niet dom doen danquote:
Bij je ma is wel makkelijk. krijg je het zeker ook nog gestreken terugquote:Op woensdag 16 september 2020 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb ook geen wasmachine en droger. Sterker nog meeste moet ik nog binnen laten drogen. En rest bij mn ma maar. Maarja dat is een verhaal apart.
Doe nog wel eens gewoon zooitje in een emmer met wat wasmiddel soms.
Sorryquote:Op woensdag 16 september 2020 09:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet dom doen dan
Noooooooooquote:Op woensdag 16 september 2020 09:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja echt. Ik ga denk ik millimeteren
Je kan de droger ook op de wasmachine zetten twee vliegen op een ruimtequote:Op woensdag 16 september 2020 09:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Scheelt ruimte en gedril op deze oude vloeren.
Ik had liever een enorme koelkast
Food
dit dus hequote:Op woensdag 16 september 2020 09:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Nooooooooo
If you’ve got it, flaunt it
Haha nah, is op zich ook wel goed als ik af en toe even gedwongen naar buiten moetquote:Op woensdag 16 september 2020 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan de droger ook op de wasmachine zetten twee vliegen op een ruimte
No way het is al liefde en haat verhouding enzo.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij je ma is wel makkelijk. krijg je het zeker ook nog gestreken terug
Dat is waar. Persoonlijk vind ik het lekker thuis in mijn eigen machine fijner. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha nah, is op zich ook wel goed als ik af en toe even gedwongen naar buiten moet
lees even dagbagger ga stuk om dudorquote:
O dat is minder, een haat liefde verhouding met je eigen moeder. Hopelijk lost zich dat snel op.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
No way het is al liefde en haat verhouding enzo.
Mag wel wassen daar nog. Maar de band was ff beetje ontspoort zeg maar en nog wel hoewel het hersteld zich langzaam aan. Maar ok in de tussentijd doe ik het maar handmatig. Nu hoef ik niet super veel te wassen. Dus dat valt mee. Maar ook al zou ik willen er is niet eens een aansluiting dan wel ruimte voor een wasmachine en droger hier.
Morguh Jippiequote:
Ja, ik ook wel. Maar Antwerpen stikt van de wasserettes, er zit er eentje in de straat achter me. Ik hou niet van al dat kabaal thuis.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Persoonlijk vind ik het lekker thuis in mijn eigen machine fijner. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
Oh! Wacht, waarquote:Op woensdag 16 september 2020 09:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lees even dagbagger ga stuk om dudor
Geloof dat we er hier maar eentje hebben en die heeft voornamelijk bedrijven als klantquote:Op woensdag 16 september 2020 09:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar Antwerpen stikt van de wasserettes, er zit er eentje in de straat achter me. Ik hou niet van al dat kabaal thuis.
Dan is zo wasserette een uitkomst natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2020 09:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar Antwerpen stikt van de wasserettes, er zit er eentje in de straat achter me. Ik hou niet van al dat kabaal thuis.
Had je beter gewassen met een vriendin?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:41 schreef kree het volgende:
Dacht laatst nog tyf het wel ff in een emmer en met de hand. Ok dacht gekleurde was is gekleurde was. Zover was ik nl nog. Maar donkerblauw shirt met een lichtbruine broek was ook niet een goed idee
Ok hij is iets donkerder nu. Lol Vrijgezel struggles
Nee is niks gezamelijk. Verhuurders hebben huis ik huur achter op het erf. Is verder niks voor geregeld. Maar is al jaren niet hoor. Dus niet echt nieuw. Maar band met mn ma gaat met pieken en dalen. Dus nja. Maarja das heel ander verhaal. Mss vertel ik er nog wel eens over maar niet nu.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, een haat liefde verhouding met je eigen moeder. Hopelijk lost zich dat snel op.
Ja dan wordt het lastig. Hebben jullie ook geen gezamelijke ruimte waar het eventueel zou kunnen
Met de hand wassen is ook niet erg, maar beddengoed met de hand is een hele klus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |