Die mensen denken alleen maar aan zichzelf en aan de hoeveelheid volgers/fans ze hebben. Dat moet ook wel, anders is het snel over met ze. Dus ja die kunnen het geen moet schelen wat de beste oplossing is voor het landquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nou, dat. Kritisch zijn mag zeker. Waarom die lui een podium geven.
Soms zou het beter zijn als men hier wat minder recalcitrant zou zijn en verder kijkt dan hun eigen leefwereld, bijv ook met het milieu.
Je bent niet de enige die dat zegt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:13 schreef Meridiaan het volgende:
Vermoeiende discussie hoor.
Ze zijn allemaal welkom op de IC om mee te kijken.
Het zijn steeds meer van die momenten dat ik mij heel ver van de mensheid voel staan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die mensen denken alleen maar aan zichzelf en aan de hoeveelheid volgers/fans ze hebben. Dat moet ook wel, anders is het snel over met ze. Dus ja die kunnen het geen moet schelen wat de beste oplossing is voor het land
Ik zag ergens anders ook al zo'n soort tweet voorbijkomen van een zorgmedewerker.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat zegt.
[ twitter ]
Dat hoeft niet, de overgrote meerderheid denkt wel nog gewoon na.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het zijn steeds meer van die momenten dat ik mij heel ver van de mensheid voel staan.
Yep, exact dit.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:36 schreef Redefine het volgende:
Ik snap nou nooit waarom er geen groep is die zich schuilt achter #kritischevragenstellen. Er is echt wel genoeg aan te merken op het huidige beleid en er kan zeker beter gekeken worden naar het versoepelen van sommige maatregelen, terwijl andere maatregelen juist verscherpt kunnen/moeten worden.
Maar waarom dan gelijk doorslaan naar #ikdoenietmeermee en/of #viruswaarheid
quote:
En sowieso dat er in dezelfde uitzending over het beleid nu wordt gepraat en waarom het misgaat, om vervolgens met dit soort mensen te gaan praten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Walgelijk.
Ze krijgen precies het podium dat ze willen. Ik hoop dat er geen hond kijkt en ze geen inkomsten meer krijgen met hun gevaarlijk gezwets.
Hoe kan je dingen die in brand staan nóg meer in de fik steken. Onbegrijpelijk.
Het is alsof mensen geen zin meer hebben om normaal of goed te doen.
Gelukkig is er Britt.
heeft ie wel een puntquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:58 schreef Redefine het volgende:
Even schaamteloos gejat uit het NWS topic:
[ twitter ]
Even buiten dit programma om gerekend (of iemand dat leuk vond of niet), was RTL5 eigenlijk lange tijd de zender waar ik vaak wel naar keek. Best goede programma's en veel goede series. Waar RTL4 meer de familiezender van RTL was, was dit dan iets meer op jongeren gericht.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb dit teruggevonden, uit de tijd dat RTL5 nog best vermakelijk was.
Precies. Zet daar eens mensen van Follow the Money neer of een onderzoeksjournalist. Dan heb je ook kritische punten, maar met argumenten. En vooral kritiek die bedoeld is om het beter te doen, niet om maar tegendraads te zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
En sowieso dat er in dezelfde uitzending over het beleid nu wordt gepraat en waarom het misgaat, om vervolgens met dit soort mensen te gaan praten.
Zo vreselijk vermoeiend.
"Wat een ellende. De ene ellende na de andere ellende. Verschrikkelijk, ik vind het gewoon verschrikkelijk. Verschrikkelijk vind ik het."quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even buiten dit programma om gerekend (of iemand dat leuk vond of niet), was RTL5 eigenlijk lange tijd de zender waar ik vaak wel naar keek. Best goede programma's en veel goede series. Waar RTL4 meer de familiezender van RTL was, was dit dan iets meer op jongeren gericht.
Maar nu kan ik mij eigenlijk niet meer herinneren wanneer ik voor het laatste naar RTL5 heb gekeken.
"Ik ga liever niet met de helikopter, ik ga liever met de fiets. Ik fiets wel die berg af, interesseert mij dat nou wat."quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
"Wat een ellende. De ene ellende na de andere ellende. Verschrikkelijk, ik vind het gewoon verschrikkelijk. Verschrikkelijk vind ik het."
Die van Britt is ook hilarischquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb dit teruggevonden, uit de tijd dat RTL5 nog best vermakelijk was.
Ik vond Topchef echt een prima show, vooral de 12 provincies editiequote:Op dinsdag 22 september 2020 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even buiten dit programma om gerekend (of iemand dat leuk vond of niet), was RTL5 eigenlijk lange tijd de zender waar ik vaak wel naar keek. Best goede programma's en veel goede series. Waar RTL4 meer de familiezender van RTL was, was dit dan iets meer op jongeren gericht.
Maar nu kan ik mij eigenlijk niet meer herinneren wanneer ik voor het laatste naar RTL5 heb gekeken.
Dat is ook alweer een tijd geleden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vond Topchef echt een prima show, vooral de 12 provincies editie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |