Haha poep en pies hahaquote:Op donderdag 24 september 2020 15:41 schreef H_T het volgende:
Yes, wc-papierverwijzing in de TT! Ik hoopte daar al een beetje op
Kijk je uit voor de lak op het dak?quote:
In plaats daarvan plannen ze een continue voorstelling met leuke Sinterklaas en (later de maand) Kerstliedjes die de hele dag door door maximaal 30 kinderen tegelijk is te bezoeken. Vanwege de afstand die gehouden moet worden staat het geluid een stukje harder zodat ook de kindjes in de achterste rij kunnen meeluisteren en -zingen!quote:Op donderdag 24 september 2020 15:46 schreef Guanabana het volgende:
Ah chill, er is hier elke december/januari een ijsbaan voor de deur met allemaal muziek en activiteiten en gedoe en die gaat dit jaar door corona niet door. Niiiice, eindelijk eens rust
Wat is dit, waarom doe je dit.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:48 schreef Cee het volgende:
[..]
In plaats daarvan plannen ze een continue voorstelling met leuke Sinterklaas en (later de maand) Kerstliedjes die de hele dag door door maximaal 30 kinderen tegelijk is te bezoeken. Vanwege de afstand die gehouden moet worden staat het geluid een stukje harder zodat ook de kindjes in de achterste rij kunnen meeluisteren en -zingen!
quote:Op donderdag 24 september 2020 15:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat is dit, waarom doe je dit.
Dat doe ik altijd alquote:Op donderdag 24 september 2020 15:50 schreef Cee het volgende:
[..]Gewoon voorbereiden op het ergst, Guaan.
We verdienen het ook hequote:Feesten in coronaregio's met meer dan 50 man verplaatst naar andere delen van Nederland
videoNu feesten en borrels met meer dan vijftig personen niet meer mogen in zes veiligheidsregio’s, worden die partijen verplaatst naar regio’s waar dat wél mag. Het blijkt vrij eenvoudig om voor een bruiloft of familiefeest uit te wijken naar een locatie buiten de Randstad.
Dat meldt Hubert Bruls, voorzitter van het Veiligheidsberaad, aan deze nieuwssite. De regel dat sinds afgelopen zondag borrels en feesten met meer dan vijftig mensen in zes regio’s niet meer mogen, leidt volgens hem tot een waterbedeffect. ,,Ik hoor nu al dat partijen met meer dan vijftig man worden verplaatst naar andere delen van het land’’, zegt Bruls, naast voorman van de veiligheidsregio’s ook burgemeester van Nijmegen. ,,De eerste boekingen zijn bij ons in Gelderland al binnen. Grote gezelschappen vieren hun feestje niet meer in Amsterdam, maar komen dat gewoon hier doen.’’
Bruls hoort hetzelfde van collega-burgemeesters uit onder meer Apeldoorn en de regio Rivierenland. ,,Het is ook wel logisch. Wat is honderd kilometer nou als je op zaterdag een leuk familiefeest wilt vieren? Nederland is niet zo groot. Als je bijvoorbeeld toch een groot bruiloftsfeest wilt geven, is het vrij makkelijk om uit te wijken.’’
Spelregels
De nieuwe coronaregels die feesten met meer dan vijftig mensen verbieden, gelden sinds zondag in zes regio’s: Amsterdam-Amstelland, Rotterdam-Rijnmond, Haaglanden, Utrecht, Kennemerland en Hollands Midden.
Ton Heerts, voorzitter van de Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland en burgemeester van Apeldoorn, onderschrijft het beeld dat Bruls schetst. ,,Zolang in de ene regio andere maatregelen gelden dan in de andere, kan dit ontstaan’’, aldus Heerts. ,,Al voor het weekeinde hebben we in onze regio een vraag hierover uitgezet bij het politiedistrict en de boa’s. Het blijkt zich met name voor te doen in het gebied van Harderwijk tot Zutphen, en ook in mijn eigen gemeente Apeldoorn.”
oor een feestje uitwijken naar een horecagelegenheid honderd kilometer van huis is niet verboden, zegt de Apeldoornse burgemeester. ,,Zo lang de coronarichtlijnen maar in acht worden genomen. Het kan veel verschil maken of je naar een regulier restaurant gaat waar voldoende plek is of een café in de binnenstad afhuurt. We staan continu in contact met de horeca, waarvan ik vind dat die het voortreffelijk doen. Wie binnen de spelregels blijft kan doorgaan, voor wie dat niet doet wordt het duur.’’
Dygert op de brommer zoquote:Op donderdag 24 september 2020 16:08 schreef Strani het volgende:
Spannend hè, de TT voor vrouwen op het WK Wielrennen.
Zo nou inderdaad. Ze zit ook uitstekend op de fiets.quote:
Dit was ook absoluut NIET te verwachten.quote:
Je smaakt prima.quote:Op donderdag 24 september 2020 08:09 schreef Arizona het volgende:
Vanuit het spijsverteringsstelsel van @:cyan9 wens ik jullie een heel goede morgen!
Jinxmeister Strani, dames en heren.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo nou inderdaad. Ze zit ook uitstekend op de fiets.
De commentatoren van de NOS proberen er nog een 'er kan nog van alles gebeuren' van te maken
Ik denk niet dat Nederland nog Europees kampioen wordt hoor volgend jaarquote:Op donderdag 24 september 2020 16:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Jinxmeister Strani, dames en heren.
Nee Spanje natuurlijk!!!!quote:Op donderdag 24 september 2020 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nederland nog Europees kampioen wordt hoor volgend jaar
Viel ze echt diep dan?quote:Op donderdag 24 september 2020 16:37 schreef Strani het volgende:
Zie een foto langskomen op Twitter van ambulancepersoneel rond Dygert. Ziet er naar uit dat ze ook helemaal naar beneden is gerold daar.
Ik embed 'm niet maar dit is de link: https://twitter.com/cdncyclist/status/1309138302885408768quote:
Ja dat is wel een aardige val dan...quote:Op donderdag 24 september 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik embed 'm niet maar dit is de link: https://twitter.com/cdncyclist/status/1309138302885408768
(Je ziet niks ernstigs hoor maar ik vind het niet zo kies om het hier te embedden)
Ja ruimquote:Op donderdag 24 september 2020 16:41 schreef Em31 het volgende:
Was die Amerikaanse ondertussen sneller?
quote:Op donderdag 24 september 2020 16:41 schreef Em31 het volgende:
Was die Amerikaanse ondertussen sneller?
36 seconden sneller dan Anna dacht ik inderdaad.quote:
Dat is waar en het was (hoe hard ook) wel een fout van Dygert zelf.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:42 schreef Em31 het volgende:
Maar goed, uiteindelijk moet je toch finishen.![]()
Misschien dat dat al bij het raken van de vangrail is gebeurd, hoewel dat er op zich redelijk 'clean' uitzag.quote:Op donderdag 24 september 2020 17:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh shitIk hoopte nog dat ze aardig 'normaal' naar beneden was gerold.
Maar goed dat ik die niet aan klikquote:
Hahaha samequote:Op donderdag 24 september 2020 15:38 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke mijn god ik zit nu een uur in de Trust Nobody podcast van deze week en ik word helemaal gek van de hotline jingle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leve port, sherry en vermouthquote:
Ja, al gekeken. Ik raak een beetje geïrriteerd van deze gasten, die duidelijk hartstikke illegale dingen doen. Dat die twee gedupeerden weer om de tafel zijn geluld vind ik ook heel naar om te merkenquote:Op donderdag 24 september 2020 17:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha sameWel extreem tof dat mensen die gemaakt hadden, maar één keer per aflevering is prima
![]()
Heb je boos al gezien?
Dat heb ik ook liever, maar op menukaarten zie ik PSV soms staan als afkorting voor de wijnsoorten en nooit voor de bierenquote:Op donderdag 24 september 2020 18:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Doe maar pils, speciaalbier en Vleteren.
Vermouth heb ik nog nooit op trouwens, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat heb ik ook liever, maar op menukaarten zie ik PSV soms staan als afkorting voor de wijnsoorten en nooit voor de bieren
Ik niet.quote:Op donderdag 24 september 2020 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen nog werken hoor.
Waar halen ze die types toch vandaan..quote:Op donderdag 24 september 2020 18:55 schreef Fred_B het volgende:
Ondanks dat haar unieke karakter werd vormgegeven op de grote markt, viel zij altijd met haar neus in de boter, markt
De nieuwe stadsdichter van Haarlem is echt een natuurtalent hoor![]()
En hij ontkent de holocaust, vindt 9/11 een inside job en haat homo’s. Kortom, perfect geschikt voor zijn functie.
Dank je wel!quote:Op donderdag 24 september 2020 15:38 schreef Cee het volgende:
Nog een verlate GEFELICITEERD voor BillDauteverie en ESF1Gamer!
Witte Martini smaakt naar Bisolvonquote:Op donderdag 24 september 2020 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vermouth heb ik nog nooit op trouwens, dus daar kan ik niet over oordelen.
Ja echt echt stom. Ik hoop dat Boos op de achtergrond wel die twee nog helptquote:Op donderdag 24 september 2020 18:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, al gekeken. Ik raak een beetje geïrriteerd van deze gasten, die duidelijk hartstikke illegale dingen doen. Dat die twee gedupeerden weer om de tafel zijn geluld vind ik ook heel naar om te merkenWat mij betreft komt er nog een deel 3.
Binnenkort maar eens een glaasje Bisolvon bestellen dan.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Witte Martini smaakt naar Bisolvon
Hoax, zelfs Vincent Bijlo met zijn ogen dicht en de TV op een ander net zag dat aankomen.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2020 18:37 schreef Em31 het volgende:
Dit lijkt me de perfecte kerstbal om gesloopt te worden door je kat.Die is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Plottwist: Lieke Hammink heeft het filmpje van vandaag in haar Instagram Story gepost:quote:Op donderdag 24 september 2020 19:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja echt echt stom. Ik hoop dat Boos op de achtergrond wel die twee nog helptSnap wel dat ze dat niet meer op camera willen, maar dit vond ik echt sneu voor ze
En dan swipe je omhoog en dan kom je bij de Boos video. Zal het management ook vast niet zo goed vallen.quote:Hey! Leuk spelletje. Ik heb net een paar random letters en dingen achter elkaar gezet in de swipe up. Dus swipe omhoog en kijk waar je op uit komt. Héél toevallig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was de context kwijt, dus ik zag alleen maar een reeks aan emoties.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoax, zelfs Vincent Bijlo met zijn ogen dicht en de TV op een ander net zag dat aankomen.
quote:Op donderdag 24 september 2020 20:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Plottwist: Lieke Hammink heeft het filmpje van vandaag in haar Instagram Story gepost:
[..]
En dan swipe je omhoog en dan kom je bij de Boos video. Zal het management ook vast niet zo goed vallen.Haha duidelijk tekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die Lorenzo had volgens mij een beetje anger management issues
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oh Tim gelukkig!! Hoi!quote:Op donderdag 24 september 2020 21:01 schreef H_T het volgende:
We zijn ontdekt! Start Operatie Chinchilla!
Hoi Meke
Heb je nog spannende avonturen beleefd?quote:
Precies helemaal nietsquote:Op donderdag 24 september 2020 21:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je nog spannende avonturen beleefd?
Vandaag niet. Ik heb wat boodschappen gedaan, verder was alles gewoon thuisquote:
Nog wat lekkers gekocht?quote:Op donderdag 24 september 2020 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Vandaag niet. Ik heb wat boodschappen gedaan, verder was alles gewoon thuis
Heerlijk mondspoelmiddel! Verder niet echt wat bijzondersquote:
Hier komt niemand meer overheen denk ik.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:08 schreef Meke het volgende:
Ik heb trouwens keihard gelogen, vandaag was de beste dag van m'n leven, ik kreeg m'n nieuwe sokken binnen![]()
![]()
wow zulke sokken wil ik ook, waar ik blij van wordquote:Op donderdag 24 september 2020 21:08 schreef Meke het volgende:
Ik heb trouwens keihard gelogen, vandaag was de beste dag van m'n leven, ik kreeg m'n nieuwe sokken binnen![]()
![]()
Happy socksquote:Op donderdag 24 september 2020 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow zulke sokken wil ik ook, waar ik blij van word
Bayern-Sevilla.quote:
Willem II speelt nu ook.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhh achso, d8 ff dat er iets NL-ands speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |