Niks hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:00 schreef Guanabana het volgende:
Wat is het probleem met Jinek? Ik vind haar/het altijd wel oke. Kijkt er gewoon niemand naar of is het ook echt kut?
Oja die moet ik nog zien.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:40 schreef ijs_beer het volgende:
Maar onlangs weer gekeken toen sjerry er was
Ik mis alleen nog Sven Kockelman.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Diederik Gommers zit er in ieder geval ook zie ik nu. En Aboutaleb. Die zullen vast niet hun mond houden.
En er lijken aardig wat mensen te zijn die de tv aanzetten en daarna op 1 laten staan, ongeacht wat er op isquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niks hoor.voor mezelf sprekende was ik een tijdje Jinek-moe. Maar onlangs weer gekeken toen sjerry er was, en toen was ze toch wel goed.
Over het algemeen heeft de NPO gewoon betere programma's voor de talkshow zitten, dat zal ook wel meehelpen voor de kijkcijfers.
Verwerk de termen “65+’ers” en “in slaap vallen” in je verklaring.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:41 schreef H_T het volgende:
[..]
En er lijken aardig wat mensen te zijn die de tv aanzetten en daarna op 1 laten staan, ongeacht wat er op is
Laat gaan Summer, laat gaanquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verwerk de termen “65+’ers” en “in slaap vallen” in je verklaring.
quote:
quote:
Viel me ook op dat er veel rappers in staan. Ook juist van die types die normaal "fock de politie" rappen, geen gezag dus voor iets wat van de overheid komtquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:01 schreef Redefine het volgende:
Ik zag net even de volledige lijst van artiesten. En daar staan opvallend veel DJ's tussen. O.a. Hardwell, Paul Elstak. Die vinden het natuurlijk veel belangrijker dat zij weer kunnen draaien voor hun feesten dan dat we nadenken over de volksgezondheid...
Ja die ook. En de derde categorie, volkszangers.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Viel me ook op dat er veel rappers in staan. Ook juist van die types die normaal "fock de politie" rappen, geen gezag dus voor iets wat van de overheid komt
Van Hardwell valt het me tegen, daar heb ik wel eens interviews van gehoord, die leek me toch redelijk intelligent.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:01 schreef Redefine het volgende:
Ik zag net even de volledige lijst van artiesten. En daar staan opvallend veel DJ's tussen. O.a. Hardwell, Paul Elstak. Die vinden het natuurlijk veel belangrijker dat zij weer kunnen draaien voor hun feesten dan dat we nadenken over de volksgezondheid...
Ik slaap overdag niet maar ik ga 's avonds wel om 10 uur naar bed, een poosje lezen en dan om half 11 het licht uit! Maar ik sta 's ochtends wel al om half 6 - 6 uur op, dus het zijn best wel lange dagen! En vandaag had ik een opruimwoede want alle ramen binnen en buiten gelapt, gordijnen uitgewassen, kasten opgeruimd en spullen weggegooid(heerlijk) en mijn boekenkast op kleur ingedeeld, ja hoe verzin je het, en een sjaal afgebreid! Nou ik ben nu kapot dus ik denk dat ik vanavond de 10 uur niet haal!quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:56 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb tegenwoordig ook vaak rond een uur of 7 ‘s avonds dat ik effe moet liggen want ik kan m’n ogen niet meer open houden. Vooral in het weekend. Dan doe ik even een dutje.
Hihi er staat molquote:
Je bent hard op weg om de nieuwe Dave te wordenquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent hard op weg om de nieuwe Dave te worden
Ja dat had ik ook. Zelfde eigenlijk een beetje met Tim Douwsma en Thomas Berge. Oke beiden wel wat oppervlakkig, maar ik had ze niet zo achterlijk verwacht.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Van Hardwell valt het me tegen, daar heb ik wel eens interviews van gehoord, die leek me toch redelijk intelligent.
Met zo'n vage gast zou ik dat ook doen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:15 schreef Momo het volgende:
Ja hallo in deze videoclip draagt ze gewoon een mondkapje
Dat haar ziet er inderdaad niet gezond uit.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met zo'n vage gast zou ik dat ook doen.
FL?quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:27 schreef Meridiaan het volgende:
Ik kom weer even kijken, maar ik zie FL
Ze werd eerder ook betaald voor een overheidscampagne m.b.t. coronaquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:15 schreef Momo het volgende:
Ja hallo in deze videoclip draagt ze gewoon een mondkapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |