Cougar alertquote:Op woensdag 16 september 2020 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]gewoon er voor gaan zou ik zeggen, trek die roze bikini aan en Paul is om
Voor een taart welquote:Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
41 is ook weer niet heel taartig
Ja hoor, heb hier een peuter op schoot die met een autootje speelt.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja hier wel en daar?
<3quote:Op woensdag 16 september 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, heb hier een peuter op schoot die met een autootje speelt.
mooi zo lekker knuffelen met mini totquote:Op woensdag 16 september 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, heb hier een peuter op schoot die met een autootje speelt.
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
<3
nog een paar maandjes en dan is er hier een baby
Jaquote:Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt wat afgefoefeldmaar leuk geniet er van
Dat is waar, maar ik wil niet bij mijn vader (90) naar binnen dus moet buiten wel een beetje te doen zijn.
denk t wel tochquote:Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef jerney het volgende:
[..]
JaThanks
Ja dat snap ik wel, mijn broer moet ook in de tuin bij mijn moeder.Onder een parasolletje met een verfrissend drankje moet het te doen zijn, toch?
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
41 is ook weer niet heel taartig
Het gaat niet zo super warm worden toch vandaag? Althans ff niet wat ik net zag volgens mij op het weer?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef jerney het volgende:
[..]
JaThanks
Ja dat snap ik wel, mijn broer moet ook in de tuin bij mijn moeder.Onder een parasolletje met een verfrissend drankje moet het te doen zijn, toch?
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]gewoon er voor gaan zou ik zeggen, trek die roze bikini aan en Paul is om
Wat een getaart op de vroege morgenquote:Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
een taart is altijd taartig. Tenzij de taart niet taartig is.
Mijn vader laat wel iedereen binnen, maar ik wil zelf niet het risico lopen om hem te besmetten.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef jerney het volgende:
[..]
JaThanks
Nee? Ah nee tis alweer veranderd, zie ik. Eerst stond het op 30 graden voor de hele week in mijn app.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:16 schreef kree het volgende:
[..]
Het gaat niet zo super warm worden toch vandaag? Althans ff niet wat ik net zag volgens mij op het weer?
Nou nu niet meer zo vroegquote:Op woensdag 16 september 2020 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een getaart op de vroege morgen
Virtueel kan toch wel.quote:
Lekker is dat hequote:Op woensdag 16 september 2020 09:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee ik hang graag de dramaqueen uit
Ik heb geen swans, ja heel af en toe maar moet de swans altijd weer terug gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |