Wassen en ophangen, drogen is zo gebeurd nuquote:Op woensdag 16 september 2020 09:29 schreef jerney het volgende:
Nou ik ben even beddengoed kopen!
Heb wasdag teveel uitgesteld
hoe zit je mooie haar vandaag?quote:
A jakkie,quote:Op woensdag 16 september 2020 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Natte scheten jouw richting uit laten zijn geen uitingen van liefde hoor!
Ik heb niet eens een wasmachinequote:Op woensdag 16 september 2020 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wassen en ophangen, drogen is zo gebeurd nu
Heb je geen droger?
Stekeligquote:Op woensdag 16 september 2020 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe zit je mooie haar vandaag?
krimpt echt nietquote:Op woensdag 16 september 2020 09:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een wasmachine
Daar gaat het een beetje mis
Ja misschien moet ik het gewoon in de droger smijten. Krimpt dat niet dan? Ik ben hopeloos met huishouden
O, waar doe je je was dan, in de wasserij? Bij mij nog nooit gekrompenquote:Op woensdag 16 september 2020 09:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een wasmachine
Daar gaat het een beetje mis
Ja misschien moet ik het gewoon in de droger smijten. Krimpt dat niet dan? Ik ben hopeloos met huishouden
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja echt. Ik ga denk ik millimeteren
Hey Kree daar ben je weerquote:
Ah ok, thanksquote:
Ik heb ook geen wasmachine en droger. Sterker nog meeste moet ik nog binnen laten drogen. En rest bij mn ma maar. Maarja dat is een verhaal apart.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, waar doe je je was dan, in de wasserij?
Nee , niet doen aub je hebt zulk mooi haarquote:
Weet ik.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee , niet doen aub je hebt zulk mooi haar
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, waar doe je je was dan, in de wasserij? Bij mij nog nooit gekrompen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |