abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195083195

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;

Het Dodetopicspel
Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i chufi en Justin_Case tellen niet mee! :'(

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor

i Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.

SPOILER: Ode aan Mark
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief spelen:

- SC mag, maar het blijft een spel. :Y

- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is. ;)

- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes. *;

- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt. ^O^

Veel plezier *O*

SPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)
Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.

Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 16-09-2020 08:46:18 ]
pi_195083199
Hoi
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 16 september 2020 @ 08:30:03 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_195083208

Geen ontbijt dus :(
Dan maar lunch :Y)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 16 september 2020 @ 08:30:26 #4
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_195083212
man man nur op 6 -O-
pi_195083213
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:30 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Geen ontbijt dus :(
Dan maar lunch :Y)
Ben aan het bakken hoor, moet je ook?
pi_195083221
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Dat is heel attent van je. ^O^
Normaal zou ik koffie aanbieden, maar corona ha
En op vrijdag deed ik altijd een hapje voor ze, of een snack of een soepje
In de winter maakte ik wel eens een pan snert.
We hebben hier een renovatie gehad, toen werden de rioleringen vervangen, toen werd alles opnieuw bestraat, toen woningen aan de overkant gesloopt. Maar nu met corona durf ik het niet aan de hele boel hier voor de deur te hebben zitten en koffie te schenken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 16 september 2020 @ 08:32:18 #7
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_195083225
KFC als ontbijt? :? Wat neem je dan? Ze zullen wel wat meer hebben dan alleen kip nuggets.
Lack of common cents
pi_195083228
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:30 schreef Ferrous het volgende:

[..]

Ben aan het bakken hoor, moet je ook?
Goed en stevig ontbijt hoor Ferrous
Ik had gekookt eitje gemaakt vanmorgen, smaakte ook goed
pi_195083231
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]

He ja is een ellende hoor al dat bouw verkeer in een smal straatje
Nee, we hadden een afspraak gemaakt waar ze een extra parkeerplaats zouden maken. Kwamen die lui gisteren en kwam het op een heel andere plaats. Ik ben daar niet mee akkoord gegaan.

Kan in de hele aanvraag van de omgevingsvergunning niet vinden dat ze toestemming hebben gevraagd voor het maken van in en uit ritten van de bouw.
Ik heb de gemeente gebeld en die bellen mij vandaag.
Die mannen van de bouw kunnen er ook niets aan doen natuurlijk die krijgen opdracht. Ze hebben evengoed een ijsje gekregen gisteren. Vind het nog al wat met die hitte pal in de zon de hele dag dit zware werk moeten doen.
Nou kijk het zijn niet de bouwvakkers of monteurs in mijn geval die die fouten maken. Want het is simpel zat die krijgen opdracht en zo en zo moet het en moet zsm af.

Die hele fout ligt echt 9 vd 10 keer eerder en denk kan wel in het algemeen spreken voor de mensen ter plekke dat zoiets dan nog al eens problemen opleveren en dan ben je het wel als monteur die dat aan moet horen.

En snap ik die mensen best wel. Van tja ik snap je prima. Maar je hebt je ook weer aan de opdracht te houden die je kreeg. Maar steeds makkelijker erin ben ik daarmee gaan worden. Dan bel ik mn werkgever zet de shit op hands free en laat hun het uitvechten over hoe en wat.
Do what you love, love what you do!
  woensdag 16 september 2020 @ 08:33:45 #10
446112 mario390
pi_195083237
half 9
pi_195083242
Heb best wel veel keer boze klanten gehad nl die dan tegen mij gaan beginnen. En ok blijf je beleefd natuurlijk maar is niet altijd even leuk.

Zeker niet als het al heel vroeg in de morgen is lol
Gelijk loop je dan alweer uit en zit ik al te denken ja hup hup opschieten je bent niet de enige vandaag.

Maarja mss beetje het werk wel hoor er zitten ook heel aardige mensen bij waarmee gezellig ff bakje doen en over van alles kletsen. Maar somsss..........
  woensdag 16 september 2020 @ 08:34:48 #12
446112 mario390
pi_195083248
ja ja stooi
  woensdag 16 september 2020 @ 08:36:00 #13
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_195083259
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Normaal zou ik koffie aanbieden, maar corona ha
En op vrijdag deed ik altijd een hapje voor ze, of een snack of een soepje
In de winter maakte ik wel eens een pan snert.
We hebben hier een renovatie gehad, toen werden de rioleringen vervangen, toen werd alles opnieuw bestraat, toen woningen aan de overkant gesloopt. Maar nu met corona durf ik het niet aan de hele boel hier voor de deur te hebben zitten en koffie te schenken
Dat zullen niet veel mensen doen. Wordt vast erg gewaardeerd.
Lack of common cents
pi_195083263
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:34 schreef kree het volgende:
Heb best wel veel keer boze klanten gehad nl die dan tegen mij gaan beginnen. En ok blijf je beleefd natuurlijk maar is niet altijd even leuk.

Zeker niet als het al heel vroeg in de morgen is lol
Dat hou je altijd
  woensdag 16 september 2020 @ 08:36:37 #15
446112 mario390
pi_195083264
man12
pi_195083271
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Het gekke is dat die mensen van de riolering zeiden het nooit te krijgen, maar de mensen die dan bestraten wel weer
Dat is toch raar. Mensen werken allemaal hard vaak pal in de zon. Ze verdienen het om even in de schaduw rustig wat te kunnen drinken, in de ochtend koffie en in de middag iets koels
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 16 september 2020 @ 08:37:43 #17
147316 crew  DJMO
#trut
pi_195083272
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
KFC als ontbijt? :? Wat neem je dan? Ze zullen wel wat meer hebben dan alleen kip nuggets.
Twee dijbeen stukken :9~
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_195083278
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:37 schreef DJMO het volgende:

[..]

Twee dijbeen stukken :9~
Lekker hoor. Ben gek op kip. Maar nog nooit iets van KCF of KFC hoe het ook mogen heten gehad
pi_195083281
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dat hou je altijd
Ja het hoort er een beetje bij. Wordt ook altijd wel weer opgelost. Maar wel met dikke uitloop voor mij en mn baas of degene die de hele offerte en afspraken maakte zit allang al op zijn bank thuis dan onderhand terwijl ik nog niet eens thuis ben. Dus tsja kan wel eens irriteren. Maar over het algemeen als monteur op pad vindt ik het werk wel leuk zowel als service als installatie.
pi_195083289
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:36 schreef mario390 het volgende:
man12
je mag mij inhalen hoor moppie
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  woensdag 16 september 2020 @ 08:41:00 #21
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_195083302
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Het gekke is dat die mensen van de riolering zeiden het nooit te krijgen, maar de mensen die dan bestraten wel weer
Dat is toch raar. Mensen werken allemaal hard vaak pal in de zon. Ze verdienen het om even in de schaduw rustig wat te kunnen drinken, in de ochtend koffie en in de middag iets koels
Die mensen worden als lastig gezien, want lawaaioverlast en stankoverlast enzo. Ik zit ook wel eens te foeteren als ik plotseling weer een wegopbreking tegenkom en moet omkeren. Tsja.

Maar het is vrij zwaar en niet heel erg gewaardeerd werk helaas, wat die mensen doen.
Lack of common cents
pi_195083308
Of ok ook een mooie. Verkeerde bestelde dingen. Bus volgeladen en het is veel soms. Kom je daar. Klant.
Ja zo is het niet afgesproken ben er de hele dag voor thuis en kom je met de verkeerde spullen en het was zo zo en zo etc. Tja weet ik niet......
Ik krijg de omschrijving en spullen rest uit mijn handen dan. Maar je bent wel de eerste die ze aanspreken en tegen klagen. En soms moet je dan echt wel ff tot 10 tellen want je kunt ook niet echt uit je pan gaan enzo.

Het hoort er een beetje bij hoor en denk ook zeker dat dit soort werk niet voor iedereen is. Nu kan ik me altijd redelijk inhouden. Maar soms hmmmmms heel erg inhouden. Maar hangt van de klanten af en hoe ze ook wel een beetje normaal met mij doen. Partiiculieren zijn hier btw meestal erger in als bedrijven als klanten.
pi_195083313
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Kijk, ze hebben oprij planken gemaakt, daar moet ik de auto dan neerzetten, waar die toilet staat begint de bouw
Hoe dan kan ik mijn auto daar veilig neer zetten. EN dan nu is het droog, maar als het gaat regenen een grote modderplaats. + de eikenprocessie rups nesten hangen daar nog vol met die haartjes, een beetje wind en hoppa.
SPOILER
pi_195083317
Mooie dag weer.
  woensdag 16 september 2020 @ 08:42:48 #25
446112 mario390
pi_195083319
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

je mag mij inhalen hoor moppie
ja mogen en kunnen is 2 paar schoenen

ik schaff niks meer -O- 3:34 wakker nee ik schaff het niet naar de laptop |:( |:(
pi_195083322
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Die mensen worden als lastig gezien, want lawaaioverlast en stankoverlast enzo. Ik zit ook wel eens te foeteren als ik plotseling weer een wegopbreking tegenkom en moet omkeren. Tsja.

Maar het is vrij zwaar en niet heel erg gewaardeerd werk helaas, wat die mensen doen.
Ja het moet gebeuren. Hier krijgt iedereen koffie als ze aan het werk zijn. Wat ze ook doen. Alleen nu wat minder door corona
pi_195083325
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:42 schreef mario390 het volgende:

[..]

ik schaff niks meer -O- 3:34 wakker nee ik schaff het niet naar de laptop |:( |:(
dat is ook weer waar
  woensdag 16 september 2020 @ 08:43:54 #28
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_195083326
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Lekker hoor. Ben gek op kip. Maar nog nooit iets van KCF of KFC hoe het ook mogen heten gehad
Heb het 2x gehad. Tsja, doen ging het wel... Moet er nu niet meer aan denken. Net als McDonalds en BK enzo, staat ook niet meer bovenaan de lijst van eetgelegenheden. Alleen in geval van nood en gillende honger.
Lack of common cents
pi_195083327
:s).
pi_195083331
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:43 schreef moemoe het volgende:
:s):
moemoeeeeeeeeeeeeee
pi_195083334
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:42 schreef mario390 het volgende:

[..]

Dan niet toch.
pi_195083340
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Heb het 2x gehad. Tsja, doen ging het wel... Moet er nu niet meer aan denken. Net als McDonalds en BK enzo, staat ook niet meer bovenaan de lijst van eetgelegenheden. Alleen in geval van nood en gillende honger.
Mac vind ik niets aan BK gaat nog wel
  woensdag 16 september 2020 @ 08:46:15 #33
446112 mario390
pi_195083349
verdorie :(
  woensdag 16 september 2020 @ 08:46:21 #34
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_195083351
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Kijk, ze hebben oprij planken gemaakt, daar moet ik de auto dan neerzetten, waar die toilet staat begint de bouw
Hoe dan kan ik mijn auto daar veilig neer zetten. EN dan nu is het droog, maar als het gaat regenen een grote modderplaats. + de eikenprocessie rups nesten hangen daar nog vol met die haartjes, een beetje wind en hoppa.
SPOILER
Eh - het is blijkbaar de bedoeling dat je je auto op die stoep neerzet? Da's inderdaad wel een beetje bijzonder. En je auto komt onder het bouwstof. En heel erg veilig staat ie daar ook weer niet.
Lack of common cents
pi_195083352
Zal Paul nog een leuke meid gekregen hebben door de oproep van @Jippie in de balk :P of een zwarte piet in roze bikini _O-
pi_195083355
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Mac vind ik niets aan BK gaat nog wel
Burger king ook meer fan van. Maargoed was daar bij dat wegrestaurant op de A4 toen een keer en onwijs trek denk rij langs die drive. Totdat ik me besefte die hele fucking bus kan er niet onderdoor. Net op tijd trouwens. Lol
pi_195083358
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Eh - het is blijkbaar de bedoeling dat je je auto op die stoep neerzet? Da's inderdaad wel een beetje bijzonder. En je auto komt onder het bouwstof. En heel erg veilig staat ie daar ook weer niet.
Nee op het terrein zelf ik moet dan de hekken open doen auto daar neer zetten en hek weer dicht doen. Ze sporen niet daaro
  woensdag 16 september 2020 @ 08:47:20 #38
446112 mario390
pi_195083362
bolk
  woensdag 16 september 2020 @ 08:47:25 #39
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_195083363
quote:
84s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:41 schreef kree het volgende:
Of ok ook een mooie. Verkeerde bestelde dingen. Bus volgeladen en het is veel soms. Kom je daar. Klant.
Ja zo is het niet afgesproken ben er de hele dag voor thuis en kom je met de verkeerde spullen en het was zo zo en zo etc. Tja weet ik niet......
Ik krijg de omschrijving en spullen rest uit mijn handen dan. Maar je bent wel de eerste die ze aanspreken en tegen klagen. En soms moet je dan echt wel ff tot 10 tellen want je kunt ook niet echt uit je pan gaan enzo.

Het hoort er een beetje bij hoor en denk ook zeker dat dit soort werk niet voor iedereen is. Nu kan ik me altijd redelijk inhouden. Maar soms hmmmmms heel erg inhouden. Maar hangt van de klanten af en hoe ze ook wel een beetje normaal met mij doen. Partiiculieren zijn hier btw meestal erger in als bedrijven als klanten.
Maar dan zeg je toch van kan ik niets aan doen ik krijg het ook maar aangeleverd? En wordt er dan wel begrip getoond?
Lack of common cents
pi_195083370
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:46 schreef kree het volgende:

[..]

Burger king ook meer fan van. Maargoed was daar bij dat wegrestaurant op de A4 toen een keer en onwijs trek denk rij langs die drive. Totdat ik me besefte die hele fucking bus kan er niet onderdoor. Net op tijd trouwens. Lol
Maar goed dat je er op tijd achter kwam, je moet er niet aan denken vast te komen zitten
  woensdag 16 september 2020 @ 08:48:27 #41
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_195083376
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Nee op het terrein zelf ik moet dan de hekken open doen auto daar neer zetten en hek weer dicht doen. Ze sporen niet daaro
Wat een gedoe. En ben je de enige met een extra parkeerplek of nog meer buren? Als die ook een beetje gaan mopperen, misschien komt er dan wel een betere oplossing.
Lack of common cents
pi_195083396
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Maar dan zeg je toch van kan ik niets aan doen ik krijg het ook maar aangeleverd? En wordt er dan wel begrip getoond?
Klopt zo gaat het dan ook, maar toch krijg je als eerste de frustratie van hun naar je hoofd. En het is net zo frustrerend voor mij want zit daar ook niet op te wachten want heb ook de hele planning voor de dag. En die moet wel af. Want gelijk alweer kan ik de volgende gaan bellen loopt uit en de volgende en de volgende en uiteindelijk sta ik dik na werktijd nog het laatste te doen. En is voor de rest van die mensen ook niet leuk natuurlijk. Maargoed zo ff afspraak verleggen kan niet altijd omdat mensen er rekening mee moeten houden omdat alle stroom uit moet etc.

En begrip, meestal wel hoor. Soms ook totaal niet.
pi_195083401
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Wat een gedoe. En ben je de enige met een extra parkeerplek of nog meer buren? Als die ook een beetje gaan mopperen, misschien komt er dan wel een betere oplossing.
We hebben hier maar drie huizen en beide buren hebben geen auto. Ik heb een gehandicapte parkeerplaats dus moet ook niet te ver van mijn huis. Er is niet over nagedacht. We hebben het er al in dec overgehad en ze zouden met een oplossing komen. ALleen zijn ze het vergeten en al volop bezig en mijn auto staat er nog steeds, vol met zand. Afgelopen maandag was, na een telefoontje van mij de projectleider hier een afspraak gemaakt die dus niet wordt nagekomen.
pi_195083408
wat een oplichterij weer zeg. die duizend euro bonus :( :( :( :( :( regering moet daar eens eerlijk over naar buiten komen
pi_195083409
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Maar goed dat je er op tijd achter kwam, je moet er niet aan denken vast te komen zitten
Was net op tijd, van euh ohja was er nl weet ik hoeveel keer ervoor geweest met een caddy. Maar die was stuk lager natuurlijk. Hahaha ff U turn daar. LOL

Gelukkig geen hele file achter me toen die erin wilde, want dat draaien met zo'n lange bus is al kut. Hahaha
pi_195083416
auto straat verder op zetten zo probleem opgelost
  woensdag 16 september 2020 @ 08:53:31 #47
446112 mario390
pi_195083425
zo bijna 9 00
  woensdag 16 september 2020 @ 08:54:49 #48
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_195083441
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:53 schreef mario390 het volgende:
zo bijna 9 00
En dan?
Lack of common cents
pi_195083442
punt voor mario :*
pi_195083454
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:51 schreef kree het volgende:

[..]

Was net op tijd, van euh ohja was er nl weet ik hoeveel keer ervoor geweest met een caddy. Maar die was stuk lager natuurlijk. Hahaha ff U turn daar. LOL

Gelukkig geen hele file achter me toen die erin wilde, want dat draaien met zo'n lange bus is al kut. Hahaha
Ja, dat lijkt mij ook geen makkie
  woensdag 16 september 2020 @ 08:56:45 #51
446112 mario390
pi_195083460
platz 3 is niet ver weg maar ik schaff het niet -O-
pi_195083463
door posten nu mario
pi_195083468
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt mij ook geen makkie
Ja valt tegen nog ook geen midden spiegel he maar was bij die caddy ook al niet. Maargoed die was stuk kleiner. En lukt het me nog wel maar als er een rij achter je staat en je niet veel ruimte hebt dan kan het lastig zijn nog wel ja.
pi_195083471
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef mario390 het volgende:
is overdags en snachts druk laatste tijd snap jou wel maar blijven proberen
pi_195083473
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:57 schreef kree het volgende:

[..]

Ja valt tegen nog ook geen midden spiegel he maar was bij die caddy ook al niet. Maargoed die was stuk kleiner. En lukt het me nog wel maar als er een rij achter je staat en je niet veel ruimte hebt dan kan het lastig zijn nog wel ja.
Wordt je niet zenuwachtig als er een rij achter je staat?
pi_195083478
:N :N :N
pi_195083483
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef mario390 het volgende:
Je moet er ook vaker zijn Mario, je bent er ook bijna niet.
Je komt niet hoger als je er niet bent.
pi_195083486
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Wordt je niet zenuwachtig als er een rij achter je staat?
Ueh nouja zenuwachtig is een groot woord. Maar het verhoogt de stress wel ja. Zeker omdat iedereen haast heeft en je nou eenmaal niet zo makkelijk ff kunt omkeren daarmee. En mensen het btw ook niet snappen voor merendeel dat je wel de ruimte nodig hebt. .

Valt soms tegen wel jah. Ben er ook totaal geen fan van caddy kan nog maar die echt max grote bussen die mag met b rijbewijs valt flink tegen soms.
pi_195083488
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:59 schreef ToT het volgende:
:W
Hey ToT :W
pi_195083495
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:59 schreef kree het volgende:

[..]

Ueh nouja zenuwachtig is een groot woord. Maar het verhoogt de stress wel ja. Zeker omdat iedereen haast heeft en je nou eenmaal niet zo makkelijk ff kunt omkeren daarmee. En mensen het btw ook niet snappen voor merendeel dat je wel de ruimte nodig hebt. .

Valt soms tegen wel jah. Ben er ook totaal geen fan van caddy kan nog maar die echt max grote bussen die mag met b rijbewijs valt flink tegen soms.
Het zweet zou mij uitbreken _O-
pi_195083496
totieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
pi_195083502
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hey ToT :W
:W Dotje!

quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
totieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
:D Whehe! Heej! :W :P
pi_195083504
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

En dan?
Is het zo 9.30 uur :D
  woensdag 16 september 2020 @ 09:01:58 #65
446112 mario390
pi_195083507
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Je moet er ook vaker zijn Mario, je bent er ook bijna niet.
Je komt niet hoger als je er niet bent.
je praat altijd de selfde oude leier -O-
pi_195083509
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Het zweet zou mij uitbreken _O-
Mij ook wel hoor dus je bent niet de enige. Maarja als je 10x moet steken en iedereen achter je in een rij staat te wachten omdat je bv een hele straat aan het blokkeren. Verhoogt de stres en zweet wel jah Ga er niet over liegen. Hahaha
  woensdag 16 september 2020 @ 09:02:10 #67
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_195083510
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:57 schreef kree het volgende:
maar als er een rij achter je staat en je niet veel ruimte hebt dan kan het lastig zijn nog wel ja.
Och, verschrikkelijk, praat me er niet van. Had een keer bij een slagboom van een parkeergarage, het ding pakte mijn kaartje niet. Had wel netjes betaald, maar nee hoor. En drukken op die intercom geen reactie.
Toen dus achteruit daar weg zien te komen. De rij auto's erachter veel te dicht op elkaar natuurlijk, die konden geen ruimte maken. En dan gaan er ook nog idioten toeteren... Wat een ellende en herrie was dat doen.
Lack of common cents
pi_195083512
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:01 schreef ToT het volgende:

[..]

:W Dotje!
[..]

:D Whehe! Heej! :W :P
Mini een beetje goed geslapen vannacht ToT?
  woensdag 16 september 2020 @ 09:02:29 #69
446112 mario390
pi_195083514
9e
pi_195083520
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:01 schreef mario390 het volgende:

[..]

Kunnen wij elkaar de hand geven, jij zeurt altijd om punten.
speel gewoon en kom wat vaker dan haal je ook meer/
pi_195083522
Zo dan.
Zonder wrijving geen glans
pi_195083525
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:03 schreef Justin_Case het volgende:
Zo dan.
ja zo dan
pi_195083527
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Mini een beetje goed geslapen vannacht ToT?
Hij wel, maar ikzelf heb erg licht geslapen. Vaak wakker geworden, maar tussendoor wel goed geslapen. :)

En jij? :)
pi_195083531
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:01 schreef mario390 het volgende:

[..]

O+
pi_195083532
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Hij wel, maar ikzelf heb erg licht geslapen. Vaak wakker geworden, maar tussendoor wel goed geslapen. :)

Slaapt de kleine goed, slaap je zelf licht
Ik heb geslapen zoals ik altijd slaap. Kort maar krachtig _O-
  woensdag 16 september 2020 @ 09:04:22 #76
446112 mario390
pi_195083534
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Kunnen wij elkaar de hand geven, jij zeurt altijd om punten.
speel gewoon en kom wat vaker dan haal je ook meer/
wanneer ik maar slaap, als ik was vor de dtime snapt me fruit weg |:( om dat hij bang heeft met deze vorsprung |:( 8)7
pi_195083535
totieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
  woensdag 16 september 2020 @ 09:04:49 #78
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083543
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:02 schreef mario390 het volgende:
9e
Dat ben ik nog heel even *O*
Straks ben ik weer bij *; Maanvis *;
pi_195083552
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:04 schreef mario390 het volgende:

[..]

wanneer ik maar slaap, als ik was vor de dtime snapt me fruit weg |:( om dat hij bang heeft met deze vorsprung |:( 8)7
Volgens mij had Rabbit toch de DT? Of heb ik dat niet goed gezien? EN DT komt op een moment, niemand kan dat bewust van je afpakken
pi_195083553
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:04 schreef jerney het volgende:

[..]

Dat ben ik nog heel even *O*
Straks ben ik weer bij *; Maanvis *;
Hey Jerney O+
pi_195083555
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Och, verschrikkelijk, praat me er niet van. Had een keer bij een slagboom van een parkeergarage, het ding pakte mijn kaartje niet. Had wel netjes betaald, maar nee hoor. En drukken op die intercom geen reactie.
Toen dus achteruit daar weg zien te komen. De rij auto's erachter veel te dicht op elkaar natuurlijk, die konden geen ruimte maken. En dan gaan er ook nog idioten toeteren... Wat een ellende en herrie was dat doen.
Haha nouja dat soort dingen. Trouwens meest erge omdat iedereen heeft haast en ik moet dan bv keren. Die dan zeg maar tot je bumper oprijden om te willen zeggen heb haast ofzo? Ja ik ook retard maar het helpt niet echt dat je de ruimte nog kleiner gaat maken. Hahaha ze zien dat niet in en denken dat je dan meer haast gaat maken. Duurt het nog langer door. Ben wel eens uitgestapt om te zeggen tegen iedereen ga ff paar meter terug. Helpt het dat ik zo'n oranje reflectie jas heb. Dat scheelde al veel. Nemen ze je iets serieuzer ook. Maar doe het alleen voor hun zelf. Maar snappen. Nja sommige. Niet iedereen.
  woensdag 16 september 2020 @ 09:06:05 #82
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083564
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hey Jerney O+
Goeiemorgen Dotje O+
pi_195083569
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Haha, heb ik ook een keer gehad _O-
Na een kwartier ging de slagboom automatisch open. Gelukkig waren daar meerdere poortjes.
pi_195083571
jerney O+ O+ O+
pi_195083573
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:06 schreef jerney het volgende:

[..]

Goeiemorgen Dotje O+
Nog leuke plannen voor het weekend
pi_195083574
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Slaapt de kleine goed, slaap je zelf licht
Ik heb geslapen zoals ik altijd slaap. Kort maar krachtig _O-
Haha ja bewust gedaan; vroeg naar bed gegaan en de THC-druppels laat ingenomen zodat als Mini-ToT vannacht weer tekeer zou gaan, ik er uit zou kunnen. Mevrouw ToT was namelijk echt hartstikke uitgeput gisteren en had haar slaap hard nodig.
pi_195083578
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:04 schreef mario390 het volgende:

[..]

Pas je slaapritme niet aan voor één of ander online spelletje in een ander land man.
  woensdag 16 september 2020 @ 09:07:16 #88
446112 mario390
pi_195083579
im horny..
  woensdag 16 september 2020 @ 09:07:20 #89
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083581
quote:
Haaaaai O+

Ik zag dat Jippie Paul aan een nieuwe verkering aan het helpen is, wat lief! *;
pi_195083583
quote:
3s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:06 schreef aloa het volgende:

[..]

Haha, heb ik ook een keer gehad _O-
Na een kwartier ging de slagboom automatisch open. Gelukkig waren daar meerdere poortjes.
Nog erger want vaak met uitrijden garage. Dat je nog op een soort stijle helling staat en je nog even de hellingproef weer kunt herhalen. Lol.
pi_195083585
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:07 schreef mario390 het volgende:
im horny..
O jee hahaha
pi_195083586
quote:
im horny..
om 9 uur al
pi_195083587
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
totieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
*O* Nogmaals hoi! *O*
  woensdag 16 september 2020 @ 09:08:02 #94
446112 mario390
pi_195083590
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:07 schreef ToT het volgende:

[..]

Pas je slaapritme niet aan voor één of ander online spelletje in een ander land man.
-O- :( fijn
pi_195083591
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:07 schreef jerney het volgende:

[..]

Haaaaai O+

Ik zag dat Jippie Paul aan een nieuwe verkering aan het helpen is, wat lief! *;
Ja mooi he die oproep, ben benieuwd
  woensdag 16 september 2020 @ 09:08:11 #96
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083592
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Nog leuke plannen voor het weekend
Beetje wandelen, beetje filmen, beetje foefelen :P

Jij? O+
  woensdag 16 september 2020 @ 09:08:35 #97
446112 mario390
pi_195083596
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

om 9 uur al
mousse t.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 16 september 2020 @ 09:08:38 #98
147316 crew  DJMO
#trut
pi_195083597
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Is altijd zo als je je zorgen maakt om je kind. Dan ben je beducht op gevaar en wordt je al wakker als hij zich omdraait in zn slaap.

woensdag 16 september 2020 @ 09:09:00 #99
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083601
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja mooi he die oproep, ben benieuwd
Ja, liefde!

Ik heb wel een roze bikini nog ergens :@
pi_195083605
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:08 schreef jerney het volgende:

[..]

Beetje wandelen, beetje filmen, beetje foefelen :P

Jij? O+
Niet naar je lieffie
Zaterdag wil ik even naar Enschede naar mijn vader en zondag komt mijn dochter met man op bezoek. Verder weinig, Je kan niet zo heel veel he momenteel
pi_195083607
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:07 schreef ToT het volgende:

[..]

*O* Nogmaals hoi! *O*
gemist im so sorry
pi_195083609
quote:
im horny..

Lekker wijffie voor jou.
pi_195083612
goedemorgen lieverds
pi_195083613
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef jerney het volgende:

[..]

Ja, liefde!

Ik heb wel een roze bikini nog ergens :@
Maar ben je ook die leeftijd? ALhoewl Paul niet zo nauw kijkt denk ik :P
  FOK!mycroftheld woensdag 16 september 2020 @ 09:09:49 #105
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_195083614
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Holy_Goat het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heel ronde 33 so far.

Goed te zien dat JC een effect heeft op de punten van anderen, gezien hij niet wordt meegenomen door monitor.
Grootste aantal punten in 1x door @:FreshFruit (21)

@:Dotteke wat wilde jij nou ook alweer weten?
Het kan zijn dat users die niet in de lijst voorkomen wel effect hebben op de punten, er zijn twee manieren om users weg te filteren uit de lijst, namelijk het filteren zonder of met effect op de telling. Het is afhankelijk van hoe ze door Dev worden genoteerd in de tool.

Ik kan overigens een CSV export voor je scripten als dat het je wat makkelijker maakt. Ik heb alle posts al in mijn database staan en dat scheelt jou weer gedoe met scrapen en veranderende layouts.
Maakt de lekkerste wraps :9
pi_195083618
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef Holy_Goat het volgende:
goedemorgen lieverds
:W
  woensdag 16 september 2020 @ 09:10:13 #108
446112 mario390
pi_195083623
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lekker wijffie voor jou.
_O- 8)7 het is en lied
pi_195083626
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:08 schreef DJMO het volgende:

[..]

Is altijd zo als je je zorgen maakt om je kind. Dan ben je beducht op gevaar en wordt je al wakker als hij zich omdraait in zn slaap.
Haha precies. :P
pi_195083628
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

gemist im so sorry
;)

Alles goed? :P
pi_195083630
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef Holy_Goat het volgende:
goedemorgen lieverds
goedemorgen :*
pi_195083634
quote:
14s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef bondage het volgende:

[..]

Het kan zijn dat users die niet in de lijst voorkomen wel effect hebben op de punten, er zijn twee manieren om users weg te filteren uit de lijst, namelijk het filteren zonder of met effect op de telling. Het is afhankelijk van hoe ze door Dev worden genoteerd in de tool.

Ik kan overigens een CSV export voor je scripten als dat het je wat makkelijker maakt. Ik heb alle posts al in mijn database staan en dat scheelt jou weer gedoe met scrapen en veranderende layouts.
Zie nu ook de vraag aan mij staan van Holy.
Ik wilde niets weten hoor. Hou mij niet bezig met lijstjes en zo
pi_195083638
Morguh Holy, had je vraag gisteren gemist, wilde niets weten :D
  woensdag 16 september 2020 @ 09:11:37 #114
446112 mario390
pi_195083641
stoi
pi_195083647
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:10 schreef mario390 het volgende:

[..]

_O- 8)7 het is en lied
o Dacht dat je echt ........... had gekund toch
pi_195083648
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:11 schreef mario390 het volgende:
stoi
Perestrojka!
  woensdag 16 september 2020 @ 09:12:30 #117
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083652
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Niet naar je lieffie
Zaterdag wil ik even naar Enschede naar mijn vader en zondag komt mijn dochter met man op bezoek. Verder weinig, Je kan niet zo heel veel he momenteel
Lieffie komt naar mij voor het foefelen :P
Maar vandaag ook O+

Nee idd tis zo wat beperkt he, maar loved ones zien is altijd leuk. Waar dan ook. *O*
  woensdag 16 september 2020 @ 09:12:53 #118
446112 mario390
pi_195083656
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:12 schreef ToT het volgende:

[..]

Perestrojka!
ik niks russki |:(
pi_195083657
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:10 schreef ToT het volgende:

[..]

;)

Alles goed? :P
ja hier wel en daar?
pi_195083660
Geen idee, ik ben hier
  woensdag 16 september 2020 @ 09:13:24 #121
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083663
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Maar ben je ook die leeftijd? ALhoewl Paul niet zo nauw kijkt denk ik :P
Nee dat niet, maar voor een ouwe taart mag ik er nog best zijn :D
  woensdag 16 september 2020 @ 09:13:49 #122
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083667
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:12 schreef ToT het volgende:

[..]

Perestrojka!
FTW *O*
pi_195083669
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:12 schreef jerney het volgende:

[..]

Lieffie komt naar mij voor het foefelen :P
Maar vandaag ook O+

Nee idd tis zo wat beperkt he, maar loved ones zien is altijd leuk. Waar dan ook. *O*
Er wordt wat afgefoefeld :D maar leuk geniet er van
Dat is waar, maar ik wil niet bij mijn vader (90) naar binnen dus moet buiten wel een beetje te doen zijn.
pi_195083670
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef jerney het volgende:

[..]

41 is ook weer niet heel taartig
pi_195083675
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef jerney het volgende:

[..]

:D gewoon er voor gaan zou ik zeggen, trek die roze bikini aan en Paul is om :D
pi_195083677
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Cougar alert
pi_195083678
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Voor een taart wel :D
pi_195083680
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

ja hier wel en daar?
Ja hoor, heb hier een peuter op schoot die met een autootje speelt. :P
pi_195083681
quote:

[..]

Voor een taart wel :D
een taart is altijd taartig. Tenzij de taart niet taartig is.
pi_195083683
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:14 schreef ToT het volgende:

[..]

<3
nog een paar maandjes en dan is er hier een baby geitje
pi_195083684
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:14 schreef ToT het volgende:

[..]

mooi zo lekker knuffelen met mini tot
pi_195083689
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

<3
nog een paar maandjes en dan is er hier een baby
:D Owwwww leuk zeg, feli alvast! :D
  woensdag 16 september 2020 @ 09:15:49 #133
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083691
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Er wordt wat afgefoefeld :D maar leuk geniet er van
Dat is waar, maar ik wil niet bij mijn vader (90) naar binnen dus moet buiten wel een beetje te doen zijn.
Ja :@ Thanks *O*

Ja dat snap ik wel, mijn broer moet ook in de tuin bij mijn moeder. :Y Onder een parasolletje met een verfrissend drankje moet het te doen zijn, toch? :Y
pi_195083692
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef jerney het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel, mijn broer moet ook in de tuin bij mijn moeder. :Y Onder een parasolletje met een verfrissend drankje moet het te doen zijn, toch? :Y
denk t wel toch
pi_195083694
Bolk
  woensdag 16 september 2020 @ 09:16:50 #136
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083701
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

O+

Nee ik hang graag de dramaqueen uit :P
pi_195083704
quote:

[..]

Het gaat niet zo super warm worden toch vandaag? Althans ff niet wat ik net zag volgens mij op het weer?
  woensdag 16 september 2020 @ 09:17:29 #138
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083709
quote:

[..]

_O-

Ik hou het wel bij mijn date *;
pi_195083712
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

een taart is altijd taartig. Tenzij de taart niet taartig is.
Wat een getaart op de vroege morgen :D
  woensdag 16 september 2020 @ 09:18:52 #140
446112 mario390
pi_195083719
zijn weer teveel swansen hier -O-
pi_195083722
quote:

[..]

Mijn vader laat wel iedereen binnen, maar ik wil zelf niet het risico lopen om hem te besmetten.
Buiten is nu nog goed te doen. Hij zit zelf ook als het even kan buiten
  woensdag 16 september 2020 @ 09:19:08 #142
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083723
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:16 schreef kree het volgende:

[..]

Het gaat niet zo super warm worden toch vandaag? Althans ff niet wat ik net zag volgens mij op het weer?
Nee? Ah nee tis alweer veranderd, zie ik. Eerst stond het op 30 graden voor de hele week in mijn app.
pi_195083726
WAS IK WEER.
pi_195083728
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Wat een getaart op de vroege morgen :D
Nou nu niet meer zo vroeg :D
pi_195083730
DE ENIGE ECHTE GEZELLIGHEID
pi_195083738
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:17 schreef jerney het volgende:

[..]

_O-

Ik hou het wel bij mijn date *;
Virtueel kan toch wel. :D
pi_195083740
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:18 schreef mario390 het volgende:
SAUSAGE PARTY! *O*

woensdag 16 september 2020 @ 09:20:11 #148
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083743
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:14 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Cougar alert
Guilty as charged ;(
pi_195083744
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:16 schreef jerney het volgende:

[..]

O+

Nee ik hang graag de dramaqueen uit :P
Lekker is dat he
pi_195083746
quote:
Ik heb geen swans, ja heel af en toe maar moet de swans altijd weer terug geven :P
pi_195083747
.MOOI
pi_195083748
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:19 schreef jerney het volgende:

[..]

Nee? Ah nee tis alweer veranderd, zie ik. Eerst stond het op 30 graden voor de hele week in mijn app.
Graadje of 22 hier na de middag zegt ie voor hier nu... maar aan de kust he.
pi_195083750
quote:
Doe eens even lief, iedereen is hier welkom
  woensdag 16 september 2020 @ 09:20:32 #154
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083752
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:19 schreef Justin_Case het volgende:
WAS IK WEER.
HALLO JIJ
pi_195083753
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik heb geen swans, ja heel af en toe maar moet de swans altijd weer terug geven :P
_O- :D
pi_195083755
IK GOD
pi_195083756
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:19 schreef kree het volgende:

[..]

Nou nu niet meer zo vroeg :D
Nee, dat is waar, bijna tijd voor koffie met taart :D
pi_195083761
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:20 schreef jerney het volgende:

[..]

HALLO JIJ
Hallo ik
pi_195083766
quote:
Lapswansen?
pi_195083772
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:20 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Doe eens even lief, iedereen is hier welkom
Hey Mrsl :*
pi_195083776
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Lapswansen?
Dikke sappige braadworsten natuurlijk! :P
pi_195083777
HAAAAA
pi_195083778
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hey Mrsl :*
Eej Dot :*
  woensdag 16 september 2020 @ 09:22:17 #164
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083790
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Mijn vader laat wel iedereen binnen, maar ik wil zelf niet het risico lopen om hem te besmetten.
Buiten is nu nog goed te doen. Hij zit zelf ook als het even kan buiten
Verstandig:Y zo weinig risico’s nemen inderdaad. Ik doe nog altijd alleen maar videobellen met mijn moeder :@
pi_195083795
Zucht
pi_195083803
quote:

[..]

Nee, dat is waar, bijna tijd voor koffie met taart :D
Nou kom maar op met die taart :D Eet wel stukje mee :)
pi_195083810
Gaan we doen vandaag?
pi_195083811
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:22 schreef jerney het volgende:

[..]

Verstandig:Y zo weinig risico’s nemen inderdaad. Ik doe nog altijd alleen maar videobellen met mijn moeder :@
O dat is balen. Je kan niet ergens buiten met haar gaan zitten?
pi_195083815
Niks?
  woensdag 16 september 2020 @ 09:24:07 #170
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083816
quote:

[..]

Hahahaha O+
pi_195083820
Veel?
  woensdag 16 september 2020 @ 09:24:42 #172
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083823
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Hallo ik
Waar is je liedje? -O-
pi_195083829
quote:
84s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:22 schreef kree het volgende:

[..]

Nou kom maar op met die taart :D Eet wel stukje mee :)
Kan je wel een plaatje geven van een taart, maar das een beetje kleuterschoolachtig.

Heb zelf ook geen taart in huis hoor.
pi_195083830
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:24 schreef jerney het volgende:

[..]

Waar is je liedje? -O-
IK HOU VAN MIJ.
pi_195083831
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:23 schreef Justin_Case het volgende:
Gaan we doen vandaag?
terassen *O* *) *) *O* *O* *O*
pi_195083834
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:23 schreef Justin_Case het volgende:
Gaan we doen vandaag?
Hmmms wat administratie shit enzo voor mij. Verder wss niet veel.
pi_195083844
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:25 schreef kree het volgende:

[..]

Hmmms wat administratie shit enzo voor mij. Verder wss niet veel.
14.gif
pi_195083845
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:21 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Eej Dot :*
Hoe is het daar?
  woensdag 16 september 2020 @ 09:26:01 #180
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083847
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]

O dat is balen. Je kan niet ergens buiten met haar gaan zitten?
Mmmja, maar moet dan eerst uren met het OV en ook weer terug. En op zich zijn we allebei sociaal gestoord genoeg om dat videobellen wel ok te vinden. :P
pi_195083848
Hmmm
pi_195083850
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hoe is het daar?
Goed, daar ook?
pi_195083853
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

IK HOU VAN MIJ.
HOUDT ER TOCH NOG IEMAND VAN JOU! *O*
pi_195083854
omdat erom uigedaagd wordt en tr gezet
pi_195083857
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Kan je wel een plaatje geven van een taart, maar das een beetje kleuterschoolachtig.

Heb zelf ook geen taart in huis hoor.
Haha naja toch niet onwijze taart fan enzo. Maar ga ook nog wel even bakje koffie doen nu.
pi_195083861
Hey Mrs l
  woensdag 16 september 2020 @ 09:26:47 #187
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083867
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

IK HOU VAN MIJ.
IK HOU OOK VAN MIJ *;
pi_195083869
Eej Jacq
pi_195083873
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:26 schreef ToT het volgende:

[..]

HOUDT ER TOCH NOG IEMAND VAN JOU! *O*
Iedereen houdt van mij.
  woensdag 16 september 2020 @ 09:27:20 #190
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083877
quote:
Hahahahaha O+

I’VE GOT SOMETHING TO PUT IN YOU 🥳
pi_195083882
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:26 schreef jerney het volgende:

[..]

IK HOU OOK VAN MIJ *;
O+
pi_195083884
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:27 schreef Justin_Case het volgende:

Iedereen houdt van mij.
Natte scheten jouw richting uit laten zijn geen uitingen van liefde hoor! :P
pi_195083885
quote:

[..]

Iedereen houdt van mij.
nou je weet he
  woensdag 16 september 2020 @ 09:28:03 #194
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083888
quote:

[..]

O+
:*
pi_195083891
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:28 schreef jerney het volgende:

[..]

pi_195083892
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:27 schreef ToT het volgende:

[..]

??????????????????
pi_195083895
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:28 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

??????????????????
~O>
  woensdag 16 september 2020 @ 09:28:54 #198
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083896
quote:
O+
pi_195083897
Verder alles fijn, haags? :P
pi_195083899

volgens mij is iemand hier goed de weg kwijt
  woensdag 16 september 2020 @ 09:29:40 #201
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083903
Nou ik ben even beddengoed kopen! :P
Heb wasdag teveel uitgesteld :@
pi_195083906
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:29 schreef ToT het volgende:
Verder alles fijn, haags? :P
Nee met jou ?
pi_195083919
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:29 schreef jerney het volgende:
Nou ik ben even beddengoed kopen! :P
Heb wasdag teveel uitgesteld :@
Wassen en ophangen, drogen is zo gebeurd nu
Heb je geen droger?
pi_195083926
Ik ben een ecto
pi_195083927
Of was het eckto
pi_195083937
ik ben de goeiste :6
pi_195083940
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik ben de goeiste :6
I know
pi_195083947
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:32 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

I know
hoe zit je mooie haar vandaag?
pi_195083950
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:27 schreef ToT het volgende:

[..]

A jakkie,
  woensdag 16 september 2020 @ 09:33:25 #210
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083953
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Wassen en ophangen, drogen is zo gebeurd nu
Heb je geen droger?
Ik heb niet eens een wasmachine :@
Daar gaat het een beetje mis :D

Ja misschien moet ik het gewoon in de droger smijten. Krimpt dat niet dan? Ik ben hopeloos met huishouden :P
pi_195083954
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

hoe zit je mooie haar vandaag?
Stekelig
pi_195083957
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:33 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Stekelig
:o :o :o
pi_195083961
Gaat lekker hier :P
pi_195083969
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:33 schreef jerney het volgende:

[..]

Ja misschien moet ik het gewoon in de droger smijten. Krimpt dat niet dan? Ik ben hopeloos met huishouden :P
krimpt echt niet
pi_195083970
quote:
Ja echt. Ik ga denk ik millimeteren
pi_195083972
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:33 schreef jerney het volgende:

[..]

O, waar doe je je was dan, in de wasserij? Bij mij nog nooit gekrompen
pi_195083976
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:34 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

:N :N :N :N :N :N
pi_195083987
quote:
Oh...
pi_195083989
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:33 schreef kree het volgende:
Gaat lekker hier :P
Hey Kree daar ben je weer
  woensdag 16 september 2020 @ 09:35:18 #220
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195083991
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

krimpt echt niet
Ah ok, thanks :D *O*
Dan hoef ik weer minder ver naar buiten vandaag 🥳

Ik ben een beruchte allesverpester in de wasmasjien. :P
pi_195083993
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]

O, waar doe je je was dan, in de wasserij?
Ik heb ook geen wasmachine en droger. Sterker nog meeste moet ik nog binnen laten drogen. En rest bij mn ma maar. Maarja dat is een verhaal apart.

Doe nog wel eens gewoon zooitje in een emmer met wat wasmiddel soms.
pi_195083995
Dus.
pi_195083996
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:35 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Oh...
Nee , niet doen aub je hebt zulk mooi haar
pi_195083998
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Nee , niet doen aub je hebt zulk mooi haar
Weet ik.
  woensdag 16 september 2020 @ 09:36:16 #225
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195084004
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]

O, waar doe je je was dan, in de wasserij? Bij mij nog nooit gekrompen
:Y

Scheelt ruimte en gedril op deze oude vloeren.
Ik had liever een enorme koelkast O+
Food O+
pi_195084006
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:35 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Weet ik.
niet dom doen dan :7
pi_195084007
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:35 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb ook geen wasmachine en droger. Sterker nog meeste moet ik nog binnen laten drogen. En rest bij mn ma maar. Maarja dat is een verhaal apart.

Doe nog wel eens gewoon zooitje in een emmer met wat wasmiddel soms.
Bij je ma is wel makkelijk. krijg je het zeker ook nog gestreken terug :D
pi_195084010
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

niet dom doen dan :7
Sorry
  woensdag 16 september 2020 @ 09:36:57 #229
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195084017
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:34 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Nooooooooo ;(
If you’ve got it, flaunt it O+
pi_195084018
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:36 schreef jerney het volgende:

[..]

:Y

Scheelt ruimte en gedril op deze oude vloeren.
Ik had liever een enorme koelkast O+
Food O+
Je kan de droger ook op de wasmachine zetten twee vliegen op een ruimte :D
pi_195084026
joh
pi_195084028
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:36 schreef jerney het volgende:

[..]

Nooooooooo ;(
If you’ve got it, flaunt it O+
dit dus he
  woensdag 16 september 2020 @ 09:38:17 #233
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195084029
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Je kan de droger ook op de wasmachine zetten twee vliegen op een ruimte :D
Haha nah, is op zich ook wel goed als ik af en toe even gedwongen naar buiten moet :P
pi_195084031
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Bij je ma is wel makkelijk. krijg je het zeker ook nog gestreken terug :D
No way het is al liefde en haat verhouding enzo.
Mag wel wassen daar nog. Maar de band was ff beetje ontspoort zeg maar en nog wel hoewel het hersteld zich langzaam aan. Maar ok in de tussentijd doe ik het maar handmatig. Nu hoef ik niet super veel te wassen. Dus dat valt mee. Maar ook al zou ik willen er is niet eens een aansluiting dan wel ruimte voor een wasmachine en droger hier.
  woensdag 16 september 2020 @ 09:38:40 #235
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195084033
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

dit dus he
Haar O+
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 16 september 2020 @ 09:38:55 #236
485843 crew  Jippie
pi_195084036
Goedemorgen DTS c_/
pi_195084042
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:38 schreef jerney het volgende:

[..]

Haha nah, is op zich ook wel goed als ik af en toe even gedwongen naar buiten moet :P
Dat is waar. Persoonlijk vind ik het lekker thuis in mijn eigen machine fijner. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
pi_195084046
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:38 schreef jerney het volgende:

[..]

Haar O+
lees even dagbagger ga stuk om dudor
pi_195084051
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:38 schreef kree het volgende:

[..]

No way het is al liefde en haat verhouding enzo.
Mag wel wassen daar nog. Maar de band was ff beetje ontspoort zeg maar en nog wel hoewel het hersteld zich langzaam aan. Maar ok in de tussentijd doe ik het maar handmatig. Nu hoef ik niet super veel te wassen. Dus dat valt mee. Maar ook al zou ik willen er is niet eens een aansluiting dan wel ruimte voor een wasmachine en droger hier.
O dat is minder, een haat liefde verhouding met je eigen moeder. Hopelijk lost zich dat snel op.
Ja dan wordt het lastig. Hebben jullie ook geen gezamelijke ruimte waar het eventueel zou kunnen
Met de hand wassen is ook niet erg, maar beddengoed met de hand is een hele klus :P
pi_195084054
quote:
85s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:38 schreef Jippie het volgende:
Goedemorgen DTS c_/
Morguh Jippie :*
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 16 september 2020 @ 09:40:56 #241
485843 crew  Jippie
pi_195084058
  woensdag 16 september 2020 @ 09:40:58 #242
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195084059
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dat is waar. Persoonlijk vind ik het lekker thuis in mijn eigen machine fijner. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
Ja, ik ook wel. Maar Antwerpen stikt van de wasserettes, er zit er eentje in de straat achter me. Ik hou niet van al dat kabaal thuis.
  woensdag 16 september 2020 @ 09:41:15 #243
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195084064
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

lees even dagbagger ga stuk om dudor
Oh! Wacht, waar :D
pi_195084069
Dacht laatst nog tyf het wel ff in een emmer en met de hand. Ok dacht gekleurde was is gekleurde was. Zover was ik nl nog. Maar donkerblauw shirt met een lichtbruine broek was ook niet een goed idee :D

Ok hij is iets donkerder nu. Lol Vrijgezel struggles
pi_195084070
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:41 schreef jerney het volgende:

[..]

Oh! Wacht, waar :D
ONZ / DAGBAGGER#486 Haags
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 16 september 2020 @ 09:42:49 #246
485843 crew  Jippie
pi_195084081
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:40 schreef jerney het volgende:

[..]

Ja, ik ook wel. Maar Antwerpen stikt van de wasserettes, er zit er eentje in de straat achter me. Ik hou niet van al dat kabaal thuis.
Geloof dat we er hier maar eentje hebben en die heeft voornamelijk bedrijven als klant
pi_195084082
quote:

[..]

Dan is zo wasserette een uitkomst natuurlijk
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 16 september 2020 @ 09:43:34 #248
485843 crew  Jippie
pi_195084091
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:41 schreef kree het volgende:
Dacht laatst nog tyf het wel ff in een emmer en met de hand. Ok dacht gekleurde was is gekleurde was. Zover was ik nl nog. Maar donkerblauw shirt met een lichtbruine broek was ook niet een goed idee :D

Had je beter gewassen met een vriendin?
pi_195084093
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]

O dat is minder, een haat liefde verhouding met je eigen moeder. Hopelijk lost zich dat snel op.
Ja dan wordt het lastig. Hebben jullie ook geen gezamelijke ruimte waar het eventueel zou kunnen
Met de hand wassen is ook niet erg, maar beddengoed met de hand is een hele klus :P
Nee is niks gezamelijk. Verhuurders hebben huis ik huur achter op het erf. Is verder niks voor geregeld. Maar is al jaren niet hoor. Dus niet echt nieuw. Maar band met mn ma gaat met pieken en dalen. Dus nja. Maarja das heel ander verhaal. Mss vertel ik er nog wel eens over maar niet nu.
pi_195084095
geen wasserette hier . wel twee grote geloof ik buiten staan bij karwei. maar ga er never wassen.. je weet niet wat mensen erin stoppen. maar heb eigen machine
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 16 september 2020 @ 09:44:09 #251
485843 crew  Jippie
pi_195084103
Het is alweer zo mooi weer 😍
  woensdag 16 september 2020 @ 09:44:30 #252
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_195084109
quote:

[..]

Hoe lang is zoiets bezig, in zo'n wasserette? Die van mij doet over een standaard wasprogramma 2 uur. Maar da's dus aanzetten en na een poos eens kijken of 'ie klaar is, leeghalen en in de droger.
Lack of common cents
pi_195084116
quote:
85s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:43 schreef Jippie het volgende:

[..]

Had je beter gewassen met een vriendin?
Nouja over het algemeen weten die er meer van. Hahaha weet ik veel, dacht kan wel bij elkaar. Maarja niet helemaal dus.
pi_195084124
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Hoe lang is zoiets bezig, in zo'n wasserette? Die van mij doet over een standaard wasprogramma 2 uur. Maar da's dus aanzetten en na een poos eens kijken of 'ie klaar is, leeghalen en in de droger.
juist ga er niet op zitten wachten ook. maar goed heb thuis machine
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 16 september 2020 @ 09:45:46 #255
485843 crew  Jippie
pi_195084126
  woensdag 16 september 2020 @ 09:46:05 #256
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195084130
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Echt heel snel, half uurtje ofzo. :Y
pi_195084137
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:41 schreef kree het volgende:

Ja ook tussen bont en bont zich verschil he je hebt licht bont en donker bont :D
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 16 september 2020 @ 09:46:35 #258
485843 crew  Jippie
pi_195084138
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja over het algemeen weten die er meer van. Hahaha weet ik veel, dacht kan wel bij elkaar. Maarja niet helemaal dus.
Waarschijnlijkvheb je het een tijd laten staan?
  woensdag 16 september 2020 @ 09:46:58 #259
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195084143
quote:
:D

Haai Jippie O+
Heb je al een verkering gevonden?
pi_195084149
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:43 schreef kree het volgende:

[..]

Nee is niks gezamelijk. Verhuurders hebben huis ik huur achter op het erf. Is verder niks voor geregeld. Maar is al jaren niet hoor. Dus niet echt nieuw. Maar band met mn ma gaat met pieken en dalen. Dus nja. Maarja das heel ander verhaal. Mss vertel ik er nog wel eens over maar niet nu.
Kan je beter prive houden Kree is tussen jou moeder en jou en niet voor het forum (denk ik)
  woensdag 16 september 2020 @ 09:47:26 #261
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_195084151
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja ook tussen bont en bont zich verschil he je hebt licht bont en donker bont :D
Ja, daar kwam ik ook achter. Ach, al doende leert men. :+
Lack of common cents
pi_195084153
quote:

[..]

Ja die had ik ff gemist in mijn huishoudelijke opvoeding denk. Lol. Naja aldoende leert men he.
pi_195084155
quote:
85s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef Jippie het volgende:
Het is alweer zo mooi weer 😍
Je de laatste loodjes van de zomer
pi_195084160
*O* *O* *O*
  woensdag 16 september 2020 @ 09:48:12 #265
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195084164
quote:

[..]

Wtf :P

Ik heb gewoon 30 graden. Wat een keuzestress met al die programma’s. :D
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 16 september 2020 @ 09:48:20 #266
485843 crew  Jippie
pi_195084166
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:46 schreef jerney het volgende:

[..]

:D

Haai Jippie O+
Heb je al een verkering gevonden?
Vrees dat @Paul al heel FOK! heeft afgelebberd, dus de hoop is op nieuwe users
pi_195084167
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:29 schreef Justin_Case het volgende:

[..]

Nee met jou ?
Jawel! :Y

Whaddup dan? :o
pi_195084168
quote:
85s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:46 schreef Jippie het volgende:

[..]

Waarschijnlijkvheb je het een tijd laten staan?
Ff laten weken ja maar niet eens heel lang. Hahahaha maar zijn die stomme dingen waar je dan tegen aan loopt enzo. Het idee was ok. Uitvoering niet zo denk gehehe. :D
pi_195084171
quote:
je kan wel zon plaatje ow wacht .... leuk plaatje
pi_195084174
quote:
85s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef Jippie het volgende:

[..]

Vrees dat @:Paul al heel FOK! heeft afgelebberd, dus de hoop is op nieuwe users
Hahaha geen een aanmelding gekregen, ook geen zwarte piet in roze bikini _O-
pi_195084185
quote:
:X Oploskoffie! :X
  woensdag 16 september 2020 @ 09:49:36 #272
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195084187
quote:

[..]

De arme ziel ;(
Nouja tot dan neem ik hem wel op schoot hoor O+
pi_195084198
zo iets dus :7
pi_195084199
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Kan je beter prive houden Kree is tussen jou moeder en jou en niet voor het forum (denk ik)
Mjah voor het grootste deel wel, daarom ook hoewel ik er mss wel eens wat over vertel maar denk meer r&p dan keer topic over band tussen ouders ook beetje voor iedereen. Niet zo zin om het over mezelf te maken. Maar zie ik wel. Nu niet zin in iig.
pi_195084201
quote:

[..]

_O- :D
pi_195084204
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:49 schreef jerney het volgende:

[..]

De arme ziel ;(
Je bent ook te goed he lieverd :P
  woensdag 16 september 2020 @ 09:50:37 #277
446112 mario390
pi_195084205
quote:
zo hal ik niks

zo kann ik melk holen gaan de niet is en de me niet schmeckt |:(
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 16 september 2020 @ 09:50:44 #278
485843 crew  Jippie
pi_195084208
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

je kan wel zon plaatje ow wacht .... leuk plaatje
Hoe bedoel je? Onderwerp was wasmachine dus ik plaats daar een gifje van
pi_195084212
quote:
85s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:50 schreef Jippie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Onderwerp was wasmachine dus ik plaats daar een gifje van
top juist ...
  woensdag 16 september 2020 @ 09:51:31 #280
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_195084214
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef jerney het volgende:

[..]

Wtf :P

Ik heb gewoon 30 graden. Wat een keuzestress met al die programma’s. :D
Het ding barst van de opties. 30 t/m 90 graden, een speciale E-stand, diverse kreukstanden, spoelen, voorwas, kort en lang centrifugeren, wolwas, weet ik het allemaal... en ja, ik heb 'm altijd op normaal 30 graden.
Lack of common cents
  woensdag 16 september 2020 @ 09:51:48 #281
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195084219
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Je bent ook te goed he lieverd :P
Krijg ik niet afgeleerd idd :P
Maar Paultje is gezellig hoor hee O+
pi_195084225
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Het ding barst van de opties. 30 t/m 90 graden, een speciale E-stand, diverse kreukstanden, spoelen, voorwas, kort en lang centrifugeren, wolwas, weet ik het allemaal... en ja, ik heb 'm altijd op normaal 30 graden.
ow ik witte was op 90
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 16 september 2020 @ 09:52:07 #283
485843 crew  Jippie
pi_195084227
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hahaha geen een aanmelding gekregen, ook geen zwarte piet in roze bikini _O-
Gisteravond niet, heb hem vandaag nog niet gesproken. :P
pi_195084229
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:51 schreef jerney het volgende:

[..]

Krijg ik niet afgeleerd idd :P
Maar Paultje is gezellig hoor hee O+
Paul is ook wel een geschikte gast. Ik mag hem wel
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 16 september 2020 @ 09:52:24 #285
485843 crew  Jippie
pi_195084233
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

top juist ...
Geweldig!
pi_195084244
quote:
85s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:52 schreef Jippie het volgende:

[..]

Gisteravond niet, heb hem vandaag nog niet gesproken. :P
Zwarte Piet spreken gaat ook niet echt meer lukken denk ik. Dus wat dat betreft denk ik maar zo geen aanmelding
  woensdag 16 september 2020 @ 09:52:59 #287
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_195084246
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

ow ik witte was op 90
Een grapje neem ik aan?
Lack of common cents
pi_195084248
quote:
85s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:52 schreef Jippie het volgende:

[..]

Geweldig!
ik vind dat leuk om te doen ook ...
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 16 september 2020 @ 09:53:39 #289
485843 crew  Jippie
pi_195084256
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Sttttt ik zag het ook pas na plaatsing :@

Zal het zo goed maken O+
  woensdag 16 september 2020 @ 09:53:39 #290
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195084257
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

😁

30 graden gaat toch altijd het best. :P
Had hem de laatste keer per ongeluk op 60 laten staan, paniek!!
pi_195084268
quote:
85s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:53 schreef Jippie het volgende:

[..]

Zal het zo goed maken O+
B-)
pi_195084269
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Een grapje neem ik aan?
nee was mijn ondergoed ect op 90 en nog meer maar heb ook te maken met mijn werk..
ik mag mijn kleding ook niet op 30 wassen moet minstens 60 kunnen
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 16 september 2020 @ 09:54:36 #293
485843 crew  Jippie
pi_195084275
quote:
88s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Zal het zo goed maken O+
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:49 schreef jerney het volgende:

[..]

De arme ziel ;(
Ahh dat is lief van je 💜
  woensdag 16 september 2020 @ 09:54:39 #294
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195084276
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Paul is ook wel een geschikte gast. Ik mag hem wel
:Y een lieve stoute. Die heb ik altijd graag. :P
  woensdag 16 september 2020 @ 09:55:31 #295
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195084286
quote:
85s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:54 schreef Jippie het volgende:

[..]

Zal het zo goed maken O+
[..]

Ahh dat is lief van je 💜
Ja, Paultje heeft liefde nodig O+
Anders vereenzaamt hij ;(
pi_195084287
help jou wel even jippie
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 16 september 2020 @ 09:56:07 #297
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_195084295
quote:

[..]

:'(
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 16 september 2020 @ 09:56:22 #298
446112 mario390
pi_195084299
komt en kutje gevlogen
  woensdag 16 september 2020 @ 09:56:45 #299
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_195084303
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:56 schreef Paul het volgende:

[..]

:'(
Stil maar :*
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 16 september 2020 @ 09:56:48 #300
485843 crew  Jippie
pi_195084306
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 09:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

ik vind dat leuk om te doen ook ...
Ik ook!
  woensdag 16 september 2020 @ 09:57:09 #301
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_195084310
Net bijna 95 euro boete oeps
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')