#genzquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:16 schreef ijs_beer het volgende:
Zeg hela hola wat is dit nou opeens geef opa ijsbeer voortaan eens 2 minuten de tijd.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Je moet gewoon je bek houden
Groetjes,
Momo koffieleuk
Oh nee? Moet jij eens opletten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Modje had natuurlijk niet door dat er een slotje op kwam.
Check de logboekentries nou maar gewoon.quote:
#ikdoenietmeermeequote:Op dinsdag 22 september 2020 15:22 schreef ijs_beer het volgende:
Anyhow. Hoe is het met jullie?
Buiten het feit dan dat we allemaal dood gaan, en dat guana chaggo is?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:17 schreef ijs_beer het volgende:
Dus Koffieleuk kan zo een note verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat die Surinaamse parlementariër met die preek over Corona toen?quote:
Ah dat klinkt fijn.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:25 schreef Arizona het volgende:
Nee eigenlijk prima. Lekker aan het werk, heerlijk in de zon een lunchwandeling gemaakt, de kat ligt tegenover me te snurken en vanavond eet ik Turks brood met allemaal lekkers
Livin on the edgequote:Op dinsdag 22 september 2020 15:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Check de logboekentries nou maar gewoon.
Jaquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is dat die Surinaamse parlementariër met die preek over Corona toen?
En nu is ook nog Eres tu op de radioquote:
Como el agua de mi fuenteeeeeequote:Op dinsdag 22 september 2020 15:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
En nu is ook nog Eres tu op de radio![]()
Niet lekkerTJES, Strani!quote:
Half jaar hebben we ons best gedaan we waren op weg naar de winst, het ging goed, het was zwoegen en zweten en het was opofferingen maken en dan wordt het in no time allemaal teniet gedaan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:22 schreef ijs_beer het volgende:
Zijn sowieso niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:40 schreef Strani het volgende:
@:Em31 ligt het aan mij of doen de mods raar vandaag?
Vandaag waarschijnlijk beter dan morgen, dan gaat er een verstandskies uit. Altijd feest. Gelukkig ging de vorige vrij soepel en is er ook bij deze goede hoop voor een eenvoudige trekkingquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:22 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Mooi gezegd, maar vervelend dat je je zo voeltquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Half jaar hebben we ons best gedaan we waren op weg naar de winst, het ging goed, het was zwoegen en zweten en het was opofferingen maken en dan wordt het in no time allemaal teniet gedaan.
Ik weet nu hoe Jumbo Visma zich voelde zaterdag.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Vandaag waarschijnlijk beter dan morgen, dan gaat er een verstandskies uit. Altijd feest. Gelukkig ging de vorige vrij soepel en is er ook bij deze goede hoop voor een eenvoudige trekking
Uit voorzorg daarom vandaag alvast zo'n prefab AH-quiche (zacht genoeg) gehaald als het meevalt, en soep voor als het niet meevalt.Ja voor het geval je daarna trek hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet er toch niet aan denkenquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee da's waar, en als je teveel met ze omgaat ben je voor je het weet zelf ook mod
quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja voor het geval je daarna trek hebt.Ja, die grap doorstaat de tand des tijds welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Helemaal mee eens, misschien kunnen we een hashtag verzinnen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik doe ook niet meer mee met ze, vliegenvangers hommels hufters banaanvragen! 🍌
Ik verzet me met hand en tand tegen deze flauwe humor.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, die grap doorstaat de tand des tijds wel
Nee. Dan kun je maar beter gelijk stoppen met FOK!quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed nieuws
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Ik vind hem anders niet zo kiesquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hoef je niet aan de kaak te stellenquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je denkt dat 2020 je alles al heeft ontnomen...quote:
Dat is mooi kak.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Half jaar hebben we ons best gedaan we waren op weg naar de winst, het ging goed, het was zwoegen en zweten en het was opofferingen maken en dan wordt het in no time allemaal teniet gedaan.
Ik weet nu hoe Jumbo Visma zich voelde zaterdag.
Omdat kranten verkoopt en wetenschap ook maar een mening is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:03 schreef molloot200 het volgende:
Waarom wordt er zo ontzettend veel te veel aandacht besteed aan die BN'ers met hun wappie uitspraken?
Fixed.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:03 schreef molloot200 het volgende:
Waarom wordt er zo ontzettend veel te veel aandacht besteed aan die BN'ers die wat voor mening dan ook geven:{w
[..]
Vandaag waarschijnlijk beter dan morgen, dan gaat er een verstandskies uit. Altijd feest. Gelukkig ging de vorige vrij soepel en is er ook bij deze goede hoop voor een eenvoudige trekking
Uit voorzorg daarom vandaag alvast zo'n prefab AH-quiche (zacht genoeg) gehaald als het meevalt, en soep voor als het niet meevalt.Pittig dagje voor je morgen dan. Maar ik zie dat je kies(hiahahaoaho)keurig bent geweest met het uitzoeken van geschikt eten, dus versTANDig en goed voorbereid van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:03 schreef molloot200 het volgende:
Waarom wordt er zo ontzettend veel te veel aandacht besteed aan die BN'ers
quote:
Op de vraag of het door de beugel kan krijgen we morgen geen antwoordquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hoef je niet aan de kaak te stellen
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat ook. Maar in dit geval wilde ik benadrukken dat ook een normale mening van BN'ers niet interessant is.
[..]
quote:
quote:
quote:
Misschien mag jij dan ook wel een kies laten trekkenquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
Ik net een tandarts afspraak maken, blijkt het al 2 jaar geleden geweest te zijn dat ik voor het laatst gecontroleerd ben.
Dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien mag jij dan ook wel een kies laten trekken
Het legt in ieder geval kanten van sommige mensen bloot (zowel BN'ers online als ook gewoon mensen uit de dagelijkse omgang) die normaal niet blootgegeven zouden wordenquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:21 schreef Arizona het volgende:
Die hasthags ook.
#ikdoenietmeermee en #ikdoewelmee
Het lijkt de speelplaats bij de kleuterschool wel.
Ik heb het al eerder gezegd, maar soms denk ik echt dat we dit virus gewoon verdienen.
Heb ik je geïnspireerd?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
Ik net een tandarts afspraak maken, blijkt het al 2 jaar geleden geweest te zijn dat ik voor het laatst gecontroleerd ben.
Zouden ze vanavond ook hun verhaal mogen doe bij OP1? vast wel.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:03 schreef molloot200 het volgende:
Waarom wordt er zo ontzettend veel te veel aandacht besteed aan die BN'ers met hun wappie uitspraken?
Ik zou willen dat ze die hashtags gebruikten als ze gevraagd zouden worden voor een tv programma of om een nieuwe plaat op te nemen. Dan zouden we geen last meer van ze hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:21 schreef Arizona het volgende:
Die hasthags ook.
#ikdoenietmeermee en #ikdoewelmee
Het lijkt de speelplaats bij de kleuterschool wel.
Ik heb het al eerder gezegd, maar soms denk ik echt dat we dit virus gewoon verdienen.
Misschien wel.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb ik je geïnspireerd?
Tegenwoordig maak ik altijd meteen een afspraak voor over een half jaar. Eerder dacht ik wel 'mwah, dat komt dan wel weer' en tegen de tijd dat het er weer van kwam zat er weer veel te lang tussen
Oh God nee zo bedoelde ik het helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is mooi kak.
Maar, het bedrijf overleeft het wel? Of is dat ook onzeker?
Ik weet niet of ik dat beter vind.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nooit! Jij zou eerder de Ludo zijn!
Dat had ik laatst ook.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:21 schreef ijs_beer het volgende:
Ook dat is mooi kak.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh God nee zo bedoelde ik het helemaal niet.Bedoelde meer als maatschappij. Wij als in de mensen die wel meedoen, doen ons stinkende best dat virus in te dammen en dan wordt het door een stel onverlaten in één klap zowat weggevaagd.
Met m’n werk is alles goed, boven verwachting zelfs gezien de prognoses.
Sorry voor de verwarring!
Je mag een note geven.
Ik had @Luctor.et.Emergo al geinspireerd voor een kappersbezoek. Wat zijn we goed bezigquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb ik je geïnspireerd?
Tegenwoordig maak ik altijd meteen een afspraak voor over een half jaar. Eerder dacht ik wel 'mwah, dat komt dan wel weer' en tegen de tijd dat het er weer van kwam zat er weer veel te lang tussen
Bij Jinek.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zouden ze vanavond ook hun verhaal mogen doe bij OP1? vast wel.
Welke BN'ers?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:03 schreef molloot200 het volgende:
Was het een heet bezoekje?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de kapper trouwens en even lekker gedoucht thuis.
Nou vlakbij stond er wel iets in de brand.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:17 schreef ijs_beer het volgende:
@:Guanabana
Ik voel je, heb ook een pesthumeur van heb ik me jou daar.
Wat voor lekkers?quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:25 schreef Arizona het volgende:
Nee eigenlijk prima. Lekker aan het werk, heerlijk in de zon een lunchwandeling gemaakt, de kat ligt tegenover me te snurken en vanavond eet ik Turks brood met allemaal lekkers
Ik vind douchen na de kapper altijd zo zonde haha.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de kapper trouwens en even lekker gedoucht thuis.
Nee joh, doe niet zo mal. We hebben allemaal wel eens een off-day.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik deed het ook slecht op mijn werk vandaag en nu denk ik dat ik weg moet
Wat vind je normaal gesproken lekker om te eten? Kunnen we daar een beetje op voort borduren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat voor lekkers?
Ik heb inspiratie nodig, ik weet tegenwoordig totaal niet meer wat te eten.
Famke Louise, Bizzey, Tim Douwsma, Thomas Berge, Mental Theo, Gers Pardoel, Brace en nog meerquote:
Ja maar nee maar ja, maar nee, maar dit is anders. Vind ik.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee joh, doe niet zo mal. We hebben allemaal wel eens een off-day.
Brie, komkommer, kaas, ham, carpaccio, pesto, tomaat, kruidenboter. En dan zelf bouwen wat je lekker vindtquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat voor lekkers?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat vind je normaal gesproken lekker om te eten? Kunnen we daar een beetje op voort borduren.
Ja ik heb ook een heel arsenaal aan recepten maar best veel daarvan is afgelopen tijd afgevallen omdat er op uitgekeken zijn, en ik heb ook in veel dingen niet zoveel trek meer.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook van die fases dat ik totaal niet weet wat te koken. Maar ik heb wel een standaard receptenlijst waar ik uit put als ik het niet meer weet
Hier eten we spitskoolstamppotquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat voor lekkers?
Hier hebben we wat de pot schaft!quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hier eten we spitskoolstamppot
ALLEMAAL KIJKEN NAAR... EEN ANDER PROGRAMMA!quote:
Dit blijft ook wel dubbel. Aan de ene kant achterlijk dat ze die microfoon weg slaat. Aan de andere kant ben je niet verplicht een interview te geven. Zeker niet aan PowNews. Als je dan nee zegt, met die vent gewoon weg gaan.quote:
Die was wel mooi ja. Ze weet niet eens waar ze zit. Allemaal geregeld door de manager natuurlijkquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
ALLEMAAL KIJKEN NAAR... EEN ANDER PROGRAMMA!
Je zou er bijna als een ramptoerist voor naar Jinek gaan kijken.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was wel mooi ja. Ze weet niet eens waar ze zit. Allemaal geregeld door de manager natuurlijk
Ze zit vanavond bij Jinek.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit blijft ook wel dubbel. Aan de ene kant achterlijk dat ze die microfoon weg slaat. Aan de andere kant ben je niet verplicht een interview te geven. Zeker niet aan PowNews. Als je dan nee zegt, met die vent gewoon weg gaan.
Tegelijkertijd is het wel te verwachten dat ze geen interview wil geven. Veel van dit soort mensen weten niet eens waarom ze achter dit statement zijn gaan staan. Dus die zouden alleen maar hele domme dingen kunnen zeggen.
Dat gaat mij wat te ver. Ik hoor wel hoe achterlijk al die mensen gaan zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je zou er bijna als een ramptoerist voor naar Jinek gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |