Dank je! 33, u hoeft nog even niet hoorquote:Op woensdag 23 september 2020 00:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
[..]
Van harte!![]()
![]()
Hoe jong ben je? Of moet ik nu u zeggen?
Dank je!quote:
Dat komt vast goed, dank je! Ja en nee. Morgen komen twee vrienden langs, donderdag komt een oom en tante en vrijdag vier ik het super klein met twee vrienden. Dan ga ik op zondag naar mijn oma, waar niet veel visite zal zijn. Daarna ga ik naar mijn opa, daar is een tante en een oom van me.quote:Op woensdag 23 september 2020 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Maak er een mooie dag van.
Ga je het nog vieren?
Dank jequote:
Merci!quote:
Dank je wel!quote:
Klinkt zo bij elkaar prima. Veel verschillende momenten vieren dusquote:Op woensdag 23 september 2020 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dank je! 33, u hoeft nog even niet hoor
[..]
Dank je!
[..]
Dat komt vast goed, dank je! Ja en nee. Morgen komen twee vrienden langs, donderdag komt een oom en tante en vrijdag vier ik het super klein met twee vrienden. Dan ga ik op zondag naar mijn oma, waar niet veel visite zal zijn. Daarna ga ik naar mijn opa, daar is een tante en een oom van me.
Ik wilde voor dit weekend twee taarten maken, maar misschien houd ik het bij één. Anders houd ik te veel over
De rest van mijn vrienden zie ik later wel weer een keer.
[..]
Dank je
[..]
Merci!
[..]
Dank je wel!
Dank je wel!quote:
Ja, dat is wel het veiligst. Daarnaast zijn mijn grootouders zo oud, dat ik ook wel naar ze toe moet gaan. Bij mijn oma is het vrij krap, dus daar wil ik ook niet te veel bezoek hebben.quote:Op woensdag 23 september 2020 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klinkt zo bij elkaar prima. Veel verschillende momenten vieren dus
Wat grappig dan zijn 2 jarig vandaag van het ESF forum.quote:
Mams komt langs. Zondag komen mensen langs wel minder dan 6 personen in huis😉quote:Op woensdag 23 september 2020 07:11 schreef Redefine het volgende:
Gefeliciteerd @:ESF1GamerGa jij het nog vieren?
Heel mooi, maar ik vind de fretjes leukerquote:Op woensdag 23 september 2020 01:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vanavond wat aan het "re-scapen" geslagen in het aquarium. Dan haal je een paar stenen weg en dan ligt er nogal wat rommel onder...
Gelukkig is er dan de schoonmaakploeg van >50 garnalen die het in 1,5 uur geheel opruimen
(en 3 van de 13 corydora's die het gade slaan)
[ afbeelding ]
Ja🙂quote:Op woensdag 23 september 2020 07:26 schreef summer52 het volgende:
[..]
Hé jij ook jarig? Gefeliciteerd![]()
![]()
Heb je geestelijke bijstand nodig om dit nieuws te verwerkenquote:Op woensdag 23 september 2020 08:13 schreef Fred_B het volgende:
Iets minder gefeliciteerd met het Nederlands Elftal, want het is rond met Frank de Boer
Zuchtquote:Op woensdag 23 september 2020 08:13 schreef Fred_B het volgende:
Iets minder gefeliciteerd met het Nederlands Elftal, want het is rond met Frank de Boer
2020 is een beroerd jaar.quote:Op woensdag 23 september 2020 08:13 schreef Fred_B het volgende:
Het past wel binnen de trend inderdaad.quote:
We zijn enigste land met een ESF winnaar met dezelfde artiest en nummer voor 2 jaarquote:Op woensdag 23 september 2020 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het past wel binnen de trend inderdaad.![]()
Gelukkig hoeft de ESF-kandidaat niet meer gekozen te worden.
Trijntje, Sieneke, Rene Froger all stars trio.quote:Op woensdag 23 september 2020 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het past wel binnen de trend inderdaad.![]()
Gelukkig hoeft de ESF-kandidaat niet meer gekozen te worden.
Daar schrok ik ook van jaquote:Op woensdag 23 september 2020 09:07 schreef Strani het volgende:
Ahhh fuck ook Mental Theo blijkt een corona-idioot te zijn!?
Nee toch
Ja die Tim of zo toch?quote:Op woensdag 23 september 2020 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoorde vanmorgen dat één van die artiesten gisteren in zo'n praatprogramma vond dat de hashtag niet zo goed gekozen was.
Ik zit het net te lezenquote:Op woensdag 23 september 2020 09:29 schreef Momo het volgende:
NWS / Bom ontploft in Zaandam: Ruzie tussen vloggers leidt tot aanslagen
Dit topic, wow dat dit kan in Nederland
Zaanzin, dit.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:29 schreef Momo het volgende:
* pakt popcornquote:Op woensdag 23 september 2020 09:29 schreef Momo het volgende:
Jaquote:Op woensdag 23 september 2020 09:07 schreef Strani het volgende:
Nee toch
wtfquote:Op woensdag 23 september 2020 09:29 schreef Momo het volgende:
Famke Louise had zich gisteren bij Jinek ook nog meer voor lul gezet dan ze al stondquote:Op woensdag 23 september 2020 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoorde vanmorgen dat één van die artiesten gisteren in zo'n praatprogramma vond dat de hashtag niet zo goed gekozen was.
Oh wat zei ze?quote:Op woensdag 23 september 2020 09:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Famke Louise had zich gisteren bij Jinek ook nog meer voor lul gezet dan ze al stond
Ik zag bij het journaal vanmorgen watquote:
Ik schrok meer van Hardwell.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:07 schreef Strani het volgende:
Nee toch
Het was zelfs bij het journaal?!quote:Op woensdag 23 september 2020 10:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zag bij het journaal vanmorgen wat
Dat heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zag bij het journaal vanmorgen wat
Sinds wanneer kan Jack van Gelder zingen...quote:Op woensdag 23 september 2020 10:05 schreef H_T het volgende:
Spotify start een nummer dat een samenwerking is tussen Jan Smit, André Rieu, John de Bever en Jack van Gelder. Tijd om te vertrekken dus
Niet, dat is ook juist de reden dat hij wegklikt.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan Jack van Gelder zingen...
Hij heeft wel eens in een musical mee gespeeldquote:Op woensdag 23 september 2020 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan Jack van Gelder zingen...
Ik was verbaasdquote:Op woensdag 23 september 2020 10:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens in een musical mee gespeeld
quote:Producent Mark Vijn: 'Jack moest gewoon auditie doen. Maar we zagen direct dat deze rol hem op het lijf is geschreven. We zochten namelijk een ouwe Jood, een sjacheraar, een aan lager wal geraakte theaterproducent. Qua zang waren we aangenaam verrast, acteren is niet zijn allersterkste punt. Daar werken we aan. Gelukkig hoeft hij niet te dansen.'
quote:Op woensdag 23 september 2020 10:28 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@:Greys heb jij toch een kind?
Hahaha geweldigquote:Op woensdag 23 september 2020 10:28 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 september 2020 10:40 schreef Em31 het volgende:
Laat ik maar eens beginnen met één van de ergste dingen in het levenGelukkig is het geen IKEA-stapelbed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Je moet er maar zin in hebben zo vroeg in de ochtendquote:Op woensdag 23 september 2020 10:28 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Oke ik kom vanavond bij jou eten.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:41 schreef Em31 het volgende:
Net ook al één van de leukste dingen gedaan
Rendang in de slowcooker
Ooh nog een jarige! @ESF1Gamer van harte!quote:
Die quote.quote:
Penseresti che potresti anche parlare un po 'di italiano se parli spagnoloquote:Op woensdag 23 september 2020 11:28 schreef ijs_beer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)achwekkend-toch.html
Als Roglic de Tour gewonnen had dan zouden ze die bidon waarschijnlijk verkocht hebben aan een rijk iemand. Maar nu krijg jij 'm alsnog.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag eindelijk mijn Team Jumbo-Visma bidon ontvangen. In december was aangekondigd dat we die zouden krijgen.![]()
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Roglic de Tour gewonnen had dan zouden ze die bidon waarschijnlijk verkocht hebben aan een rijk iemand. Maar nu krijg jij 'm alsnog.
Ah. Veel plezier alvastquote:Op woensdag 23 september 2020 07:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mams komt langs. Zondag komen mensen langs wel minder dan 6 personen in huis😉
R.i.p. de optie op mooi voetbalquote:Op woensdag 23 september 2020 08:13 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
R.i.p. de optie op mooi voetbal
@Meke gaat dit invloed hebben op jouw boodschappenlevering tijdens de Jitsi vanavond?quote:AH.nl, de website waarop klanten van Albert Heijn hun online boodschappen kunnen bestellen, kampte woensdagochtend met een storing. Een woordvoerder meldde rond 10.30 uur dat de storing was verholpen.
Gewoon een ploeg treffen die alles dichtgooit.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:59 schreef Strani het volgende:
Onder Frank de Boer gaan we straks gewoon alleen schoten van afstand krijgen, minstens 30 meter.
Hij heeft er niet zijn tanden in kunnen zetten.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:28 schreef ijs_beer het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)achwekkend-toch.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |