Nou dat kan ik me voorstellen. Zou ik nog bozer van worden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het voelt als een klap in m’n gezicht, het gedrag van de LF’jes en Timmetjes van deze wereld.
Ik zou ze zó graag laten zien en weten wat m’n zus en zwager (en wij ook) hebben meegemaakt in maart![]()
En dan zijn er tig mensen waarvoor het nog veel erger was en is.
Zo verdrietig word ik ervan![]()
Niet eens meer kwaad, alleen maar verdrietig.
In en in triest.
Biljart?quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:45 schreef H_T het volgende:
Wat heeft vier poten, is bruin en pluizig groen en levensgevaarlijk als het uit een boom op je valt?
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik biljarttafel zeggen, maar de grap is hetzelfde
Minder gevaarlijk dan een kanarie met een machinegeweerquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Andere optie was nog een beschimmeld bruinbrood maar die leek me niet heel gevaarlijk, of je bakker moet ze heel groot bakken.
Of de reļnkanarie.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Minder gevaarlijk dan een kanarie met een machinegeweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:54 schreef H_T het volgende:
Ik was laatst in het bos, en daar zag ik ineens een hert met een zonnebril op zijn porum. Dus ik vroeg 'hey hert! Waarom draag jij eigenlijk een zonnebril?' Antwoordde hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Ik was laatst in het bos, en daar zag ik ineens een hert met een zonnebril op zijn porum. Dus ik vroeg 'hey hert! Waarom draag jij eigenlijk een zonnebril?' Antwoordde hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best slecht. Leuk.
Ik was laatst in het bos, en daar zag ik ineens een hert met een zonnebril op zijn porum. Dus ik vroeg 'hey hert! Waarom draag jij eigenlijk een zonnebril?' Antwoordde hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 23 september 2020 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En ik heb voor het eerst op 00.00.00 uur gepost. Dubbel feest
Van harte!quote:
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd Billquote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
GEFELICIFLAPSTAARTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |