Ik zit het net te lezenquote:Op woensdag 23 september 2020 09:29 schreef Momo het volgende:
NWS / Bom ontploft in Zaandam: Ruzie tussen vloggers leidt tot aanslagen
Dit topic, wow dat dit kan in Nederland
Zaanzin, dit.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:29 schreef Momo het volgende:
* pakt popcornquote:Op woensdag 23 september 2020 09:29 schreef Momo het volgende:
Jaquote:Op woensdag 23 september 2020 09:07 schreef Strani het volgende:
Ahhh fuck ook Mental Theo blijkt een corona-idioot te zijn!?
Nee toch
wtfquote:Op woensdag 23 september 2020 09:29 schreef Momo het volgende:
Famke Louise had zich gisteren bij Jinek ook nog meer voor lul gezet dan ze al stondquote:Op woensdag 23 september 2020 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoorde vanmorgen dat één van die artiesten gisteren in zo'n praatprogramma vond dat de hashtag niet zo goed gekozen was.
Oh wat zei ze?quote:Op woensdag 23 september 2020 09:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Famke Louise had zich gisteren bij Jinek ook nog meer voor lul gezet dan ze al stond
Ik schrok meer van Hardwell.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:07 schreef Strani het volgende:
Ahhh fuck ook Mental Theo blijkt een corona-idioot te zijn!?
Nee toch
Het was zelfs bij het journaal?!quote:Op woensdag 23 september 2020 10:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zag bij het journaal vanmorgen wat
Dat heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zag bij het journaal vanmorgen wat
Sinds wanneer kan Jack van Gelder zingen...quote:Op woensdag 23 september 2020 10:05 schreef H_T het volgende:
Spotify start een nummer dat een samenwerking is tussen Jan Smit, André Rieu, John de Bever en Jack van Gelder. Tijd om te vertrekken dus
Niet, dat is ook juist de reden dat hij wegklikt.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan Jack van Gelder zingen...
Hij heeft wel eens in een musical mee gespeeldquote:Op woensdag 23 september 2020 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan Jack van Gelder zingen...
Ik was verbaasdquote:Op woensdag 23 september 2020 10:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens in een musical mee gespeeld
quote:Producent Mark Vijn: 'Jack moest gewoon auditie doen. Maar we zagen direct dat deze rol hem op het lijf is geschreven. We zochten namelijk een ouwe Jood, een sjacheraar, een aan lager wal geraakte theaterproducent. Qua zang waren we aangenaam verrast, acteren is niet zijn allersterkste punt. Daar werken we aan. Gelukkig hoeft hij niet te dansen.'
quote:Op woensdag 23 september 2020 10:28 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@:Greys heb jij toch een kind?
Hahaha geweldigquote:Op woensdag 23 september 2020 10:28 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
@:Greys heb jij toch een kind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |