Graadje of 22 hier na de middag zegt ie voor hier nu... maar aan de kust he.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee? Ah nee tis alweer veranderd, zie ik. Eerst stond het op 30 graden voor de hele week in mijn app.
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen swans, ja heel af en toe maar moet de swans altijd weer terug geven
Nee, dat is waar, bijna tijd voor koffie met taartquote:
Lapswansen?quote:
Hey Mrslquote:Op woensdag 16 september 2020 09:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe eens even lief, iedereen is hier welkom
Verstandig:Y zo weinig risico’s nemen inderdaad. Ik doe nog altijd alleen maar videobellen met mijn moederquote:Op woensdag 16 september 2020 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vader laat wel iedereen binnen, maar ik wil zelf niet het risico lopen om hem te besmetten.
Buiten is nu nog goed te doen. Hij zit zelf ook als het even kan buiten
Nou kom maar op met die taartquote:Op woensdag 16 september 2020 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, bijna tijd voor koffie met taart
O dat is balen. Je kan niet ergens buiten met haar gaan zitten?quote:Op woensdag 16 september 2020 09:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Verstandig:Y zo weinig risico’s nemen inderdaad. Ik doe nog altijd alleen maar videobellen met mijn moeder
Hahahahaquote:Op woensdag 16 september 2020 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen swans, ja heel af en toe maar moet de swans altijd weer terug geven
Kan je wel een plaatje geven van een taart, maar das een beetje kleuterschoolachtig.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kom maar op met die taartEet wel stukje mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |