Dat gaat mij wat te ver. Ik hoor wel hoe achterlijk al die mensen gaan zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je zou er bijna als een ramptoerist voor naar Jinek gaan kijken.
Nou ja gelukkig kijkt daar normaal geen hond naar, dus dat scheelt.quote:
Hoe slecht heb je het gedaan? Als je niemand hebt geslagen en het gebouw niet in de fik hebt gestoken zal het echt niet van één slechte dag afhangenquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar nee maar ja, maar nee, maar dit is anders. Vind ik.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja gelukkig kijkt daar normaal geen hond naar, dus dat scheelt.
Dit soort items scoren omdat het wat sensatie heeft. En tegelijkertijd is er een deel die er net zo over denkt...quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom geeft de Nederlandse media hier zo veel aandacht aan
Diederik Gommers zit er in ieder geval ook zie ik nu. En Aboutaleb. Die zullen vast niet hun mond houden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom geeft de Nederlandse media hier zo veel aandacht aan
Geen idee. Ik kijk het zelf nooit. Ik weet alleen dat ze veel te weinig kijkers heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:00 schreef Guanabana het volgende:
Wat is het probleem met Jinek? Ik vind haar/het altijd wel oke. Kijkt er gewoon niemand naar of is het ook echt kut?
Mooiquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Diederik Gommers zit er in ieder geval ook zie ik nu. En Aboutaleb. Die zullen vast niet hun mond houden.
Hm, ik ga toch wel hatewatchen dan. Dat wordt misschien nog genot.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Diederik Gommers zit er in ieder geval ook zie ik nu. En Aboutaleb. Die zullen vast niet hun mond houden.
Het had op de NPO ook veel meer kijkers dan nu bij RTL volgens mij.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk het zelf nooit. Ik weet alleen dat ze veel te weinig kijkers heeft.
Normaal gesproken praten die twee de anderen met gemak onder tafel. Maar ja hoe krijg je iemand overtuigt die gelooft in alternatieve feiten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denkenquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hm, ik ga toch wel hatewatchen dan. Dat wordt misschien nog genot.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het had op de NPO ook veel meer kijkers dan nu bij RTL volgens mij.
Ligt het dan aan de zender? Want wezenlijk is aan de inhoud van het programma niks veranderd toch?quote:
Dat kan. Misschien willen mensen bij Jinek graag reclames tussendoor. Misschien kijken de mensen die naar Jinek keken niet naar de NPO.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ligt het dan aan de zender? Want wezenlijk is aan de inhoud van het programma niks veranderd toch?
Nee, juist niet man. Even die kleine haartjes eruit.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind douchen na de kapper altijd zo zonde haha.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Famke Louise, Bizzey, Tim Douwsma, Thomas Berge, Mental Theo, Gers Pardoel, Brace en nog meer
https://nos.nl/artikel/23(...)-bn-ers-precies.html
Ja dat lukt toch niet. Daarom is het sowieso dom dat ze er zit. Eigenlijk zou ik het maar gewoon wat belachelijk maken.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Normaal gesproken praten die twee de anderen met gemak onder tafel. Maar ja hoe krijg je iemand overtuigt die gelooft in alternatieve feiten.
Cyan heeft een Kirkorov-kapsel.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, juist niet man. Even die kleine haartjes eruit.
Tegen “jatochnoudan” zijn maar weinig wetenschappelijke argumenten bestand helaas.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat lukt toch niet. Daarom is het sowieso dom dat ze er zit. Eigenlijk zou ik het maar gewoon wat belachelijk maken.
Ja maar deep state George Soros chips 5G chemtrails lizard people pizzagate dan?quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tegen “jatochnoudan” zijn maar weinig wetenschappelijke argumenten bestand helaas.
Je vergeet de grote roerganger Bill Gatesquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja maar deep state George Soros chips 5G chemtrails lizard people pizzagate dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |