Dat doen we allemaal nog steedsquote:Op maandag 21 september 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
ik zie nu pas dat het HamLapjes is... ik las steeds HamFlapjes
Het is wel eens frustrerend inderdaad.quote:Op maandag 21 september 2020 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Helaas moeten we dat altijd weer uitleggen aan mensen die fan zijn van een sport waar nauwelijks wordt getest
quote:Op maandag 21 september 2020 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doen we allemaal nog steeds
quote:Op maandag 21 september 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
ik zie nu pas dat het HamLapjes is... ik las steeds HamFlapjes
sorryquote:
Ja, die schakers willen maar niet luisteren hequote:Op maandag 21 september 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is wel eens frustrerend inderdaad.
quote:Op maandag 21 september 2020 20:16 schreef Hamlapjes het volgende:
TT dus gebaseerd op deze reactie
[ twitter ]
quote:
quote:denzo_officieell
Eerlijk je hebt zwaar gelijk man toch 1 iemand die het ziet en duft zeggen love man mss dat mensen het nu wel gaan zien dat het boelchittttt is
quote:miss.flowerpowerpeacetothemaxx
geloof niet alles wat in je smoel geworpen wordt en kijk vooral geen journaal en lees geen krant...brainwash to the maxx!!!! 99.98% overleeft die shizzle 2% lichte verschijnselen 0,35% van de 2% komt op de IC duzzzzzz waar hebben we het over.. LIES big Pharma LIES!!! zodat we allemaal gevaccineerd kunnen worden voor saus!!!
quote:janinemeijering
@timdouwsma klopt helemaal maar men ziet dit als een aanval denk ik , terwijl mensen gewoon de oogkleppen af moeten doen en verder kijken ....... luister Indd ook eens naar de podcast van lange Frans met goeie interviews .......
quote:bent dus nog niet wakker genoeg. Ben blij dat het aantal bekende Nederlanders met de dag stijgt tegen de maatregelen! Want het klopt gewoon niet! Daarom ben ik dankbaar voor een @timdouwsma @bizzey @langefrans dat die allemaal hun mond open doen en kritische vragen durven te stellen tegen dit kabinet!
boelchitt! shizzel!!!to the maxx!!quote:Op maandag 21 september 2020 20:26 schreef Momo het volgende:
Die reacties onder een #freethepiepel berichten van die "rappers" en "zangers"
Allemaal naar Lange Frans luisteren over de illuminatie, graancirkel en chips in vaccins.quote:Op maandag 21 september 2020 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
boelchitt! shizzel!!!to the maxx!!
Die reacties zijn sowieso bizar. Maar dat er mensen zijn die zeggen dat we meer naar Lange Frans moeten gaan luisteren is toch wel het toppuntquote:Op maandag 21 september 2020 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Gouden fragmentjequote:
is dat niet zo danquote:Op maandag 21 september 2020 20:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Allemaal naar Lange Frans luisteren over de illuminatie, graancirkel en chips in vaccins.
Ja, Lange Frans geloofd dat dit allemaal een plan is van Bill Gates om bij ons een chip in te brengen.
Soms denk ik, wij verdenen gewoon Corona, met zulke mensen in onze samenlevingquote:Op maandag 21 september 2020 20:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Allemaal naar Lange Frans luisteren over de illuminatie, graancirkel en chips in vaccins.
Ja, Lange Frans geloofd dat dit allemaal een plan is van Bill Gates om bij ons een chip in te brengen.
Ik zag Hillary voorbij komenquote:
Damn, Lange Frans zit op Fok!quote:Op maandag 21 september 2020 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Everything is connectedquote:
daar heb je een puntquote:
Die Engelsman nam Brexit iets te serieusquote:Op maandag 21 september 2020 20:45 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Hadden jullie dit al gezien ? Grote klasse van die Spanjaard
Ik zag dit ja. Respect. En herstelt wat vertrouwen in de medemensquote:Op maandag 21 september 2020 20:45 schreef usagi414 het volgende:
[ twitter ]
Hadden jullie dit al gezien ? Grote klasse van die Spanjaard
Stierenvechtenquote:Op maandag 21 september 2020 20:48 schreef Strani het volgende:
Niks dan respect voor alles dat met Spanje te maken heeft.
Barcelonaquote:Op maandag 21 september 2020 20:48 schreef Strani het volgende:
Niks dan respect voor alles dat met Spanje te maken heeft.
Het is net fan zijn van het ESFquote:Op maandag 21 september 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is wel eens frustrerend inderdaad.
Samequote:Op maandag 21 september 2020 20:17 schreef Redefine het volgende:
Ik heb net Zondag met Lubach gekeken. Het test item was erg sterkDe rest was ok.
En vooral gelachen om 'alle ministers en Sander Dekker'
Bijna 140 jaar bezig zijn om een kerk te bouwen en het niet op tijd afkrijgen klinkt wel Spaans. Of is dat meer iets Belgisch ?quote:Op maandag 21 september 2020 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Hl goed Federico, Spaanser dan Barcelona kan bijna niet!
Dat is dan weer typisch Catalaans!quote:Op maandag 21 september 2020 20:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bijna 140 jaar bezig zijn om een kerk te bouwen en het niet op tijd afkrijgen klikt wel Spaans. Of is dat meer iets Belgisch ?
Vroegah wel. Maar ook de laatste seizoenen voor deze heb ik niet gezien.quote:Op maandag 21 september 2020 21:00 schreef Meke het volgende:
Zijn er hier ook All Stars fans? Hebben jullie gisteren die All Stars en zonen gezien?
schoenen?quote:Op maandag 21 september 2020 21:00 schreef Meke het volgende:
Zijn er hier ook All Stars fans? Hebben jullie gisteren die All Stars en zonen gezien?
Het waren er ook maar drie in totaalquote:Op maandag 21 september 2020 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vroegah wel. Maar ook de laatste seizoenen voor deze heb ik niet gezien.
Wij zijn heul geen dummiesquote:Op maandag 21 september 2020 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik was vandaag in de bibliotheek, en toen zag ik dit boek:
[ afbeelding ]
en toen heb ik aan jullie gedacht, kusjes![]()
![]()
Voetbal!quote:
quote:Op maandag 21 september 2020 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het viel me wat tegen. Misschien nog even wennen aan die jonge mensen.quote:Op maandag 21 september 2020 21:00 schreef Meke het volgende:
Ja ik vond dat ook wel leuk. Ze gooiden er wel weer een paar oude grappen meteen in, zoals Peter die er een jaar later bij kwamquote:Op maandag 21 september 2020 21:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het viel me wat tegen. Misschien nog even wennen aan die jonge mensen.
Maar wat lijkt de acteur die de zoon van Peter-Paul Muller speelt veel op Peter-Paul Muller.
Aaawwwquote:Op maandag 21 september 2020 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Misschien zeg ik nu iets heel 'obvious' of juist iets doms hoor, geen idee, maar is het inmiddels niet gewoon het hele selling point van die kerk dat hij niet af is en komt hij gewoon nooit af?quote:Op maandag 21 september 2020 20:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bijna 140 jaar bezig zijn om een kerk te bouwen en het niet op tijd afkrijgen klinkt wel Spaans. Of is dat meer iets Belgisch ?
Het komt wel voor ja. Als de Dom van Keulen af is, vergaat naar het schijnt de wereld.quote:Op maandag 21 september 2020 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Misschien zeg ik nu iets heel 'obvious' of juist iets doms hoor, geen idee, maar is het inmiddels niet gewoon het hele selling point van die kerk dat hij niet af is en komt hij gewoon nooit af?Want hoe lang kan je over een kerk doen
quote:De bouw duurt inmiddels zo lang, dat reeds voltooide gedeelten inmiddels gerenoveerd moeten worden
quote:
Oh neequote:Op maandag 21 september 2020 21:07 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp nu dat de bondscoach van de Colombiaanse wielerploeg heeft gezegd dat van Arkea-Samsic gn van de Colombiaanse renners van de ploeg naar het WK mag.
Oei.
De Colombiaantjes hebben een groot probleem.quote:Op maandag 21 september 2020 21:07 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp nu dat de bondscoach van de Colombiaanse wielerploeg heeft gezegd dat van Arkea-Samsic gn van de Colombiaanse renners van de ploeg naar het WK mag.
Oei.
Boh dat waren lekkere ijsjesquote:
http://www.p2000-online.net/quote:Op maandag 21 september 2020 21:07 schreef Arizona het volgende:
Er is hier in de buurt brand, ik heb al heel veel brandweerauto’s gehoord
En als Belg gaat dit dan je tweede songfestivalboek worden.quote:Op maandag 21 september 2020 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Laatste seizoen danquote:Op maandag 21 september 2020 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Het waren er ook maar drie in totaalEn twee films
Uitslaande woningbrand, die mensen slapen niet thuis vannachtquote:Op maandag 21 september 2020 21:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
http://www.p2000-online.net/
Al die vergeten en onbegrepen genin in n boekquote:Op maandag 21 september 2020 21:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En als Belg gaat dit dan je tweede songfestivalboek worden.
[ twitter ]
Zo triest altijdquote:Op maandag 21 september 2020 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uitslaande woningbrand, die mensen slapen niet thuis vannacht
Die bestaat ook al heel lang niet meer. Straks dus ook R.I.P. andere Winnerquote:
Die moet je ook kort houden he.quote:Op maandag 21 september 2020 21:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Colombiaantjes hebben een groot probleem.
quote:Op maandag 21 september 2020 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:
Ik proef hier een zeker dedain richting kwaliteitsmuziek uit Mestreech.quote:
Goed bezig Prins! Geniet lekker van een rustige avond nu!quote:Op maandag 21 september 2020 21:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zo, spierpijn nu![]()
#liefdagboek
Achter in de tuin waren 5 stammetjes van m'n coniferenhaag zo dood als een pier.
M'n buurman noemde het al een "goudconifeer".
Dus gisteren aangevuld met een stukje laurierhaag, aardig wat graafwerk met de wortels die er nog zaten maar dan heb je ook wat.
Het is niet zo'n ramp dat het een ander soort is, het is toch achter in de tuin
Daarna 's middags naar Zwarte Meer gereden (bij Vollenhoven) en daar even een rondje gewandeld met de camera. Niet veel vogels die op de foto wilden maar wel de benen goed gestrekt.
Vanochtend wat onkruid gerooid, enkele planten verpoot die toch wat groot werden en andere planten overgroeiden en vanmiddag nog even boodschappen gedaan.
Ook lag er nog een nieuwe buitenlamp die nodig opgehangen moest worden, dus ook die opgehangen.
Met mijn matige conditie dit jaar (evenementen gingen niet door, dus weinig met camera gelopen) wel even wennen![]()
Maar als het dan klaar is en je zit weer... dan heb je lekkere spierpijn
Dank je!quote:Op maandag 21 september 2020 21:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig Prins! Geniet lekker van een rustige avond nu!
Ik dacht dat het Belgisch wasquote:Op maandag 21 september 2020 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik proef hier een zeker dedain richting kwaliteitsmuziek uit Mestreech.
Zo'n brand moet je niet uit slaan, die moet je blussenquote:Op maandag 21 september 2020 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kwaliteitsmuziek en Maastricht is een behoorlijke tegenstelling.quote:Op maandag 21 september 2020 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik proef hier een zeker dedain richting kwaliteitsmuziek uit Mestreech.
Konden die dat niet door de boeren laten doen?quote:Op maandag 21 september 2020 21:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo'n brand moet je niet uit slaan, die moet je blussen
Ik kwam gisteren 2 gierende politiewagens tegen, denk dat die onderweg waren naar dit:
https://parra.nu/gigantische-drukte-en-vechtpartij-in-giethoorn-video
Maar de maat is vol en mijn kop is toe. Euro-Visionquote:Op maandag 21 september 2020 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Al die vergeten en onbegrepen genin in n boek
Nee joh, dat doen ze daar met politiewagens...quote:Op maandag 21 september 2020 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Konden die dat niet door de boeren laten doen?
Oh wat een debielenquote:Op maandag 21 september 2020 21:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren 2 gierende politiewagens tegen, denk dat die onderweg waren naar dit:
Ik ben ook een keer in de regio, gaat gelijk mis...
En in de winter ook nog strooien zeker.quote:Op maandag 21 september 2020 21:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee joh, dat doen ze daar met politiewagens...
Wat dat soort dingen, denk ik dat we nog een week of drie dit hebben en het daarna iets rustiger zal worden. Weinig mensen die in Nederland nog hun vakantie zullen willen inhalen in oktober.quote:Op maandag 21 september 2020 21:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer in de regio, gaat gelijk mis...
Klopt, en met Sinterklaas ook.quote:Op maandag 21 september 2020 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
En in de winter ook nog strooien zeker.
Links en rechts wat pepernoten uit het raam gooien.quote:Op maandag 21 september 2020 21:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt, en met Sinterklaas ook.
Uit de giertank natuurlijk!quote:Op maandag 21 september 2020 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Links en rechts wat pepernoten uit het raam gooien.
Meestal varen daar alleen maar Japanners en Chinezen maar dit jaar viert men vakantie in eigen landquote:Op maandag 21 september 2020 21:34 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft zoiets als in Giethoorn. Ik snap nooit zo goed waarom je ergens heen zou willen gaan waar het nu extra druk is? Zodra je dan files zit zou ik direct ergens anders heen gaan.
Ok als het op een plek die je wilt zien altijd druk is, dan is het wat anders.
Ik ben nu 14 jaar met eentje getrouwd en da's gewoon niet te doen joh.quote:Op maandag 21 september 2020 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die moet je ook kort houden he.
Nee, constant weglopen natuurlijk.quote:Op maandag 21 september 2020 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben nu 14 jaar met eentje getrouwd en da's gewoon niet te doen joh.
Dat is wel wat beter beheersbaar dan die hele hordes opgefokte Nederlanders en Duitsers die er nu zijn.quote:Op maandag 21 september 2020 21:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Meestal varen daar alleen maar Japanners en Chinezen maar dit jaar viert men vakantie in eigen land
[ afbeelding ]
Ik heb ze allemaal op dvd hoorquote:
Dat vermoed ik ook, een stuk beschaafder.quote:Op maandag 21 september 2020 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel wat beter beheersbaar dan die hele hordes opgefokte Nederlanders en Duitsers die er nu zijn.
Over het algemeen wel ja. Enige regel die ze negeren is een afzetlint. Als je ergens een plek ziet waar je niet mag komen, zie je altijd wel een Japanner op die plek staan om een foto te nemen.quote:Op maandag 21 september 2020 21:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook, een stuk beschaafder.
Nee, drukte is nooit leuk maar nu al heleml niet. Ik ben erg gesteld op rust.quote:Op maandag 21 september 2020 21:34 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft zoiets als in Giethoorn. Ik snap nooit zo goed waarom je ergens heen zou willen gaan waar het nu extra druk is? Zodra je dan files zit zou ik direct ergens anders heen gaan.
Ok als het op een plek die je wilt zien altijd druk is, dan is het wat anders.
Maar is dat omdat ze Colombiaans is of ligt dat aan Straniquote:Op maandag 21 september 2020 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, constant weglopen natuurlijk.
Ik zou zeggen vooral aan mij hoor!quote:Op maandag 21 september 2020 21:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar is dat omdat ze Colombiaans is of ligt dat aan Strani![]()
Ooo echt he! Op vakantie in de VS kon je de klok erop gelijkzetten. Zag je een hekje, dan stond er een Aziaat aan de andere (verkeerde) kantquote:Op maandag 21 september 2020 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja. Enige regel die ze negeren is een afzetlint. Als je ergens een plek ziet waar je niet mag komen, zie je altijd wel een Japanner op die plek staan om een foto te nemen.
Ja, het had me een leuke baan geleken! Jammer maar helaasquote:Op maandag 21 september 2020 21:43 schreef GeorgeM het volgende:
Jammer dat je ‘t niet bent geworden @:Arizona
Ja. Ik had dat vooral in Zwitserland. Stond je ergens op een berg waar het afgezet was door een lint. Stapte er altijd wel een Japanner over het lint heen om erachter een foto te maken, terwijl achter het lint je zo het ravijn in kon vallen. En dan met gymschoenen op spekglad ijs gaan staan...quote:Op maandag 21 september 2020 21:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ooo echt he! Op vakantie in de VS kon je de klok erop gelijkzetten. Zag je een hekje, dan stond er een Aziaat aan de andere (verkeerde) kant
Bijzonder he...quote:Op maandag 21 september 2020 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ik had dat vooral in Zwitserland. Stond je ergens op een berg waar het afgezet was door een lint. Stapte er altijd wel een Japanner over het lint heen om erachter een foto te maken, terwijl achter het lint je zo het ravijn in kon vallen. En dan met gymschoenen op spekglad ijs gaan staan...
De smartphone camera's van tegenwoordig kunnen heel veel. Ik zal het volgende week wel gaan merken met mijn Huawei. Toch de best geteste smartphone camera's van de laatste jaren.quote:Op maandag 21 september 2020 21:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik blijf me verbazen over de camera van de iPhone
Met m'n normale camera's zou dit met een statief ook met gemak lukken maar dat een telefoon dit gewoon uit de hand kan...
[ afbeelding ]
Ja, Huawei maakt ook smartphones met goede camera's!quote:Op maandag 21 september 2020 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
De smartphone camera's van tegenwoordig kunnen heel veel. Ik zal het volgende week wel gaan merken met mijn Huawei. Toch de best geteste smartphone camera's van de laatste jaren.
Moet je ze eens een keer naast elkaar zetten. En dan vergelijken.quote:Op maandag 21 september 2020 21:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, Huawei maakt ook smartphones met goede camera's!
Ben nu wel benieuwd hoe de foto zou worden met m'n camera ipv m'n telefoon
Mss toch maar even m'n statief erbij halen
Ze zouden er inderdaad goed aan doen om de wat smeugere hoofdstukken lekker lang te maken. ‘Gewoon’ twee pagina’s per seizoen verveelt immers snel.quote:Op maandag 21 september 2020 21:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar de maat is vol en mijn kop is toe. Euro-Vision
Ik hoop op lange hoofdstukken hierover. Pas de Deux zien winnen waren bijna Oost-Europese toestanden (Servi-Montenegro 2006)
Er moet ook een langere documentaire zijn hierover. Maar die kan ik niet vinden.
Inmiddels wel iets gevonden maar nog niet wat ik bedoelde. Of ik ben ik de war met Telex ?quote:Op maandag 21 september 2020 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze zouden er inderdaad goed aan doen om de wat smeugere hoofdstukken lekker lang te maken. ‘Gewoon’ twee pagina’s per seizoen verveelt immers snel.
Nee, Te-Lex was in 1980.quote:Op maandag 21 september 2020 22:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Inmiddels wel iets gevonden maar nog niet wat ik bedoelde. Of ik ben ik de war met Telex ?
Mis onze eigen National finale met Sieneke en vader Abrahamquote:Op maandag 21 september 2020 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze zouden er inderdaad goed aan doen om de wat smeugere hoofdstukken lekker lang te maken. ‘Gewoon’ twee pagina’s per seizoen verveelt immers snel.
Wel een winnaar. Maar beiden hebben voor en nadelen.quote:Op maandag 21 september 2020 22:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
We hebben een winnaar![]()
Telefoon:
[ afbeelding ]
Camera:
[ afbeelding ]
Mijn gordijnen zitten dichtquote:Op maandag 21 september 2020 22:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wie "Grote Beer" heeft gespot mag 't zeggen
Ik heb @ijs_beer nog niet gezien.quote:Op maandag 21 september 2020 22:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het grootste nadeel is dat een Nikon D5 niet in je broekzak past.quote:Op maandag 21 september 2020 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel een winnaar. Maar beiden hebben voor en nadelen.
Dat is het grootste nadeel. Ik ben ook wel een liefhebber van fotograferen en ben altijd wel wat ontevreden dat er bij compactere camera's en smartphones toch wel veel ruis op de foto te zien is als je wat dichterbij kijkt. Maar een DSLR is toch altijd wel wat gesleep. Waarbij ik ook nog meestal alleen op vakantie ben en dan in mijn tas geen waardevolle spullen in mijn tas wil hebben.quote:Op maandag 21 september 2020 22:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het grootste nadeel is dat een Nikon D5 niet in je broekzak past.
Sow hej. Wat een verschilquote:Op maandag 21 september 2020 22:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
We hebben een winnaar![]()
Telefoon:
[ afbeelding ]
Camera:
[ afbeelding ]
Zo is het helemaal een steelpannetje.quote:Op maandag 21 september 2020 22:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Hier zie ik nooit zoveel sterrenquote:Op maandag 21 september 2020 22:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wow, z vind ik het cht een mooie foto.quote:Op maandag 21 september 2020 22:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Hopelijk zit er nog wat soep in.quote:Op maandag 21 september 2020 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Hier zie ik nooit zoveel sterren
En rechterkant van 'de pan' zit recht boven de rechterkant van je trampoline
Wat voor lens had je op de camera?quote:Op maandag 21 september 2020 22:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Had bij de camera de 2 buitenlampen uit, anders zag je alleen maar een grote lichte vlek
Ja. Waarbij de telefoon daar dan weer beter mee omgaat (en het tegelijkertijd ook wel nodig heeft).quote:Op maandag 21 september 2020 22:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Had bij de camera de 2 buitenlampen uit, anders zag je alleen maar een grote lichte vlek
Aan het perspectief te zien een telelensquote:Op maandag 21 september 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat voor lens had je op de camera?
Kan met de camera op zich ook maar wilde de sterren er ook goed op krijgen, en dan heb je wel 15 of 20 seconden sluitertijd nodigquote:Op maandag 21 september 2020 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Waarbij de telefoon daar dan weer beter mee omgaat (en het tegelijkertijd ook wel nodig heeft).
Oh, daar dus. Ik zie ze dus echt nooit.quote:Op maandag 21 september 2020 22:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Ah ja precies, maar het werkt wel goed in dit geval.quote:Op maandag 21 september 2020 22:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan met de camera op zich ook maar wilde de sterren er ook goed op krijgen, en dan heb je wel 15 of 20 seconden sluitertijd nodig
Had de 14-24 er op (op 14mm) dus de field of view was ook ietsie groter (en heb nog gecropt).
quote:Op maandag 21 september 2020 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aan het perspectief te zien een telelens
AF-S NIKKOR 14–24mm f/2.8G EDquote:Op maandag 21 september 2020 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat voor lens had je op de camera?
Waarom staat Sieneke hier niet tussen?quote:Op maandag 21 september 2020 21:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar de maat is vol en mijn kop is toe. Euro-Vision
Ik hoop op lange hoofdstukken hierover. Pas de Deux zien winnen waren bijna Oost-Europese toestanden (Servi-Montenegro 2006)
Er moet ook een langere documentaire zijn hierover. Maar die kan ik niet vinden.
Ah dus juist geen telelens. Leek door het perspectief wel zo, maar dat zal wel komen door het verschil met de iPhone camera.quote:Op maandag 21 september 2020 22:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[..]
AF-S NIKKOR 14–24mm f/2.8G ED
Je kan een keer proberen door de knin te gaan en voorover te buigen te gaan en dan heel snel op te staan.quote:Op maandag 21 september 2020 22:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oh, daar dus. Ik zie ze dus echt nooit.
Heb je er ook foto's mee gemaakt of heb je m alleen maar mee naar buiten genomen?quote:Op maandag 21 september 2020 22:27 schreef Strani het volgende:
Ik ben gisteren eigenlijk voor het eerst sinds de lockdown weer even naar buiten geweest met de DSLR. Was leuk om weer te doen.
quote:Op maandag 21 september 2020 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je er ook foto's mee gemaakt of heb je m alleen maar mee naar buiten genomen?
Nou, ik dacht eerst eventjes voorzichtig er mee rond het gebouw lopen, kijken hoe dat voelt. Volgende keer loop ik iets verder, misschien zelfs een stukje de hoek om. Echt foto's mken vind ik nog wel wat eng hoor.quote:Op maandag 21 september 2020 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je er ook foto's mee gemaakt of heb je m alleen maar mee naar buiten genomen?
Blijkbaar kan het nog ergerquote:Op maandag 21 september 2020 22:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom staat Sieneke hier niet tussen?
Ja die camera moet toch weer eerst even buiten wennen, voordat je m weer uit de warme tas haalt.quote:Op maandag 21 september 2020 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik dacht eerst eventjes voorzichtig er mee rond het gebouw lopen, kijken hoe dat voelt. Volgende keer loop ik iets verder, misschien zelfs een stukje de hoek om. Echt foto's mken vind ik nog wel wat eng hoor.
Ja precies. Er zat ook nog geen lens op hoor. Die wil ik eerst een keer apart mee naar buiten nemen, in groepjes van twee of drie.quote:Op maandag 21 september 2020 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die camera moet toch weer eerst even buiten wennen, voordat je m weer uit de warme tas haalt.
Mooie foto'squote:Op maandag 21 september 2020 22:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
Gisteren de 150-600 lens op de camera.
Er kwam niet veel voorbij, alleen een reiger die de landing aan het inzetten was
[ afbeelding ]
Een bloemenveldje...
[ afbeelding ]
Zo mooi wat licht kan doen. Credits naar Greys voor het delen.quote:Op maandag 21 september 2020 22:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
Gisteren de 150-600 lens op de camera.
Er kwam niet veel voorbij, alleen een reiger die de landing aan het inzetten was
[ afbeelding ]
Een bloemenveldje...
[ afbeelding ]
Zijn hier beelden van?quote:Op maandag 21 september 2020 22:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Blijkbaar kan het nog erger. Objetivo Eurovisin 2017 , Vidbir 2019 en The Israeli National final from 2011 top all those out worden ook gemist.
quote:Op maandag 21 september 2020 22:44 schreef Redefine het volgende:
Hier nog een voorbeeld dat het in eerste instantie nog best wat lijkt, maar je vooral niet m groot moet bekijken![]()
[ afbeelding ]
Ziet er niet echt mislukt uitquote:Op maandag 21 september 2020 22:57 schreef Redefine het volgende:
En soms kan een mislukte foto juist iets heel aparts opleveren![]()
[ afbeelding ]
Nee, maar in werkelijkheid was het toen helemaal niet zo donker noch onheilspellend. En het water is daar heel helder blauw/groen, nu zwartquote:Op maandag 21 september 2020 22:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ziet er niet echt mislukt uit
Ja...quote:Op maandag 21 september 2020 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, maar in werkelijkheid was het toen helemaal niet zo donker noch onheilspellend. En het water is daar heel helder blauw/groen, nu zwartMaar juist doordat het er zo anders uitziet, lijkt het juist heel apart.
Op die 2e foto "moet" je de schaduw linksonder eigenlijk even wegcroppen.quote:Op maandag 21 september 2020 23:10 schreef Redefine het volgende:
Dan nog even twee laatste foto's. Van dieren, de eerste eventueel nog groter bekijken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt. In dit geval zou het er dan niet beter op worden. Het terughalen zou een onopvallende foto opleveren. Het 'mislukte' origineel was dan interessanter.quote:Op maandag 21 september 2020 23:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja...
Da's het voordeel van schieten in RAW, dan is er vaak nog aardig wat terug te halen
Dat heb ik wel gedaan toen ik deze foto gebruikte voor een kalender. Maar nu ben ik daar te lui voorquote:Op maandag 21 september 2020 23:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op die 2e foto "moet" je de schaduw linksonder eigenlijk even wegcroppen.
quote:
Maar je kunt het dus wel krijgen als je asymetrisch bentquote:Op dinsdag 22 september 2020 00:02 schreef Greys het volgende:
Voortaan beetje scheef lopen jongens! Wat je ook doet, wees NIET symmetrisch!
[ afbeelding ]
Wow al die virologen tegenwoordig tochquote:Op dinsdag 22 september 2020 00:02 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het vooral wel prettig dat het tegelijkertijd ook BN'ers zijn, dan weten we wie we het voortaan moeten vragenquote:Op dinsdag 22 september 2020 00:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Wow al die virologen tegenwoordig toch
NIHIL!quote:Op dinsdag 22 september 2020 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar je kunt het dus wel krijgen als je asymetrisch bent
Gewoon de hele dag een doorlopende knipoog en je bent safe!quote:Op dinsdag 22 september 2020 00:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Wow al die virologen tegenwoordig toch
Ik ben gelukkig niet symmetrischquote:Op dinsdag 22 september 2020 00:02 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Of een schouder iets laten zakken werkt ookquote:Op dinsdag 22 september 2020 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag een doorlopende knipoog en je bent safe!
BOFKONT!quote:Op dinsdag 22 september 2020 00:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet symmetrisch
Scoliose en niet geheel rechte neus
En wij maar moeilijk doen met afstand enzo!quote:Op dinsdag 22 september 2020 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of een schouder iets laten zakken werkt ook
Echt he.quote:Op dinsdag 22 september 2020 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
En wij maar moeilijk doen met afstand enzo!
Dan zit ik ook goed! Mijn linkerpiemel is duidelijk langerquote:Op dinsdag 22 september 2020 00:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heel goed, 3e bal ook groter zeker?quote:Op dinsdag 22 september 2020 00:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zit ik ook goed! Mijn linkerpiemel is duidelijk langer
Hangt er vanaf waar je begint met tellenquote:Op dinsdag 22 september 2020 00:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heel goed, 3e bal ook groter zeker?
Van voor rechts voor schuin naar links achter.quote:Op dinsdag 22 september 2020 00:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je begint met tellen
Ja. Heel veel van die mensen weten hoe benvloedbaar hun achterban is. Daarom is het ook zo kwalijk dat ze alles maar de wereld in slingeren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 00:15 schreef Momo het volgende:
Trieste is wel hoeveel mensen hier in mee gaan. Zeker jonge mensen die dit soort influencers (kutwoord) volgen. Allemaal uitleggen hoe het wel zit terwijl je je er geen drol van snapt wat je typt.
Ah, jij telt op z'n Deventers. Dan wel natuurlijkquote:Op dinsdag 22 september 2020 00:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Van voor rechts voor schuin naar links achter.
Oud Deventersquote:Op dinsdag 22 september 2020 00:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, jij telt op z'n Deventers. Dan wel natuurlijk
Maar alleen als je mag beginnen toch?quote:Op dinsdag 22 september 2020 00:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oud Deventers
Nieuw Deventers is in spiegelbeeld met paardensprong.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 00:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zit ik ook goed! Mijn linkerpiemel is duidelijk langer
Ik heb ook een scoliose, met bochel en alquote:Op dinsdag 22 september 2020 00:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Pas je op voor gorilla's?quote:
Die heb ik nog niet gesignaleerd. We hadden gisteren wel een kikker in de tuin.quote:
Hopelijk krijg je antwoordquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:34 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Ik heb ook een scoliose, met bochel en al. Wij zijn immuun
![]()
Ik heb toch even een appje gestuurd naar de contactpersoon van de sollicitatie, dat ik toch wel benieuwd ben naar de motivatie waarom ik het niet geworden ben. Gisteren bij de kapper was het awkward maar ik ben nu toch wel oprecht nieuwsgierig.
Kan me voorstellen dat je wel nieuwsgierig bent. Zou fijn zijn als ze het alsnog willen toelichten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:34 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
[..]
![]()
Ik heb toch even een appje gestuurd naar de contactpersoon van de sollicitatie, dat ik toch wel benieuwd ben naar de motivatie waarom ik het niet geworden ben. Gisteren bij de kapper was het awkward maar ik ben nu toch wel oprecht nieuwsgierig.
Belgi kennende duurt het toch langer om een kabinet te vormen dan dat het kabinet bestaat.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:21 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen is er een politieke crisis in Belgi. Net als altijd eigenlijk, maar deze keer hangen er nieuwe verkiezingen in de lucht. Dit is de recentste peiling![]()
[ afbeelding ]
Vlaams Belang = PVV
N-VA = VVD
CD&V = CDA
Open VLD = D66
SPA = PvdA
PVDA = SP
Groen = Groen Links
(Ongeveer, even voor de beeldvorming)
46% van de zetels zou dus naar gekkies/wappies gaan...
En stel dit wordt het, is er dan wel een grotere kans op een regering?quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:21 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen is er een politieke crisis in Belgi. Net als altijd eigenlijk, maar deze keer hangen er nieuwe verkiezingen in de lucht. Dit is de recentste peiling![]()
[ afbeelding ]
Vlaams Belang = PVV
N-VA = VVD
CD&V = CDA
Open VLD = D66
SPA = PvdA
PVDA = SP
Groen = Groen Links
Was al bang dat m'n nieuwe planten gejat waren maar bij nader inzien zal dat het zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hier wordt het alleen maar mistiger
Dat is wel krom idd.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:34 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
[..]
![]()
Dit is alleen Vlaanderenquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:21 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Vlaams Belang = PVV
N-VA = VVD
CD&V = CDA
Open VLD = D66
SPA = PvdA
PVDA = SP
Groen = Groen Links
Nee, wat je zou krijgen, zijn onderhandelingen over een kabinet waar (in Nederlandse situatie) de PVV en SP niet mee mogen doen, maar voor de rest alle partijen tot een akkoord moeten komen, en dat met een vrij krappe meerderheid. En dat gezelschap zou daarna tot een compromis moeten komen met Walloni, waar oud-links uit de vakbondstijd nog een stevige vinger in de pap heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
En stel dit wordt het, is er dan wel een grotere kans op een regering?
Is annuleren nog een optie? Ik bedoel niet van de verkiezingen maar van Belgi als geheel. 2020 lijkt me er wel het uitgelezen moment voor.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, wat je zou krijgen, zijn onderhandelingen over een kabinet waar (in Nederlandse situatie) de PVV en SP niet mee mogen doen, maar voor de rest alle partijen tot een akkoord moeten komen, en dat met een vrij krappe meerderheid. En dat gezelschap zou daarna tot een compromis moeten komen met Walloni, waar oud-links uit de vakbondstijd nog een stevige vinger in de pap heeft.
Belgi terug geven aan Nederlandquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Is annuleren nog een optie? Ik bedoel niet van de verkiezingen maar van Belgi als geheel. 2020 lijkt me er wel het uitgelezen moment voor.
Heeft Spanje geen interesse in een soort spelersruil? Dat jullie Walloni inwisselen voor Cataloni. Dat de Vlamingen in eigen land goed weer hebben en de Spanjolen eindelijk een stuk land krijgen in een regio waar ze er ooit 80 jaar mee bezig zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Is annuleren nog een optie? Ik bedoel niet van de verkiezingen maar van Belgi als geheel. 2020 lijkt me er wel het uitgelezen moment voor.
Nouuu dat hoeft dan ook weer niet per se!quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Belgi terug geven aan Nederland
Dat klinkt aanlokkelijk maar economisch dan misschien weer minder handig voor Spanje. Maar we zullen er even over nadenken!quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heeft Spanje geen interesse in een soort spelersruil? Dat jullie Walloni inwisselen voor Cataloni. Dat de Vlamingen in eigen land goed weer hebben en de Spanjolen eindelijk een stuk land krijgen in een regio waar ze er ooit 80 jaar mee bezig zijn geweest.
Pff moet ook wel frustrerend zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, wat je zou krijgen, zijn onderhandelingen over een kabinet waar (in Nederlandse situatie) de PVV en SP niet mee mogen doen, maar voor de rest alle partijen tot een akkoord moeten komen, en dat met een vrij krappe meerderheid. En dat gezelschap zou daarna tot een compromis moeten komen met Walloni, waar oud-links uit de vakbondstijd nog een stevige vinger in de pap heeft.
Zou niets aan verloren gaan. Maar wie wil Belgi hebben dan? Kost je klauwen aan wegenonderhoud....quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Je trampoline was zeker ook weg? Weet je zeker dat het mist is en niet Yolanthe die is langs geweest?quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Was al bang dat m'n nieuwe planten gejat waren maar bij nader inzien zal dat het zijn.
Eerlijk is eerlijk, de wegen op weg naar en in de Ardennen lagen er prima bij.quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou niets aan verloren gaan. Maar wie wil Belgi hebben dan? Kost je klauwen aan wegenonderhoud....
Aparte locatie voor een eerste date, maar veel plezier!quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afspraak bij de kapper is gemaakt.
Je bent zeker per ongeluk Duitsland ingereden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, de wegen op weg naar en in de Ardennen lagen er prima bij.![]()
Nieuw tv programma. First dates bij de kapper.quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Aparte locatie voor een eerste date, maar veel plezier!
Daar mag je wel binnen 1,5 meter bij elkaar zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Aparte locatie voor een eerste date, maar veel plezier!
Ik denk oprecht dat dat verschil helemaal niet meer zo groot is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent zeker per ongeluk Duitsland ingereden.
Ardennen hoort al bij Duitsland, alleen weten de Belgen dat zelf nog nietquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, de wegen op weg naar en in de Ardennen lagen er prima bij.![]()
Zijn ze voor elkaar geknipt of zitten ze met de handen in het haar?quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nieuw tv programma. First dates bij de kapper.
De laatste keer dat ik naar Antwerpen reed was de weg een heel stuk beter dan ik gewend wasquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat dat verschil helemaal niet meer zo groot is.
Kijk gelijk een tagline gevondenquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Zijn ze voor elkaar geknipt of zitten ze met de handen in het haar?
Mooi. Beter dan iets waar je niks mee kuntquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:57 schreef Arizona het volgende:
Zojuist gebeld nav de sollicitatie en de reden van afwijzing gehoord. Eentje waar ik me helemaal in kan vinden![]()
Dus mooi afgerond zo!
Denk dat dat lastig wordt. Ze zoeken iemand die zelf overal werk en opdrachten verzamelt. Stond niet duidelijk in de vacature dat dit een belangrijk deel van het werk zou zijn. Maar daar ben ik niet zo heel goed inquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi. Beter dan iets waar je niks mee kuntIs het nog iets waar je aan kunt werken voor de toekomst?
Altijd jammer als ze eigenlijk iets anders zoeken dan dat ze in de vacature zetten. Heb ik ook een keer gehad. Was een financieel administratie functie, maar op gesprek werd duidelijk dat ze meer een ICT'er zochten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Denk dat dat lastig wordt. Ze zoeken iemand die zelf overal werk en opdrachten verzamelt. Stond niet duidelijk in de vacature dat dit een belangrijk deel van het werk zou zijn.
Ah dan is het inderdaad logisch dat je het niet geworden bent. En ook niet iets waar je aan kunt werken. Wel jammer dat ze dat niet beter hadden vermeld op de vacature.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Denk dat dat lastig wordt. Ze zoeken iemand die zelf overal werk en opdrachten verzamelt. Stond niet duidelijk in de vacature dat dit een belangrijk deel van het werk zou zijn. Maar daar ben ik niet zo heel goed in. Geef mij een opdracht en ik zorg dat het tiptop in orde komt. Maar zelf werk binnenhalen is geen kwaliteit van mij.
Dus dan ben ik inderdaad niet de geschikte persoon voor die functie![]()
Voor de overige werkzaamheden horende bij de functie achtten ze me wel heel geschikt
Nee inderdaad. Ik heb de vacature net nog even gelezen maar er staat in een bijzin iets over pro-actief onderwerpen oppakkenquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dan is het inderdaad logisch dat je het niet geworden bent. En ook niet iets waar je aan kunt werken. Wel jammer dat ze dat niet beter hadden vermeld op de vacature.
Morguh, Sjaniene!quote:
Wel mooi dat je duidelijkheid hebtquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Denk dat dat lastig wordt. Ze zoeken iemand die zelf overal werk en opdrachten verzamelt. Stond niet duidelijk in de vacature dat dit een belangrijk deel van het werk zou zijn. Maar daar ben ik niet zo heel goed in. Geef mij een opdracht en ik zorg dat het tiptop in orde komt. Maar zelf werk binnenhalen is geen kwaliteit van mij.
Dus dan ben ik inderdaad niet de geschikte persoon voor die functie![]()
Voor de overige werkzaamheden horende bij de functie achtten ze me wel heel geschikt
Zeker wetenquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wel mooi dat je duidelijkheid hebt
Nooit! Jij zou eerder de Ludo zijn!quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je verwart me met een GTST actrice.
Hoe gaat het met Biet?quote:
Even hierop terugkomend hoorquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:21 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Vlaams Belang = PVV
N-VA = VVD
CD&V = CDA
Open VLD = D66
SPA = PvdA
PVDA = SP
Groen = Groen Links
Ik zou als Nederlander Vlaanderen er ook helemaal niet bij willen hebben. Ik vind niet dat we echt enorm veel met ze gemeen hebben, op de taal na.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:07 schreef Em31 het volgende:
Aansluiten bij een ander land kan echt niet zo makkelijk. Nederland en Vlaanderen zou ook niet werken.
Vlamingen willen vooral van de continue geldstromen naar Walloni af, maar hebben nul doortastendheid, vandaar deze eeuwigdurende impasse.quote:Op dinsdag 22 september 2020 12:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Even hierop terugkomend hoor
Vlaanderen wil dan toch echt op zichzelf staand en niet bij Nederland of zo? En wat wil Walloni stel dat dit gaat gebeuren? Wil deze dan bij Frankrijk aansluiten? Of zelfs Luxemburg? Of gewoon ook Walloni als apart land?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou als Nederlander Vlaanderen er ook helemaal niet bij willen hebben. Ik vind niet dat we echt enorm veel met ze gemeen hebben, op de taal na.
Qua taal heb ik meer met de Duitsers hier net over de grens dan met Vlamingenquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou als Nederlander Vlaanderen er ook helemaal niet bij willen hebben. Ik vind niet dat we echt enorm veel met ze gemeen hebben, op de taal na.
Ik wil Oostenrijk ook wel. Of Bayernquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:13 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan nemen we toch Denemarken?
Denerland kan inderdaad nog wel, dan hoeven we ook amper wat te veranderen op de borden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:13 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan nemen we toch Denemarken?
Ja het vertekent nogal door de taal, want voor mijn gevoel zijn er misschien eerder wel meer overeenkomsten met Duitsers dan met Belgen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wacht, toch wel een soort van overeenkomst.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vlamingen willen vooral van de continue geldstromen naar Walloni af
Ik zie Nederland ook wel echt in 3 delen een beetje.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja het vertekent nogal door de taal, want voor mijn gevoel zijn er misschien eerder wel meer overeenkomsten met Duitsers dan met Belgen.
Krijgt ze nog veel biefstukken?quote:
Ja dat denk ik ook wel. Maar Nederlanders zijn uiteindelijk ook vrij uniek denk ik, qua karakter.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja het vertekent nogal door de taal, want voor mijn gevoel zijn er misschien eerder wel meer overeenkomsten met Duitsers dan met Belgen.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie Nederland ook wel echt in 3 delen een beetje.
De randstad, onder de rivieren, noorden/oosten.
Ook wel een andere cultuur een beetje op die plaatsen ook.
Zo zie ik het ook wel een beetje eigenlijk. Ik voel me qua cultuur haast meer verbonden met Duitsland dan met Noord- en Zuid-Hollandquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Poldermodel. Van alles een beetjequote:
Ja dat is natuurlijk ook waar. In Brabant of Limburg zal dat waarschijnlijk ook weer anders voelen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Nederlanders zijn inderdaad geweldige mensen, kan uiteindelijk geen land tegenop. En zo bescheidenquote:Op dinsdag 22 september 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel. Maar Nederlanders zijn uiteindelijk ook vrij uniek denk ik, qua karakter.
Alle andere nationaliteiten zouden een voorbeeld aan ons moeten nemen, zulke prachtmensen zijn wij!quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn inderdaad geweldige mensen, kan uiteindelijk geen land tegenop. En zo bescheiden
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn inderdaad geweldige mensen, kan uiteindelijk geen land tegenop. En zo bescheiden
Toch wel meer richting Noord-Europa denk ik. Samenwerken op professioneel vlak met Britten, Duitsers, Vlamingen, Scandinavirs of Polen gaat in mijn ervaring doorgaans prima.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Qua sociaal gedrag zitten we denk ik vooral in het midden. Niet zo makkelijk als de meeste zuid-Europeanen, maar ook zeker niet zo introvert als Scandinavirs of zelfs Duitsers. En dat toont zich ook in de humor.
Wel mr ja, dat zeker. Maar vooral qua humor zou ik zeggen dat het dan alleen met Britten echt goed samengaat, maar die hebben dan weer dat ze veel minder direct zijn dan Nederlanders.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch wel meer richting Noord-Europa denk ik. Samenwerken op professioneel vlak met Britten, Duitsers, Vlamingen, Scandinavirs of Polen gaat in mijn ervaring doorgaans prima.
Met Fransen clasht het na verloop van tijd eigenlijk altijd. Italianen zijn te chaotisch. En ja Spanjolen, dat is natuurlijk ook volk, nou nou nou.
Niet goedquote:22 september
Positief getest: 2251
Totaal: 98240 (+2245 ivm -6 corr.)
Opgenomen in ziekenhuis: 35
Totaal: 12467 (+32 ivm -3 corr.)
Opgenomen op IC*: 16
Huidig: 103
Totaal: 3182
* bewezen of verdacht
(http://stichting-nice.nl
)
Overleden: 10
Totaal: 6291
Daarom staan Ferrari en Renault ook zo goed voor in de F1quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel mr ja, dat zeker. Maar vooral qua humor zou ik zeggen dat het dan alleen met Britten echt goed samengaat, maar die hebben dan weer dat ze veel minder direct zijn dan Nederlanders.
En Italianen, daar kan ik ook echt niet mee samenwerken. En Fransen inderdaad ook niet, daar komt altijd gezeur van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:26 schreef Momo het volgende:
Corona kaart van vandaagPrima keuze, wil je er ook nog iets in schrijven, een persoonlijke boodschap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groeten,
Greetz.
Je moet gewoon je bek houdenquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima keuze, wil je er ook nog iets in schrijven, een persoonlijke boodschap?
Groeten,
Greetz.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima keuze, wil je er ook nog iets in schrijven, een persoonlijke boodschap?
Groeten,
Greetz.
Wat een liefdequote:Op dinsdag 22 september 2020 14:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Je moet gewoon je bek houden
Groetjes,
Momo
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Groetjes,
Momo
quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:26 schreef Momo het volgende:
Corona kaart van vandaagDie ene in het Noorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Er gaat niets boven Groningenquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ene in het Noorden.
Oh, al die studenten daar natuurlijk.quote:
Zo kijken helpt dan niet volgens mij.quote:
Dit zeker ook nietquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo kijken helpt dan niet volgens mij.
Nee, dat helpt over het algemeen ook niet inderdaad.quote:
Geen idee, ik drink nooit bier, maar alcohol is vocht onttrekkend, en daar krijg je ook weer hoofdpijn van (de beroemde kater), dus kan je beter water drinken.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Groetjes,
Momo
Niet meezingenquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
We weten wel meteen hoe hier handgehaafd gaat worden voortaan.
Is wel lekker duidelijk!quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
We weten wel meteen hoe hier handgehaafd gaat worden voortaan.
we gaan er allemaal aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |