hey! Leuk spelletje. Ik heb net een paar random letters en dingen achter elkaar gezet in de swipe up. Dus swipe omhoog en kijk waar je op uit komt. Héél toevallig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was de context kwijt, dus ik zag alleen maar een reeks aan emoties.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoax, zelfs Vincent Bijlo met zijn ogen dicht en de TV op een ander net zag dat aankomen.
quote:Op donderdag 24 september 2020 20:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Plottwist: Lieke Hammink heeft het filmpje van vandaag in haar Instagram Story gepost:
[..]
En dan swipe je omhoog en dan kom je bij de Boos video. Zal het management ook vast niet zo goed vallen.Haha duidelijk tekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die Lorenzo had volgens mij een beetje anger management issues
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oh Tim gelukkig!! Hoi!quote:Op donderdag 24 september 2020 21:01 schreef H_T het volgende:
We zijn ontdekt! Start Operatie Chinchilla!
Hoi Meke
Heb je nog spannende avonturen beleefd?quote:
Precies helemaal nietsquote:Op donderdag 24 september 2020 21:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je nog spannende avonturen beleefd?
Vandaag niet. Ik heb wat boodschappen gedaan, verder was alles gewoon thuisquote:
Nog wat lekkers gekocht?quote:Op donderdag 24 september 2020 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Vandaag niet. Ik heb wat boodschappen gedaan, verder was alles gewoon thuis
Heerlijk mondspoelmiddel! Verder niet echt wat bijzondersquote:
Hier komt niemand meer overheen denk ik.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:08 schreef Meke het volgende:
Ik heb trouwens keihard gelogen, vandaag was de beste dag van m'n leven, ik kreeg m'n nieuwe sokken binnen![]()
![]()
wow zulke sokken wil ik ook, waar ik blij van wordquote:Op donderdag 24 september 2020 21:08 schreef Meke het volgende:
Ik heb trouwens keihard gelogen, vandaag was de beste dag van m'n leven, ik kreeg m'n nieuwe sokken binnen![]()
![]()
Happy socksquote:Op donderdag 24 september 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow zulke sokken wil ik ook, waar ik blij van word
Bayern-Sevilla.quote:
Willem II speelt nu ook.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhh achso, d8 ff dat er iets NL-ands speelt
Ja hoor, Luuk en misschien nog Zirkzee.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Willem II zou vandaag ookquote:Op donderdag 24 september 2020 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2020 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier komt niemand meer overheen denk ik.
Wat voor sokken zijn het?
quote:Op donderdag 24 september 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow zulke sokken wil ik ook, waar ik blij van word
Het zijn ook echt hele leuke, komen ze hoorquote:
I know, heb alleen matig vertrouwen in een goede afloop.........quote:
Superleukquote:Op donderdag 24 september 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het zijn ook echt hele leuke, komen ze hoor![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De gezelligheid spat er vanafquote:Op donderdag 24 september 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het zijn ook echt hele leuke, komen ze hoor![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja leuk hèquote:
Mevrouw Meke pakt in het donker twee willekeurige sokken uit de kast. Hoe groot is de kans dat het twee dezelfde sokken zijn?quote:Op donderdag 24 september 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja leuk hèEn elk paar is dus steeds twee sokken die wel op elkaar lijken maar niet hetzelfde zijn
![]()
Ik ben echt sokkenfan, niemand ziet ze, maar ik word er zelf wel altijd heel blij van![]()
mondkapjes? zingen ?quote:Op donderdag 24 september 2020 21:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Lekker druk daar op de tribune.
Eindelijk na een half jaar weer een wedstrijd met wat sfeer
Dit is niet helemáál waar want ik heb van die Expecto Patronum 2 paar besteldquote:Op donderdag 24 september 2020 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mevrouw Meke pakt in het donker twee willekeurige sokken uit de kast. Hoe groot is de kans dat het twee dezelfde sokken zijn?
0%
Mijn zoon heeft ook zo’n paar, maar dan niet glow-in-the-dark.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja leuk hèEn elk paar is dus steeds twee sokken die wel op elkaar lijken maar niet hetzelfde zijn
![]()
Ik ben echt sokkenfan, niemand ziet ze, maar ik word er zelf wel altijd heel blij van![]()
Ze mogen wat mij betreft verliezen. De supporters zijn hier momenteel een superspread-event aan het houden in de buurt van het stadion.quote:
Psiesquote:Op donderdag 24 september 2020 21:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Lekker druk daar op de tribune.
Eindelijk na een half jaar weer een wedstrijd met wat sfeer
quote:Op donderdag 24 september 2020 21:23 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft ook zo’n paar, maar dan niet glow-in-the-dark.
*Googlet op glow-in-the-dark sokken.
https://www.dedoles.nl/quote:Op donderdag 24 september 2020 21:23 schreef Koen66 het volgende:
doet me er aan herinneren dat ik nieuwe sokken nodig heb
Je hebt nu alleen nog restjes sokken in de gaten?quote:Op donderdag 24 september 2020 21:23 schreef Koen66 het volgende:
doet me er aan herinneren dat ik nieuwe sokken nodig heb
Dat maakt de vraag wel even een stuk complexerquote:Op donderdag 24 september 2020 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is niet helemáál waar want ik heb van die Expecto Patronum 2 paar besteld
Thnxquote:
laten we zeggen dat er iets teveel exemplaren tussen zitten die niet helemaal ongeschonden gaanquote:Op donderdag 24 september 2020 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt nu alleen nog restjes sokken in de gaten?
Nou ze zullen niet zingen van vreugde nuquote:Op donderdag 24 september 2020 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze mogen wat mij betreft verliezen. De supporters zijn hier momenteel een superspread-event aan het houden in de buurt van het stadion.
Ik gun ze een goede uitslag maar hoe eerder die stukken stront ophouden met hun idioterie buiten het stadion hoe beter dus met pijn in m’n hart juich ik een vroege exit uit Europa toe.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ze zullen niet zingen van vreugde nu
Nou ja, als rechts en links verschillend zijn maakt het niet uit, want twee rechtersokken van hetzelfde paar zijn dan nog steeds geen geschikt paar om aan te trekkenquote:Op donderdag 24 september 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat maakt de vraag wel even een stuk complexer
neem aan dat ze 'mondkapjes' ook niet kennen?quote:Op donderdag 24 september 2020 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gun ze een goede uitslag maar hoe eerder die stukken stront ophouden met hun idioterie buiten het stadion hoe beter dus met pijn in m’n hart juich ik een vroege exit uit Europa toe.
Ik haat de mensheid.
Ja, maar de kans op een geschikt paar is sowieso al groter dan op twee dezelfde sokken.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, als rechts en links verschillend zijn maakt het niet uit, want twee rechtersokken van hetzelfde paar zijn dan nog steeds geen geschikt paar om aan te trekken
Da's waarquote:Op donderdag 24 september 2020 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar de kans op een geschikt paar is sowieso al groter dan op twee dezelfde sokken.
Misschien moet Meke een kast rechtersokken en een kast linkersokken neerzetten.
Dat overkomt Nederlandse clubs normaal nooit in de Europacupquote:Op donderdag 24 september 2020 21:45 schreef ijs_beer het volgende:
De tussenstand bij willem II is echt zwaar onterecht.Echt ongelofelijk hoe ze achter kunnen staan.
Nouja, vaak hebben we dan "gedomineerd" omdat "we" 60% balbezit hebben door overspelen op eigen helft.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat overkomt Nederlandse clubs normaal nooit in de Europacup
Nou inderdaadquote:Op donderdag 24 september 2020 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar ja, als je Nelom in je verdediging opstelt vraag je er misschien ook wel om.
Nelom, voormalig held van Rotterdamquote:Op donderdag 24 september 2020 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja, vaak hebben we dan "gedomineerd" omdat "we" 60% balbezit hebben door overspelen op eigen helft.Maar willem 2 speelt gewoon ook echt goed.
![]()
Maar ja, als je Nelom in je verdediging opstelt vraag je er misschien ook wel om.
Dit is wel, toevalligerwijs, een perfecte samenvatting van zijn kwaliteiten.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou inderdaadTotale prutser, waarom ze die nog niet voor een habbekrats hebben verkocht aan een derdedivisieclub in Georgië is mij een compleet raadsel
Wie?
Ik twijfelde nog om te klagen over zijn linkerbeen, maar dat leek me te veel van het goedequote:Op donderdag 24 september 2020 21:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit is wel, toevalligerwijs, een perfecte samenvatting van zijn kwaliteiten.
Verstandig. T is namelijk een linkspoot.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog om te klagen over zijn linkerbeen, maar dat leek me te veel van het goede
DOVO zou ik niet onderschatten. Die wonnen zaterdag nog met 11-0 van Ajax.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:07 schreef Koen66 het volgende:
Derde Divisie Nederland is al te hoog gegrepen
Bayern speelt wel echt alsof het een trainingspotje isquote:Op donderdag 24 september 2020 22:11 schreef Strani het volgende:
In FIFA was dit echt een beledigende goal geweest
Ja hahaquote:Op donderdag 24 september 2020 22:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bayern speelt wel echt alsof het een trainingspotje is
Klopt, enige reden dat Heerenveen vorig jaar van Willem II verloor, zodat zij Europees voetbal haalden en hier een mooi begin gemaakt kon worden.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Die Friezen willen de rest van Nederland gewoon doodhebben
Dat was twee weken geleden ook al met Joep Schreuder die zij dat de stadions gewoon weer vol moeten kunnen zitten, want dat hoort nou eenmaal bij voetbal die sfeer etc. Voetbal heeft dat nodig.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar ik ikke ik, dus dan mag het!
Aha, een meerjarenplan!quote:Op donderdag 24 september 2020 22:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klopt, enige reden dat Heerenveen vorig jaar van Willem II verloor, zodat zij Europees voetbal haalden en hier een mooi begin gemaakt kon worden.
Is iemand zijn kat hier binnenkort jarig? Dan kunnen we eindelijk een fysieke fokmeet houden.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was twee weken geleden ook al met Joep Schreuder die zij dat de stadions gewoon weer vol moeten kunnen zitten, want dat hoort nou eenmaal bij voetbal die sfeer etc. Voetbal heeft dat nodig.
Oh ja als dat nodig is dan laten we natuurlijk direct al de regels varen
Nee eerst nog een ESF meet in een kleine kroeg. Want de ESF SC kan niet zonder de sfeer van een meet. En dan inclusief sjoelen, want we willen natuurlijk wel allemaal sjoelstenen aanraken die een ander in de hand heeft gehadquote:Op donderdag 24 september 2020 22:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Is iemand zijn kat hier binnenkort jarig? Dan kunnen we eindelijk een fysieke fokmeet houden.
Weet je hoe zielig dat is voor een kat als er geen mensen op zijn verjaardag komen![]()
#oprutte
Ja al een paar keer zoiets tijdens een uitzending van Studio Sport.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was twee weken geleden ook al met Joep Schreuder die zij dat de stadions gewoon weer vol moeten kunnen zitten, want dat hoort nou eenmaal bij voetbal die sfeer etc. Voetbal heeft dat nodig.
De MSM heeft het nog niet opgepakt maar ik heb meerdere bronnen dat het virus eigenlijk is ontstaan in Noord-Nederland. Echt van meerdere mensen gehoord, maar mensen mogen dit nog niet weten.quote:
Al die voetbalclubs willen dat wel, want anders kost het ze teveel geld (wat ik ook wel begrijp). En in de voetbalwereld vinden ze zich sowieso belangrijker dan alles wat buiten dat wereld ligt.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja al een paar keer zoiets tijdens een uitzending van Studio Sport.En Dick Advocaat en Feyenoord dan steeds die dat graag lijken te bevestigen.
En dan een paar types die zeggen 'als dat niet kan, dan kan je net zo goed de stadions helemaal dichtgooienquote:Op donderdag 24 september 2020 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het verbaast mij niks hoor! Geen toeval ook dat het in Friesland amper aanwezig was, iedereen is daar allang gevaccineerd natuurlijk!quote:Op donderdag 24 september 2020 22:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
De MSM heeft het nog niet opgepakt maar ik heb meerdere bronnen dat het virus eigenlijk is ontstaan in Noord-Nederland. Echt van meerdere mensen gehoord, maar mensen mogen dit nog niet weten.
Ja precies. Waarbij ze nog even vergeten dat het in het stadion zitten eigenlijk geen probleem is. Zolang het niet helemaal vol is kun je best nog veel mensen er kwijt. Maar het probleem zit m in de mensen die tegelijkertijd het stadion moeten verlaten (heen is dat al meer verspreid). Lekker met stampvolle metro's...quote:Op donderdag 24 september 2020 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
En dan een paar types die zeggen 'als dat niet kan, dan kan je net zo goed de stadions helemaal dichtgooien![]()
![]()
'
Ja lul, dat hadden we gedaan. En daar was gezeur over. In het stadion mogen kijken onder voorwaarden is juist een handreiking naar jullie toe
Groepsimmuniteitquote:Op donderdag 24 september 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Het verbaast mij niks hoor! Geen toeval ook dat het in Friesland amper aanwezigheid, iedereen is daar allang gevaccineerd natuurlijk!
Ik wilde zeggen, ik dacht al, wat gedraagt iedereen zich hier toch vreemd. Maar dan komen natuurlijk de voorspelbare grapjes.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Het verbaast mij niks hoor! Geen toeval ook dat het in Friesland amper aanwezigheid, iedereen is daar allang gevaccineerd natuurlijk!
Ik ben te slaperig om scherp te zijnquote:Op donderdag 24 september 2020 22:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik dacht al, wat gedraagt iedereen zich hier toch vreemd. Maar dan komen natuurlijk de voorspelbare grapjes.
Ja, daarvan heb je je zeker verslikt in je Beerenburg!quote:Op donderdag 24 september 2020 22:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik dacht al, wat gedraagt iedereen zich hier toch vreemd. Maar dan komen natuurlijk de voorspelbare grapjes.
We zijn bezig om Nederland terug te annexerenquote:Op donderdag 24 september 2020 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Die Friezen willen de rest van Nederland gewoon doodhebben
Waarom heb ik hier ondanks mijn Friese achternaam geen mail over gehad?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We zijn bezig om Nederland terug te annexeren
Beerenburg het enigste vaccin tegen Coronaquote:Op donderdag 24 september 2020 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, daarvan heb je je zeker verslikt in je Beerenburg!
Enigequote:Op donderdag 24 september 2020 22:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beerenburg het enigste vaccin tegen Corona
Fix je het effequote:
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:45 schreef Strani het volgende:
Vandaag gehoord op het terras van m'n stamcafé:
Man: "In Afrika is het virus er veel minder omdat ze daar zó veel andere virussen hebben, die hebben een veel sterkere weerstand."
Vrouw: "Ja zie je, we moeten stoppen met altijd maar inenten, inenten, inenten."
...
Zodra ze in Afrika net zo oud worden als in Europa, gemiddeld, moeten we misschien eens gaan kijken naar hoe ze dat daar dan doen.
Beerenburg inenten lijkt me niet een heel goed ideequote:Op donderdag 24 september 2020 22:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Beerenburg het enige vaccin tegen Corona
Het is het beste ideequote:Op donderdag 24 september 2020 22:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Beerenburg inenten lijkt me niet een heel goed idee
Misschien kunnen we die mensen ergens in Afrika droppen en dan kijken of ze het redden.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:45 schreef Strani het volgende:
Man: "In Afrika is het virus er veel minder omdat ze daar zó veel andere virussen hebben, die hebben een veel sterkere weerstand."
Vrouw: "Ja zie je, we moeten stoppen met altijd maar inenten, inenten, inenten."
...
Zodra ze in Afrika net zo oud worden als in Europa, gemiddeld, moeten we misschien eens gaan kijken naar hoe ze dat daar dan doen.
Ja, is standaard iedere 3e woensdag van oktober naar de huisarts voor m'n jaarlijkse shot.quote:
Dat is wierquote:Op donderdag 24 september 2020 22:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, is standaard iedere 3e woensdag van oktober naar de huisarts voor m'n jaarlijkse shot.
Doet iedere Fries toch?
Goed plan!quote:Op donderdag 24 september 2020 22:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien kunnen we die mensen ergens in Afrika droppen en dan kijken of ze het redden.
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:45 schreef Strani het volgende:
...
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Moai dat wy it mei elkoar iens binne.
Wat is dit voor rare codetaal?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Moai dat wy it mei elkoar iens binne.
Het stomme is, ondanks dat ik Fries prima kan verstaan en lezen, heb ik bij het schrijven nog Google Translate nodigquote:
Joep Schreuder is een rare man.quote:Op donderdag 24 september 2020 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2020 22:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het stomme is, ondanks dat ik Fries prima kan verstaan en lezen, heb ik bij het schrijven nog Google Translate nodigEn die maakt er soms best rare zinnen van, die ik dan zelf wel weer kan fiksen met m'n beperkte kennis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:
Weet Cee daar wel vanaf?quote:Op donderdag 24 september 2020 22:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Codetaal voor plan Corona (In Ferrari F1 team termen: plen Cee)
En volkomen incapabel. En die mag altijd overal weer komen opdravenquote:
hy moat ús codetaal learequote:Op donderdag 24 september 2020 23:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet Cee daar wel vanaf?
Ik zag hem dit weekend op tv allemaal rare vragen stellen op het voetbalveld, vreemde uitspraken doen, alsof hij met een opgezet stemmetje een special ed versie van het Klokhuis aan het presenteren was.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
En volkomen incapabel. En die mag altijd overal weer komen opdraven
of moaten we oergean op plan Silke?quote:Op donderdag 24 september 2020 23:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet Cee daar wel vanaf?
Zo doet die altijd.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag hem dit weekend op tv allemaal rare vragen stellen op het voetbalveld, vreemde uitspraken doen, alsof hij met een opgezet stemmetje een special ed versie van het Klokhuis aan het presenteren was.
Ik ken hem al 20 jaar niet anders inderdaadquote:
Dat bericht rechts verklaart gelijk waarom amper corona gevallen zijn in het Noordenquote:Op donderdag 24 september 2020 23:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is nog best gevaarlijk in de 2e kamer soms...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 september 2020 23:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat bericht rechts verklaart gelijk waarom amper corona gevallen zijn in het Noorden
Hoe doen jullie dat toch.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat bericht rechts verklaart gelijk waarom amper corona gevallen zijn in het Noorden
Ja hij moet inderdaad altijd in beeld zijn.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik ken hem al 20 jaar niet anders inderdaad
En hij lijkt het belangrijkste te vinden om in elk item of interview ook zelf in beeld te zijn.
Dat kloptquote:Op donderdag 24 september 2020 23:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je durft niet dichterbij te komen?
quote:Op donderdag 24 september 2020 23:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Na een korte analyse door onze forensisch onderzoeker komen we tot de conclusie dat het een "Felis silvestris catus" zou kunnen zijn, en dan een jong exemplaar.
Volgens de EXIF is de gebruikte camera is een befaamde "Bildstar Jirpel".
[ afbeelding ]
En uitstekend geschikt voor basketbalquote:Op donderdag 24 september 2020 23:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het houdt het onkruid wel lekker tegen
Dat staat er inderdaad niet bij, dus daar zal het dan niet tegen kunnen.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:37 schreef Momo het volgende:
Vraag me af of dat goed blijft in weer en wind
Hahahaquote:Op donderdag 24 september 2020 23:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Na een korte analyse door onze forensisch onderzoeker komen we tot de conclusie dat het een "Felis silvestris catus" zou kunnen zijn, en dan een jong exemplaar.
Volgens de EXIF is de gebruikte camera een befaamde "Bildstar Jirpel".
[ afbeelding ]
Plantjes moordenaarsquote:
Goed dat je het zegt, ik lag juist te malen en te malen. Steeds maar aan het denken is Tim nou nog wakker?quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:32 schreef H_T het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen: ik ben nog wakker
Ik vind het ook fijn om te weten dat jij nog wakker bentquote:Op vrijdag 25 september 2020 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik lag juist te malen en te malen. Steeds maar aan het denken is Tim nou nog wakker?
Scheelt toch weer wat gestress hequote:Op vrijdag 25 september 2020 00:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het ook fijn om te weten dat jij nog wakker bent![]()
Nou inderdaad! Ik ga straks wel slapenquote:Op vrijdag 25 september 2020 00:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Scheelt toch weer wat gestress he
Goeie kansquote:
Misschien ben je aan slaap posten.quote:
Ik ben alvast benieuwd naar je dromenquote:
Dan moet je even een dromenvanger boven zijn bed hangen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben alvast benieuwd naar je dromen
Tof!quote:
zeker ditquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Laatste dagje van de week
Straniiiiiiiiiiiiiiquote:
Koennnnnnnquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker dit
[..]
Straniiiiiiiiiiiiii
Hardop lachen.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemorgen Beertje!quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:30 schreef ijs_beer het volgende:
Goedemorgen Spanjolen, Friezen en nog wat meer.
Goedemorgenquote:
Einde van de wereldquote:
Overgaan op plen Beequote:
Als 2 blauwen al een invasie zijn, wil ik denk ik niet weten wat de blue men group dan is.quote:
Bij Plan B moet ik zelf dan toch eerder denken aan de morning after pil.quote:
Ik denk dat weinigen opgewonden raken van deze Sloveense gladiool, dus op zich is het wel een alternatief voorbehoedsmiddel.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij Plan B moet ik zelf dan toch eerder denken aan de morning after pil.
Goed punt wel.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat weinigen opgewonden raken van deze Sloveense gladiool, dus op zich is het wel een alternatief voorbehoedsmiddel.
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2020 23:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe is het met Biet?quote:
Zeker welquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker weertje om te werken.
Ahh dat is inderdaad balen. Onwaarschijnlijk dat je het hebt maar wel verstandig om thuis te blijven. Kan je de plannen niet met een weekje uitstellen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ik baal een beetje. Gisterenavond werd ik gebeld dat een persoon naast wie ik zat, corona heeft. Ik zat vorige week naast hem in de bar op waarschijnlijk iets minder dan 1,5 meter afstand en toen had hij nergens last van. Niemand hoefde daar te niezen of hoesten. Ik weet niet zeker of ik genoeg afstand gehouden heb, maar denk het niet, want dat lukt niet zo makkelijk in een bar.
Zelf denkt hij dat hij het waarschijnlijk twee dagen later opgelopen had, toen hij met twee vrienden uit was. Die twee hebben ook klachten. Ik heb zelf nergens last van, net als de anderen die in de buurt zaten.
Toch zal ik uit voorzorg vanavond niet naar vrienden gaan en kan ik dit weekend ook niet naar mijn grootouders, die achterin de 80 zijn. Mijn verjaardag loopt zo wel een beetje in de soep
Ja, zoiets zal het wel worden denk ikquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh dat is inderdaad balen. Onwaarschijnlijk dat je het hebt maar wel verstandig om thuis te blijven. Kan je de plannen niet met een weekje uitstellen?
Hopelijk heb je het niet dan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zoiets zal het wel worden denk ikIk heb mijn temperatuur gemeten en die is netjes 36,6, dus lijkt het dat ik geluk gehad heb.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zoiets zal het wel worden denk ikIk heb mijn temperatuur gemeten en die is netjes 36,6, dus lijkt het dat ik geluk gehad heb.
Nog ruim op tijdquote:
Oei maar je bent toch nog best jong om nu al met pensioen te gaan?quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben al klaar met werken eigenlijk.
Ah, dat komt vast wel goed. Het coronageval is twee dagen nadat ik hem zag, gaan feesten in Rotterdam, waar 4x zoveel besmettingen per 10.000 inwoners zijn. De kans dat hij het daar opgelopen heeft is groter dan in een bar waar iedereen is blijven zitten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk heb je het niet dan.
Zou best wel lekker zijn om nu al met pensioen te kunnen. Nu is mijn gezondheid nog redelijk goed om allerlei leuke dingen te kunnen ondernemen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei maar je bent toch nog best jong om nu al met pensioen te gaan?
Ja, je gaat nu wel richting Golden Years hè, dan moet je wel voluit kunnen leven.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou best wel lekker zijn om nu al met pensioen te kunnen. Nu is mijn gezondheid nog redelijk goed om allerlei leuke dingen te kunnen ondernemen.
Kanniewachten!11 EEN1!1quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:29 schreef Strani het volgende:
Nou mensen, De Boer wordt zo gepresenteerd. Ik ben benieuwd wat ze er van gemaakt hebben. Blond misschien nu? Of kaal?
Nooit gedacht dat voetbalhooligans en sluikreclame een goede combi waren, maar dit bewijst het wel.quote:
Dit lijkt meer alsof Vader de Boer het met Viola Holt heeft gedaan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:30 schreef Strani het volgende:
Ik zie net dat Frank en Ronald ook nog een zus hebben, Anja (ja, echt).
[ afbeelding ]
Je zou het niet direct denken.
Ze hadden vroeger ook een grote held in de familie, maar rondom Super de Boer is het al jaren stilquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:30 schreef Strani het volgende:
Ik zie net dat Frank en Ronald ook nog een zus hebben, Anja (ja, echt).
[ afbeelding ]
Je zou het niet direct denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |