quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:27 schreef Meridiaan het volgende:
Ik kom weer even kijken, maar ik zie FL
Aha.quote:
Famke who?quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:40 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel pinguin gifjes kunnen FL goed maken voor dit topic?
quote:
quote:
Ik heb al eens op de IC gekeken bij iemand met een luchtwegvirusquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:13 schreef Meridiaan het volgende:
Vermoeiende discussie hoor.
Ze zijn allemaal welkom op de IC om mee te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat was echt niet leuk![]()
Ik hoop dat er genoeg mensen met gezond verstand zijn, dus dat we ons aan de maatregelen houden en ik hoop dat de testcapaciteit snel op orde is en/of dat er snel goede sneltesten zijn.
Dat hebben ze gewoon van ons gejatquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:29 schreef H_T het volgende:
Vanavond op NPO 2: een programma waarin BN'ers een interview krijgen bij de kapper onder de naam De Geknipte Gast. En ik dacht dat we origineel waren @:Redefine
Walgelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:51 schreef Em31 het volgende:
Tim Douwsma bij Boulevard net al om te kotsen, zit vanavond bij OP1 met 2 mensen van die vage brandbrief.
Echt, Nederlandse tv
quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb al eens op de IC gekeken bij iemand met een luchtwegvirusVooralsnog krijgen de artiesten van hun (jonge) volgers vooral heel veel kritiek. Dus daar lijkt het grotendeels wel goed te zitten tussen hun orenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat was echt niet leuk![]()
Ik hoop dat er genoeg mensen met gezond verstand zijn, dus dat we ons aan de maatregelen houden en ik hoop dat de testcapaciteit snel op orde is en/of dat er snel goede sneltesten zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dit is wel goed om te lezen dan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooralsnog krijgen de artiesten van hun (jonge) volgers vooral heel veel kritiek. Dus daar lijkt het grotendeels wel goed te zitten tussen hun oren
Het is vooral eigen belang voor die artiesten. Als de maatregelen versoepeld zouden worden, dan kunnen zij opeens weer hun kunstje doenquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Walgelijk.
Ze krijgen precies het podium dat ze willen. Ik hoop dat er geen hond kijkt en ze geen inkomsten meer krijgen met hun gevaarlijk gezwets.
Hoe kan je dingen die in brand staan nóg meer in de fik steken. Onbegrijpelijk.
Het is alsof mensen geen zin meer hebben om normaal of goed te doen.
Gelukkig is er Britt.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Walgelijk.
Ze krijgen precies het podium dat ze willen. Ik hoop dat er geen hond kijkt en ze geen inkomsten meer krijgen met hun gevaarlijk gezwets.
Gelukkig is er Britt.
En rapper Sjorsquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Walgelijk.
Gelukkig is er Britt.
Nou, dat. Kritisch zijn mag zeker. Maar waarom die lui een podium geven. Echt de ads van deze tijd, al die publieke podia en social media.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:36 schreef Redefine het volgende:
Ik snap nou nooit waarom er geen groep is die zich schuilt achter #kritischevragenstellen. Er is echt wel genoeg aan te merken op het huidige beleid en er kan zeker beter gekeken worden naar het versoepelen van sommige maatregelen, terwijl andere maatregelen juist verscherpt kunnen/moeten worden.
Maar waarom dan gelijk doorslaan naar #ikdoenietmeermee en/of #viruswaarheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |