wanneer ik maar slaap, als ik was vor de dtime snapt me fruit wegquote:Op woensdag 16 september 2020 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kunnen wij elkaar de hand geven, jij zeurt altijd om punten.
speel gewoon en kom wat vaker dan haal je ook meer/
Volgens mij had Rabbit toch de DT? Of heb ik dat niet goed gezien? EN DT komt op een moment, niemand kan dat bewust van je afpakkenquote:Op woensdag 16 september 2020 09:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer ik maar slaap, als ik was vor de dtime snapt me fruit wegom dat hij bang heeft met deze vorsprung
![]()
Hey Jerneyquote:Op woensdag 16 september 2020 09:04 schreef jerney het volgende:
[..]
Dat ben ik nog heel even
Straks ben ik weer bijMaanvis
Haha nouja dat soort dingen. Trouwens meest erge omdat iedereen heeft haast en ik moet dan bv keren. Die dan zeg maar tot je bumper oprijden om te willen zeggen heb haast ofzo? Ja ik ook retard maar het helpt niet echt dat je de ruimte nog kleiner gaat maken. Hahaha ze zien dat niet in en denken dat je dan meer haast gaat maken. Duurt het nog langer door. Ben wel eens uitgestapt om te zeggen tegen iedereen ga ff paar meter terug. Helpt het dat ik zo'n oranje reflectie jas heb. Dat scheelde al veel. Nemen ze je iets serieuzer ook. Maar doe het alleen voor hun zelf. Maar snappen. Nja sommige. Niet iedereen.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, verschrikkelijk, praat me er niet van. Had een keer bij een slagboom van een parkeergarage, het ding pakte mijn kaartje niet. Had wel netjes betaald, maar nee hoor. En drukken op die intercom geen reactie.
Toen dus achteruit daar weg zien te komen. De rij auto's erachter veel te dicht op elkaar natuurlijk, die konden geen ruimte maken. En dan gaan er ook nog idioten toeteren... Wat een ellende en herrie was dat doen.
Haha, heb ik ook een keer gehadquote:Op woensdag 16 september 2020 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, verschrikkelijk, praat me er niet van. Had een keer bij een slagboom van een parkeergarage, het ding pakte mijn kaartje niet. Had wel netjes betaald, maar nee hoor. En drukken op die intercom geen reactie.
Toen dus achteruit daar weg zien te komen. De rij auto's erachter veel te dicht op elkaar natuurlijk, die konden geen ruimte maken. En dan gaan er ook nog idioten toeteren... Wat een ellende en herrie was dat doen.
Nog leuke plannen voor het weekendquote:
Haha ja bewust gedaan; vroeg naar bed gegaan en de THC-druppels laat ingenomen zodat als Mini-ToT vannacht weer tekeer zou gaan, ik er uit zou kunnen. Mevrouw ToT was namelijk echt hartstikke uitgeput gisteren en had haar slaap hard nodig.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaapt de kleine goed, slaap je zelf licht
Ik heb geslapen zoals ik altijd slaap. Kort maar krachtig
Pas je slaapritme niet aan voor één of ander online spelletje in een ander land man.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer ik maar slaap, als ik was vor de dtime snapt me fruit wegom dat hij bang heeft met deze vorsprung
![]()
Nog erger want vaak met uitrijden garage. Dat je nog op een soort stijle helling staat en je nog even de hellingproef weer kunt herhalen. Lol.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Haha, heb ik ook een keer gehad![]()
Na een kwartier ging de slagboom automatisch open. Gelukkig waren daar meerdere poortjes.
O jee hahahaquote:
om 9 uur alquote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
totieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Pas je slaapritme niet aan voor één of ander online spelletje in een ander land man.
Ja mooi he die oproep, ben benieuwdquote:Op woensdag 16 september 2020 09:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Haaaaai
Ik zag dat Jippie Paul aan een nieuwe verkering aan het helpen is, wat lief!
Beetje wandelen, beetje filmen, beetje foefelenquote:Op woensdag 16 september 2020 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor het weekend
Is altijd zo als je je zorgen maakt om je kind. Dan ben je beducht op gevaar en wordt je al wakker als hij zich omdraait in zn slaap.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wel, maar ikzelf heb erg licht geslapen. Vaak wakker geworden, maar tussendoor wel goed geslapen.
En jij?
Ja, liefde!quote:Op woensdag 16 september 2020 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mooi he die oproep, ben benieuwd
Niet naar je lieffiequote:Op woensdag 16 september 2020 09:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Beetje wandelen, beetje filmen, beetje foefelen
Jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |