chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/
[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 16-09-2020 08:46:18 ]![]()
![]()
Geen ontbijt dus
Dan maar lunch
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ben aan het bakken hoor, moet je ook?quote:Op woensdag 16 september 2020 08:30 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Geen ontbijt dus
Dan maar lunch![]()
Normaal zou ik koffie aanbieden, maar corona haquote:Op woensdag 16 september 2020 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is heel attent van je.
En op vrijdag deed ik altijd een hapje voor ze, of een snack of een soepje
In de winter maakte ik wel eens een pan snert.
We hebben hier een renovatie gehad, toen werden de rioleringen vervangen, toen werd alles opnieuw bestraat, toen woningen aan de overkant gesloopt. Maar nu met corona durf ik het niet aan de hele boel hier voor de deur te hebben zitten en koffie te schenkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
KFC als ontbijt?Wat neem je dan? Ze zullen wel wat meer hebben dan alleen kip nuggets.
Lack of common cents![]()
Goed en stevig ontbijt hoor Ferrousquote:Op woensdag 16 september 2020 08:30 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ben aan het bakken hoor, moet je ook?
Ik had gekookt eitje gemaakt vanmorgen, smaakte ook goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou kijk het zijn niet de bouwvakkers of monteurs in mijn geval die die fouten maken. Want het is simpel zat die krijgen opdracht en zo en zo moet het en moet zsm af.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He ja is een ellende hoor al dat bouw verkeer in een smal straatje
Nee, we hadden een afspraak gemaakt waar ze een extra parkeerplaats zouden maken. Kwamen die lui gisteren en kwam het op een heel andere plaats. Ik ben daar niet mee akkoord gegaan.
Kan in de hele aanvraag van de omgevingsvergunning niet vinden dat ze toestemming hebben gevraagd voor het maken van in en uit ritten van de bouw.
Ik heb de gemeente gebeld en die bellen mij vandaag.
Die mannen van de bouw kunnen er ook niets aan doen natuurlijk die krijgen opdracht. Ze hebben evengoed een ijsje gekregen gisteren. Vind het nog al wat met die hitte pal in de zon de hele dag dit zware werk moeten doen.
Die hele fout ligt echt 9 vd 10 keer eerder en denk kan wel in het algemeen spreken voor de mensen ter plekke dat zoiets dan nog al eens problemen opleveren en dan ben je het wel als monteur die dat aan moet horen.
En snap ik die mensen best wel. Van tja ik snap je prima. Maar je hebt je ook weer aan de opdracht te houden die je kreeg. Maar steeds makkelijker erin ben ik daarmee gaan worden. Dan bel ik mn werkgever zet de shit op hands free en laat hun het uitvechten over hoe en wat.Do what you love, love what you do!![]()
Heb best wel veel keer boze klanten gehad nl die dan tegen mij gaan beginnen. En ok blijf je beleefd natuurlijk maar is niet altijd even leuk.
Zeker niet als het al heel vroeg in de morgen is lol
Gelijk loop je dan alweer uit en zit ik al te denken ja hup hup opschieten je bent niet de enige vandaag.
Maarja mss beetje het werk wel hoor er zitten ook heel aardige mensen bij waarmee gezellig ff bakje doen en over van alles kletsen. Maar somsss..........Do what you love, love what you do!![]()
Dat zullen niet veel mensen doen. Wordt vast erg gewaardeerd.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Normaal zou ik koffie aanbieden, maar corona ha
En op vrijdag deed ik altijd een hapje voor ze, of een snack of een soepje
In de winter maakte ik wel eens een pan snert.
We hebben hier een renovatie gehad, toen werden de rioleringen vervangen, toen werd alles opnieuw bestraat, toen woningen aan de overkant gesloopt. Maar nu met corona durf ik het niet aan de hele boel hier voor de deur te hebben zitten en koffie te schenkenLack of common cents![]()
Dat hou je altijdquote:Op woensdag 16 september 2020 08:34 schreef kree het volgende:
Heb best wel veel keer boze klanten gehad nl die dan tegen mij gaan beginnen. En ok blijf je beleefd natuurlijk maar is niet altijd even leuk.
Zeker niet als het al heel vroeg in de morgen is lolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het gekke is dat die mensen van de riolering zeiden het nooit te krijgen, maar de mensen die dan bestraten wel weerquote:Op woensdag 16 september 2020 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zullen niet veel mensen doen. Wordt vast erg gewaardeerd.
Dat is toch raar. Mensen werken allemaal hard vaak pal in de zon. Ze verdienen het om even in de schaduw rustig wat te kunnen drinken, in de ochtend koffie en in de middag iets koelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Twee dijbeen stukkenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
KFC als ontbijt?Wat neem je dan? Ze zullen wel wat meer hebben dan alleen kip nuggets.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Lekker hoor. Ben gek op kip. Maar nog nooit iets van KCF of KFC hoe het ook mogen heten gehadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het hoort er een beetje bij. Wordt ook altijd wel weer opgelost. Maar wel met dikke uitloop voor mij en mn baas of degene die de hele offerte en afspraken maakte zit allang al op zijn bank thuis dan onderhand terwijl ik nog niet eens thuis ben. Dus tsja kan wel eens irriteren. Maar over het algemeen als monteur op pad vindt ik het werk wel leuk zowel als service als installatie.quote:Do what you love, love what you do!![]()
je mag mij inhalen hoor moppiequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Die mensen worden als lastig gezien, want lawaaioverlast en stankoverlast enzo. Ik zit ook wel eens te foeteren als ik plotseling weer een wegopbreking tegenkom en moet omkeren. Tsja.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gekke is dat die mensen van de riolering zeiden het nooit te krijgen, maar de mensen die dan bestraten wel weer
Dat is toch raar. Mensen werken allemaal hard vaak pal in de zon. Ze verdienen het om even in de schaduw rustig wat te kunnen drinken, in de ochtend koffie en in de middag iets koels
Maar het is vrij zwaar en niet heel erg gewaardeerd werk helaas, wat die mensen doen.Lack of common cents![]()
Of ok ook een mooie. Verkeerde bestelde dingen. Bus volgeladen en het is veel soms. Kom je daar. Klant.
Ja zo is het niet afgesproken ben er de hele dag voor thuis en kom je met de verkeerde spullen en het was zo zo en zo etc. Tja weet ik niet......
Ik krijg de omschrijving en spullen rest uit mijn handen dan. Maar je bent wel de eerste die ze aanspreken en tegen klagen. En soms moet je dan echt wel ff tot 10 tellen want je kunt ook niet echt uit je pan gaan enzo.
Het hoort er een beetje bij hoor en denk ook zeker dat dit soort werk niet voor iedereen is. Nu kan ik me altijd redelijk inhouden. Maar soms hmmmmms heel erg inhouden. Maar hangt van de klanten af en hoe ze ook wel een beetje normaal met mij doen. Partiiculieren zijn hier btw meestal erger in als bedrijven als klanten.Do what you love, love what you do!![]()
Kijk, ze hebben oprij planken gemaakt, daar moet ik de auto dan neerzetten, waar die toilet staat begint de bouwquote:Op woensdag 16 september 2020 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zullen niet veel mensen doen. Wordt vast erg gewaardeerd.
Hoe dan kan ik mijn auto daar veilig neer zetten. EN dan nu is het droog, maar als het gaat regenen een grote modderplaats. + de eikenprocessie rups nesten hangen daar nog vol met die haartjes, een beetje wind en hoppa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja mogen en kunnen is 2 paar schoenenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je mag mij inhalen hoor moppie
ik schaff niks meer3:34 wakker nee ik schaff het niet naar de laptop
![]()
![]()
![]()
Ja het moet gebeuren. Hier krijgt iedereen koffie als ze aan het werk zijn. Wat ze ook doen. Alleen nu wat minder door coronaquote:Op woensdag 16 september 2020 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die mensen worden als lastig gezien, want lawaaioverlast en stankoverlast enzo. Ik zit ook wel eens te foeteren als ik plotseling weer een wegopbreking tegenkom en moet omkeren. Tsja.
Maar het is vrij zwaar en niet heel erg gewaardeerd werk helaas, wat die mensen doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is ook weer waarquote:Op woensdag 16 september 2020 08:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja mogen en kunnen is 2 paar schoenen
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heb het 2x gehad. Tsja, doen ging het wel... Moet er nu niet meer aan denken. Net als McDonalds en BK enzo, staat ook niet meer bovenaan de lijst van eetgelegenheden. Alleen in geval van nood en gillende honger.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ben gek op kip. Maar nog nooit iets van KCF of KFC hoe het ook mogen heten gehadLack of common cents![]()
moemoeeeeeeeeeeeeeequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dan niet toch.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja mogen en kunnen is 2 paar schoenen
![]()
![]()
Mac vind ik niets aan BK gaat nog welquote:Op woensdag 16 september 2020 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb het 2x gehad. Tsja, doen ging het wel... Moet er nu niet meer aan denken. Net als McDonalds en BK enzo, staat ook niet meer bovenaan de lijst van eetgelegenheden. Alleen in geval van nood en gillende honger.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 16 september 2020 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk, ze hebben oprij planken gemaakt, daar moet ik de auto dan neerzetten, waar die toilet staat begint de bouw
Hoe dan kan ik mijn auto daar veilig neer zetten. EN dan nu is het droog, maar als het gaat regenen een grote modderplaats. + de eikenprocessie rups nesten hangen daar nog vol met die haartjes, een beetje wind en hoppa.Eh - het is blijkbaar de bedoeling dat je je auto op die stoep neerzet? Da's inderdaad wel een beetje bijzonder. En je auto komt onder het bouwstof. En heel erg veilig staat ie daar ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lack of common cents![]()
Zal Paul nog een leuke meid gekregen hebben door de oproep van @Jippie in de balkof een zwarte piet in roze bikini
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Burger king ook meer fan van. Maargoed was daar bij dat wegrestaurant op de A4 toen een keer en onwijs trek denk rij langs die drive. Totdat ik me besefte die hele fucking bus kan er niet onderdoor. Net op tijd trouwens. Lolquote:Op woensdag 16 september 2020 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mac vind ik niets aan BK gaat nog welDo what you love, love what you do!![]()
Nee op het terrein zelf ik moet dan de hekken open doen auto daar neer zetten en hek weer dicht doen. Ze sporen niet daaroquote:Op woensdag 16 september 2020 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eh - het is blijkbaar de bedoeling dat je je auto op die stoep neerzet? Da's inderdaad wel een beetje bijzonder. En je auto komt onder het bouwstof. En heel erg veilig staat ie daar ook weer niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dan zeg je toch van kan ik niets aan doen ik krijg het ook maar aangeleverd? En wordt er dan wel begrip getoond?quote:Op woensdag 16 september 2020 08:41 schreef kree het volgende:
Of ok ook een mooie. Verkeerde bestelde dingen. Bus volgeladen en het is veel soms. Kom je daar. Klant.
Ja zo is het niet afgesproken ben er de hele dag voor thuis en kom je met de verkeerde spullen en het was zo zo en zo etc. Tja weet ik niet......
Ik krijg de omschrijving en spullen rest uit mijn handen dan. Maar je bent wel de eerste die ze aanspreken en tegen klagen. En soms moet je dan echt wel ff tot 10 tellen want je kunt ook niet echt uit je pan gaan enzo.
Het hoort er een beetje bij hoor en denk ook zeker dat dit soort werk niet voor iedereen is. Nu kan ik me altijd redelijk inhouden. Maar soms hmmmmms heel erg inhouden. Maar hangt van de klanten af en hoe ze ook wel een beetje normaal met mij doen. Partiiculieren zijn hier btw meestal erger in als bedrijven als klanten.Lack of common cents![]()
Maar goed dat je er op tijd achter kwam, je moet er niet aan denken vast te komen zittenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:46 schreef kree het volgende:
[..]
Burger king ook meer fan van. Maargoed was daar bij dat wegrestaurant op de A4 toen een keer en onwijs trek denk rij langs die drive. Totdat ik me besefte die hele fucking bus kan er niet onderdoor. Net op tijd trouwens. LolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een gedoe. En ben je de enige met een extra parkeerplek of nog meer buren? Als die ook een beetje gaan mopperen, misschien komt er dan wel een betere oplossing.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee op het terrein zelf ik moet dan de hekken open doen auto daar neer zetten en hek weer dicht doen. Ze sporen niet daaroLack of common cents![]()
Klopt zo gaat het dan ook, maar toch krijg je als eerste de frustratie van hun naar je hoofd. En het is net zo frustrerend voor mij want zit daar ook niet op te wachten want heb ook de hele planning voor de dag. En die moet wel af. Want gelijk alweer kan ik de volgende gaan bellen loopt uit en de volgende en de volgende en uiteindelijk sta ik dik na werktijd nog het laatste te doen. En is voor de rest van die mensen ook niet leuk natuurlijk. Maargoed zo ff afspraak verleggen kan niet altijd omdat mensen er rekening mee moeten houden omdat alle stroom uit moet etc.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dan zeg je toch van kan ik niets aan doen ik krijg het ook maar aangeleverd? En wordt er dan wel begrip getoond?
En begrip, meestal wel hoor. Soms ook totaal niet.Do what you love, love what you do!![]()
We hebben hier maar drie huizen en beide buren hebben geen auto. Ik heb een gehandicapte parkeerplaats dus moet ook niet te ver van mijn huis. Er is niet over nagedacht. We hebben het er al in dec overgehad en ze zouden met een oplossing komen. ALleen zijn ze het vergeten en al volop bezig en mijn auto staat er nog steeds, vol met zand. Afgelopen maandag was, na een telefoontje van mij de projectleider hier een afspraak gemaakt die dus niet wordt nagekomen.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een gedoe. En ben je de enige met een extra parkeerplek of nog meer buren? Als die ook een beetje gaan mopperen, misschien komt er dan wel een betere oplossing.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat een oplichterij weer zeg. die duizend euro bonus![]()
![]()
![]()
![]()
regering moet daar eens eerlijk over naar buiten komen
Was net op tijd, van euh ohja was er nl weet ik hoeveel keer ervoor geweest met een caddy. Maar die was stuk lager natuurlijk. Hahaha ff U turn daar. LOLquote:Op woensdag 16 september 2020 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed dat je er op tijd achter kwam, je moet er niet aan denken vast te komen zitten
Gelukkig geen hele file achter me toen die erin wilde, want dat draaien met zo'n lange bus is al kut. HahahaDo what you love, love what you do!![]()
auto straat verder op zetten zo probleem opgelostFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
punt voor mario
Ja, dat lijkt mij ook geen makkiequote:Op woensdag 16 september 2020 08:51 schreef kree het volgende:
[..]
Was net op tijd, van euh ohja was er nl weet ik hoeveel keer ervoor geweest met een caddy. Maar die was stuk lager natuurlijk. Hahaha ff U turn daar. LOL
Gelukkig geen hele file achter me toen die erin wilde, want dat draaien met zo'n lange bus is al kut. HahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
door posten nu marioFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja valt tegen nog ook geen midden spiegel he maar was bij die caddy ook al niet. Maargoed die was stuk kleiner. En lukt het me nog wel maar als er een rij achter je staat en je niet veel ruimte hebt dan kan het lastig zijn nog wel ja.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook geen makkieDo what you love, love what you do!![]()
is overdags en snachts druk laatste tijd snap jou wel maar blijven proberenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef mario390 het volgende:
platz 3 is niet ver weg maar ik schaff het nietFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wordt je niet zenuwachtig als er een rij achter je staat?quote:Op woensdag 16 september 2020 08:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ja valt tegen nog ook geen midden spiegel he maar was bij die caddy ook al niet. Maargoed die was stuk kleiner. En lukt het me nog wel maar als er een rij achter je staat en je niet veel ruimte hebt dan kan het lastig zijn nog wel ja.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Je moet er ook vaker zijn Mario, je bent er ook bijna niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:56 schreef mario390 het volgende:
platz 3 is niet ver weg maar ik schaff het niet
Je komt niet hoger als je er niet bent.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ueh nouja zenuwachtig is een groot woord. Maar het verhoogt de stress wel ja. Zeker omdat iedereen haast heeft en je nou eenmaal niet zo makkelijk ff kunt omkeren daarmee. En mensen het btw ook niet snappen voor merendeel dat je wel de ruimte nodig hebt. .quote:Op woensdag 16 september 2020 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt je niet zenuwachtig als er een rij achter je staat?
Valt soms tegen wel jah. Ben er ook totaal geen fan van caddy kan nog maar die echt max grote bussen die mag met b rijbewijs valt flink tegen soms.Do what you love, love what you do!![]()
Hey ToTquote:
Het zweet zou mij uitbrekenquote:Op woensdag 16 september 2020 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ueh nouja zenuwachtig is een groot woord. Maar het verhoogt de stress wel ja. Zeker omdat iedereen haast heeft en je nou eenmaal niet zo makkelijk ff kunt omkeren daarmee. En mensen het btw ook niet snappen voor merendeel dat je wel de ruimte nodig hebt. .
Valt soms tegen wel jah. Ben er ook totaal geen fan van caddy kan nog maar die echt max grote bussen die mag met b rijbewijs valt flink tegen soms.
totieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Dotje!
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
totieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeWhehe! Heej!
![]()
![]()
![]()
Is het zo 9.30 uurquote:
je praat altijd de selfde oude leierquote:Op woensdag 16 september 2020 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er ook vaker zijn Mario, je bent er ook bijna niet.
Je komt niet hoger als je er niet bent.![]()
![]()
Mij ook wel hoor dus je bent niet de enige. Maarja als je 10x moet steken en iedereen achter je in een rij staat te wachten omdat je bv een hele straat aan het blokkeren. Verhoogt de stres en zweet wel jah Ga er niet over liegen. Hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Och, verschrikkelijk, praat me er niet van. Had een keer bij een slagboom van een parkeergarage, het ding pakte mijn kaartje niet. Had wel netjes betaald, maar nee hoor. En drukken op die intercom geen reactie.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:57 schreef kree het volgende:
maar als er een rij achter je staat en je niet veel ruimte hebt dan kan het lastig zijn nog wel ja.
Toen dus achteruit daar weg zien te komen. De rij auto's erachter veel te dicht op elkaar natuurlijk, die konden geen ruimte maken. En dan gaan er ook nog idioten toeteren... Wat een ellende en herrie was dat doen.Lack of common cents![]()
Mini een beetje goed geslapen vannacht ToT?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kunnen wij elkaar de hand geven, jij zeurt altijd om punten.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
je praat altijd de selfde oude leier
speel gewoon en kom wat vaker dan haal je ook meer/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja zo danquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hij wel, maar ikzelf heb erg licht geslapen. Vaak wakker geworden, maar tussendoor wel goed geslapen.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mini een beetje goed geslapen vannacht ToT?
En jij?![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
je praat altijd de selfde oude leier
Slaapt de kleine goed, slaap je zelf lichtquote:Op woensdag 16 september 2020 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wel, maar ikzelf heb erg licht geslapen. Vaak wakker geworden, maar tussendoor wel goed geslapen.
En jij?
Ik heb geslapen zoals ik altijd slaap. Kort maar krachtig
wanneer ik maar slaap, als ik was vor de dtime snapt me fruit wegquote:Op woensdag 16 september 2020 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kunnen wij elkaar de hand geven, jij zeurt altijd om punten.
speel gewoon en kom wat vaker dan haal je ook meer/om dat hij bang heeft met deze vorsprung
![]()
![]()
![]()
totieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Volgens mij had Rabbit toch de DT? Of heb ik dat niet goed gezien? EN DT komt op een moment, niemand kan dat bewust van je afpakkenquote:Op woensdag 16 september 2020 09:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer ik maar slaap, als ik was vor de dtime snapt me fruit wegom dat hij bang heeft met deze vorsprung
Hey Jerneyquote:Op woensdag 16 september 2020 09:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat ben ik nog heel even
Straks ben ik weer bijMaanvis
Haha nouja dat soort dingen. Trouwens meest erge omdat iedereen heeft haast en ik moet dan bv keren. Die dan zeg maar tot je bumper oprijden om te willen zeggen heb haast ofzo? Ja ik ook retard maar het helpt niet echt dat je de ruimte nog kleiner gaat maken. Hahaha ze zien dat niet in en denken dat je dan meer haast gaat maken. Duurt het nog langer door. Ben wel eens uitgestapt om te zeggen tegen iedereen ga ff paar meter terug. Helpt het dat ik zo'n oranje reflectie jas heb. Dat scheelde al veel. Nemen ze je iets serieuzer ook. Maar doe het alleen voor hun zelf. Maar snappen. Nja sommige. Niet iedereen.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, verschrikkelijk, praat me er niet van. Had een keer bij een slagboom van een parkeergarage, het ding pakte mijn kaartje niet. Had wel netjes betaald, maar nee hoor. En drukken op die intercom geen reactie.
Toen dus achteruit daar weg zien te komen. De rij auto's erachter veel te dicht op elkaar natuurlijk, die konden geen ruimte maken. En dan gaan er ook nog idioten toeteren... Wat een ellende en herrie was dat doen.Do what you love, love what you do!![]()
Haha, heb ik ook een keer gehadquote:Op woensdag 16 september 2020 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, verschrikkelijk, praat me er niet van. Had een keer bij een slagboom van een parkeergarage, het ding pakte mijn kaartje niet. Had wel netjes betaald, maar nee hoor. En drukken op die intercom geen reactie.
Toen dus achteruit daar weg zien te komen. De rij auto's erachter veel te dicht op elkaar natuurlijk, die konden geen ruimte maken. En dan gaan er ook nog idioten toeteren... Wat een ellende en herrie was dat doen.![]()
Na een kwartier ging de slagboom automatisch open. Gelukkig waren daar meerdere poortjes.![]()
jerney![]()
![]()
Nog leuke plannen voor het weekendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha ja bewust gedaan; vroeg naar bed gegaan en de THC-druppels laat ingenomen zodat als Mini-ToT vannacht weer tekeer zou gaan, ik er uit zou kunnen. Mevrouw ToT was namelijk echt hartstikke uitgeput gisteren en had haar slaap hard nodig.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaapt de kleine goed, slaap je zelf licht
Ik heb geslapen zoals ik altijd slaap. Kort maar krachtig![]()
Pas je slaapritme niet aan voor één of ander online spelletje in een ander land man.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer ik maar slaap, als ik was vor de dtime snapt me fruit wegom dat hij bang heeft met deze vorsprung
![]()
![]()
Nog erger want vaak met uitrijden garage. Dat je nog op een soort stijle helling staat en je nog even de hellingproef weer kunt herhalen. Lol.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Haha, heb ik ook een keer gehad![]()
Na een kwartier ging de slagboom automatisch open. Gelukkig waren daar meerdere poortjes.Do what you love, love what you do!![]()
O jee hahahaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
om 9 uur alquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
totieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeNogmaals hoi!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Pas je slaapritme niet aan voor één of ander online spelletje in een ander land man.![]()
fijn
![]()
Ja mooi he die oproep, ben benieuwdquote:Op woensdag 16 september 2020 09:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Haaaaai
Ik zag dat Jippie Paul aan een nieuwe verkering aan het helpen is, wat lief!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje wandelen, beetje filmen, beetje foefelenquote:Op woensdag 16 september 2020 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor het weekend
Jij?![]()
![]()
Is altijd zo als je je zorgen maakt om je kind. Dan ben je beducht op gevaar en wordt je al wakker als hij zich omdraait in zn slaap.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wel, maar ikzelf heb erg licht geslapen. Vaak wakker geworden, maar tussendoor wel goed geslapen.
En jij?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, liefde!quote:Op woensdag 16 september 2020 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mooi he die oproep, ben benieuwd
Ik heb wel een roze bikini nog ergens![]()
![]()
Niet naar je lieffiequote:Op woensdag 16 september 2020 09:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Beetje wandelen, beetje filmen, beetje foefelen
Jij?
Zaterdag wil ik even naar Enschede naar mijn vader en zondag komt mijn dochter met man op bezoek. Verder weinig, Je kan niet zo heel veel he momenteelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gemist im so sorryquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Maar ben je ook die leeftijd? ALhoewl Paul niet zo nauw kijkt denk ikquote:Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, liefde!
Ik heb wel een roze bikini nog ergens
Het kan zijn dat users die niet in de lijst voorkomen wel effect hebben op de punten, er zijn twee manieren om users weg te filteren uit de lijst, namelijk het filteren zonder of met effect op de telling. Het is afhankelijk van hoe ze door Dev worden genoteerd in de tool.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Holy_Goat het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heel ronde 33 so far.
Goed te zien dat JC een effect heeft op de punten van anderen, gezien hij niet wordt meegenomen door monitor.
Grootste aantal punten in 1x door @:FreshFruit (21)
@:Dotteke wat wilde jij nou ook alweer weten?
Ik kan overigens een CSV export voor je scripten als dat het je wat makkelijker maakt. Ik heb alle posts al in mijn database staan en dat scheelt jou weer gedoe met scrapen en veranderende layouts.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker wijffie voor jou.![]()
het is en lied
![]()
Haha precies.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is altijd zo als je je zorgen maakt om je kind. Dan ben je beducht op gevaar en wordt je al wakker als hij zich omdraait in zn slaap.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gemist im so sorry
Alles goed?![]()
![]()
goedemorgenquote:
Zie nu ook de vraag aan mij staan van Holy.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Het kan zijn dat users die niet in de lijst voorkomen wel effect hebben op de punten, er zijn twee manieren om users weg te filteren uit de lijst, namelijk het filteren zonder of met effect op de telling. Het is afhankelijk van hoe ze door Dev worden genoteerd in de tool.
Ik kan overigens een CSV export voor je scripten als dat het je wat makkelijker maakt. Ik heb alle posts al in mijn database staan en dat scheelt jou weer gedoe met scrapen en veranderende layouts.
Ik wilde niets weten hoor. Hou mij niet bezig met lijstjes en zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Holy, had je vraag gisteren gemist, wilde niets weten
o Dacht dat je echt ........... had gekund tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lieffie komt naar mij voor het foefelenquote:Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet naar je lieffie
Zaterdag wil ik even naar Enschede naar mijn vader en zondag komt mijn dochter met man op bezoek. Verder weinig, Je kan niet zo heel veel he momenteel
Maar vandaag ook![]()
Nee idd tis zo wat beperkt he, maar loved ones zien is altijd leuk. Waar dan ook.![]()
![]()
ja hier wel en daar?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee dat niet, maar voor een ouwe taart mag ik er nog best zijnquote:Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ben je ook die leeftijd? ALhoewl Paul niet zo nauw kijkt denk ik![]()
![]()
Er wordt wat afgefoefeldquote:Op woensdag 16 september 2020 09:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Lieffie komt naar mij voor het foefelen
Maar vandaag ook![]()
Nee idd tis zo wat beperkt he, maar loved ones zien is altijd leuk. Waar dan ook.maar leuk geniet er van
Dat is waar, maar ik wil niet bij mijn vader (90) naar binnen dus moet buiten wel een beetje te doen zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
41 is ook weer niet heel taartigquote:Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar voor een ouwe taart mag ik er nog best zijn![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar voor een ouwe taart mag ik er nog best zijngewoon er voor gaan zou ik zeggen, trek die roze bikini aan en Paul is om
Cougar alertquote:Op woensdag 16 september 2020 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]gewoon er voor gaan zou ik zeggen, trek die roze bikini aan en Paul is om
![]()
Voor een taart welquote:Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
41 is ook weer niet heel taartig
Ja hoor, heb hier een peuter op schoot die met een autootje speelt.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja hier wel en daar?![]()
![]()
<3quote:Op woensdag 16 september 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, heb hier een peuter op schoot die met een autootje speelt.
nog een paar maandjes en dan is er hier een baby geitje![]()
mooi zo lekker knuffelen met mini totquote:Op woensdag 16 september 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, heb hier een peuter op schoot die met een autootje speelt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
<3
nog een paar maandjes en dan is er hier een babyOwwwww leuk zeg, feli alvast!
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt wat afgefoefeldmaar leuk geniet er van
Dat is waar, maar ik wil niet bij mijn vader (90) naar binnen dus moet buiten wel een beetje te doen zijn.Thanks
Ja dat snap ik wel, mijn broer moet ook in de tuin bij mijn moeder.Onder een parasolletje met een verfrissend drankje moet het te doen zijn, toch?
![]()
![]()
denk t wel tochquote:Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef jerney het volgende:
[..]
JaThanks
Ja dat snap ik wel, mijn broer moet ook in de tuin bij mijn moeder.Onder een parasolletje met een verfrissend drankje moet het te doen zijn, toch?
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
41 is ook weer niet heel taartig
Nee ik hang graag de dramaqueen uit![]()
![]()
Het gaat niet zo super warm worden toch vandaag? Althans ff niet wat ik net zag volgens mij op het weer?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef jerney het volgende:
[..]
JaThanks
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]gewoon er voor gaan zou ik zeggen, trek die roze bikini aan en Paul is om
Ik hou het wel bij mijn date![]()
![]()
Wat een getaart op de vroege morgenquote:Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
een taart is altijd taartig. Tenzij de taart niet taartig is.
Mijn vader laat wel iedereen binnen, maar ik wil zelf niet het risico lopen om hem te besmetten.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef jerney het volgende:
[..]
JaThanks
Buiten is nu nog goed te doen. Hij zit zelf ook als het even kan buitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee? Ah nee tis alweer veranderd, zie ik. Eerst stond het op 30 graden voor de hele week in mijn app.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:16 schreef kree het volgende:
[..]
Het gaat niet zo super warm worden toch vandaag? Althans ff niet wat ik net zag volgens mij op het weer?![]()
Nou nu niet meer zo vroegquote:Op woensdag 16 september 2020 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een getaart op de vroege morgen
Do what you love, love what you do!![]()
Virtueel kan toch wel.quote:
Lekker is dat hequote:Op woensdag 16 september 2020 09:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee ik hang graag de dramaqueen uitFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb geen swans, ja heel af en toe maar moet de swans altijd weer terug gevenquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: