Hoe lang is zoiets bezig, in zo'n wasserette? Die van mij doet over een standaard wasprogramma 2 uur. Maar da's dus aanzetten en na een poos eens kijken of 'ie klaar is, leeghalen en in de droger.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar Antwerpen stikt van de wasserettes, er zit er eentje in de straat achter me. Ik hou niet van al dat kabaal thuis.
Nouja over het algemeen weten die er meer van. Hahaha weet ik veel, dacht kan wel bij elkaar. Maarja niet helemaal dus.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had je beter gewassen met een vriendin?
juist ga er niet op zitten wachten ook. maar goed heb thuis machinequote:Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe lang is zoiets bezig, in zo'n wasserette? Die van mij doet over een standaard wasprogramma 2 uur. Maar da's dus aanzetten en na een poos eens kijken of 'ie klaar is, leeghalen en in de droger.
Echt heel snel, half uurtje ofzo.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe lang is zoiets bezig, in zo'n wasserette? Die van mij doet over een standaard wasprogramma 2 uur. Maar da's dus aanzetten en na een poos eens kijken of 'ie klaar is, leeghalen en in de droger.
Ja ook tussen bont en bont zich verschil he je hebt licht bont en donker bontquote:Op woensdag 16 september 2020 09:41 schreef kree het volgende:
Dacht laatst nog tyf het wel ff in een emmer en met de hand. Ok dacht gekleurde was is gekleurde was. Zover was ik nl nog. Maar donkerblauw shirt met een lichtbruine broek was ook niet een goed idee
Ok hij is iets donkerder nu. Lol Vrijgezel struggles
Waarschijnlijkvheb je het een tijd laten staan?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:44 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja over het algemeen weten die er meer van. Hahaha weet ik veel, dacht kan wel bij elkaar. Maarja niet helemaal dus.
Kan je beter prive houden Kree is tussen jou moeder en jou en niet voor het forum (denk ik)quote:Op woensdag 16 september 2020 09:43 schreef kree het volgende:
[..]
Nee is niks gezamelijk. Verhuurders hebben huis ik huur achter op het erf. Is verder niks voor geregeld. Maar is al jaren niet hoor. Dus niet echt nieuw. Maar band met mn ma gaat met pieken en dalen. Dus nja. Maarja das heel ander verhaal. Mss vertel ik er nog wel eens over maar niet nu.
Ja, daar kwam ik ook achter. Ach, al doende leert men.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook tussen bont en bont zich verschil he je hebt licht bont en donker bont
Ja die had ik ff gemist in mijn huishoudelijke opvoeding denk. Lol. Naja aldoende leert men he.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je de laatste loodjes van de zomerquote:
Wtfquote:Op woensdag 16 september 2020 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vrees dat @Paul al heel FOK! heeft afgelebberd, dus de hoop is op nieuwe usersquote:Op woensdag 16 september 2020 09:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Haai Jippie
Heb je al een verkering gevonden?
Ff laten weken ja maar niet eens heel lang. Hahahaha maar zijn die stomme dingen waar je dan tegen aan loopt enzo. Het idee was ok. Uitvoering niet zo denk gehehe.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waarschijnlijkvheb je het een tijd laten staan?
je kan wel zon plaatje ow wacht .... leuk plaatjequote:
Hahaha geen een aanmelding gekregen, ook geen zwarte piet in roze bikiniquote:Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vrees dat @:Paul al heel FOK! heeft afgelebberd, dus de hoop is op nieuwe users
De arme zielquote:Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mjah voor het grootste deel wel, daarom ook hoewel ik er mss wel eens wat over vertel maar denk meer r&p dan keer topic over band tussen ouders ook beetje voor iedereen. Niet zo zin om het over mezelf te maken. Maar zie ik wel. Nu niet zin in iig.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je beter prive houden Kree is tussen jou moeder en jou en niet voor het forum (denk ik)
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |