Nou ja gelukkig kijkt daar normaal geen hond naar, dus dat scheelt.quote:
Hoe slecht heb je het gedaan? Als je niemand hebt geslagen en het gebouw niet in de fik hebt gestoken zal het echt niet van één slechte dag afhangenquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar nee maar ja, maar nee, maar dit is anders. Vind ik.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja gelukkig kijkt daar normaal geen hond naar, dus dat scheelt.
Dit soort items scoren omdat het wat sensatie heeft. En tegelijkertijd is er een deel die er net zo over denkt...quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom geeft de Nederlandse media hier zo veel aandacht aan
Diederik Gommers zit er in ieder geval ook zie ik nu. En Aboutaleb. Die zullen vast niet hun mond houden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom geeft de Nederlandse media hier zo veel aandacht aan
Geen idee. Ik kijk het zelf nooit. Ik weet alleen dat ze veel te weinig kijkers heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:00 schreef Guanabana het volgende:
Wat is het probleem met Jinek? Ik vind haar/het altijd wel oke. Kijkt er gewoon niemand naar of is het ook echt kut?
Mooiquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Diederik Gommers zit er in ieder geval ook zie ik nu. En Aboutaleb. Die zullen vast niet hun mond houden.
Hm, ik ga toch wel hatewatchen dan. Dat wordt misschien nog genot.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Diederik Gommers zit er in ieder geval ook zie ik nu. En Aboutaleb. Die zullen vast niet hun mond houden.
Het had op de NPO ook veel meer kijkers dan nu bij RTL volgens mij.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk het zelf nooit. Ik weet alleen dat ze veel te weinig kijkers heeft.
Normaal gesproken praten die twee de anderen met gemak onder tafel. Maar ja hoe krijg je iemand overtuigt die gelooft in alternatieve feiten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denkenquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hm, ik ga toch wel hatewatchen dan. Dat wordt misschien nog genot.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het had op de NPO ook veel meer kijkers dan nu bij RTL volgens mij.
Ligt het dan aan de zender? Want wezenlijk is aan de inhoud van het programma niks veranderd toch?quote:
Dat kan. Misschien willen mensen bij Jinek graag reclames tussendoor. Misschien kijken de mensen die naar Jinek keken niet naar de NPO.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ligt het dan aan de zender? Want wezenlijk is aan de inhoud van het programma niks veranderd toch?
Nee, juist niet man. Even die kleine haartjes eruit.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind douchen na de kapper altijd zo zonde haha.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Famke Louise, Bizzey, Tim Douwsma, Thomas Berge, Mental Theo, Gers Pardoel, Brace en nog meer
https://nos.nl/artikel/23(...)-bn-ers-precies.html
Ja dat lukt toch niet. Daarom is het sowieso dom dat ze er zit. Eigenlijk zou ik het maar gewoon wat belachelijk maken.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Normaal gesproken praten die twee de anderen met gemak onder tafel. Maar ja hoe krijg je iemand overtuigt die gelooft in alternatieve feiten.
Cyan heeft een Kirkorov-kapsel.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, juist niet man. Even die kleine haartjes eruit.
Tegen “jatochnoudan” zijn maar weinig wetenschappelijke argumenten bestand helaas.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat lukt toch niet. Daarom is het sowieso dom dat ze er zit. Eigenlijk zou ik het maar gewoon wat belachelijk maken.
Ja maar deep state George Soros chips 5G chemtrails lizard people pizzagate dan?quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tegen “jatochnoudan” zijn maar weinig wetenschappelijke argumenten bestand helaas.
Je vergeet de grote roerganger Bill Gatesquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja maar deep state George Soros chips 5G chemtrails lizard people pizzagate dan?
Niks hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:00 schreef Guanabana het volgende:
Wat is het probleem met Jinek? Ik vind haar/het altijd wel oke. Kijkt er gewoon niemand naar of is het ook echt kut?
Oja die moet ik nog zien.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:40 schreef ijs_beer het volgende:
Maar onlangs weer gekeken toen sjerry er was
Ik mis alleen nog Sven Kockelman.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
En er lijken aardig wat mensen te zijn die de tv aanzetten en daarna op 1 laten staan, ongeacht wat er op isquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niks hoor.voor mezelf sprekende was ik een tijdje Jinek-moe. Maar onlangs weer gekeken toen sjerry er was, en toen was ze toch wel goed.
Over het algemeen heeft de NPO gewoon betere programma's voor de talkshow zitten, dat zal ook wel meehelpen voor de kijkcijfers.
Verwerk de termen “65+’ers” en “in slaap vallen” in je verklaring.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:41 schreef H_T het volgende:
[..]
En er lijken aardig wat mensen te zijn die de tv aanzetten en daarna op 1 laten staan, ongeacht wat er op is
Laat gaan Summer, laat gaanquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verwerk de termen “65+’ers” en “in slaap vallen” in je verklaring.
quote:
quote:
Viel me ook op dat er veel rappers in staan. Ook juist van die types die normaal "fock de politie" rappen, geen gezag dus voor iets wat van de overheid komtquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:01 schreef Redefine het volgende:
Ik zag net even de volledige lijst van artiesten. En daar staan opvallend veel DJ's tussen. O.a. Hardwell, Paul Elstak. Die vinden het natuurlijk veel belangrijker dat zij weer kunnen draaien voor hun feesten dan dat we nadenken over de volksgezondheid...
Ja die ook. En de derde categorie, volkszangers.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Viel me ook op dat er veel rappers in staan. Ook juist van die types die normaal "fock de politie" rappen, geen gezag dus voor iets wat van de overheid komt
Van Hardwell valt het me tegen, daar heb ik wel eens interviews van gehoord, die leek me toch redelijk intelligent.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:01 schreef Redefine het volgende:
Ik zag net even de volledige lijst van artiesten. En daar staan opvallend veel DJ's tussen. O.a. Hardwell, Paul Elstak. Die vinden het natuurlijk veel belangrijker dat zij weer kunnen draaien voor hun feesten dan dat we nadenken over de volksgezondheid...
Ik slaap overdag niet maar ik ga 's avonds wel om 10 uur naar bed, een poosje lezen en dan om half 11 het licht uit! Maar ik sta 's ochtends wel al om half 6 - 6 uur op, dus het zijn best wel lange dagen! En vandaag had ik een opruimwoede want alle ramen binnen en buiten gelapt, gordijnen uitgewassen, kasten opgeruimd en spullen weggegooid(heerlijk) en mijn boekenkast op kleur ingedeeld, ja hoe verzin je het, en een sjaal afgebreid! Nou ik ben nu kapot dus ik denk dat ik vanavond de 10 uur niet haal!quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:56 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb tegenwoordig ook vaak rond een uur of 7 ‘s avonds dat ik effe moet liggen want ik kan m’n ogen niet meer open houden. Vooral in het weekend. Dan doe ik even een dutje.
Hihi er staat molquote:
Je bent hard op weg om de nieuwe Dave te wordenquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent hard op weg om de nieuwe Dave te worden
Ja dat had ik ook. Zelfde eigenlijk een beetje met Tim Douwsma en Thomas Berge. Oke beiden wel wat oppervlakkig, maar ik had ze niet zo achterlijk verwacht.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Van Hardwell valt het me tegen, daar heb ik wel eens interviews van gehoord, die leek me toch redelijk intelligent.
Met zo'n vage gast zou ik dat ook doen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:15 schreef Momo het volgende:
Ja hallo in deze videoclip draagt ze gewoon een mondkapje
Dat haar ziet er inderdaad niet gezond uit.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met zo'n vage gast zou ik dat ook doen.
FL?quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:27 schreef Meridiaan het volgende:
Ik kom weer even kijken, maar ik zie FL
Ze werd eerder ook betaald voor een overheidscampagne m.b.t. coronaquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:15 schreef Momo het volgende:
Ja hallo in deze videoclip draagt ze gewoon een mondkapje
quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:27 schreef Meridiaan het volgende:
Ik kom weer even kijken, maar ik zie FL
Aha.quote:
Famke who?quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:40 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel pinguin gifjes kunnen FL goed maken voor dit topic?
quote:
quote:
Ik heb al eens op de IC gekeken bij iemand met een luchtwegvirusquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:13 schreef Meridiaan het volgende:
Vermoeiende discussie hoor.
Ze zijn allemaal welkom op de IC om mee te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat was echt niet leuk![]()
Ik hoop dat er genoeg mensen met gezond verstand zijn, dus dat we ons aan de maatregelen houden en ik hoop dat de testcapaciteit snel op orde is en/of dat er snel goede sneltesten zijn.
Dat hebben ze gewoon van ons gejatquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:29 schreef H_T het volgende:
Vanavond op NPO 2: een programma waarin BN'ers een interview krijgen bij de kapper onder de naam De Geknipte Gast. En ik dacht dat we origineel waren @:Redefine
Walgelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:51 schreef Em31 het volgende:
Tim Douwsma bij Boulevard net al om te kotsen, zit vanavond bij OP1 met 2 mensen van die vage brandbrief.
Echt, Nederlandse tv
quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb al eens op de IC gekeken bij iemand met een luchtwegvirusVooralsnog krijgen de artiesten van hun (jonge) volgers vooral heel veel kritiek. Dus daar lijkt het grotendeels wel goed te zitten tussen hun orenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat was echt niet leuk![]()
Ik hoop dat er genoeg mensen met gezond verstand zijn, dus dat we ons aan de maatregelen houden en ik hoop dat de testcapaciteit snel op orde is en/of dat er snel goede sneltesten zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dit is wel goed om te lezen dan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooralsnog krijgen de artiesten van hun (jonge) volgers vooral heel veel kritiek. Dus daar lijkt het grotendeels wel goed te zitten tussen hun oren
Het is vooral eigen belang voor die artiesten. Als de maatregelen versoepeld zouden worden, dan kunnen zij opeens weer hun kunstje doenquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Walgelijk.
Ze krijgen precies het podium dat ze willen. Ik hoop dat er geen hond kijkt en ze geen inkomsten meer krijgen met hun gevaarlijk gezwets.
Hoe kan je dingen die in brand staan nóg meer in de fik steken. Onbegrijpelijk.
Het is alsof mensen geen zin meer hebben om normaal of goed te doen.
Gelukkig is er Britt.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Walgelijk.
Ze krijgen precies het podium dat ze willen. Ik hoop dat er geen hond kijkt en ze geen inkomsten meer krijgen met hun gevaarlijk gezwets.
Gelukkig is er Britt.
En rapper Sjorsquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Walgelijk.
Gelukkig is er Britt.
Nou, dat. Kritisch zijn mag zeker. Maar waarom die lui een podium geven. Echt de ads van deze tijd, al die publieke podia en social media.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:36 schreef Redefine het volgende:
Ik snap nou nooit waarom er geen groep is die zich schuilt achter #kritischevragenstellen. Er is echt wel genoeg aan te merken op het huidige beleid en er kan zeker beter gekeken worden naar het versoepelen van sommige maatregelen, terwijl andere maatregelen juist verscherpt kunnen/moeten worden.
Maar waarom dan gelijk doorslaan naar #ikdoenietmeermee en/of #viruswaarheid
Die mensen denken alleen maar aan zichzelf en aan de hoeveelheid volgers/fans ze hebben. Dat moet ook wel, anders is het snel over met ze. Dus ja die kunnen het geen moet schelen wat de beste oplossing is voor het landquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nou, dat. Kritisch zijn mag zeker. Waarom die lui een podium geven.
Soms zou het beter zijn als men hier wat minder recalcitrant zou zijn en verder kijkt dan hun eigen leefwereld, bijv ook met het milieu.
Je bent niet de enige die dat zegt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:13 schreef Meridiaan het volgende:
Vermoeiende discussie hoor.
Ze zijn allemaal welkom op de IC om mee te kijken.
Het zijn steeds meer van die momenten dat ik mij heel ver van de mensheid voel staan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die mensen denken alleen maar aan zichzelf en aan de hoeveelheid volgers/fans ze hebben. Dat moet ook wel, anders is het snel over met ze. Dus ja die kunnen het geen moet schelen wat de beste oplossing is voor het land
Ik zag ergens anders ook al zo'n soort tweet voorbijkomen van een zorgmedewerker.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat zegt.
[ twitter ]
Dat hoeft niet, de overgrote meerderheid denkt wel nog gewoon na.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het zijn steeds meer van die momenten dat ik mij heel ver van de mensheid voel staan.
Yep, exact dit.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:36 schreef Redefine het volgende:
Ik snap nou nooit waarom er geen groep is die zich schuilt achter #kritischevragenstellen. Er is echt wel genoeg aan te merken op het huidige beleid en er kan zeker beter gekeken worden naar het versoepelen van sommige maatregelen, terwijl andere maatregelen juist verscherpt kunnen/moeten worden.
Maar waarom dan gelijk doorslaan naar #ikdoenietmeermee en/of #viruswaarheid
quote:
En sowieso dat er in dezelfde uitzending over het beleid nu wordt gepraat en waarom het misgaat, om vervolgens met dit soort mensen te gaan praten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Walgelijk.
Gelukkig is er Britt.
heeft ie wel een puntquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:58 schreef Redefine het volgende:
Even schaamteloos gejat uit het NWS topic:
[ twitter ]
Even buiten dit programma om gerekend (of iemand dat leuk vond of niet), was RTL5 eigenlijk lange tijd de zender waar ik vaak wel naar keek. Best goede programma's en veel goede series. Waar RTL4 meer de familiezender van RTL was, was dit dan iets meer op jongeren gericht.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb dit teruggevonden, uit de tijd dat RTL5 nog best vermakelijk was.
Precies. Zet daar eens mensen van Follow the Money neer of een onderzoeksjournalist. Dan heb je ook kritische punten, maar met argumenten. En vooral kritiek die bedoeld is om het beter te doen, niet om maar tegendraads te zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
En sowieso dat er in dezelfde uitzending over het beleid nu wordt gepraat en waarom het misgaat, om vervolgens met dit soort mensen te gaan praten.
Zo vreselijk vermoeiend.
"Wat een ellende. De ene ellende na de andere ellende. Verschrikkelijk, ik vind het gewoon verschrikkelijk. Verschrikkelijk vind ik het."quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even buiten dit programma om gerekend (of iemand dat leuk vond of niet), was RTL5 eigenlijk lange tijd de zender waar ik vaak wel naar keek. Best goede programma's en veel goede series. Waar RTL4 meer de familiezender van RTL was, was dit dan iets meer op jongeren gericht.
Maar nu kan ik mij eigenlijk niet meer herinneren wanneer ik voor het laatste naar RTL5 heb gekeken.
"Ik ga liever niet met de helikopter, ik ga liever met de fiets. Ik fiets wel die berg af, interesseert mij dat nou wat."quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
"Wat een ellende. De ene ellende na de andere ellende. Verschrikkelijk, ik vind het gewoon verschrikkelijk. Verschrikkelijk vind ik het."
Die van Britt is ook hilarischquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb dit teruggevonden, uit de tijd dat RTL5 nog best vermakelijk was.
Ik vond Topchef echt een prima show, vooral de 12 provincies editiequote:Op dinsdag 22 september 2020 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even buiten dit programma om gerekend (of iemand dat leuk vond of niet), was RTL5 eigenlijk lange tijd de zender waar ik vaak wel naar keek. Best goede programma's en veel goede series. Waar RTL4 meer de familiezender van RTL was, was dit dan iets meer op jongeren gericht.
Maar nu kan ik mij eigenlijk niet meer herinneren wanneer ik voor het laatste naar RTL5 heb gekeken.
Dat is ook alweer een tijd geleden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vond Topchef echt een prima show, vooral de 12 provincies editie
quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook alweer een tijd geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |