gemist im so sorryquote:
Maar ben je ook die leeftijd? ALhoewl Paul niet zo nauw kijkt denk ikquote:Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, liefde!
Ik heb wel een roze bikini nog ergens
Het kan zijn dat users die niet in de lijst voorkomen wel effect hebben op de punten, er zijn twee manieren om users weg te filteren uit de lijst, namelijk het filteren zonder of met effect op de telling. Het is afhankelijk van hoe ze door Dev worden genoteerd in de tool.quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:36 schreef Holy_Goat het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heel ronde 33 so far.
Goed te zien dat JC een effect heeft op de punten van anderen, gezien hij niet wordt meegenomen door monitor.
Grootste aantal punten in 1x door @:FreshFruit (21)
@:Dotteke wat wilde jij nou ook alweer weten?
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker wijffie voor jou.
Haha precies.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is altijd zo als je je zorgen maakt om je kind. Dan ben je beducht op gevaar en wordt je al wakker als hij zich omdraait in zn slaap.
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gemist im so sorry
goedemorgenquote:
Zie nu ook de vraag aan mij staan van Holy.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Het kan zijn dat users die niet in de lijst voorkomen wel effect hebben op de punten, er zijn twee manieren om users weg te filteren uit de lijst, namelijk het filteren zonder of met effect op de telling. Het is afhankelijk van hoe ze door Dev worden genoteerd in de tool.
Ik kan overigens een CSV export voor je scripten als dat het je wat makkelijker maakt. Ik heb alle posts al in mijn database staan en dat scheelt jou weer gedoe met scrapen en veranderende layouts.
o Dacht dat je echt ........... had gekund tochquote:
Lieffie komt naar mij voor het foefelenquote:Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet naar je lieffie
Zaterdag wil ik even naar Enschede naar mijn vader en zondag komt mijn dochter met man op bezoek. Verder weinig, Je kan niet zo heel veel he momenteel
ja hier wel en daar?quote:
Nee dat niet, maar voor een ouwe taart mag ik er nog best zijnquote:Op woensdag 16 september 2020 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ben je ook die leeftijd? ALhoewl Paul niet zo nauw kijkt denk ik
Er wordt wat afgefoefeldquote:Op woensdag 16 september 2020 09:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Lieffie komt naar mij voor het foefelen
Maar vandaag ook![]()
Nee idd tis zo wat beperkt he, maar loved ones zien is altijd leuk. Waar dan ook.
41 is ook weer niet heel taartigquote:Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar voor een ouwe taart mag ik er nog best zijn
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar voor een ouwe taart mag ik er nog best zijn
Cougar alertquote:Op woensdag 16 september 2020 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]gewoon er voor gaan zou ik zeggen, trek die roze bikini aan en Paul is om
Voor een taart welquote:Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
41 is ook weer niet heel taartig
Ja hoor, heb hier een peuter op schoot die met een autootje speelt.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja hier wel en daar?
<3quote:Op woensdag 16 september 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, heb hier een peuter op schoot die met een autootje speelt.
mooi zo lekker knuffelen met mini totquote:Op woensdag 16 september 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor, heb hier een peuter op schoot die met een autootje speelt.
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
<3
nog een paar maandjes en dan is er hier een baby
Jaquote:Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt wat afgefoefeldmaar leuk geniet er van
Dat is waar, maar ik wil niet bij mijn vader (90) naar binnen dus moet buiten wel een beetje te doen zijn.
denk t wel tochquote:Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef jerney het volgende:
[..]
JaThanks
Ja dat snap ik wel, mijn broer moet ook in de tuin bij mijn moeder.Onder een parasolletje met een verfrissend drankje moet het te doen zijn, toch?
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:13 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
41 is ook weer niet heel taartig
Het gaat niet zo super warm worden toch vandaag? Althans ff niet wat ik net zag volgens mij op het weer?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef jerney het volgende:
[..]
JaThanks
Ja dat snap ik wel, mijn broer moet ook in de tuin bij mijn moeder.Onder een parasolletje met een verfrissend drankje moet het te doen zijn, toch?
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]gewoon er voor gaan zou ik zeggen, trek die roze bikini aan en Paul is om
Wat een getaart op de vroege morgenquote:Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
een taart is altijd taartig. Tenzij de taart niet taartig is.
Mijn vader laat wel iedereen binnen, maar ik wil zelf niet het risico lopen om hem te besmetten.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:15 schreef jerney het volgende:
[..]
JaThanks
Nee? Ah nee tis alweer veranderd, zie ik. Eerst stond het op 30 graden voor de hele week in mijn app.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:16 schreef kree het volgende:
[..]
Het gaat niet zo super warm worden toch vandaag? Althans ff niet wat ik net zag volgens mij op het weer?
Nou nu niet meer zo vroegquote:Op woensdag 16 september 2020 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een getaart op de vroege morgen
Virtueel kan toch wel.quote:
Lekker is dat hequote:Op woensdag 16 september 2020 09:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee ik hang graag de dramaqueen uit
Ik heb geen swans, ja heel af en toe maar moet de swans altijd weer terug gevenquote:
Graadje of 22 hier na de middag zegt ie voor hier nu... maar aan de kust he.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee? Ah nee tis alweer veranderd, zie ik. Eerst stond het op 30 graden voor de hele week in mijn app.
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen swans, ja heel af en toe maar moet de swans altijd weer terug geven
Nee, dat is waar, bijna tijd voor koffie met taartquote:
Lapswansen?quote:
Hey Mrslquote:Op woensdag 16 september 2020 09:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe eens even lief, iedereen is hier welkom
Verstandig:Y zo weinig risico’s nemen inderdaad. Ik doe nog altijd alleen maar videobellen met mijn moederquote:Op woensdag 16 september 2020 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader laat wel iedereen binnen, maar ik wil zelf niet het risico lopen om hem te besmetten.
Buiten is nu nog goed te doen. Hij zit zelf ook als het even kan buiten
Nou kom maar op met die taartquote:Op woensdag 16 september 2020 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, bijna tijd voor koffie met taart
O dat is balen. Je kan niet ergens buiten met haar gaan zitten?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Verstandig:Y zo weinig risico’s nemen inderdaad. Ik doe nog altijd alleen maar videobellen met mijn moeder
Hahahahaquote:Op woensdag 16 september 2020 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen swans, ja heel af en toe maar moet de swans altijd weer terug geven
Kan je wel een plaatje geven van een taart, maar das een beetje kleuterschoolachtig.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kom maar op met die taartEet wel stukje mee
terassenquote:
Hmmms wat administratie shit enzo voor mij. Verder wss niet veel.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:25 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmms wat administratie shit enzo voor mij. Verder wss niet veel.
Hoe is het daar?quote:
Mmmja, maar moet dan eerst uren met het OV en ook weer terug. En op zich zijn we allebei sociaal gestoord genoeg om dat videobellen wel ok te vinden.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen. Je kan niet ergens buiten met haar gaan zitten?
Haha naja toch niet onwijze taart fan enzo. Maar ga ook nog wel even bakje koffie doen nu.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je wel een plaatje geven van een taart, maar das een beetje kleuterschoolachtig.
Heb zelf ook geen taart in huis hoor.
Hahahahahaquote:
nou je weet hequote:
quote:
??????????????????quote:Op woensdag 16 september 2020 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Natte scheten jouw richting uit laten zijn geen uitingen van liefde hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |