Ja valt tegen nog ook geen midden spiegel he maar was bij die caddy ook al niet. Maargoed die was stuk kleiner. En lukt het me nog wel maar als er een rij achter je staat en je niet veel ruimte hebt dan kan het lastig zijn nog wel ja.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook geen makkie
is overdags en snachts druk laatste tijd snap jou wel maar blijven proberenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef mario390 het volgende:
platz 3 is niet ver weg maar ik schaff het niet
Wordt je niet zenuwachtig als er een rij achter je staat?quote:Op woensdag 16 september 2020 08:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ja valt tegen nog ook geen midden spiegel he maar was bij die caddy ook al niet. Maargoed die was stuk kleiner. En lukt het me nog wel maar als er een rij achter je staat en je niet veel ruimte hebt dan kan het lastig zijn nog wel ja.
Je moet er ook vaker zijn Mario, je bent er ook bijna niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef mario390 het volgende:
platz 3 is niet ver weg maar ik schaff het niet
Ueh nouja zenuwachtig is een groot woord. Maar het verhoogt de stress wel ja. Zeker omdat iedereen haast heeft en je nou eenmaal niet zo makkelijk ff kunt omkeren daarmee. En mensen het btw ook niet snappen voor merendeel dat je wel de ruimte nodig hebt. .quote:Op woensdag 16 september 2020 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt je niet zenuwachtig als er een rij achter je staat?
Hey ToTquote:
Het zweet zou mij uitbrekenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ueh nouja zenuwachtig is een groot woord. Maar het verhoogt de stress wel ja. Zeker omdat iedereen haast heeft en je nou eenmaal niet zo makkelijk ff kunt omkeren daarmee. En mensen het btw ook niet snappen voor merendeel dat je wel de ruimte nodig hebt. .
Valt soms tegen wel jah. Ben er ook totaal geen fan van caddy kan nog maar die echt max grote bussen die mag met b rijbewijs valt flink tegen soms.
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
totieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Is het zo 9.30 uurquote:
je praat altijd de selfde oude leierquote:Op woensdag 16 september 2020 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er ook vaker zijn Mario, je bent er ook bijna niet.
Je komt niet hoger als je er niet bent.
Mij ook wel hoor dus je bent niet de enige. Maarja als je 10x moet steken en iedereen achter je in een rij staat te wachten omdat je bv een hele straat aan het blokkeren. Verhoogt de stres en zweet wel jah Ga er niet over liegen. Hahahaquote:
Och, verschrikkelijk, praat me er niet van. Had een keer bij een slagboom van een parkeergarage, het ding pakte mijn kaartje niet. Had wel netjes betaald, maar nee hoor. En drukken op die intercom geen reactie.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:57 schreef kree het volgende:
maar als er een rij achter je staat en je niet veel ruimte hebt dan kan het lastig zijn nog wel ja.
Mini een beetje goed geslapen vannacht ToT?quote:
Kunnen wij elkaar de hand geven, jij zeurt altijd om punten.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
je praat altijd de selfde oude leier
ja zo danquote:
Hij wel, maar ikzelf heb erg licht geslapen. Vaak wakker geworden, maar tussendoor wel goed geslapen.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mini een beetje goed geslapen vannacht ToT?
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
je praat altijd de selfde oude leier
Slaapt de kleine goed, slaap je zelf lichtquote:Op woensdag 16 september 2020 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wel, maar ikzelf heb erg licht geslapen. Vaak wakker geworden, maar tussendoor wel goed geslapen.
En jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |