quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook alweer een tijd geleden.
Al die subtweets ookquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Meanwhile gaat @:naatje_1 viraal.
Het voelt als een klap in m’n gezicht, het gedrag van de LF’jes en Timmetjes van deze wereld.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
En sowieso dat er in dezelfde uitzending over het beleid nu wordt gepraat en waarom het misgaat, om vervolgens met dit soort mensen te gaan praten.
Zo vreselijk vermoeiend.
Leave @H_T alonequote:Op dinsdag 22 september 2020 21:48 schreef GeorgeM het volgende:
Oh en Tim mag nóóit meer punten geven
Hoe gaat het met hem inmiddels?quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het voelt als een klap in m’n gezicht, het gedrag van de LF’jes en Timmetjes van deze wereld.
Ik zou ze zó graag laten zien en weten wat m’n zus en zwager (en wij ook) hebben meegemaakt in maart![]()
En dan zijn er tig mensen waarvoor het nog veel erger was en is.
Zo verdrietig word ik ervan![]()
Niet eens meer kwaad, alleen maar verdrietig.
In en in triest.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:48 schreef GeorgeM het volgende:
Oh en Tim mag nóóit meer punten geven
H_T is liefquote:
Bijna alles wel behalve de echte doom metal jaren. Vind vooral Weather Systems een goed album. Ik heb ze ook 4 keerlive mogen zien. En jij?quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:43 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nohh, jammer. Heel mooie liedjes.
Welke ken jij goed van ze, Momo?
Conditioneel nog niet de oude en last van trombose in z’n been.quote:
Ik heb altijd gedacht dat Naatje een jongen wasquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk hersteld die de komende tijd gestaagquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Conditioneel nog niet de oude en last van trombose in z’n been.
Jij wel natuurlijk
De Naatje die in deze SC heeft gezeten is ook een jongenquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:52 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat Naatje een jongen was
Ik zag het ja. Al is die qua speelbaarheid wel een stuk minder dan 1 en 2.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:53 schreef H_T het volgende:
Vanaf donderdag RCT3 een week lang gratis te claimen via de Epic Store
Dat ie er nog steeds last van heeft zegquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Conditioneel nog niet de oude en last van trombose in z’n been.
Jij wel natuurlijk
Ik hou het denk ik ook lekker bij 1 en 2, maar gratis is een aantrekkelijke prijsquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Al is die qua speelbaarheid wel een stuk minder dan 1 en 2.
Ja moest echt lachen om al die commentsquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Toen ik hem ontmoette had het daar alle schijn vanquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:52 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat Naatje een jongen was
Gratis is nooit een probleem inderdaad. Heb 3 toen ook nog best veel gespeeld, maar niet zoveel als de eerdere delen. Grafisch uiteraard de mooie vooruitgang, plus het rijden in de karretjes zelf etc. Maar qua gameplay was het net niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hou het denk ik ook lekker bij 1 en 2, maar gratis is een aantrekkelijke prijsIk heb daar ook GTA5 geclaimd en nog nooit geïnstalleerd
Die heb ik nog wel ergens op dvd liggen hier.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:53 schreef H_T het volgende:
Vanaf donderdag RCT3 een week lang gratis te claimen via de Epic Store
Daar hebben we toen wel een topic mee gevuld, met dat misbruikenquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:56 schreef H_T het volgende:
Bij dezelfde meet was ook @:Faux. die bij hoog en bij laag beweerde dat je dat als Foooo hoort uit te spreken
Ik mn de live-albums, zo veel mooier dan de studioalbums. En dan bijv Untouchable, Lightning Song, Storm before the Calm...quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Bijna alles wel behalve de echte doom metal jaren. Vind vooral Weather Systems een goed album. Ik heb ze ook 4 keerlive mogen zien. En jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |