Graadje of 22 hier na de middag zegt ie voor hier nu... maar aan de kust he.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee? Ah nee tis alweer veranderd, zie ik. Eerst stond het op 30 graden voor de hele week in mijn app.
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen swans, ja heel af en toe maar moet de swans altijd weer terug geven
Nee, dat is waar, bijna tijd voor koffie met taartquote:
Lapswansen?quote:
Hey Mrslquote:Op woensdag 16 september 2020 09:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe eens even lief, iedereen is hier welkom
Verstandig:Y zo weinig risico’s nemen inderdaad. Ik doe nog altijd alleen maar videobellen met mijn moederquote:Op woensdag 16 september 2020 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader laat wel iedereen binnen, maar ik wil zelf niet het risico lopen om hem te besmetten.
Buiten is nu nog goed te doen. Hij zit zelf ook als het even kan buiten
Nou kom maar op met die taartquote:Op woensdag 16 september 2020 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, bijna tijd voor koffie met taart
O dat is balen. Je kan niet ergens buiten met haar gaan zitten?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Verstandig:Y zo weinig risico’s nemen inderdaad. Ik doe nog altijd alleen maar videobellen met mijn moeder
Hahahahaquote:Op woensdag 16 september 2020 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen swans, ja heel af en toe maar moet de swans altijd weer terug geven
Kan je wel een plaatje geven van een taart, maar das een beetje kleuterschoolachtig.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kom maar op met die taartEet wel stukje mee
terassenquote:
Hmmms wat administratie shit enzo voor mij. Verder wss niet veel.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:25 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmms wat administratie shit enzo voor mij. Verder wss niet veel.
Hoe is het daar?quote:
Mmmja, maar moet dan eerst uren met het OV en ook weer terug. En op zich zijn we allebei sociaal gestoord genoeg om dat videobellen wel ok te vinden.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen. Je kan niet ergens buiten met haar gaan zitten?
Haha naja toch niet onwijze taart fan enzo. Maar ga ook nog wel even bakje koffie doen nu.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je wel een plaatje geven van een taart, maar das een beetje kleuterschoolachtig.
Heb zelf ook geen taart in huis hoor.
Hahahahahaquote:
nou je weet hequote:
quote:
??????????????????quote:Op woensdag 16 september 2020 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Natte scheten jouw richting uit laten zijn geen uitingen van liefde hoor!
Wassen en ophangen, drogen is zo gebeurd nuquote:Op woensdag 16 september 2020 09:29 schreef jerney het volgende:
Nou ik ben even beddengoed kopen!
Heb wasdag teveel uitgesteld
hoe zit je mooie haar vandaag?quote:
A jakkie,quote:Op woensdag 16 september 2020 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Natte scheten jouw richting uit laten zijn geen uitingen van liefde hoor!
Ik heb niet eens een wasmachinequote:Op woensdag 16 september 2020 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wassen en ophangen, drogen is zo gebeurd nu
Heb je geen droger?
Stekeligquote:Op woensdag 16 september 2020 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe zit je mooie haar vandaag?
krimpt echt nietquote:Op woensdag 16 september 2020 09:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een wasmachine
Daar gaat het een beetje mis
Ja misschien moet ik het gewoon in de droger smijten. Krimpt dat niet dan? Ik ben hopeloos met huishouden
O, waar doe je je was dan, in de wasserij? Bij mij nog nooit gekrompenquote:Op woensdag 16 september 2020 09:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een wasmachine
Daar gaat het een beetje mis
Ja misschien moet ik het gewoon in de droger smijten. Krimpt dat niet dan? Ik ben hopeloos met huishouden
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja echt. Ik ga denk ik millimeteren
Hey Kree daar ben je weerquote:
Ah ok, thanksquote:
Ik heb ook geen wasmachine en droger. Sterker nog meeste moet ik nog binnen laten drogen. En rest bij mn ma maar. Maarja dat is een verhaal apart.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, waar doe je je was dan, in de wasserij?
Nee , niet doen aub je hebt zulk mooi haarquote:
Weet ik.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee , niet doen aub je hebt zulk mooi haar
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, waar doe je je was dan, in de wasserij? Bij mij nog nooit gekrompen
niet dom doen danquote:
Bij je ma is wel makkelijk. krijg je het zeker ook nog gestreken terugquote:Op woensdag 16 september 2020 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb ook geen wasmachine en droger. Sterker nog meeste moet ik nog binnen laten drogen. En rest bij mn ma maar. Maarja dat is een verhaal apart.
Doe nog wel eens gewoon zooitje in een emmer met wat wasmiddel soms.
Sorryquote:Op woensdag 16 september 2020 09:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet dom doen dan
Noooooooooquote:Op woensdag 16 september 2020 09:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja echt. Ik ga denk ik millimeteren
Je kan de droger ook op de wasmachine zetten twee vliegen op een ruimtequote:Op woensdag 16 september 2020 09:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Scheelt ruimte en gedril op deze oude vloeren.
Ik had liever een enorme koelkast
Food
dit dus hequote:Op woensdag 16 september 2020 09:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Nooooooooo
If you’ve got it, flaunt it
Haha nah, is op zich ook wel goed als ik af en toe even gedwongen naar buiten moetquote:Op woensdag 16 september 2020 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan de droger ook op de wasmachine zetten twee vliegen op een ruimte
No way het is al liefde en haat verhouding enzo.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij je ma is wel makkelijk. krijg je het zeker ook nog gestreken terug
Dat is waar. Persoonlijk vind ik het lekker thuis in mijn eigen machine fijner. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha nah, is op zich ook wel goed als ik af en toe even gedwongen naar buiten moet
lees even dagbagger ga stuk om dudorquote:
O dat is minder, een haat liefde verhouding met je eigen moeder. Hopelijk lost zich dat snel op.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
No way het is al liefde en haat verhouding enzo.
Mag wel wassen daar nog. Maar de band was ff beetje ontspoort zeg maar en nog wel hoewel het hersteld zich langzaam aan. Maar ok in de tussentijd doe ik het maar handmatig. Nu hoef ik niet super veel te wassen. Dus dat valt mee. Maar ook al zou ik willen er is niet eens een aansluiting dan wel ruimte voor een wasmachine en droger hier.
Morguh Jippiequote:
Ja, ik ook wel. Maar Antwerpen stikt van de wasserettes, er zit er eentje in de straat achter me. Ik hou niet van al dat kabaal thuis.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Persoonlijk vind ik het lekker thuis in mijn eigen machine fijner. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
Oh! Wacht, waarquote:Op woensdag 16 september 2020 09:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lees even dagbagger ga stuk om dudor
Geloof dat we er hier maar eentje hebben en die heeft voornamelijk bedrijven als klantquote:Op woensdag 16 september 2020 09:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar Antwerpen stikt van de wasserettes, er zit er eentje in de straat achter me. Ik hou niet van al dat kabaal thuis.
Dan is zo wasserette een uitkomst natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2020 09:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar Antwerpen stikt van de wasserettes, er zit er eentje in de straat achter me. Ik hou niet van al dat kabaal thuis.
Had je beter gewassen met een vriendin?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:41 schreef kree het volgende:
Dacht laatst nog tyf het wel ff in een emmer en met de hand. Ok dacht gekleurde was is gekleurde was. Zover was ik nl nog. Maar donkerblauw shirt met een lichtbruine broek was ook niet een goed idee
Ok hij is iets donkerder nu. Lol Vrijgezel struggles
Nee is niks gezamelijk. Verhuurders hebben huis ik huur achter op het erf. Is verder niks voor geregeld. Maar is al jaren niet hoor. Dus niet echt nieuw. Maar band met mn ma gaat met pieken en dalen. Dus nja. Maarja das heel ander verhaal. Mss vertel ik er nog wel eens over maar niet nu.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, een haat liefde verhouding met je eigen moeder. Hopelijk lost zich dat snel op.
Ja dan wordt het lastig. Hebben jullie ook geen gezamelijke ruimte waar het eventueel zou kunnen
Met de hand wassen is ook niet erg, maar beddengoed met de hand is een hele klus
Hoe lang is zoiets bezig, in zo'n wasserette? Die van mij doet over een standaard wasprogramma 2 uur. Maar da's dus aanzetten en na een poos eens kijken of 'ie klaar is, leeghalen en in de droger.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja over het algemeen weten die er meer van. Hahaha weet ik veel, dacht kan wel bij elkaar. Maarja niet helemaal dus.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had je beter gewassen met een vriendin?
juist ga er niet op zitten wachten ook. maar goed heb thuis machinequote:Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe lang is zoiets bezig, in zo'n wasserette? Die van mij doet over een standaard wasprogramma 2 uur. Maar da's dus aanzetten en na een poos eens kijken of 'ie klaar is, leeghalen en in de droger.
Echt heel snel, half uurtje ofzo.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe lang is zoiets bezig, in zo'n wasserette? Die van mij doet over een standaard wasprogramma 2 uur. Maar da's dus aanzetten en na een poos eens kijken of 'ie klaar is, leeghalen en in de droger.
Ja ook tussen bont en bont zich verschil he je hebt licht bont en donker bontquote:Op woensdag 16 september 2020 09:41 schreef kree het volgende:
Dacht laatst nog tyf het wel ff in een emmer en met de hand. Ok dacht gekleurde was is gekleurde was. Zover was ik nl nog. Maar donkerblauw shirt met een lichtbruine broek was ook niet een goed idee
Ok hij is iets donkerder nu. Lol Vrijgezel struggles
Waarschijnlijkvheb je het een tijd laten staan?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja over het algemeen weten die er meer van. Hahaha weet ik veel, dacht kan wel bij elkaar. Maarja niet helemaal dus.
Kan je beter prive houden Kree is tussen jou moeder en jou en niet voor het forum (denk ik)quote:Op woensdag 16 september 2020 09:43 schreef kree het volgende:
[..]
Nee is niks gezamelijk. Verhuurders hebben huis ik huur achter op het erf. Is verder niks voor geregeld. Maar is al jaren niet hoor. Dus niet echt nieuw. Maar band met mn ma gaat met pieken en dalen. Dus nja. Maarja das heel ander verhaal. Mss vertel ik er nog wel eens over maar niet nu.
Ja, daar kwam ik ook achter. Ach, al doende leert men.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook tussen bont en bont zich verschil he je hebt licht bont en donker bont
Ja die had ik ff gemist in mijn huishoudelijke opvoeding denk. Lol. Naja aldoende leert men he.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je de laatste loodjes van de zomerquote:
Wtfquote:Op woensdag 16 september 2020 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vrees dat @Paul al heel FOK! heeft afgelebberd, dus de hoop is op nieuwe usersquote:Op woensdag 16 september 2020 09:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Haai Jippie
Heb je al een verkering gevonden?
Ff laten weken ja maar niet eens heel lang. Hahahaha maar zijn die stomme dingen waar je dan tegen aan loopt enzo. Het idee was ok. Uitvoering niet zo denk gehehe.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waarschijnlijkvheb je het een tijd laten staan?
je kan wel zon plaatje ow wacht .... leuk plaatjequote:
Hahaha geen een aanmelding gekregen, ook geen zwarte piet in roze bikiniquote:Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vrees dat @:Paul al heel FOK! heeft afgelebberd, dus de hoop is op nieuwe users
De arme zielquote:Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mjah voor het grootste deel wel, daarom ook hoewel ik er mss wel eens wat over vertel maar denk meer r&p dan keer topic over band tussen ouders ook beetje voor iedereen. Niet zo zin om het over mezelf te maken. Maar zie ik wel. Nu niet zin in iig.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je beter prive houden Kree is tussen jou moeder en jou en niet voor het forum (denk ik)
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je bent ook te goed he lieverdquote:Op woensdag 16 september 2020 09:49 schreef jerney het volgende:
[..]
De arme ziel
Nouja tot dan neem ik hem wel op schoot hoor
Hoe bedoel je? Onderwerp was wasmachine dus ik plaats daar een gifje vanquote:Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je kan wel zon plaatje ow wacht .... leuk plaatje
top juist ...quote:Op woensdag 16 september 2020 09:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Onderwerp was wasmachine dus ik plaats daar een gifje van
Het ding barst van de opties. 30 t/m 90 graden, een speciale E-stand, diverse kreukstanden, spoelen, voorwas, kort en lang centrifugeren, wolwas, weet ik het allemaal... en ja, ik heb 'm altijd op normaal 30 graden.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Wtf
Ik heb gewoon 30 graden. Wat een keuzestress met al die programma’s.
ow ik witte was op 90quote:Op woensdag 16 september 2020 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ding barst van de opties. 30 t/m 90 graden, een speciale E-stand, diverse kreukstanden, spoelen, voorwas, kort en lang centrifugeren, wolwas, weet ik het allemaal... en ja, ik heb 'm altijd op normaal 30 graden.
Gisteravond niet, heb hem vandaag nog niet gesproken.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hahaha geen een aanmelding gekregen, ook geen zwarte piet in roze bikini
Paul is ook wel een geschikte gast. Ik mag hem welquote:Op woensdag 16 september 2020 09:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Krijg ik niet afgeleerd idd
Maar Paultje is gezellig hoor hee
Zwarte Piet spreken gaat ook niet echt meer lukken denk ik. Dus wat dat betreft denk ik maar zo geen aanmeldingquote:Op woensdag 16 september 2020 09:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gisteravond niet, heb hem vandaag nog niet gesproken.
Een grapje neem ik aan?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow ik witte was op 90
ik vind dat leuk om te doen ook ...quote:
😁quote:Op woensdag 16 september 2020 09:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ding barst van de opties. 30 t/m 90 graden, een speciale E-stand, diverse kreukstanden, spoelen, voorwas, kort en lang centrifugeren, wolwas, weet ik het allemaal... en ja, ik heb 'm altijd op normaal 30 graden.
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sttttt ik zag het ook pas na plaatsing
Zal het zo goed maken
nee was mijn ondergoed ect op 90 en nog meer maar heb ook te maken met mijn werk..quote:
Sttttt ik zag het ook pas na plaatsingquote:
Ahh dat is lief van je 💜quote:Op woensdag 16 september 2020 09:49 schreef jerney het volgende:
[..]
De arme ziel
Nouja tot dan neem ik hem wel op schoot hoor
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Paul is ook wel een geschikte gast. Ik mag hem wel
Ja, Paultje heeft liefde nodigquote:Op woensdag 16 september 2020 09:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Sttttt ik zag het ook pas na plaatsing
Zal het zo goed maken
[..]
Ahh dat is lief van je 💜
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op woensdag 16 september 2020 09:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind dat leuk om te doen ook ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |